Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szülinapi ajándék

16. születésnapomat ünnepeltük meg egy házibulival. A zenét az egyik legjobb haverom szolgáltatta. Egy kis nyaralóban, szűk baráti társaságban ünnepeltünk. Februárban van a születésnapom így lehetett bömböltetni a zenét, senki sem volt egy kilométeres körzetünkben.

A bulit kilenckor kezdtük, már nagyon jól éreztük magunkat, volt bennünk egy kis pia is. De az egyik haverom még mindig nem érkezett meg. Éjfél is elmúlt mikor megjelent. Ekkor odajött hozzám Peti a legjobb barátom. Egy kis meglepetéssel készültünk, úgyhogy most velem kell jönnöd, míg a többiek előkészítik. El sem tudtam képzelni mire készülnek, nem szoktuk megajándékozni egymást, általában iszunk pár pohárral az ünnepelt egészségére és ennyi. Elmentünk a haverommal sétálni, alig telt el 10 perc mikor jött a telefon, hogy mehetünk vissza. Visszaérve már ki voltak töltve az ilyenkor szokásos vodkák. Ittunk egyet az egészségemre, majd elmondták, hogy úgy gondolják itt az ideje, hogy elveszítsem a szüzességemet, és ennek érdekében hoztak nekem egy ajándékot, amely a szobában vár. Először csak néztem rájuk egészen addig nem hittem el ameddig ki nem lépett a szobából egy gyönyörű szőke csaj lenge öltözetben. Nem hiába a legjobb barátom szervezte a meglepetést, pont az esetem volt a csaj. 170 magas, hosszú természetes szőke haj, szinte tökéletes test.

Elindultam a szobába, még odaszóltam a haveroknak, hogy nincs leskelődés, vagy hallgatózás. Mihelyt bezáródott mögöttem az ajtó már szólt is a zene. Biztosan szóltak a lánynak, hogy még nem voltam nővel. Gyengéden megcsókolt és lassan vetkőztetni kezdett. Nagyon be voltam indulva, hogy megmutassam van valami sejtésem a dolgokról, én is vetkőztetni kezdtem és közben nyakát, és fülét csókolgattam, először bátortalanul majd egyre bátrabban haladtam lefelé. Már csak az alsónadrágom volt rajtam, szinte észre sem vettem, hogy teljesen levetkőztetett. Lefektetett az ágyra, mellém térdelt és nyalogatni kezdte előbb heréimet, majd farkamat. Először csak a végét nyalogatta gyengéden, aztán szinte egész farkamat szájába véve hevesen szopni kezdett. Nagyon hamar elélveztem, és nagyadag spermát engedtem szájába. Én kerültem fölé és lágy csókokkal borítottam egész testét, ahhoz képest, hogy ez az első elég jól csinálod, jegyezte meg. Ezen felbátorodva haladtam egyre lejjebb testén egészen szép borotvált puncijáig. Elkezdtem csókolni és nyalni nagyajkait. Ekkor már ő is felizgult, mire én egyre nagyobb buzgalommal folytattam barlangjának felfedezését. Most tedd be szólalt meg. Én engedelmeskedtem és behelyeztem farkam puncijába.

Farkam az átlagosnál valamivel vastagabb, de kényelmesen mozogtam benne. Kért, hogy előbb lassan mozogjak, hogy kiélvezhessünk minden pillanatot. Követtem utasításait elvégre ő a tapasztaltabb. Lassan kezdtem mozogni aztán egyre inkább növeltem az iramot. Mivel még nem voltam nővel nagyon hamar elértem a csúcsra. Kicsit ápolgatta fáradt farkamat majd lassan ráült. Közepes tempóban kezdett lovagolni rajtam. Méretes mellei közben fel-le himbálóztak. Megragadtam fenekét és segítettem mozgását. Harmadszorra már tovább bírtam és végre ő is eljutott a csúcsra. Ez volt az utolsó menet. Egy ideig még csiszoltunk a csók technikámon, közben simogattuk egymást. Nem volt senki, aki hazavigye, mert a haverok már részegen aludtak mindenfelé a házban. Együtt aludtunk el, és mire felébredtem már eltűnt.
Hasonló történetek
30301
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
24287
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Csudri ·
Kellene valami cenzúra! Ilyen szarokat csak április 1-én szabadna feltennetek!

Triac ·
Nem semmi. Ezt az oldalt olvassák ám olyanok is, akik még tényleg nem voltak növel. Nem biztos, hogy arra kéne tanítani ezeket a fiatalokat, hogy gumi nélkül keféljünk ilyan szajhákkal. Nem gondoljátok? Hogy belerakom valakibe a farkamat pucéron, az teljessen bizalmi dolog szerintem. A másik. Te nem érezted ez után az aktus után, hogy ez egy olyan zsákmány volt, amit "már lelöve" terítettek ki eléd? Te nem érzed azt, hogy százszor különb olyan csajjal lenni, akit egy kicsit szeretsz is? Próbáld ki egyszer. Hidd el, felemelö érzés, amikor azt érzed, hogy ezért én kúzdöttem meg.



Úgy érzem, kemény 0!

¤Kyoto¤ ·
Ez nagyon szar volt!!!! :angry: :angry: :angry:
Ugy utálom az iet!!!! :rage:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: