Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Úton-útszélen

Már második hete vagyunk úton, és Bea semmit se tud a bennem lakozó kurválkodó némberről. Tegnap egy kamiont sikerült leállítanunk, és már az elején tudtam, hogy dugni fogok a nagyhangú fazonnal. Persze elég szimpla menet volt, mert nagyon gyorsan elévezett az ipse, de nagyon felizgat a tudat, hogy Bea minderről semmit se sejt. Elég kis szende, szinte csoda, hogy eljött velem stoppolni. Persze fogalma sincs róla, hogy mennyire rá vagyok állva a szexre, és hogy amíg ő édesdeden alszik a hálózsákjában, én minél több pasival akarok dugni. Azért néha ő is részese a dolognak...

Egy pár napja az egy fiatal srác vett fel minket. Felajánlotta, hogy aludjunk nála. Hosszas győzködés után sikerül Beát is befűznöm, és becuccoltunk a sráchoz. Kedves fiú volt, bár alig beszélt angolul, ezért nem sokat tudtunk beszélgetni, de jó kis vacsit csinált. Kicsit söröztünk is, és láttam, hogy a srácnak nagyon tetszik Bea. Irigykedtem, de megértettem - és is odavagyok a hatalmas melleiért. Láttam azonban, hogy Bea abszolút nem veszi a lapot, és egy aljas terv kezdett körvonalazódni bennem. Utunk során harmadszor történt, hogy altatót csempésztem Bea italába. Úgy láttam ugyan, hogy a srác észrevette, de nem szólt semmit.
Mikor hatni kezdett Beán az altató, elnyúlt mellettünk és én tudtam, hogy most ha tudattalanul is, de része lesz ő is a ma esti szexpartinak. Már a gondolattól benedvesedtem, hogy végre mindjárt rávethetem magam, ráadásul egy pasi szeme láttára.
A srác egyelőre a tévét bámulta, én meg szépen lejjebb húztam Beán a felsőjét. Óvatosan csináltam, hátha még felébred. Meg se moccant. Bátrabb lettem, és nyalogatni kezdtem a melle ívét. A szemem sarkából láttam, hogy a srác észrevette mit művelek. Máris teljesen lucskos voltam. Bea nyakának lágy bőrét nyalogattam, miközben egy mozdulattal előhúztam az egyik mellét. A szempillája megrezdült, de mélyen aludt. Egy pillanat alatt számba kaptam végre a vágyott bimbót. Nagy, barna udvara volt, és jókorára hegyesedett a szopogatástól. Bea kicsit mintha nyöszörgött volna, a srác meg előhúzta a farkát. Mohó szemekkel lestem, ahogy verni kezdte a méretes darabot. Úgy éreztem magam, mint egy gyerek a cukorkás boltban, legszívesebben mindent megkóstoltam volna. Szinte elepedtem, hogy a számba kapjam azt szép farkat, ugyanakkor ott feküdt előttem a vágyott nő. A srác láthatta a tétovázásomat, és Bea mellbimbójához dörzsölte a makkját. Egyszerre nyalogattam a kettőt. Persze nem elégedtem meg vele, és pár másodperc múlva masszívan szoptam a nagy kemény faszát. Kéjesen nyögdécselt, és elégedetten gondoltam, hogy lám a szopástudományom elterelte a figyelmét a jobb nőről. Körbe-körbe nyalogattam, mélyen ledugtam a torkomon, aztán csak a makkját lefetyeltem - én irányítottam és láttam ez tetszik neki. Mikor már éreztem, hogy mindjárt elmegy, egyszerűen faképnél hagytam, és visszatértem az elnyúlt Beához. Szép volt, ahogy ott feküdt. Egyik melle szabadon, szoknyája kicsit felcsúszva - mint egy szép festmény. Nem gyönyörködhettem azonban sokat, mert a srác türelmetlen volt. Felhajtotta Bea szoknyáját, és félreérthetetlen nyelvmozdulattal mutatta, hogy mit szeretne látni. Fordult a kocka, én lettem a rabszolga, aki engedelmesen letérdel. Kicsit remegett a kezem, miközben felcsúsztattam Bea combján, hogy félrehúzzam a bugyiját. Mikor azonban ott vöröslött előttem a puncija, már egy szál józan mérlegelés se maradt. Lassan végigcsúsztattam a nyelvemet a belső combján. A színjáték persze sajnos nem Beát izgatta, aki aléltan aludt, a mi hergelésünkre ingerkedtem. Mikor felértem az áhított puncihoz, a srác széthúzta egészen Bea combjait, hogy jól lásson mindent. Bea megint nyöszörgött, majd mikor a csiklóját kezdtem nyalogatni kéjesen nyögött álmában. Finom volt, és egyre nedvesebb, én meg kezdtem azt érezni, hogy mindjárt szétrobban a puncim. Szerencsére a srác is megelégedett a látvánnyal és mögém került. Mindenféle előjáték nélkül felhajtotta a szoknyámat, félrehúzta a bugyimat, és belém nyomta a faszát. Azonnal elélveztem. Egy pillanatig mozdulatlanul térdelt mögöttem, éreztem, ahogy a fasza remeg bennem, majd keményen baszni kezdett. Minden egyes lökésnél Bea puncijába csapódott az orrom. Komikus volt és kéjes, az arcom csillogott Bea puncijától és éreztem, hogy mindjárt megint elélvezek. Az újabb hatalmas élvezésemtől már a srác se tudta türtőztetni magát. Szerencsére kihúzta belőlem a farkát, és én félrehúzódtam, így a sperma nagy része Bea combján landolt. Ó, de jó volt lenyalogatni! A srác megtörölgette magát, majd mintha mi sem történt volna visszaült a tévé elé. Én azonban még közel se éreztem, hogy vége volna minden jónak. Nekiálltam végigcsókolgatni Beát. A nyaka ívét, a mellét körbe, körbe, a mellbimbóját hosszasan nyalogattam, szívogattam, kedvemre játszhattam a nagy mellekkel. Mire a puncijához értem, addigra a srác már újra a - még kissé ernyedt - faszával játszott. Ezúttal nagyon keményen kinyaltam Beát. Mire ujjazni kezdtem a srác is odajött megint. Mutattam, hogy fordítsuk meg. Félig-meddig térdelő pozícióba támogattuk párnákkal, és a segglyukát kezdtem nyalogatni. A látványtól a srác fasza rögtön kőkemény lett. Óvatosan ujjazni kezdtem Beát, miközben a seggét nyalogattam. A srác is mellém térdelt, és ő is benyomta egy ujját Beába. Először egy ütemre, majd felváltva mozgattuk az ujjunkat. Őrülten sajnáltam, hogy Bea mindezt nem évezhette ki úgy, ahogy én tettem volna. Eléggé nyöszörgött, lehet, hogy félig fel is ébredt, de kába volt, és láthatóan moccanni se tudott. Minden mindegy alapon, rácsorgattam egy kis nyálat a seggére, és abba is lassan beletoltam egy ujjam. Épp csak ujjaztam egy kicsit, de ez nagyon felizgatta a srácot, és Bea mögé térdelt, hogy akkor ő most jól megdugja. Hát ezt azért már nem engedhettem. Megráztam a fejem, de láttam, hogy elsötétült a tekintete és megijedtem, hogy az engedélyem nélkül is megteszi. Gyorsan letérdeltem a szopni kezdtem. Most ő dirigált. Keményen megfogta a fejem és baszta a torkom. Éreztem, hogy mindjárt elélvez, de egyszer csak elengedett. Térdre lökött, a tenyerébe köpött, és a seggemre kente. Azonnal tudtam, hogy mi következik. Remegve éreztem, hogy a seggemhez teszi a makkját, majd minden óvatoskodás nélkül keményen a seggembe tolja a faszát. Fájdalommal vegyes éles kéj hasított végig rajtam, egyszerre büntettek és jutalmaztak. Mikor belém ürítette a spermáját úgy éreztem, hogy megkaptam a jussom.
Nedves törölközővel óvatosan tisztogattam meg alélt barátnőmet. Másnap alig tudtam a szemébe nézni. Ma viszont már muszáj kitalálnom valamit, hogy megint megkóstolhassam a finom szőke punciát.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Több bekezdés kéne bele, és több vessző. Pontosabb helyesírás. És jó is lesz.

lilaköd ·
Hát kitaláltam valamit... Elég vacak érzés, ha leszólják az első ilyen jellegű művedet, főleg ha csak úgy beírtad, nem komponálgattad napokig, meg futtattad át a helyesírás javítókon stb... :-( Mindenesetre én legalább jót éveztem rajta :blush:
VerenaArneval ·
Szerintem a találj ki valami nem leszólás volt, hanem biztatás, hogy folytasd.
Én sem leszólni akarlak, de amikor megláttam az első mondatot, aminek valami olyasmi volt a vége, hogy mit sem tud a benned lakozó kurválkodó némberről... Na ott hangosan felröhögtem és nem olvastam tovább. Nem azért, mert azt gondolom, hogy szar, hanem nem vonzanak túlságosan ezek a gruppenes dolgok :)
De a bevezető mondat nálam mindent vitt! :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: