Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátnőm egy...

Ébredés után, mint mindig, a szokásos kérdéssel kezdem:
- Mennyi az idő? - kérdezem az ágy melletti ébresztőórától - Tíz óra negyven kettő. Király.
Fejemet föl sem emelve kutatok a felső fiókban heverő távirányítók között, és forma alapján megkeresem a tévéjét. Megtalálva, majd bekapcsolva, a kicsit kisebb mint 1 méteres plazma tévét, fölülök, hogy lássam, van-e valami műsor.
- Ismétlés, sorozat, sorozat, tv shop, híradó, pletyiműsor, sorozat - kapcsolgatom a tévét, majd miután nem találok semmit kikapcsolom.
Visszarakva az irányítót, most a hifijét keresem, immár szemmel, ami gyorsabb találatot is eredményez. Kikeresve a kedvenc számom, feltekerem a hangerőt, majd felkelek, és lég gitározva indulok el a konyha felé.
A konyha asztalon a szokásos cetli: "Forgatáson vagyok, délután jövök. sok puszi" és a szívecske, természetesen a szöveg angolul írva. Milyen sokáig gondoltam a shooting-ot lövészetnek, mire a sokadik után megtanultam, hogy a shooting ebben az esetben bizony forgatást jelent. Elmosolyodva rakom le a cetlit, majd a hűtőből elővéve a tegnapi pizza maradékot, és némi tejet elindulok a gép felé. Mindig meglepődök, hogy milyen kurva nagy ez a hűtő. Beleférnék kétszer...
Egy pizza szeletet sikerült elfogyasztanom mire feláll a rendszer. Jöhet a napi rutin, email, facebook, kis szar netes játékok végig nézése. Nem sokkal később egyik régi haverom csörget meg skype-n, akivel elég rég beszéltünk.
- Nah előkerültél, dög? - kérdezem mosolyogva
- Elő hát, annyi dolgom volt, nem tudod elképzelni se! - szól Feri haverom, és már a hangjától jó kedvem lesz - Jövő hónap végén megyek haza, akkor össze kéne futni!
- Kicsit nehéz lesz cimborám.
- Jah tényleg, amcsiban vagy. Nah mesélj dög, milyen ott a sorod?
- Először te cimbi, hogy mért tűntél el!
Feri cimbi hosszasan ecseteli, hogy miket intézett, mik jöttek közbe, milyen fordulatokat vett az élete.
- Szóval már nincs adósság, a főnök se baszogat, jövőhéten már a markomban van a kocsim kulcsa, egy hónap múlva meg megyünk haza a barátnőmmel, és nyaralunk. - összegezte a dolgokat Feri, és nagyon boldog volt a hangja
- Tiszta szívből gratulálok öregem! - én is boldog voltam, és örültem, hogy végre neki is jól alakulnak a dolgok. Ennyi megpróbáltatás után megérdemelte.
- Nah és veled mi újság dög? - kérdezi vissza Feri vidáman.
- Hát nem fordulatmentes a történetem, annyi szent - kezdek neki, miközben másik zenét keresek. Hosszasan mesélem, és ecsetelem, mi történt.
- Az komoly lehetett! - szól nevetve Feri
- Hát igen, így ért véget a futballista karrierem. Most már én is nevetek rajta. - nevetek én is
- Aztán hívott más csapat, hogy kint maradtál?
- Áááá összejöttem egy csajjal, aztán most ő tart el - válaszolok, kitörő nevetéssel, amit már régóta tartok vissza
- Beszarok haver! - röhög Feri is - Komolyan egy csaj tart el?
Hosszasan nevettünk ezen. Meséltem neki, a barátnőmről, Rachel-ről, hogy néz ki, hány éves ilyenek. Végül, a kényes részre is rátértünk.
- Nah és mit dolgozik, hogy el tud tartani egy ilyen lusta dögöt, mint te?
- Mondjuk úgy, hogy színésznő - mondom mosolyogva. Nem akartam konkrétan kimondani, rá akartam vezetni.
- Mi az, hogy "mondjuk úgy, hogy színésznő"? - értetlenkedik Feri
Kicsit még jobban rávezettem, amikor fölgyulladt neki a villany. Rákérdez, én meg nevetek. Ő nem hiszi el. Bizonyítgatom, küldök neki nem egy közös képet, még mindig nem hiszi el.
- Photoshop-al én is bármikor csinálok ilyet!
Végül, sok-sok eskütétel közepette, meggyőztem.
- Nem hiszem el basszus, hogy ezt a csajt húzogatod...
- A járunk szebb szó. - javítom ki
- De hogy tudsz egy ilyen szájat megcsókolni, amivel...
- Mert nyilván nem mos fogat, meg nem fürdik le - ironizálok, vigyorogva
- Jó, persze, de akkor is. - kis szünet - Most otthon van?
- Áh, ha itthon lenne nem beszélhetnék magyarul - nevetek - Zavarja, hogy egy szót nem ért abból amit vakerálok.
- Nah, le vagy tiltva, a szép magyar beszédről? - nevet ő is
- Arról nem szól a fáma, hogy amikor ő belejön a beszédbe, és nem figyel, én sem értem nagyon az ő texasi tájszólását...
- Oszt nem tanítod őt, a szép nyelvünkre?
- Pár szót már tud - mondom, majd felsorolok pár példát.
- Hát elég konkrét témakörben oktatod - nevet
- Elsőre ezek érdekelték - mosolygok
- Milyen meglepő - nevet Feri - Most is dolgozik?
- Jaja, forgatáson van, délután jön, addig kéne valami hasznosat csinálnom - nézek körül
- Takarítgatni, főzni, mosni, rendet rakni, mire hazaér a ház asszonya, minden rendben legyen? - tör ki Feriből ismét a nevetés
- Áááá. A főzés még oké, vagy én főzök, vagy rendelünk, vagy néha ő. Rendet rakni nem kell, hála istennek, baromi rendetlen.
- Legalább egy valamihez ért - célozgat Feri, én pedig nagyban helyeselek - Te, hadd kérdezzem meg. A magánéletben gondolom nem úgy csinálja mint a filmekben
- Áh. Ugyan olyan, mint egy barátnő, csak nagyon tudja, hogy mit hogy kell. Nem játssza meg magát, őszintén csinálja - ezt Feri nem nagyon akarja elhinni, de én túllépek rajta
- Hadd kérdezzem még meg, észben milyen a lány?
- Hogy fogalmazzam meg? Tanulatlan, de élet tapasztalt. Szóval, amin én is pozitívan csalódtam, hogy nem az az üresfejű, mint akinek gondoltam volna, sz'al tök jól el lehet vele beszélgetni.
- Gondolom, hogy főleg beszélgettek! - nevetett Feri, célozgatva
- Hát azért nem lehet 24/7 kamatyolni. Egy-egy forgatás után úgyis napokig pihi van.
- Azok az ínségesebb idők, mi?
- Hát igen, de megszokta, hogy én sokszor vagyok "merev", és ha olyankor neki nincs kedve akkor elintéz, vagy ha nagyon nincs kedve, akkor elintézem magamnak.
- Jaja, vágom. - ismét egy kis szünet következik - Visszatérve, akkor miben merül ki a "hasznos" fogalma? - tér vissza
- Kondi, bevásárlás, avagy valami munka keresés. Továbbá kitisztítani a hörcsögöt, a macskával foglalkozni, ilyenek.
- Nah szegény dolgos ember megszakad a lift szerelésben, míg más otthon veri a... - játssza el Feri a sértődöttet, majd ismét nevet.
- Azért ne tudd meg, hogy amikor ilyen partikra megyünk, mennyi üresfejű kondimajommal kell beszélgetnem. Szinte fáj.
Még hosszasan beszélgetünk, végül ezzel telt el a nap. Miután kinyomtuk a hívást jó érzés fogott el, hogy végre ismét beszélgethettem valakivel magyarul. Sokszor hónapok telnek  el anélkül, hogy magyarul beszélgethetnék.
A maradék időmben rendeltem, kínai kaját, közben munka után nézelődtem, majd maradt még annyi időm, hogy lemenjek a kondiba. Utána mire hazaértem, már Rachel is otthon volt.
Folytatások
3355
Rachel munkájához nélkülözhetetlenek a partyk. És még kihagyni sem tudom...
Hasonló történetek
3924
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4674
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Andreas69 ·
Bevezetésnek jó lenne, bár annak is hosszú. Nem tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: