Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szeress Most! 1. (Melinda, Alexa és Gábor)

Melinda régiségboltban dolgozik, ami nagyon kimerítő, ha egész nap a boltban van. Így volt ez ezen a napon is. Délután hazaért, tudván, hogy a férje elment és csak másnap reggel jön haza. Lánya a szobájában volt jegyesével, Gáborral. Amint elment Alexa szobája előtt enyhe nyögéseket halott. Kezdett felizgulni. Jóérzéssel töltötte el, hogy lánya szenvedélyes és jóképű barátjára gondolt, hisz erős kapcsolat volt köztük is. Szóval Melinda bement a közös szobájukba és ledőlt az ágyra, amit férjével közösen "használtak". Lassan elnyomta az álom.

Körülbelül 1 órát aludhatott, amikor benyitottak a szobába. Felriadt és meglátta a lányát és Gábort 1-1 köntösben.
- Anya te itthon vagy? - kérdezi Alexa
- Igen, kicsim, ma hamarabb jöttem. - Melinda közben Gábor farkát figyelte, amit a köntös nagy bánatára eltakart.
- Jaa..jó. Na, én léptem fürödni. - Alexa el is tűnt.
- Szija Melinda. - Gábor egyre csak közeledett az ágyhoz.
- Gáborkám, a lányom eltűnt egy jó félórára, ahogy én ismerem...- Melinda odamászott Gáborhoz és levette róla a köntöst, majd izgatni kezdte.
- Dee... Mi van, ha hamarabb végez és bejön? - Gábor tetemes farka kezdett felállni.
- Majd ő is beszáll.. - vigyorgott a közel 30-35 éves nő, majd ő is levette a ruháit.

Gábor egyből a vaginájához hajolt, és lassan kényeztetni kezdte. Először körkörösen lenyalta a nedveket, majd mohón belenyalt a kehelybe, amit Melinda nyögve vett tudomásul. Gábor a csiklóján időzött el egy picit, majd a hüvelyhez tévedt a nyelve. Lassan, de határozottan bedugta nyelvét a hüvelyébe, amit a nő apró sikoltásokkal nyugtázott. Egyre gyorsabban járt a nyelve Melindában, és a nő hangosat sikoltva elélvezett. Majd pihegve megnyugodott és felült.
- Jhujj... Ez egy kicsit hangosabb volt a kelleténél. - mondta.
- Meghiszem azt. - mondta Gábor is, majd csókot lehelt a nő feszes mellére.

Ebben a pillanatban betoppant Alexa teljesen meztelenül.
- Anya! Valami baj va.... - majd elhallgatott.
- Alexa...Ez nem az aminek látszik...- kezdte Gábor.
- Nyugodjatok meg drágáim, Alexa te pedig gyere ide. - mondta nyugodtan Melinda. Alexa leült az anyja mellé.
- Kicsim, nem is tudtam hogy ennyire szép vagy meztelenül is. Tudod, régóta szerettelek volna már így is látni. Azt hiszem tőlem örökölted a melled. Egyébként nem akarsz "beszállni"? - mosolygott az anyja kajánul.
- Anya távol áll tőlem, sőt a legtávolabb, hogy veled pettingeljek! - mondta erélyesen Alexa.

Gábor nem hagyta feldühödni, így gyorsan az ő popsijához tette az ujjait, és elkezdte ujjazni a hátsó bejáratát. Alexa arca teljesen átváltozott. A dühös arckifejezésből, egyszerre eluralkodott a kéj a fiatal lány arcán. Négykézlábra állt, és élvezte, ahogyan a leendő férje ujjazza a popsiját. Közben Gábor a hátára feküdt, Melinda pedig szájába vette Gábor hatalmas szerszámát. Alexa pár perc múlva hatalmasat élvezett, majd felállt, és anyja ismét nedves vaginájához hajolt, majd nyalni kezdte.

Eközben Melinda nyelve is bekapcsolódott Gábor szerszáma szopásába, és intenzíven körözött a nyelvével is a péniszen. Ez Gábornak nagyon tetszett, mivel Alexa nem sokszor elégítette ki orálisan. Ilyen jól pedig még sosem. Hiába Melinda már tapasztalt nő volt. Mikor Melinda érezte, hogy leendő vejének nincs sok már hátra, nem engedte be a szájában olyan mélyen a hímvesszőt, és verni kezdte a még mindig ágaskodó szerszámot. Gábor is gyorsan elment, majd Melinda kutyapózba térdelt, míg Alexa a csiklóját, Gábor pedig a hátsó bejáratát nyalta nagy gonddal. Miután Melinda is hatalmas orgazmust élt át, mind a 3an felöltözködtek gyorsan, és mindenki ment a maga dolgára.

Gábor hazament és lezuhanyozott, hogy lemossa magáról mindkét nő nedvét, és kicsit kényeztesse a testét a 2 bombázó után.

Melinda lefeküdt aludni, mert bizony nagyon kifárasztották ebben az 1 órában.

Alexa elment kocsikázni és átgondolta ezt az egészet, hogy milyen következményei lesznek ennek a kis délutánnak. Arra jutott, hogy semmi baj nem lehet, és anyja testéről kezdett fantáziálgatni. Vajon összefutnak még így hárman? Könnyen elképzelhető...
Hozzászólások
További hozzászólások »
dolly1952 ·
:angry: Nagyon gyenge, pláne a fogalmazás.

Vivienne ·
A sztorival még nem lenne gond,de a fogalmazás... :angry: Miaz hogy 3an?Vagy az hogy szija?! :frowning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: