Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tanárnénimmel

- Lujzi, nehogy megint rosszul legyél nekem a Matekon!
Mary mindig incselkedett velem, de a legjobb barátnőm volt. Észrevette, hogy valami nem stimmel velem, főleg matekórán. Senkivel nem mertem megosztani a titkomat, miért is remeg a gyomrom, és miért leszek lázas, ha meglátom Krisztinát. A tanárnőnk harmincegy éves, és csodálatosan szép. Szőke haja van, kék szeme, kicsi melle, megcsodáltam már párszor ruganyos testét, amikor hajladozott, vagy futás közben. Kedvesen mosolygós, róla fantáziálok éjjel - nappal. A fiúk is tetszenek, de a lányok ugyanúgy.
Nem tudtam, hogy a lányok is tetszenek, sokáig, csak szerettem a lánytársaságot. Fiúval is jártam már kétszer, de mindegyik kapcsolatom megszakadt. Az egyik megcsalt, a másikkal én szakítottam.
Krisztina iránt akkor kezdtem érezni valamit, amikor odajött hozzám a gyertyánál, és a combjaimat fogta, hogy húzzam ki a derekam, jobban nyújtsam a lábam. Nedves lettem, és nem értettem miért. Aztán gondolkodtam és rájöttem, hogy kívánom, de ez három napig is eltartott míg megértettem, hogy nagyon tetszik nekem.
Egyik délután, amikor elmaradt a földrajz óra, és előbb hazamehettünk, a suli előtt Krisztina idegesen nézegette a táskáját.
- Várj- ért a karomhoz, nincs véletlenül nálad tampon, vagy esetleg betét, görcsölök, talán előbb megjön, és még el kell mennem egy csomó helyre, mielőtt hazamennék. - Még mindig kotorászott a táskájában.
- Hát van, de a tesi cuccomban felejtettem. Ha a tanárnő ha gondolja, menjünk vissza a szertárba, adok szívesen.
Remegett a gyomrom, nagyon jó virág illata volt a nőnek.
A szertárba érve kiválasztottam a lila zsákomat, és átnyújtottam neki a dobozt.
- Már csak kettő van benne, odaadom.
- Köszönöm - olyan szép mosolya volt!
- Már mondtam neked, hogy nagyon szép vagy? - megfordult velem a világ!
- Á, nem vagyok.
- De - és megsimogatta az arcom.
- Az egyik unokatestvéremhez hasonlítasz, annak volt ilyen szép vörös haja. Természetes.
- Igen, alul is olyan vörös a puncimon a szőr. – Jaj, ezt nem akartam mondani, kicsusszant a számból.- De borotválom! - tettem hozzá, pont olyan hülyén.
Ezt nem kellett volna, de kicsúszott a számon, nagyon szégyelltem magam.
A tanárnő elkezdett nevetni hangosan.
Vártam hogy elsüllyedjek a szégyenbe.
- Az jó, még nem láttam olyan kis göndör fürtöket, pedig biztos tetszene.
- Talán a lányokat szereti?- szóltam magam el újfent.
- Hát ha annyira érdekel, mivel már negyedikes vagy, elárulom, hogy biszex hajlamaim vannak. Azokat is szeretem. Ekkor közelebb állt hozzám, és a szemembe nézett. Abba minden benne volt. Elkapott a rózsaszín vágy.
- Nagyon tetszel nekem- én is tetszem neked?
- Igen - rebegtem, a pillámat lehunyva. Ekkor hozzámért az ajka, lágyan puhán érintett, minta szirom a rózsabimbón, olyan selymességet éreztem, és mintha rózsaillat is lett volna a tornaszobában, izzadság szag helyén. A kezét vállamra tette, kicsit megbiccentette a fejét és átdugta a nyelvét, a csípőjét nekem nyomta. Két forró pinuska ért össze a ruhán keresztül. Cicijeink megkeményedtek, a bugyijaink nedvektől úsztak. Minthogyha egy kis patak tört volna elő a lábaim közül.
Huhh, de keresztülvágott rajtam a vágy!
Krisztina én - elcsuklott a hangom. Megláthatnak minket.
- Nem fognak - és ezzel bereteszelte az ajtót.
- Félek egy kicsit.
- Tőlem? Nem kell- és felhúzta a pólómat.
Megnyalta a mellemet, de először nézte, a kis csúcsokat.
- Nagyon szépek, figyeltem már őket tornaórán, és most meg is kóstolom!
Nedves lett a puncim még jobban, remegett mindenem. De hogy mi történt a szertárban azt legközelebb mesélem el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
fannyka ·
Ha ez az első írásod, akkor egy próbálkozásnak elmegy. Életszerűtlen a párbeszéd, és a felvezetés összecsapott, de az igyekezetet látni ez pedig mindenképp egy pozitív dolog.
Ahhoz, hogy ebből jó kerekedhessen ki, mindenképp sokat kell még olvasnod, vagy találni valakit, aki részletesen kivesézi, hogy mit csinálsz rosszul. Az ilyesmiben én rendszerint szívesen segítek, de anélkül, hogy megkérnének rá, én már nem pazarlom az időmet egy hosszabb elemzés megírására. Ha érdekel a segítségem, szólj :)

gyuxi ·
ez szupikaa

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: