Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra otthon

3 hónapig vágytam rá, estenként arról álmodtam milyen csodás volt vele lenni, szinte szétfeszített, avagy amikor eszembe ötlöttek azok az édes pillanatok, amiket együtt töltöttünk. És most itt vagyunk. Itt fekszik az ágyon a szomszéd szobában, én pedig szexisebbnek érzem magam, mint valaha. Ez a fekete kis csipkecsoda (amit direkt erre az alkalomra vettem, csak neki) tökéletesen kiemelte alakomat, kissé felnyomva melleimet, a harisnyatartóval együtt úgy festettem, mint egy "madam" a Moulin Rouge-ból. Hajam mostanra már a derekamig ért, és vörösesen csillogott a tükörben. Bár sohasem voltam különlegesen szép, mindig értettem hozzá hogyan hozzam ki magamból a legjobbat, ez most határozottan sikerült.

Elindultam kedvesem szobája felé. Az ajtófélfának támaszkodva vártam, amíg feleszmél és csodálkozva issza látványom. Rekedten hívott, hogy menjek közelebb és én engedelmeskedve akaratának, lassan hintázó léptekkel szeltem a szobát, mindvégig mélyen a szemébe nézve. Soha életemben nem éreztem még ilyen szexuális vonzalmat, mint ez iránt a férfi iránt, elvette az eszemet, minden porcikám kívánta, már a gondolatától is felforrósodott a vérem. Lassan, óvatosan másztam rá majd kényelmesen elhelyezkedtem rajta, úgy, hogy éreztem vágytól duzzadó hímtagja már szinte szétszakítja nadrágját. Először lágyan, majd egyre szenvedélyesebben csókolóztunk, nem tudván betelni a másikkal. Kezeink felfedezőútra indultak és hamarosan megszabadítottak minket minden felesleges ruhadarabtól. Kivéve azt a parányi harisnyatartót és csillogó harisnyát, amit rajtam hagyott, hogy még izgatóbb legyek. Melleimet felváltva kényeztette, csókolgatta, szívta harapdálta, mostanra már lángolt az egész testem, szinte üvöltöttem, hogy "tégy a magadévá!" ,de ő tovább kínzott. Lassan, nagyon lassan elindult lefelé, végigcsókolgatva mindenem, elidőzve combom belső oldalán. Azután megéreztem nyelvének érintését, ahogy mohón belenyalt vágyakozó puncimba.

Élvezettel csókolgatta, szívogatta, nyelvével egyre mélyebbre kalandozott, mígnem sóhajaim apró kiáltásokká változtak és hullámzó testem egy pillanatra ívbe görbült, és a csodálatos érzés úrrá nem lett minden porcikámon, és betöltötte egész lelkemet. Ajkán éreztem saját ízem, ami ha lehet még jobban felkorbácsolta vágyaim. Egy erőteljes mozdulattal a tudtára adtam, hogy most én akarok felül lenni, ő egy mosollyal válaszolt, és örömmel hanyatt dobta magát a széles franciaágyon. Kéjes vigyor ült ki az arcomra, tudtam, hogy szereti ha kényeztetem. Ágaskodó farkát lágyan a kezembe vettem és a hasamhoz szorítottam, miközben forrón szájon csókoltam. Egy huncut mosoly kíséretében óvatosan a számba vettem, először csak a makkját szopogatva, majd egyre mélyebbre engedtem, felvéve a ritmust, amit ő diktált, ahogy finoman a hajamat cirógatva irányította a fejem. Azután hirtelen megálljt parancsolt és egy gyors mozdulattal helyet cseréltünk. Most ő volt felül én pedig boldogan tártam szét lábaim, hogy végre magamba fogadjam lüktető férfiasságát. Ó, mennyire vágytam rá!

Lassan haladt előre, azután egy erőteljes lökéssel olyan mélyre hatolt, hogy felsikoltottam a gyönyörtől. Egyre gyorsult a tempónk a teljes extázisig. Fülembe egyre távolibbnak hallatszottak kiáltásai, minden megszűnt, csak ő és én léteztünk, és együtt száguldtunk a gyönyör végtelen csúcsai felé... A nap hátralévő részét szeretkezéssel töltöttük, egyszerűen nem tudunk betelni a másikkal. Most már csak bírjam kivárni még ezt a másfél hónapot, hogy végre hazaérjek és beteljesüljön ez a kis fantáziálás!!!
Hasonló történetek
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
30301
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: