Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vér, veríték és könnyek

Atyám, micsoda hőség! Pár hónapja használtam már szüleim szaunáját, de még mindig nem tudtam megszokni, milyen átkozottul forró tud lenni; talán soha nem is fogom... Húgaim, Valerie és Susan nem is próbálták még, szüleim pedig talán már túlontúl idősek voltak, hogy rendszeresen gondoljanak az egészséges életmódra, a testedzésre. Így legalább a tudat boldoggá tehette őket, hogy nem építették hiába, hiszen én gyakorta bedurrantottam a szauna kályhát. Hetente három-négy estén is szaunáztam az edzőterem után. Jól érzés volt ülni és izzadni ebben a kis, meleg helyiségben az edzéstől kimerülten; valódi pihentető magány. És hát, megvallom, mivel egyedül éltem, ez volt a kedvenc masztizó helyem is, különösen, mikor jól feltuningoltam magam a lenti gépeken és magam voltam a lakásban. Az egész dolog olyan megnyugtató volt és kellemesen működött, hogy egy idő után szokásommá vált.

Aztán derült égből villámcsapásként ért, mikor rájöttem, hogy Valerie húgom megles közben. A kis piszok. A távolabbi falon volt egy kis nyílás, ami eredetileg a szellőzés célját szolgálta, de mióta Apa átépítette a szellőző rendszert, egy hasonló méretű, fából készült lap fedte. Ezt könnyen el lehetett távolítani, vagy elég volt csak félretolni ahhoz, hogy valaki észrevétlenül benézhessen a szaunába. És Valerie pontosan ezt tette. Elejtette azt a nyavalyás kis fadarabot. Én meg ott ültem a farkam markolva, mikor felnézve éppen a húgom meglepett arcát láttam a szabaddá vált nyílásban. Lebuktam, vagy legalábbis nagyon így nézett ki. A szája elé kapta a kezét, és felrohant a lépcsőn. Meg tudtam volna ölni... Mennyit láthatott? Mióta figyel már? Elmondta már valakinek, hogy mivel töltöm itt lent az időm? Lett volna pár kérdésem hozzá abban a pillanatban. Mikor végre elcsíptem őt másnap, nagyon dühös voltam. Ő meg rettenetesen szégyellte magát; komolyan szabadkozott, de egyetlen konkrét kérdésemre sem válaszolt.

Egyszer csak könnyekben tört ki; erre megsajnáltam, és békén hagytam, mikor végre megígérte, hogy nem csinál ilyet többet. Aznap este nem vertem ki; kanosan és kétségek között hányódva kerültem ágyba. Vajon hogyan változik meg ezek után a kapcsolatom a húgommal? Mikor ezt követően pár alkalommal csináltam magamnak, sok munkába került felállítani, vagy hamar lelankadt. Talán attól féltem, hogy Val újra rajtakap, vagy - magamnak se mertem bevallani - az zavart, hogy nem kap rajta; azt ígérte, hogy nem teszi újra, és én hittem neki. Mégis felizgatott, ha arról fantáziáltam, Val ott figyel masztizás közben a fal túlsó oldalán... azonnali erekció. Vadul vertem a farkam, és végül hosszan, keményen élveztem, ha az járt az eszemben, hogy Val látja a kilövellő spermám a rejtekhelyéről. Húúúúú...

Néhány nap múltán észre kellett vennem, hogy nem is tudok elmenni, csak úgy, hogy azt képzelem, Val közben megles engem. Egyrészt arra gondoltam, ez milyen beteges, másrészt azon törtem a fejem, hogy történhetne meg a dolog újra... Ha egyenesen megkérném őt rá, soha nem menne bele... A testvérkém teljesen kiborulna azok után, amin keresztülmentünk a múlt héten. Nem, ide valami jó ötlet kell...! Pár nappal később megkérdeztem, beszélhetnénk-e. Éppen az edzésről jöttem és szaunázni készültem; kértem őt, tartson velem. Azt hazudtam neki, hogy Suzy húgunkról lenne szó, és nem akarom hogy Anya és Apa hallják. Kutatóan nézett rám, és azt mondta, mindjárt utánam jön. Mikor már bent volt, elárultam neki, hogy a leselkedéséről szeretnék vele beszélni. "Nem akartál beszélni róla, de tudnod kell, hogy tényleg a frászt hoztad rám; arra gondoltam, most már eltelt annyi idő, hogy higgadtan helyre tehetjük a dolgot." "Tommy, azt hittem, már túlvagyunk rajta! Mondtam, hogy senkinek nem mondom el, és nem is próbálkozom vele újra! Mi egyebet akarsz még?" "Válaszolj pár kérdésemre: Hányszor lestél meg?"

Val kényelmetlenül fészkelődött a padon. "Háát... azt hiszem, két, vagy három alkalommal..." Zavartan lesütötte a szemét, láthatólag tényleg szégyellte, hogy titokban kikémlelt, de én tovább ütöttem a vasat, most már mindent tudni akartam. Azt akartam, hogy tudja, valójában nemcsak megbocsátottam neki, de szerettem volna, ha újra megteszi. Hogyan adjam ezt a tudtára? "Biztos? Csak kétszer vagy háromszor? Valerie, semmi baj, ne idegeskedj. Nem érzem magam megbántva, és nem is szégyellem, amit csináltam. Mindannyian csináljuk. Tudom, hogy te is. Már nem haragszom rád, hogy kémkedtél utánam. Csak tudni szeretném, miért lestél meg." Látszott rajta, hogy megkönnyebbült kissé, hiszen már nem vagyok mérges rá, de nem könnyen állt kötélnek. Aztán szégyenlősen felnézett rám, és azt mondta, "Nem is tudom... talán mert izgi volt... érdekes..." Aztán visszavonulót fújt: "Tommy, hagyd már, nekem kényelmetlen erről beszélni... nem szeretnék többet..." Közelebb húzódtam hozzá a padon. "Kérlek Val! Miért tértél vissza és néztél be újra és újra? Kell valami magyarázatnak lennie..."

Lassan szétnyitottam a combom. Val szeme azonnal a fürdőköpenyem nyílására ugrott. Fokozatosan feltárult húsos péniszem, és szőr borította zacskóm. "Biztosan szeretted nézni, és te is élvezted, amikor kivertem magamnak..." Val sértettnek látszott és félrefordította a fejét. "Tommy... ne csináld ezt! Miért kérdezel ilyeneket? Mit akarsz? Ha nem hagyod abba, én azonnal..." és felugrott a padról. "Azt akarom, hogy nézz közben, Valerie." Megmerevedett. "Valójában nem tudom megmagyarázni, de... a tudat, hogy közben nézel... teljesen felizgat." Val félterpeszben állt előttem és csupasz lábára meredt, mint aki nem hisz a fülének. "Csak nézd, ahogy csinálom... csak még egyszer... kérlek..." Válasza hitetlenkedést és megbotránkozást fejezett ki, de egy kissé hamisan csengett... "Micsoda? Te... én nem vagyok képes... nem tudnám..." dadogta miközben egyenesen a vastag farkamra bámult. Újra közbevágtam. "Csak nézd, Val. Semmi érintés! Csak nézd, ahogyan korábban is tetted! Csak most én is így szeretném! Szóval semmi rossz nincs benne! Rendben?"

Szeme élénken járt testem és a majdnem teljesen álló farkam között. Ahogyan Val ellenállása egyre gyengült, éreztem, hogy a farkam egyre keményebb lesz. Hosszú rudam már kibújt a köpenyemből, és egészen mereven állt. A szemembe nézett, és vissza a faszomra. Úgy látszott, felizgatja, hogy közelről nézheti önálló életre kelt farkam merevedését... egy lépést tett hátra, a szemben lévő padhoz, még mindig meredten nézve. Látszott, hogy komolyan vívódik magában. "Háát... azt hiszem... nézhetlek közben... Úgy értem, ha valóban akarod... De még mindig annyira szégyellem magam... Szeretnéd most azonnal?" Tétova sóvárgás volt a hangjában, mintha tudná, hogy rosszat csinál, de nem tehet róla. Tovább győzködtem. "Hidd el, tényleg rendben van... igen, itt és most. Val... tényleg... ez nem valami bűntett, vagy ilyesmi! Olyasmit csinálunk, amit egyszer már mindketten megtettünk; csak éppen most mindketten tudunk róla, és egy szobában vagyunk. Ez minden!" Ez komplett hazugság volt. Mindketten tudtuk, hogy rossz, amit teszünk, de éppen ez volt számunkra az izgató benne. Annyira rossz volt, valóban. Miközben vártam Val reakciójára, felálltam, és levetettem a fürdőköpenyem. A farkam kemény volt, mint az acél; a szívem kegyetlenül zakatolt. Val nem tudta levenni szemét a peckesen álló faszomról; még soha nem voltam ennyire felizgulva. "Ezt már bizonyára ismered..." A mód, ahogyan a húgom szemrevételezte a meredező farkam, minden részletét megvizsgálva...

Türelmetlenül bólintott. Mohó pillantása tovább ösztökélt, tőlem azonnal kezdhettük. "OK?" kérdeztem. "OK..." Rám nézett, mintha mondani szeretne valamit, de aztán nem szólt semmit. Áthatóan nézte a most már hasam előtt feszülő fütykösöm. Valerie kishúgommal előttem a padon, neki kezdtem, mindössze fél méterre tőle. Az egyik jó dolog a szauna-masztiban, hogy még soha nem szorultam síkosítóra; annyit izzadtam, hogy a veríték bőven megtette a magáét. Visszaültem a padra és szétnyitottam a térdem, hogy Val ne mulasszon el semmit a látványból. Lenyúltam, és megragadtam a szerszámom, közvetlenül a makkja alatt, és elkezdtem kiverni. Lenyűgözve figyelte, ahogyan finoman húzogatom a bőrt rajta, a lábam egyre jobban szétnyitva. Gyakran felnéztem, hogy lássam a húgom arcát; azonnal észrevettem, hogy lélegzése felgyorsult. Szándékosan egyfajta bemutatót akartam neki tartani, de aztán elmerültem a gyönyörben, amit a méretes farkammal okoztunk egymásnak. Szinte önkívületbe kerültem, a fejem hátrahanyatlott... a tudat, hogy Val minden mozdulatom lesi, az eddigi legjobb masztizásommá avatta az estét.

És ő csak ült ott, bámulva a jelenetet. Egy izma se rándult; bűvölten figyelte a leplezetlen hím-maszturbációt. A saját bátyja veri a farkát előtte, csak neki... Én a hullámzó mellét bámultam, és azt kívántam, bár az ő köpenye is szétnyílna, mint az enyém az előbb, hogy megpillanthassam a fiatal cickóit... Észrevette, hogy a köpenye nyílását nézem; egymás szemébe fúrtuk a pillantásunkat, de mégsem próbált tiltakozni, vagy összébb húzni magán a köpenyt, hogy eltakarja a kilátszó, máskor oly ártalmatlanul csupasz bőrét. A fütykőm pumpálva figyeltem, ahogy az izzadságcseppek legurulnak a mellei közé. Istenem, mennyire szerettem volna látni őket meztelenül, mikor elmegyek... Felnéztem megint a szemébe, és... Egy halvány mosolyt láttam volna az ajkán? Saját testem már teljesen verítékben úszott, jobban, mint bármikor edzés közben. A légzésem szaggatottá vált, rövideket nyögtem a gyönyörtől, ahogyan a meztelen farkam húzogattam a húgom előtt. Éreztem, ahogyan elindul az orgazmus a golyóimból; tudtam, hogy már nem tarthatom sokáig. Izzadt szempilláimon keresztül Valra néztem, és láttam, hogy ő is várja, ami készül: kicsordul a gecim a rudam kicsiny nyílásán. Ahogyan az élvezésemre koncentráltam, úgy tűnt, ha így maradok, a löketem pont telibe találja a testvérem... Ez a kép már tényleg sok volt, és elkezdtem élvezni.

A térdem megrándult; felnyögtem "Óhh... igen!", a markom a faszom elé tartottam, hogy idejében felfoghassam vele az ondófolyamot. Egy kissé elfordítottam a csípőm Valtól, mert éreztem, hogy már duzzad a farkam, és a fantasztikus érzés átjárta az egész testem... Egy szempillantás alatt történt: Val hirtelen felkiáltott, "Ne! Ide spriccelj!" Még fel tudtam nézni, és láttam, hogy Val térdre esik előttem, széthúzva mellén a köpenyét, feltárva gyönyörű, feszes dudáit a spermámnak... Ha akartam volna, se tudtam megakadályozni, hogy elélvezzek, az orgazmusom már megállíthatatlan volt. Hirtelen kiáltása visszafordított Val felé, és már késő... Mélyen hörögve, sűrű folyamban élveztem a nyakára és a fantasztikus kebleire. Sose fogom elfelejteni az elragadtatott boldogságot az arcán, ahogyan lehunyt szemmel várta, hogy a forró, fehér sperma elérje a melleit... Vagy ahogyan a löketek egymás után érték a nyakát, cicijét, és lecsurogtak a kulcscsontjáról, lecseppentek a mellbimbójáról...

Az utolsó cseppeket kipréselve a hímtagomból, lenéztem a kishúgomra. Lihegett, mint egy kiskutya, szemmel látható szexuális izgalomban. Mutatóujjával a felsőtestére spriccelt spermába nyúlt, és szétkente rózsaszín mellbimbóján, ismerkedve a sűrűségével, sikamlósságával. "Óh, atyám... mmmmm..." Az egyik kezével az ondóm kente szét a mellén, másikkal a lába közé nyúlt. A kéz eltűnt a fehér pamutköpenyben, a combjai közt. Elengedtem a farkam, de ma este már másodszor kelt önálló, büszke életre. Hátraléptem, és visszaültem a padra, miközben szemem a térdeplő Valra tapadt. Figyeltem, ahogy játszik magával, de a részletek rejtve maradtak előttem. Mintha mámorossá tette volna őt a tudat, hogy a gyönyörű fiatal melle a spermámtól síkos... Egyik kezével egyre gyorsabban gyötörte a punciját, míg a másikkal szétkente jókora löketem a mellén, a hasán, le a köldökéig. Szinte magam is éreztem melleinek rugalmasságát, ahogyan kezével masszírozta őket, a nedvességet a combjai között. Így figyelhetett ő is engem pár perccel ezelőtt, mikor én élveztem...

Egy pillanatra felnézett, majd leengedte a szempilláit; aztán megint a merevedő farkamra pillantott, ami csak pár centire volt félig nyitott szájától. Alaposan szemügyre vehette nyújtózkodó hímvesszőm minden erét, miközben a puniját simogatta. Jó nedves lehetett már odalent, mert szinte hallottam a sikamlós kezét cuppogni a lukacskájában... Nagyon kívántam, hogy én is láthassam őt. "Mutasd magad Val... hagyd, hogy nézzelek közben!" - kérleltem őt gyengéden. Szinte azonnal felkelt a rácsról, és felült a padra. Engedte szétnyílni köpenyét felhúzott lábain és teljesen kitárta combjait. Egész tenyerével, majd ujjaival izgatta pinája minden részét; már lucsokban ázott. Az izzadság szinte folyt a testéről; kicsiny tócsák keletkeztek a fapadlón. Csurom víz volt már, ahogyan a keze egyre gyorsuló táncot járt a punciján. Tátott szájjal bámultam húgom kitárt ölét. Pár pillanat múlva rövid, éles hangokat csalt ki belőle a szaggatott lélegzése... Keményre hergelt mellbimbóját szorítva elélvezett, gazdagon ontva verítéket és punci nektárt; aztán utolsó sikolya is elült a fakamra kis terében. Lába meg-megrándult, arca kéjes grimaszba torzult a gyönyörtől. Mikor aztán visszahuppant a valóságba, kimerülten zihált előttem; végre tisztán láthattam 21 éves, ingerlő pinácskája minden részletét. Alig van rajta szőr... a masztitól duzzadt, szép, húsos ajkak... kivehető az apró csiklója, mely most bújt rejtekhelyéről.

Tejfehér nedv szivárog a nyílásból, majd izzadsággal vegyülve eléri popsilyukát, hogy aztán a tócsákba csöppenjen. Ültő helyemben is éreztem a vadító pinaszagot; a feromon újra felállította lankadó dorongom. Egymást kutattuk a szemünkkel: vajon a másik érez-e lelkiismeret furdalást? Val lassan összezárta a lábát, és megigazította nedves testén a köpenyét. Ő szólalt meg először; a hangja kissé idegesnek tűnt. "Tommy, én... huh... hát bátyus..." Nem tudtam mit gondoljak. Menteni próbáltam a helyzetet. "Ne aggódj, kicsim. Ahogy az előbb mondtam... Mindketten élveztük, nem igaz?" Szünetet tartottam, míg én is magamra vettem a fürdőköpenyt. "Mindketten felnőttek vagyunk, és bármi történt... nem nyúltunk egymáshoz... nem csináltunk mást..." Valerie nem is figyelt rám. Még mindig a saját világában volt elmerülve. "Kibaszottul félelmetes volt Tommy. Soha nem mentem még így el! Soha." Még küszködött a remegő lábával, és nyugodt helyet fészkelt magának a padon... Törülközőt keresett, amivel felitathatta spermám és a verítéket a fénylő testéről. "Nem igaz, Tom..." aztán azt kérdezte: "Mikor jövünk le újra?"

Így kezdődött egész nyáron át tartó szauna-kapcsolatunk Val húgom, és köztem. Ettől fogva szinte minden héten szerét ejtettük, hogy egymással szemben ülve, közösen maszturbáljunk a jól befűtött kamrában. Másodszor már mindketten pucérok voltunk; szégyen nélkül, teljes valójában csodálhattam Val fiatal, tökéletes testét. Atyám, milyen izgató tudott lenni! Arany barnára napozott bőre, a rövid, kiszőkült pihékkel, isteni lábak... és az édes kis punciajkai, a rózsaszín, duzzadásra mindig kész husikák. Aznap szinte azonnal elmentem. Aztán később mindketten megtanultuk, hogyan késleltessük magunk, és a másik gyönyörét félórával, majd tovább, aztán egy egész órán keresztül. Soha nem érintettük meg közben egymást. Technikánkat odáig fejlesztettük, hogy alkalmanként két, vagy három orgazmusunk is legyen, lehetőleg egyszerre. Val úgy ujjazta magát, hogy minél jobban láthassam, mit csinál: előttem állva, ülve, a padon guggolva, a hasán, vagy a hátán fekve, felhúzott térdekkel, vagy éppen térdelve... Mindig azt kérte, élvezzek rá, a hasára, a fenekére, a csodás melleire, vagy az arcára. Sohasem a szájába, noha az szinte mindig nyitva volt, mintha mégis kívánta volna... Voltak azonban ki nem mondott szabályaink, melyek kölcsönös betartásával kordában tarthattuk a mindkettőnknek tartós élvezetet okozó, gyakori újfajta együttléteinket. Nagy bulikat csaptunk anélkül, hogy bármivel is bántottuk volna egymást.

Hónapokig elvoltunk így egymással. Val randizott közben pár pasival, de a kefélés valahogy mindig kimaradt. Néha eszembe jutott, hogy talán a kapcsolatunk miatt? Én dugtam néhányszor egy helyes lánnyal, mozi vagy koncert után. Jó kis csaj volt, de közben gyakran Valt képzeltem magam elé. Neki sosem említettem ezt: éreztem, hogy ezzel már áthágtam volna jól bevált szabályainkat. Nem akartam elrontani a dolgot... Aztán lassan ránk köszöntött az ősz. Valami újra volt szükségünk, és Valnak támadt egy ötlete... Suzanne húgunk közben már 18 éves lett. Val jó érzékkel váltott számára egy bérletet az edzőterembe, ahová én is jártam, hetente négyszer. Pár foglalkozás után megismertette vele a szauna élvezetét; tudtam, mire megy ki a dolog, és izgalommal vártam a fejleményeket. Val és én nagyokat élveztünk együtt... Miért hagynánk ki ebből a testvérünket? Mindemellett Sue nagyon dögös csaj. Bár fiatalabb volt Valnál, a mellei nagyobbra nőttek; Val kis klassz, de Susan más volt, mégis ennivaló. Próbáltam eltitkolni, mennyire vágyom arra, hogy Susan együtt legyen velünk titkos találkáinkon. Ahogy teltek a hetek, egyre jobban.

Val is edzett, úgyhogy semmi meglepő nem volt abban, ha utána együtt izzadtunk hárman a szaunában. A magam részéről Valra bíztam a dolgot. Mindenféléről dumcsiztunk közben, aztán valahogy a szaunára terelődött a beszélgetés. Val felvetette, hogy legközelebb lehozhatnánk egy hangszórót is; Sue kapott az ötleten, mert mint elmondta "elég unalmas itt. Úgy beszéltetek erről a helyről, mintha észre se vennétek az órákat, amiket együtt töltötök idelenn... No hiszen, itt aztán jól megismerhettétek egymást közben! Tökéletes!" Val erre szétnyitotta a lábát, hogy jól láthassuk, semmit nem visel a köpenye alatt. "Hát igen... közben tényleg jól összejöttünk, igaz Tom?" Suzy döbbenten meredt Val köpenyének nyílásában kitárulkozó vaginájára. Megmozdult, hogy eltakarja a köpennyel, de gyorsan megelőztem: "Mmmm... van egy pár titok Val és köztem, Suzy. Úgy is mondhatnám, hogy... intim közelségbe kerültünk egymással." Felálltam, hogy én is ledobjam a köntösöm, és Sue pillantása azonnal a férfias dudoromra ugrott. Amint az övemet oldoztam, Sue visszafordult Valhoz, aki már nyíltam simogatta a puniját; a melle is szabaddá vált, s izzadságtól fénylett. A köpenyem a padlóra hullt. Megragadtam a falloszom tövét. Sue szeme kiugrani készült a helyéről, amint elkezdtem verni a farkam.

"Hát Suzy... mi tényleg élvezzük itt lenn a dolgot. Nem akarsz csatlakozni hozzánk?" "Valerie! Tommy?! Mi a f...!? Mit csináltok?" Teljesen kész volt a látványtól. Egymásra mosolyogtunk Vallal, és folytattuk, amit elkezdtünk, bízva abban, hogy Sue meggondolja magát. Rosszul gondoltuk... Nem kellett volna ilyen gyorsan... "Ti betegek vagytok! Uramisten!! Nem hiszek a szememnek!" Nyársat nyelve állt ott, magához szorítva a köntösét. "Val?" Félve szólította a nővérét, mintha az őrültségétől tartana. Val nem zavartatta magát. Leeresztette köpenyét a vállán, hogy jobban hozzáférjen a duzzadó mellbimbójához, és elkezdte izgatni az ujjaival. "Suzy, minden rendben, bízz bennem: senki nem fog hozzáérni a másikhoz, csak nézzük egymást! Valójában semmi rossz nem történik... mmmmm... Annyira jó, Suzy... csak mi vagyunk itt... a bátyád, és a nővéred... Lazulj!" Sue nem volt meggyőzve. Pár mérges lépést tett az ajtó felé, közben a rudam bámulta, ahogyan az egyre nagyobbra nőtt az izgalomtól. "Rrrrgh!" Elpirult, és gyorsan elkapta a szemét. Utálkozva a szemembe pillantott, aztán megint Valra nézett, mintha becsapva érezte volna magát: a bátyjától mit várjon az ember, de ha már a saját édes nővére is... "Őrültek vagytok! Ez beteges!" Hirtelen kinyitotta az ajtót, és kilépett rajta. Az ajtó nagyot döndült utána.

Val még mindig élvezkedett. Engem viszont megzavart a dolog... Mi van, ha Suzy elmondja Anyának és Apának? Val csak gyúrta a lába közét, mintha semmi rossz nem történt volna. Én ijedtemben lekókadtam, mert felrémlett bennem, hogy most vagyunk így együtt utoljára, talán vége az egésznek. A farkam súlyosan lógott a combjaim között. Elmondtam Valnak, mire gondolok. Ő kinevetett. "Ne aggódj, Tom. Annyi mindent tudok róla... nem is álmodhat arról, hogy beköpjön." Val már teljesen lemeztelenítette magát, és felém fordult. "Istenkém: egyszer füvezés a szobájában... másszor alvás Craig ágyában... Ha mégis megtenné, tudná, mit zúdít a nyakába... Hmmm... Kis titkunk biztos helyen van, ne félj... de úgy tűnik... hmmm... maradunk ketten... ahogyan eddig is... ahhh... Gyere Tommy... csináld te is..." Csak néztem a húgom mutatóujját, ahogyan ki-be jár egyre nedvesebb puncijában. Hittem neki. Újra hozzáláttunk... csak mi ketten. Suzanne napokig fagyos volt velünk. Síri csend és hullaszag, meg amit akarsz. Úgy látszik azonban, Val tényleg tudhatott valamit Suzyról, mert nem árult be bennünket. Közben telt-múlt az idő. Val néha megemlítette, hogy 'rajta van az ügyön'.

Egy hét múlva egy estén, mikor a szaunában ültem egyedül, törülközővel a derekam körül, lazítva és izzadva, Val kinyitotta az ajtót, és így szólt: "OK, Tommy... van itt valaki, aki szeretne velünk lenni, de csak nézőként; akarjuk, Tommy?" Val mutatta, hogy reagáljak, hát kiszóltam: "Hogyne! Csak nézelődni! Rendben!" Nem tudtam, mi a helyzet, de mire kitalálhattam volna, Val fehér frottír fürdőköpenyében belépett a szaunába, és... nyomában szorosan, csak egy vékony rózsaszín köntösben, a kishúgunk Suzanne. Atyám...! Végül csak rávette Sue-t, hogy próbálja ki... Val intézkedett. "Ide ülj, Suzy Q." Kettőnk melletti padra ültette le Sue-t, mi pedig egymással szemben telepedtünk le, mint mindig. "Jó így Suze?" Val szeretettel nézett kishúgára. Suzanne ijedtnek látszott. Térdei szorosan egymás mellett, teste a köntös védelmében. "Mm hm..." válaszolta, tekintetét a köztünk levő padlóra szegezve.

"Rendben. Tehát: nem csinálunk semmit, csak maszturbálunk." Suzy elpirult, és nővére arcára nézett. "Tudjuk, hogy te is csinálod, mindannyian csináljuk... Miért ne csináljuk együtt? Hm?" Karjával játékosan megbökte a húgát. Sue félénken rám nézett, majd bólintott. Biztatóan rámosolyogtam, hogy oldjam a gátlásait, de tisztában voltam vele, hogy Val végső soron nem mond igazat; ez már kezdett több lenni egyszerű 'maszturbálásnál'... Lehet, hogy ma lemondok arról, hogy Val csinos arcára élvezzek, hátha ezzel elijeszteném a hugicánkat... Sue tétován elkezdte: "És én mit -" Val gyorsan közbevágott. "Te csak nézz, és figyelj. Semmi rossz nincs benne, ígérem. Kezdhetjük?" Sue csukott szájjal megvonta a vállát, és lenézett - azt hiszem, elég kényelmetlenül érezte magát. Val folytatta. "Tommy... Suzy itt sincs. Tegyünk úgy, mintha csak ketten lennénk. Gyerünk." Bólintott felém; felajzva néztünk egymásra, és szétnyitottuk köpenyünket. Sue áthatóan bámulta a péniszem, ahogy köpenyem a padra csúszott. Próbáltam elkerülni a pillantását, mintha tényleg nem lenne itt. Persze éreztem a tekintetét, és tudom, hogy ez is segített hamarabb felállítani a faszom... Sue Val kitárt cickóit is szemrevételezte; a mellbimbói kis radírokként meredtek előre, nehéz volt nem észrevenni őket. Szemben ülve velem, Val széttette a lábát, hogy közéjük ülhessek; én is kitártam a combom.

Az aranyos puncikája várakozón szétnyílt; Sue a nővére nedvesedő lukacskáját bámulta, és arcszíne lassan vörösbe váltott; aztán szeme a tekintetem kereste. A golyóim a padhoz értek; megragadtam faszom a tövénél és ráérősen húzogattam rajta a bőrt fel-le a teljes hosszában. Fel, le, fel, le... közben Val szemébe néztem. Val egyik kezével a combja belsejét simogatta, másikkal a csiklóján körözött, egyenesen rám nézve közben. Ugyanígy csináltuk mindig az elmúlt hónapokban... Suzy szeme hol az én, hol Val kézmozgását figyelte, ahogyan a legérzékenyebb testrészeinket ingereltük, egymás szemébe fúrva pillantásunkat. Nemsokára - mint mindig - a világ megszűnt körülöttünk: nyitott szemmel, nyögdécselve faltuk egymást a szemünkkel, szűköltünk az állati gyönyörtől. Olykor-olykor rápillantottam: Suzy egyszerre tűnt megrettent, és érdeklődő megfigyelőnek. Egy idő múlva észrevettem, hogy lábaink közét többször tünteti ki figyelmével, mint az arcunkat. Láthatta, ahogy Val egy, majd kettő, sőt három ujja jár már a pinusában; én a zacskóm gyúrtam, miközben faszom dugta a markom. Val és én kitartóan bámultunk egymásra, elhitetve magunkkal, hogy Suzy nincs itt, karnyújtásnyira figyelve, ahogy masztizunk. Igyekeztünk a legjobb formánkat hozni: mosolyogva, nyögve, meg-megrándulva; mindent megtettünk, hogy titkos klubunkba csábítsuk hugicánkat.

A fejem hátrahanyatlott a gyönyörtől, amint vertem a farkam az én két drága húgomnak. Val kiéhezve, nyitott szájjal bámulta a húsos rudam; mindkettőnk teste csurom veríték volt. Pár perc múlva Val Suzanne-ra pillantott, oldalra nézve. "Suzy Q, mit gondolsz? Oooooh... Ugye izgi?" Elmélázó húgom felnézett a vastag péniszemet verő öklömről, a vízben úszó zacsimról. Szegény lány zavart lehetett: kívánta, de azt is tudta, hogy helytelent akar. "Ne kéresd magad... csináld te is, Suzy. Csináljuk együtt mind a hárman. Olyan kibaszott jóóóóó... Uhh... Nézz Tommy faszára, Suzy Q... Olyan nagy és vastag... Mmmm... Soha nem élveztem még akkorát, mint mikor láttam, hogyan veri Tommy a hatalmas dorongját... ohhhhh... itt a szemem előtt.... uhhhh.... És mikor kispriccelt a forró gecije... Uh... Baszd meg..." Valnak ívbe hajlott a háta, egész teste megmerevedett egy pillanatra, majd elkezdett rángani az orgazmus görcsei alatt. Percekig le sem vette a szemét a faszomról, hosszan és keményen élvezett, három ujjával forró, harmatos lyukában.

Egy ütemet se hagyva ki, folytattam a farokverést, ahogyan csak tudtam, miközben figyeltem, hogyan élvez a húgom. Orgazmusának vége felé Val kinyújtotta a kezét, és megragadta Suzanne térdét. Mélyen a szemébe nézett, hogy húga így is részese lehessen az általa átélt gyönyörnek. Sue-t felizgatta a mozdulat... A lába szétnyílt kissé, és én megláttam fehér pamutbugyiját. Nedves volt az izzadságtól, de az is lehet, hogy mástól... Ahogy Sue figyelte a nővére orgazmusát, egyszer csak félénken rám pillantott. Suttogó hangjában segítségkérés volt, "Te is azt mondod, hogy szabad ezt nekünk, Tommy?" Félig lehunyt szemmel bólintottam, és bizonyságképpen gyorsítottam az öklöm mozgásán: "Persze, hogy szabad... mmmmm Suzy. Senki nem... dug, vagy ilyesmi... Hhhhhh... Látod? Annyira... fantasztikus, Suzy... Uhhh! Kibaszottul fantasztikus! Ooooh, nézd csak... ahogy csinálom... Suzy, nézd a faszom... figyeld, ahogy verem..." Suzy rám mosolygott; lenézett a kezemre, ahogyan vertem a majmot; a mellemről már csorgott a veríték.

Val már ismét velünk volt. Visszanyerve lélegzetét, kinyújtózott a padon, de nem próbálta elfedni meztelenségét... "Oh, Istenem, nézd ezt a faszt... nem érzed magad fickósnak, Suze? Könnyen meg tudnánk oldani a problémád... és emellett ez a legbiztonságosabb szex!" Figyelve a bátyja farokverését, elkezdett biztatni: "Igen Tommy, csináld csak! Dolgozd meg alaposan! Élvezz a hugaidnak!" Szinte hallottam, ahogy húgom lélegzete eláll az utolsó mondatra, de Sue kiéhezett tekintete semmiben sem különbözött másik húgométól, mikor az az ágaskodó farkam figyelte... Majd Suzy Valhoz fordult. "Jól vagy?" kérdezte. "Persze! Igazán jól!" kuncogott Val. "Nagyon is! Oh, annyira jó volt... egyszerűen a legjobb, Suzy. Meg fogod látni." Suzy Valra mosolygott, aztán mindketten engem figyeltek, nem akartak lemaradni róla, mikor én is elmegyek. "Láttál már valaha ilyen szép nagy faszt?" kérdezte Val Suzytól, miközben a mellbimbóját sodorgatta. A köpenye még mindig mellette hevert a padon. Suzy le nem vette a szemét a kéjrudamról, csak ingatta a fejét, hogy még nem látott. Val folyamatosan izgatta a verítékről fénylő, sikamlós mellét, na meg engem.

Éreztem, hogy közeleg az orgazmusom. Val meglátta az arcomon. "Gyerünk Tommy! Élvezz nekünk! Add nekünk a forró spermád! ... Igen!" biztatott Val, mikor élvezni kezdtem. Suzy sóváran meredt a farkamra... lehet, hogy most lát először férfit elmenni? Hirtelen belém villant, hogy nem is terveztem el, hová fogok spriccelni; Eddig mindig Val testére élveztem... A csodába, már túl késő; a testem önkéntelenül mozdul... Gyorsan felálltam, behunytam a szemem, és kitörtem, mint egy gejzír, nem törődve azzal, kit, hol ér... Szerencsére egyik löketem sem Suzyn landolt; Tényleg azt gondoltam akkor, hogy az véget vetne a játékunknak. A legtöbb Val baljára került, elérve mögötte az alacsonyabb deszkákat, de jutott belőle a vállára és a felső karjára is; ezt kéjes nyögésekkel nyugtázta. Az utolja még csöpögött a farkam hegyéről, mikor lenyugodva magamhoz tértem. Lassan Suzyra néztem, és láttam, ahogy zihálva veszi a levegőt, és tekintete a vastag rudamra mered, amiből még szivárognak az utolsó cseppek, nyúlós-fehéren cseppenve a szauna farácsára. Felizgult, vörös arcáról tekintetem a pihegő mellére vándorolt - korábban láttam, hogy bugyit visel, de a meredező mellbimbója jelezte, hogy vékony köpenye alatt nincs rajta melltartó. Visszaültem a padra, és felvettem a törülközőt.

Lassan itatgatva a kimerült testemen összegyűlt verítéket, odaszóltam Sue-nak: "Látom, még mindig itt vagy... Most is azt gondolod, hogy betegek vagyunk?" "Neeem..." védekezett. "Soha nem gondoltam, csak... meg voltam döbbenve, ez minden. Úgy értem, mikor kiderült, hogy mit csináltok idelent... hogy együtt masztiztok... um... Azt hiszem, ez tényleg nem igazi 'szex'..." Nyomatékosítva egyenként ránk nézett, hogy tényleg így gondolja. "Csak éppen nem tudom, én is tudnám-e így... Tudom, mit szeretnétek, Val elmondta; tulajdonképpen én se bánnám, de..." Val közbevágott. "Lassan, Hugi! Ne erőltesd; semmi vész, ha nem akarod! Úgy is klassz, ha lejössz velünk, és együtt vagyunk... Csak arra gondoltunk, te is éppúgy élveznéd, ahogyan mi. Szólni fogok neked, ha megint összejövünk. Teljesen rád van bízva a dolog!" Val Suzy vállára tette a kezét, ahogy a jóbarátok szokták. Sue lopva a lankadó péniszemre pillantott, miközben Valra is figyelt. "Nem tudom... Adjatok még egy kis időt." "Persze," mondta Val, a törülközőjével szárítgatva magát. Lassan összeszedtük a dolgainkat, és egymás után elhagytuk a bepárásodott kamrát, ki-ki a saját dolga után nézve. A tél első hónapjaiban Val mindig szólt Sue-nak, valahányszor találkoztunk a szaunában. Három alkalom is eltelt Sue nélkül. Már kezdtük azt hinni, hogy végképp lemondhatunk a társaságáról; belenyugodtunk, mert legalább megpróbáltuk... Aztán egy nap Val elárulta, hogy Sue emlegeti, mennyire élvezte, ahogy akkor elmentem; Val megemlítette neki, hogy általában a ő meztelen testére szoktam élvezni.

Suzyt láthatóan felizgatta a dolog, mert elkezdett kérdezősködni Valtól, hogy 'milyen érzés', 'mennyire meleg a spermám', 'beleragad-e a hajba'; szóval Val azt gondolta, ezen az élvezés-dolgon keresztül rá lehetne venni Sue-t, hogy olykor mégis csatlakozzon hozzánk... És Valnak igaza lett. Nem sokkal ezután Sue lejött velem és Vallal a szaunába. Ugyanaz a rózsaszín köntös, ugyanaz a titokzatos arckifejezés. Amint elhelyezkedtünk, Val hozzám hajolt, és gyorsan odasúgta: "Élvezz rá! Azt akarja, hogy ráélvezz!' Atyám...! "Hát akkor így!' gondoltam. Nekikezdtünk, csak Val és jómagam. Suzy azt mondta, hogy csak figyelné, ha lehet; nógattuk egy kicsit, de nem állt kötélnek. Mondtuk, hogy így is jó - az is klassz, hogy legalább hármasban leszünk. Ez alkalommal Val szembeállt velem, hátát a falnak vetve. Térdét egy kissé megroggyantva ujjazta a lukacskáját. 5-6 percig ez ment, majd odaszólt Suzynak: "Gyerünk Sue - dobd le! Nyugodtan!" A markom dugása közben felfigyeltem arra, amit mondott; hamar rájöttem, mire gondolt! Suzy lassan felnézett a nővérére. Figyelte egy darabig, ahogy nedves puncusát simogatja, majd felállt, meglazította az övét, és hagyta lecsúszni a köntöst a padlóra.

Uram, atyám, micsoda gyönyörű test!! Nem volt teljesen meztelen, de maga volt a tökéletesség. 38-C-s mellei, amiket évek óta hiába próbáltam meglesni! Feszes dudáin az ágaskodó mellbimbók, a verítékcsöppek látványa a pucér bőrön. Jól kinapozta magát a bikinijében, mert a ruci alatti fehérsége elütött a szépen lesült egyéb részektől... Még jól is állt neki, ahogy izgató cickóinak körvonala hangsúlyt kapott a fiatal, vadító, 18 éves testen. Azt hittem, azonnal elmegyek... Hála azonban a hosszú gyakorlatnak, és mert eszembe jutott, mit súgott a fülembe Val, vissza tudtam fogni magam. Sue zavartan álldogált, térdei szorosan egymás mellett. Hagyta, hogy szememmel apránként befogadjam édes kis testének minden kis porcikáját, aztán visszaült, Valhoz közel. "Wow" mondtam önkéntelenül... 'A francba, csak most el ne ijeszd őt, Tom...' Valerie behunyt szemmel kizárólag a csiklójára koncentrált; egyik ujjával körözött rajta, másik kezével széttárta a nedvesedő ajkait. Próbáltam befogni mindkettőjüket a pillantásommal, az én két gyönyörű fiatal lánytestvérem: a csúcs szuper bombázót, mindössze egy falatnyi bugyiban, és a másik izgi csajt, teljesen pucéran, ahogy a lucskos puncusában jár az ujja.

Val megszólalt: "Suzy hhhhhh... elmondta, hogy ma kipróbálná, milyen velünk... Nnnngghgh... azt is... csinálná... aaaahhh... magának egy picit... Ahhhh... Igaz, Suzy Q?" Suzanne fészkelődött a padon, mintha nem tudná, mit mondjon. Tekintetét Val kitárt kelyhébe fúrta. "Kicsit bizonytalan vagyok! Azt hiszem, megint csak nézlek majd benneteket... Olyan izgik vagytok mindketten..." Felnéztem a síkos farkamról. "Csak olyat csinálj, ami jólesik, Suzy! Csináld azt, amit egyedül szoktál!" mondtam a fehér bugyijára meredve. Már nagyon szerettem volna egy pillantást vetni a puncijára. "Én... Éppen ez az... én... még soha nem csináltam! Soha... soha nem mentem még el egyedül!" Szomorúság tükröződött az arcán; láttam, hogy sírni tudna... Val ujjai kicsusszantak nedves puncijából. Anyáskodva megszólalt: "Ohhhhhh, Suzy Q!! Kicsim! Ne szomorkodj ilyesmin, itt vagyunk, segítünk! Megmutatom, hogy kell jól csinálni! Sose mondtad nekem, butácskám..." Val Suzyhoz lépett, lehajolt, és magához ölelte.

Lassítottam masztizásom ütemét; volt valami megragadó az elém táruló jelenetben, és nem akartam egy pillanatát sem elmulasztani. Innentől Val irányított. "Tessék... gyere, és ülj le ide." Átkarolta húgát, a pad végéhez vezette és megmutatta neki, hogyan lovagolja meg a deszkát. Val a pad másik oldalára ült. Egymással szemben ültek, hogy a lábuk majdnem összeért. "Sose masztiztál azelőtt, édesem?" Suzy majdnem suttogott: "Hát... dehogynem, csak nem történt semmi... Úgy értem jó volt, tényleg nagyon jó..., de azt hiszem... szóval nem hiszem, hogy elélveztem volna..., vagy csak nem tudom, ez-e az a bizonyos érzés. Talán nem csinálom úgy..., vagy valamit, ami kellene..." "Nyugi, Suze; mi is elkezdtük valahogy. Csak vedd le ezt, és minden rendben lesz. Ok?" Val Suzy bugyijára mutatott, ami nedves volt a... verítéktől. Suzy mellbimbója mereven állt, kezei remegtek az összezárt térdén. "Csináljuk egyszerre, te és én, hm?" "Uh... igen..." Felpillantott rám, ahogy ott álltam, figyelve az egészet. Azt hiszem érezte, mennyire szeretném, ha ő is teljesen meztelen lenne, és megcsodálhatnám az ennivaló kis nuniját. "Szép lassan mutasd meg először..., aztán majd... talán..." Val rám mosolygott. Ekkorra a távolabbi sarokba húzódtam, nem akartam elvonni a figyelmüket.

Ez olyan nőcis dolog volt, lánytestvérek egymás közt. Egyáltalán boldog voltam, hogy tanúja lehetek ilyesminek.
"Ok. Én általában így szoktam..." Val feltette a lábát a padra, teljesen széttárva ezzel duzzadó pináját Sue-nak, aki odaadással figyelte, mit csinál a nővére. "Először végigsimítom jó alaposan az ujjaimmal... látod?... Kezd már nedvesedni... amíg mindenütt... hhhhhh... jó sikamlós... ohhh... mint most..." Val kezdett belemelegedni puncija simogatásába, ilyenkor már fátyolos volt a tekintete, mintha ivott volna valamit. Szemei felváltva pihentek kicsit húga figyelő arcán, majd kerek, telt keblein, az ágaskodó mellbimbókon, ahogy nedvesedő puniját simogatta. "Igen... mikor már jó nedves, és kezd jó lenni nekem, néha becsusszantom az ujjam... ohhhh... látod? Ohhh... néha kettőt is bedugok magamnak..." A feszült csendben Val lába közül nedves cuppanások hangja jutott el hozzám, ahogy dolgozott az ujjacskáival a húgának. Sue megmozdult a padon, nyitott szájjal figyelte Val ténykedését. "Mikor már élvezni... szeretnék..., elkezdek játszani a csiklómmal... figyeled? Ohhhh... Suzy... Istenkém, de finom... Mmmmm.... igen..." Val széttárta ujjaival a húsos redőcskéket, felhúzta egy picit, hogy előreugorjon a kicsi rózsaszín dudor. Először csak alig érintette a nedves mutatóujja hegyével, hogy húga jól lássa, mit csinál, majd elkezdte igazán izgatni.

Felnézett a húgára, hátralendítette a szemébe lógó tincseit.
"Gyerünk Suzy. Csináljuk együtt! Mutasd meg, te hogy szoktad... Uhhhh... igen... jó lenne látni... a tiédet is, kicsim..." Suzy megadóan sóhajtott. "Ok." Felállt, és lehámozta magáról a bugyiját. Kevesebb punciszőre volt, mint a nővérének; ahonnan én figyeltem, szinte teljesen csupasznak tűnt. Ugyanazok a duzzadt, húsos ajkak, mint Valnál. Felnézett rám, mielőtt leterítette volna törülközőjét a padra, hogy hanyatt fekhessen. Mutatós mellei meg-megrugóztak, mikor felült rá, combjait széttárva, majd hátradőlt a padon. "Mindig háton fekszem, mikor csinálom magamnak..." magyarázta. Azonnal az ágyékához nyúlt, és keze máris munkába lendült a kisajkain, fel-le simítva őket. Ahogy Sue elkezdte cirógatni magát, Valon úrrá lett a nemi izgalom. Engem már jó párszor látott maszturbálni, de lányt még sohasem... és tetszett neki. Az ő ötlete volt, hogy Sue-t is lehívjuk magunk közé. "Egy kicsit... másképp csinálom, mit te Val... Hhhhhh..." "Oh, Suzy, annyira édes vagy... igen..." Suzy szeme csukva volt masszírozás közben. A gyengéd simogatás gyorsabb dörzsölésbe váltott, mikor ajkai csúcsán elérte a kicsiny klitorisz rejtekhelyét. Ujjbegyeit körkörösen mozgatva hevesen dörzsölte csiklóját; Val megigézve bámulta húga technikáját, mely kissé különbözött az övétől. "Igen, kicsim, csináld csak... mmmmm... ahhh... jó a puncidnak, ugye, édes? Hmm...? Finom neki?..." Már mindketten szaggatottan lihegtek, Val szavanként nyögött egyet, már a gyűrűsujját is beügyeskedve tocsogó punijába.

Suzy bólintott, de szeme csukva maradt, csak az érzésre koncentrált. Kis sóhajok törtek elő szájából; ajkába harapott, hogy csendesebb legyen. Az önkéntelen sóhajok egyre hevesebbek lettek, egyre kevésbé tudta őket kordában tartani. Magam sem tudtam tovább elvonultan álldogálni; közelebb léptem a padjukhoz, és újra simogatni kezdtem előttük a duzzadó rudam. Tágra nyílt szemmel bámultam két pucér kishúgom, akik szégyentelenül maszturbáltak előttem; mintha csak egy álmomban lettem volna..., ez nem lehet igaz... Val keményen gyúrta a mellét "Rrrrgh... annyira jó a pinácskámnak, Suzy... Ahhh! Ohhh! elélvezek, kicsim! Jössz velem, Suzy Q? Hm?" Val teljesen bekattant, mintha egy szexőrült állati lény beszélt volna belőle. "Gyerünk, Suzy, baszd azt a szép pinát, és gyere, élvezz velem! Arrrrghghghgh! Óhhhh... Basszátok meg!!" - tört ki belőle, mikor már alig tudta visszatartani magát az élvezéstől. "Ooh! Ooh! Ooh!" már Suzanne is folyamatosan sikongatott. Izgató hangjuk elegye egyre gyorsította a szemük láttára masztizó kezem. Olyan közel voltam a padon csúszkáló testükhöz, hogy gyakorlatilag Suzy felett csináltam magamnak. Mikor párás szeme felnézett rám, látta a meredt faszom is; felnyúlt, és egyik kezével a mellbimbóját sodorgatta, húzogatta egyenesen a szemembe nézve... Másik melle ingerlően rugózott, ahogy a puniját masszírozta... Teljesen együtt voltunk...

Lenéztem az üdvözülten mosolygó arcára, és nem tudtam tartani tovább... A lávám kitört... Atyám, éreztem, hogy hatalmas lesz... "Ah, Ah, Ah..." Val meghallotta nyögéseimet, és hirtelen felnézett rám: "Add neki, Tommy! Lődd a húgodra!" Val Suzy felé hajolt és szabad kezével megragadta a húga felső combját, pár centire a punciját ingerlő ujjacskáktól... egyszerűen már nem tudtunk volna közelebb lenni egymáshoz anélkül, hogy megérintettük volna a másikat, és Val már ezt a korlátot is áthágta... Suzy tágra nyitotta a szemét; épp jókor, hogy láthassa utolsó húzásaimat a hatalmasra duzzadt farkamon. A pumpálásba kezdő makkomra bámult, az arca földöntúli boldogságtól fénylett. Alig tudtam irányítani a farkamból kitörő forró, sűrű gecim. Mindet Suzy tökéletes melleire spricceltem, beborítva őket a fehér ondómmal. Még mindig sikamlós csiklójával babrált, mikor szeme hirtelen felakadt, és hörögni kezdett az extázistól. MŰKÖDÖTT! Az, hogy Suzy testére élveztem, megtette a hatását, és végre kishúgunk is elérte az orgazmust. Egész teste remegett belé, hogy majdnem leesett a padról. "Oh, igen, Suzy! Élvezz, kicsim, élvezz!" Két utolsót spricceltem a köldökére, és térdre estem.

Tartottam Sue combját, nehogy leessen; izmain éreztem orgazmusának rángásait. Nedvem a sípcsontjára szivárgott, ahogy kimerült farkam meg-megrándult néha. Végre Val is elélvezett, majdnem teljesen Sue-ra hajolva, ahogy négy ujja szánkázott ki-be a punijába, még mindig szorosan fogva másik kezével Sue felső combját. Melle pár centire volt húga csípőjétől. "AAAAAAAGHGHGH!!" Teste kicsavarodott, háta megfeszült, mintha ketté akarna törni, majd egyenesen Sue-ra omlott, aki nyugodtan tűrte, maga is csendesen lábadozva első orgazmusából. Val feje húga melle alatt pihent meg, haja beleért ragacsos ondómba. Szex és veríték szaga töltötte meg a kamrát. Annyira kimerültek voltunk, hogy pár percig egyikünk se bírt megszólalni, aztán megéreztem Suzy simogató kezét a tarkómon. Val teljesen kész volt... Aznap délután egy pár fokot mi is hozzátettünk a szauna hőmérsékletéhez. Hármas találkozóink azóta is folytatódnak a 'forró kamrában'. Mondanom sem kell, hogy attól a különös naptól átéltünk sokkal... kalandosabbakat is...
Hasonló történetek
29483
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22540
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
hűha ·
Jó lenne ha folytatnád. Nagyon örülnénk neki. PLS Ne hagyd abba!!! Tovább...... :stuck_out_tongue:

Hano ·
Egyszerüen szuper!

kicsilányka ·
Ez a tesók közös masztizása rettenetesen erkölcstelen és beteges :angry: :angry: :angry:
De kitűnően fogalmaztál Wanda, eszméletlenűl bő a szókincsed, de jobb lett volna, ha ezt a tevékenységet nem tesók csinálják.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: