Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanító.....

Még gimiben tanultam mikor egy nyáron a Balaton haverokkal, éppen arról beszélgettünk egy hideg sör mellett ki melyik nővel mit tenne....ekkor láttam meg egy pasit....feszes fürdő nadrágban sétált ki a vízből, ami a nedvességtől meg jobban simult az ágyékára, és azon kaptam magam hogy le sem tudom venni a dudorodó farkarol a szemem....ezután hosszú hónapokig foglalkoztatott a gondolt milyen lehet egy pasit intim helyen megérinteni, milyen lehet az íze a farkának....

Majd egy hűvös tavaszi napon vettem a bátorságot és ismerkedni kezdtem neten hasonló érdeklődésű pasikkal, fiúkkal.....találkoztam egy is korban hozzam közel álló szinten kiváncsi kezdő fiúval, de sajnos nem olyan volt mint amire vágytam, lehet a tapasztalatlanságunk miatt....ezután egy év vívódás következett, majd jött egy pasi aki megváltoztatta az életem.....

Neten ismertem meg, hetekig beszélgettünk, ismerkedtünk, majd mikor vettem a bátorságot találkoztunk.....mikor megláttam élőben nem olyan volt mint amilyenek képzeltem....de hat gondoltam ha mar itt vagyunk ám legyen....erre mondta hogy most csak beszélgetünk.....meglepett a dolog mert nem erre számítottam....de belementem....majd azon kaptam magam hogy elkésem a kollégiumból....így megbeszéltük egy másik találkozót....szinte alig tudtam a következő három napban aludni mindig csak rajta járt az agyam...egyszerre izgatott és tartottam tőle hogy mi van ha vele sem fogom élvezni....
Majd eljött a nagy nap....sétáltunk egyet a városban majd felajánlotta hogy menjünk fel hozza ha van kedvem....remegő hangon de igent mondtam. A lakása egy egyszerű de igényes legénylakás volt, leültünk a kanapéra a nappaliban beszélgettünk majd egyszer csak mint derült égből villámcsapás végig simította a tarkóm magához húzott egy gyengéden megcsókolt...:elsőre furcsa érzés volt, egy pasi aki szájon csókol, nyelve határozottan de gyengéden simogatja a nyelvem....megállt az idő, legalább is nem tudom mennyi ideig csókolóztunk, de egyszer csak felkelt és mondta hogy menjek vele. Engedelmesen követtem közben azon járt az agyam hogy ujra megteszem, és reméltem hogy ezután nem fogok csalodni, de a vagy erősebb volt mindennel....beértünk a szobába ahol egy hatalmas agy várt minket, itt ujra magához húzott és az első csóknál sokkal szenvedélyesebben ismét megcsókolt, de ekkor mar a keze sem volt tétlen, és simogatott, és azon kaptam magam hogy én is elkezdtem felfedezni a testét, ruhadarabrol ruhadarabra haladva vetkőztettük egymást és közben arra tudtam csak gondolni hogy megerinthessem végre a farkát, ami addigra kőkemény volt, az enyémmel együtt....ekkor hirtelen abba hagyott mindent majd az agyba húzott ahol hanyatt fektetett és elkezdte a testem minden porckajat vegigcsokolni....remegett minden izmom, nem tudtam megszólalni majd egy hirtelen de határozott mozdulattal szájába vette farkam és ütemesen szopni kezdte....3-4 perc hatalmas nyögések közepette tele is élveztem a száját....ami ezután következett arra végképp nem számítottam, nem nyelte le hanem fölénk hajolt és a spermámmal a szájában szájon csókolt....furcsa volt de izgató....viszonoztam...majd mondta hogy tusoljunk le....mondtam hogy előtte szeretnem én is leszopni, de nem hagyta....együtt mentünk tusolni, izgatott de kicsit csalódott is voltak hogy nem vehettem a szamba kemény farkát....és ekkor a fürdőbe lepve egy számomra addig nem látott méretű zuhanyfülke várt....elkezdte simogatni és mosni a testem....ekkor megint merevedesem lett, majd kérdezte hogy mit szeretnek tenni? Erre csak annyit tudtam mondani ami engem is meglepett hogy "boldoggá tenni"

A forró víz csorgott végig a testen miközben én elé térdeltem, a pornó filmekben látott módon elkezdtem szopni nyalogatni simogatni a farkát.....5 percig érezhettem a számban a szerszámát mikor felhúzott és megcsókolt....önkéntelenül és magamhoz húztak amennyire csak tudtam, szorítottam öleltem, simogattam....ekkor mondta hogy megmossa a popsim...nyomott egy kis tusfürdőt a farkara, majd mondta hogy forduljak meg....a kéjtol nem is gondolkoztam, egyszerűen engedelmeskedtem, pucsitottam....éreztem hogy kemény farka nekifeszül a szűz popsimnak, majd centiről centire, egyre mélyebbre hatol bennem.....mikor bent volt iszonyatos fájdalmat éreztem....de Ő megnyugtatott hogy ha faj akko abbahagyja....de nem húzta ki a farkát....így voltunk legalább egy percig....majd hirtelen nem tudom megmondani hogy miért d elkezdtem mozogni, és lassan a fájdalom helyet a gyönyör vette át....miközben ütemesen de lassan dugta feneke
, közben simogatta a farkam...csókolt és szorosan átölelt.....majd hirtelen hatalmas nyögés közepette belém élvezett....furcsa de mámorító érzés volt bennem érezni a farkát, és ahogy lüktetve lőtte belém forró nedvét....ezután szinte másodpercenken belül én is ismét egy hatalmasat élveztem, remegett minden testrészem alig tudtam állva maradni....
De ekkor biztos voltam benne hogy megérte....ezután családi okora hivatkozva nem is mentem vissza a kollégiumba hanem nála aludtam.....vagyis keveset de azt összebújva spermátol nedvesen szorosan egymás mellett töltöttük......

Ezután sokszor adódtak "családi gondjaim"
Hozzászólások
rlalika ·
Azon kívül, hogy a történetet nem fejtetted ki ahogy lehetett volna, az éklezetek slampos elhagyása miatt az egész történet értelmetlenné vált.
Mert nem mindegy hogy behúzott az agyba vagy bevitt az ágyba.
Sajnos a Magyar nyelv lerombolása itt is folytatódik.
Jobb lenne ha inkább nem irnának azok akik lusták az ékezetes betűk használatára.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: