Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szeretlek, Édes!

Egyedül ültünk a buszon, csak mi ketten voltunk... Akkor éreztem, hogy a rázós buszon keze a térdemtől combomon át egészen ágyékomig siklik finom keze ott megállt, érezte a kemény szerszámot. Majd a fülembe súgta:’’Szeretlek, édes, kérlek, tégy magadévá...!’’ Nem haboztam. Mint egy kiskutya, úgy vetettem rá magam Őrá, vad csókot váltottunk.
Fülébe súgtam, ’’Kedvesem, őrülten kívánlak... Előbb érjünk... ’’ Nem igazán hagyta befejezni a mondatot, éreztem rajta, hogy kíván Ő is engem... Nyelvemet a számból majd’ kitépte, s farkammal pedig játszadozott. Végre, elérkezett a megálló. Azonnal pattantunk, szinte futottunk hazáig. Átkaroltuk egymást, majd minden futólépés után csók következett. Szerelmes szavakat súgott fülembe, tudván, hogy erre gerjedek igazán...

Majd a kapuhoz értünk. Matattam sokáig a kulccsal, Ő pedig alig bírta magát fékezni. Szerencsére sötét volt, így senki sem láthatta, ahogyan simogatni kezdi méretes szerszámomat.

Aztán a lift... Leguggolt, s elkezdte szopogatni. Még szerencse, hogy a tizediken lakunk, gondoltuk azt hiszem mindketten. Szóltam, hogy ne, majd bent, s már nyílott is az ajtó. Magunkra fordítottuk a reteszt, s odalöktem a falhoz. Hál’ istennek, nem vette rossz néven, imádta, mikor ilyen vad vagyok. Vetkőzött. Vele egyidejűleg én is, de csak Rá tudtam koncentrálni. Gyönyörű szemek, formás alak, finoman izmos kar, gyönyörű fenék valamint bámulatosan izzó puncija, melyen a szőr csikra volt fazonra vágva, pont úgy, ahogy szeretem.

Belöktem a szobába. Letepertem, majd csókolgattam. A szavakat megállás nélkül mondogattam, olyanokat hogy
’kívánlak, Édes, megveszem érted, gyönyörű vagy’ etc. Ajkam izzott, mikor hozzáért övéhez, aztán haladtam lejjebb. Nyak... Mellkas... Mellek... Hasán sokáig időztem, de fejemet tolva leirányított. Először nyalogattam, lefetyeltem, amit nagyon élvezett. Azután beléhatoltam... Csodálatos érzés volt, puncija pedig szők, élveztem, ahogy szirmai körülzárják a farkam... Lassan mozogni kezdtem, nagyon lassan, ezt is nagyon imádta. Utána gyorsítottunk, s Ő megmerevedve élvezett el, Vele együtt én is.

’’Szerepcsere’’. Én kerültem alulra, s most Ő kényeztetett. Rögtön szerszámomnál matatott, kezébe fogta, s elkente az előnedveket. Ez hihetetlenül jól esett, mivel hol erősen markolta, hol gyöngéden cirógatta. Közben megállás nélkül csókolgatott, majd Ő is elkezdett vágygerjesztő szavakat suttogni...

Majd hirtelen bekapta. Szopogatta, nyalogatta, heréimmel játszadozott, aztán makkommal, majd hardosan folytatta.(mi ezt csak így hívjuk...) Harapdálta, majd szó szerint szájbabasztam, és elment... A sperma egy része szájában, másik része mellein, aztán szívogatta, egészen ki nem ürítette az egészet...

Megfordultunk, majd azt mondta, menjünk a fürdőszobába. Hát jó, csináltuk állva a zuhanyzóban, majd ráültem a WC-re és úgy ülve is beléhatoltam. Nem bírtunk magunkkal, a konyha következett. Ráültettem a mosogatógépre, majd ott csináltuk, de lesöpörtem az asztalt, ott folytattuk. Még nem volt elég... Nagyon jól tudta, hogy eszméletlen sokáig bírom, ki is használta. :)

Kisszoba...rávetődtünk az ágyra, Ő sikoltozott, én nyögtem, beleremegett a ház is. Ismét együtt élveztünk... Mindketten egyszerre feszéltünk meg, szívünk is egyszerre kalapált, majd egymás mellé feküdtünk. Azt mondtam, hogy gyönyörű, s megint izgató szavakat suttogtam, de ennyi Neki elég volt... Bágyadtan mosolygott, átkarolta a nyakam, hatalmas, forrón izzó csókban ajkaink egymáshoz olvadtak... Mikor elengedett azt súgta a fülembe: ’’Szeretlek, Édes!’’
Hozzászólások
További hozzászólások »
gmesit ·
röviden, tömören... rosszul megírt, túlzó, pornófilmes eredetre visszavezethető gyenge történet

Izomember ·
Szerintem ez nagyon rossz lett. Igaz láttam már rosszabbat is,de akkor se lett valami jó.

Összecsapott és túlságosan lehet azt érezni,hogy a fantázia szülte. Egy kevés történettel és egy kicsit jobban összeszedve,egységesebben csináltad volna akkor egész jó kis mű lett volna belőle.

Na de sebaj! Irsz még jobbat is!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: