Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilveszteri buli

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy szilveszteri buli, ahol megismertem az unokatestvérem egyik volt osztálytársát, Anikót. 2001-2002-es szilveszterről van szó. Haverokkal mentünk oda mert a csajok, bár nem mondták ki egyértelműen, mindenképpen látni akartak minket a társaságban.

Egy félhomályos terem volt a helységnek nevezhető akármi, egyetlen kiváltsága az üvöltő punk zene volt. Mindenki jól bebaszott majd éjféli dajdaj, stb...és egy egész kis detoxxá változott egy félreeső helység, ilyenkor persze már csak Bikini, Edda, Republic és Kispál szólt. Bár egész idő alatt szemezgettünk Anikóval, kb. annyi közöm volt hozzá, hogy tüzet adtam neki Ő meg kinyitott egy bort. De persze már alaposan megfigyeltem az egész testét, szőkésbarna vállig érő egyenes haja lágyan simogatta kicsit hosszúkás, de gyönyörű arcát (persze amikor épp nem vergődött mindenki). Volt valami rá írva, mintha azt mondaná, hogy ne vedd le rólam a szemed, olyan rejtélyes, érdeklődést keltő, izgató. Szeme a legbarnább volt, amit valaha láttam. Válla maga volt a gömbölyű, selymes álom, ahogy tartja a kecses, hibátlan karjait. Mellei finoman öltöttek formát betűrt ujjú Pokolgépes pólóján, egyértelműen látszott, hogy melltartó nincs.

Derekán alig fért el farmerja, mely fenekének és combjainak oly képet adott, hogy azt nem lehetett nem csodálni. Egész idő alatt volt köztünk valami feszültség, de a fent említett punnyadás beálltával, ahogy kevesen maradtunk talpon, azt mondtam magamnak hogy ok, én adtam fel előbb, odamentem és némán megcsókoltam, amit kezei rajtam való járatásával díjazott. Ezután már csak arra emlékszem, hogy közösen kiötlöttük folytatási helyszínül a 'detox' melletti ugyanolyan helységet, ahová belépve az uncsim és egy másik volt osztálytársa, Viktória zavart ki minket. Valahogy egy emelettel feljebb jutottunk és valami ügyeletes szállás-félébe keveredtünk (valami Matáv irodaház volt ez), míg idejutottam nem emlékszem semmire. Innen viszont tisztán emlékszem, hogy Ő rám feküdt, és vadul csókolóztunk, miközben elkezdtem egyre inkább lejjebb simogatni Őt, mire végre a lába közé értem, de ez farmeron keresztül nem mutatkozott hatásosnak úgyhogy néhány felesleges ruhától megszabadulva megláttam csodálatos, fehér melleit. Nem voltak óriási nagyok, de nagyon formásak és kemények voltak.

Bugyin keresztül kezdtem nyalni neki kérésére. Ekkorra már olyan merev volt a szervem, hogy szinte fájt (rajtam még volt farmer). Eleinte lágyan simogatta fejemen a hajamat ahogy dolgoztam a nyelvemmel, de a remegése, halk szuszogása, csípőjének folytott ugrándozása és a hajam tépése arra ösztökélt, hogy hagyjam abba, mire parancsolón szólt, hogy folytassam, de én megszabadítva mindkettőnket megszabadítva minden ruhától gyorsan belehelyeztem a farkam, amire nem számított, de azért arra kért, hogy ismételjem meg lassan is. Nehézkessé vált a légzésünk és egymás fülébe nyögtük csillapíthatatlan élvezeteinket. Ő felsikoltott édes, magas de vastag hangján hogy 'Még, gyorsabban...!' én meg mindent megtettem ennek érdekében, mivel hangja elcsuklott a végére és remegő nyögéssé halkult. Elélvezett, én meg mentem utána nem sokkal. Így maradtunk egy darabig, aztán az ügyeletes térített magunkhoz. Ennyi. (amúgy a történet részben kitalált)
Hasonló történetek
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
SAS70 ·
Bocs, de legközelebb próbáld meg józanul... a történetet is!

Dark Archon ·
frox:



a stílusod primitív, igénytelen, és undorító. Semmivel sem vagy jobb az iromány szerzöjénél.



A helyedben inkább a helyesírási szótárt lapozgatnám a Mellesleg helyett, mert aki a "száj" szót képes "ly"-nal írni, az kritikán aluli...

V. A. Lacky ·
Szerencsére többnyire a pontszám és a szerzö neve alapján döntöm el, hogy melyik történetet olvasom el. Itt is ehhez kellett volna tartanom magam! Tragikus!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: