Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szállodai szoba

Ketten voltak a szállodai szobában. Az ágyon feküdtek, és nézték egymást csillogó szemét. A lány elment fürdeni. Az alatt a fiú az erkélyről nézte a varázslatos naplementét.
A lány visszajött egy magára tekert, combközépig érő törölközőben. Odaállt az erkélyre ő is. A fiú némán csodálta egy darabig a lány szépségét. Gyönyörű hosszú combjait, a törölköző által eltakart vékony derekát, szép, formás melleit. Majd leült az ágyra és vetkőzni kezdett.
A lány egyszercsak odalépett hozzá, a szemébe nézett és ledobta a törölközőt. A fiú szeme végigsiklott a lányon, és közelebb húzta magához. Ledőltek az ágyra.

A lány a párnán feküdt, a fiú felette és ajkaik szenvedélyes táncba kezdtek. Aztán a fiú a lány nyakát csókolgatta. Ajka folyamatosan ment lefelé, a melleit puszilgatta, körbe-körbe a bimbó körül. A Lány apró sóhajtásokkal élvezte a kényeztetést.
Majd a hasát kezdte csókolgatni, a köldök melletti finom sima bőrt. Azután a lány legédesebb pontját vette szemügyre. Először finoman végighúzta a nyelvét az egész vágaton. Majd újra és újra. Élvezte azt, ahogyan a lány halkan sóhajtozott.
A fiú folyamatos kényeztetése megtette a hatását, a lány izmai összehúzódtak- elernyedtek, majd a lány pihegve elaludt.

A fiú gondolta, hogy kimegy fürdeni. Már majdnem végzett, mikor a lány kiment utána. Belépett mellé a kádba, és csókolózni kezdtek. A lány nagyon heves volt, átölelte a fiú nyakát, és húzni kezdte kifelé. Az ágyra dőltek, és egy pillanatra sem hagyták abba a csókot. A fiú megpróbált finoman a lányba hatolni, de a lány csak azt hajtogatta, hogy óvatosan. A fiú megkérdezte:
- Még szűz vagy?
A lány átölelte a fiú derekát a lábaival, és ,,magába rántotta”. Majd így felelt:
- Már nem.
A fiú látta a lány arcán a fájdalmat, és el volt ámulva, hogy ez az angyal neki adta a szüzességét.
Óvatosan mozogni kezdett benne a srác, és figyelte közben, ahogyan a lány közeledve a csúcshoz kígyóként tekergett a karjában.
Majd egyszerre mente el,és egymást átölelve aludtak el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Janika33 ·
Bocsi..Whym

Falatka ·
Emberek, ez kész :) Közlöm, csak úgy, most hogy megvédjem magamat, az alapötlet, az nem teljesen az enyém volt, és én még szűz vagyok, így neharagudjatok tapasztaltabb embertársaim, hogy merészltem ilyet alkotni :) a Kritikákat pedig lementettem, ha rossz kedvem lesz újra elolvasom őket, mert olyan szinten aranyos és mégis irónikus miind, hogy kb a földön fetrengve nevetgéltem egy negyed órát, mire összeszedtem magam a válaszolásra :)
DREAMER ·
Örülök, hogy humorosan fogod fel a dolgot, hiszen nem szándékunk a bántás.
Annak külön örülök, hogy van még lány akinek nem az legfontosabb, hogy minél hamarabb dicsekedhessen el, az aktusig jutott csábításával.
Írj bátran máskor is, majd kivesézzük. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: