Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szex a főnöknővel - 1.

Az egész úgy kezdődött hogy új munkahelyre kerültem egy külsős cég alkalmazásába . Egy kisvárosi cégnél keztem dolgozni egy szeptemberi napon mint biztonsági őr . Ez első napok után keztem megszokni a környezetett és a cég vezetését meg a dolgozokat . A cégvezetőségében egy nagyon csinos fiatal nő az egyik főnök aki közvetlen utasításokat adja a biztonsági őröknek így napi kapcsolatban voltam vele . Az első 2 hónapban semmi külőnös nem történt köztünk mert mind a kettönknek volt kapcsolata de  nekem nagy bejött a szemezgetések , beszélgetések elég sürün voltak köztünk . Aztán először az én majd az ő kapcsolata zátonyra futott igy mind a ketten szinglik lettünk. A következő napokban mind a kettőnk lehetett látni hogy a szakitás elégé megviselt mind a ketönket. Kicsit morcosak voltunk mindenkhez amit a többiek kicsit nehezen viselték . A szakitás után a munkába temetkeztünk így nagyon sokat találkoztunk és rengeteget beszélgetünk nem csak a munkáról hanem minden másról is . Így közeledett az ünnepek mivel ő hétvégén és ünnepnapokon is bejárt a céghez igy a karácsonyt is a telepen töltöte ő is meg én is mivel nem volt senkink .Így történt hogy az iroda pakolása közben kérte a segitségemet mert nem tudta egyedül elpakolni egy pár dolgott.Felmentem hozzá az irodához segiteni az első pár asztal,szék elpakolásánál nem volt semmi probléma jót beszélgedtünk  közbe  de a mappák elpakolásánál jöttek a problémák . Én férfiként bevalva a kisszékre se szivesen állok fel így nem volt más választása ö ment fel a létrára igy egyesével adtam fel neki a mappákat mire végeztünk rendesen elfáradtunk . Mikor jött le a létrán megcsúszot épen ,hogy eltudtam kapni mikor a karjaimban tartodtam szép óvatosan letedtem de nem igazán akartam elengedni így nemtudom milyen késztetés ütött belém de megcsokoltam . Ez annyira váratlanúl ért minket ,hogy az emberből ilyenkor előjön az állatias én és percekig csak csókolóztunk mignem ő hamarab tért észhez és eltólt magától és kaptam tőle egy jó nagy pofont meg pár keresetlen szót . Ezek után nemtudom mi ütött belém de nem hagytam magam és újra megcsokoltam . Ezek szerint az előző akciónk neki sem volt közömbös mert most már ő sem lökött el és tovább csokoloztunk és kezdtük feltérképezni egymás testét, a simogatások után elkezdtük egymásról letépni a ruhákat . Ekkor láttuk egymást meztelenül és volt pár érdekes pillantás mind a kettönk részéről , én azon csodálkoztam milyen gyönyőrű alakja van ő meg azon hogy mekkora a farkam mikor megfogtam és egy gyengéd mozdulattal feltedtem az íróasztalára .
Hozzászólások
laci1952 ·
Szövegszerkesztő nem létezik ? :japanese_ogre:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: