Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vele & vele...

Hát hogyan is kezdhetnék bele... Hát vagy sikerül vagy nem :) Nos mint általában,én is találkoztam ezen a napon vele... Az én egyetlen szerelmemmel! Általában mindig ott találkozunk, és most is így történt... Megkezdtük utunkat hozzájuk, fel a metróra és utazásra készen :) Kőbánya-Kispest,végállomás.. leszálltunk át egy buszra és már a gondolatok jártak a fejemben, hogy mi lenne HA... De ő annyira aranyos...csak lehet fél, vagy a dolgokat nem szeretné elsietni :) vagy csak rám vár,de ez hülyeség ,mert nem kéne,mert bennem mindig izzik a vágy!... tehát egy pár perc buszozás után beléptük a házukba és a családja otthon volt.
Vagyis az anyukája az apukája és az öccse és egy 4 lábon járó kutyuli is :)

Lényegtelen.... tehát, mint mindig fel a lépcsőn, be a szobába és egyenlőre még csak beszélgettünk meg néztünk együtt a tv-t és közben kicsit számítógépeztünk is, és mint általában az anyukája megint hozott nekünk innivalót, és egy kis rágcsálnivalót is. Kedves anyukája van,nekem szimpatikus. Tehát pár kortyot ittam,és ő is aztán elkezdtünk megint beszélgetni... Hogy miről, arról már fogalmam sincs :) Nagyon szeretem azt amikor a tetőtéri ablakon a Hold besüt... Isteni volt! Nem szeretem, ha ilyen romantikus hangulatban bármi világít a Holdon,vagy egy gyertyán kívül... tehát felálltunk egymással szemben,és elkezdtünk csókolózni... eszméletlen jó volt vele lenni, bárcsak örökké tartott volna ez a perc vagy akár a pillanat!

Kicsit megálltunk,de tényleg csak egy kicsit, amíg lekapcsoltam a villanyt és kikapcsolt a monitor is... Így most már remek volt minden… a helyszín is adott volt mindenhez mégsem történt csókon kívül semmi más... De akkor is nagyon jó volt ,hogy mi ketten a Holdfényben együtt és nagyon sokáig csókolt...Elkezdtem a hátát simogatni,csak az idő volt kevés... Mindig gyorsan telik el és semmire nem marad idő... De a csók is jó volt... a kezem már a mellkasát érintette, a hátát is, ő közben a derekamat fonta át a két kezével és a popsimat is simogatta egy kicsit... És az idő megint közbe szólt... Mennem kellett már hazafelé pedig nagyon maradtam volna, mert ki tudja, mit hozhat egy pillanat.... ha valami elkezdődik annak vége már nem igazán lehet... De valahogy ez mégis megtörtént mert az idő közbeszólt… kár... És utamat vettem hazafelé... le a lépcsőn és a konyhájukba… ott még a számra kaptam tőle egy smacit és elkezdtünk felöltözni :) És elmentem ...
Hozzászólások
További hozzászólások »
zsinor ·
Tetszik. Mást nem tudok mondani. Bennem is előhozta az emlékeket, amikre a legjobb úgy visszaemlékezni, hogy még mindig az a lány a párom :heart_eyes:

borsmenta ·
Átlagnál egy picit jobb.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: