Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Petibaja: Köszönöm szépen a továbbiakban...
2024-09-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátságért...

Sokszor gondolkodtam már, hogy elmondom, mit érzek azok iránt, akik utamat terelgetik, és ha baj van mellettem állnak. Az én családom nem állapodik sehol se meg. 4 évente költözködünk. Sok embert ismertem meg életem során. Sokszor azt hittem, hogy a barátaim, de mindannyiszor rá kellett döbbenem, hogy elárultak, kibeszéltek, nem hisznek bennem. Most, hogy gimnáziumba mentem, eldöntöttem, hogy újra kezdem az életem. Sok barátom is lett, de mindközül, akit soha nem fogok elfelejteni az az a lány, akit még nem nagyon bírtam év elején. Kicsit vicces, hogy így történt, de most, hogy megismertem, nem tudom elképzelni, mennyit veszítettem volna, ha ő nincs. De most őt el fogom veszíteni... megint elköltözünk. Hiába mondanám meg, hogy én nem akarok elköltözni, mert talán életem legjobb barátnőjét találtam meg, úgyis elmennénk...Tudom, hogy még fiatal vagyok, és annyi barátom lehet még, de neki mindent elmondhatok. Megbízok benne, pedig csak 3 hónapja ismerem.

Még senkise tudja, hogy elköltözünk. Nem akarom elmondani, mert félek, hogyha kimondom hangosan, akkor tényleg megtörténik. Próbálok minden percet vele tölteni. Még elmegyek vele haza is, pedig ellentétesen lakik, mint én, de úgy érzem, megéri. Tudom, hogy sohase fog erre az oldalra jönni, és tudom, hogy talán sohase fogom tudni ezt neki elmondani. De azt tudom - és ebben biztos vagyok - , hogy aki vele megismerkedik, az csakis szerencsés lehet. Szerencsés... mert a barátja lehet. Tudom, hogy elfog felejteni, de én őt soha. És félek, hogy mi lesz új suliban, ahol senkit se ismerek... És ez az egész csak azért van, mert abban a megyében ahol élek, nincs állás... A kormány nem csak az országot, a családom, de a barátságomat is szétzilálja...
Hasonló történetek
3204
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3931
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
csuti02 ·
Szia.Hát elég szomorú történeted.Én nem is tom h mi lenne Velem ha a legjobb barátnőmet itt kellene hagynom..Sok idő még elköltöztök?és miért nem leszel kolis?vagy olyan messzire költöztök?bocsi ha nagyon nagy hülységet kérdeztem..
B@rbi123 ·
Dec. 2-án költözünk és azért nem leszek kolis, mert messze van. Nem kérdeztél hülyeséget. De megígértük, hogy minden hétvégén lejövök hozzájuk vagy ők felmennek...

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: