Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szállodai sóhajok 2. - Leszbikus szex

ÍRÓ: Catmoore
FORDÍTOTTA: Ennjoy

2. fejezet

Miközben zuhanyoztam, folyton Sharán járt az eszem, az érintéseinek emléke felkorbácsolta vizes testemet. Ujjaim megsimították merev bimbóimat, majd a zuhanyfejet a lábaim közé vittem. Élveztem igen, feldugtam egy ujjamat is, rászorult hüvelyem éhesen.
Idegesen rágcsáltam a szám szélét várakozás közben, és újra nedves lettem Sharára gondolva.
Biztos voltam benne, hogy nem ártatlan látogatás készül, amikor kopogott az ajtón, összerezzentem.
- Már azt hittem, meggondoltad magad, és be sem engedsz - mondta, ahogy kinyitottam az ajtót. Fantasztikusan nézett ki fekete bikiniben. Nagyot nyeltem, mikor megláttam, és a szobába besétáló alakja után néztem.
A függöny be volt húzva, a szobát csak az ajtón beszűrődő fény világította meg, volt valami megnyugtató, szinte kísérteties abban, hogy klasszikus zene szólt az iPodból.
- Nem, nem Sarah, egyáltalán nem – mondtam, pokolian ideges lettem.
- Ez jó Cat, akkor kezdhetjük a masszázst? – kérdezte.
- Ööö, igen, az, nagyszerű lesz.
- Nos, feküdj az ágyra. – kérte, bólintva az ágy felé, amelyre már leterített egy nagy, sötétkék törülközőt.

Letérdelt mellém, a hátamra meleg olajat öntött, a lapockáim közé… Azt masszírozta be eléggé mélyen, az egész felső hátrészt és a vállam. Jó érzés volt. Ezután megismételte a gyakorlatot a lábaimon is, élveztem nagyon, elpilledtem. Már kezdtem azt hinni, hogy talán én gondoltam a helyzetbe többet bele, mint ami, és hogy ez csak egy egyszerű, baráti masszázs, spa kezelés.

Ekkor azonban meglepett Shara, kikapcsolta a bikini felsőm kapcsát. Elkezdte a kimaradt részeket megdolgozni, a derekam felé haladt, és akkor éreztem, hogy húzza le a bugyimat.
Kezdett a vágy magasra szökni bennem, nedvesedtem, ajkam megduzzadt, meleg érzet járt át.
Amint a fenekemhez ért, fellángolt a bőröm, egy apró sóhaj hagyta el a számat. Masszírozta a derekam, a félgömbjeim, csorgott az olaj a farpofáim közé is, valami Isteni volt, ahogy lefolyt a nedves szirmaimhoz. Shara keze csak járt, gyűrt, simított.
- Jó érzés Cat?
- Mmmmmm, mennyei - nyögtem vissza, nehéznek talált fejemet a karomon pihentetve.
Ekkor Shara visszatért a lábaimhoz, kissé széjjelebb húzta őket, a levegő nedves ajkaim közé áramlott. A térdem felé haladt, erősebben gyúrva, majd megindult vissza a keze, a combhajlatomhoz. Egészen megremegtem, nagyon nehezen tartottam vissza az apró, gyönyörrel teli nyögést.
Shara mind közeledett a puncim felé!
Feküdtem csukott szemmel, összeszorított fogakkal, a lábaim nyitva. Egyik felem szerette volna a kezét, hogy a forróságomat érintse, de a másik részem félt. Nem voltam bi vagy leszbikus. Nem volt tapasztalatom egyáltalán a saját nememmel, ezért csodálkoztam újra magamon.
- Sajnálnám Cat, ha olajos lenne a szép bikini bugyid. Azt hiszem, le kellene vetni.
- Igen – suttogtam olvadozva.
- Különben meg drága barátnőm, ezt a nagyon szép és szexi feneket meg kell masszírozni, nem igaz? - Ez nagyon felizgatott engem.
Nem várt válaszra, és nem habozott, levette a bugyimat.
Egy csodálatos érzés kerített hatalmába, ahogy ott feküdtem csukott szemmel, a szoba homályában, a zenét hallgatva.
Innentől kezdve erotikussá vált minden érintése barátnőmnek.
Több helyen összeért a bőrünk, ő is forrónak tűnt. Élveztem az ujjait csupasz fenekem, és azt is, ahogy rám nézett. Különleges élményt kaptam már akkor. Sokkal jobb és másabb volt, mint Richardal. Pedig a férjem jóképű, negyvenkét éves, izmos pasas. Minden ujjára akad nő. Mégis, Shara finomabb volt.
Ekkorra már folyt a combomon a nedvem, mindent megengedtem volna.
Végre, felemelte az egyik lábam, megsimogatta és masszírozta a bokám, a lábfejem, az egyes lábujjaim. Ez meglepően erotikusnak hatott, főleg mikor éreztem, hogy Shara egyenesen a jól látható, simára borotvált puncimra néz. Elkezdett fújkálni, akár a nyári szellő, a fenéklyukamat, és a puncilyukamat egyaránt, nagyon finom érzés volt. Mosolyognom kellett.
- Jó ez neked?- kérdezte.
- Mmmmmmm - nyögtem vissza.
- Jó, akkor folytatom - és fújta, finoman végig a hosszát a fenékvágatomnak.
- Szereted az anális szexet? – meglepett a kérdése mondhatom.
- Azt hiszem, ha előjáték, akkor mindenképpen.
- Gondoltam. Na, és a behatolással, hogy állsz? - nyomta mutatóujját a fenekembe.
- Talán, szeretem - sóhajtottam.
- Azt hiszem, itt az ideje, hogy megszeresd.

Shara ujjazott picit, majd levette egészen a szétkapcsolt melltartómat. Csábító mosoly suhant az arcán, ahogy finoman félredobta. Úgy tűnt, mint egy természetes dolog, úgy is éreztem.
- Meg kell, hogy említsem, gyönyörűek a melleid. - suttogta, és egy pillanatra azt hittem, megérinti őket, de sajnos nem tette.
- Köszönöm, Sarah, neked is mesések. - válaszoltam szinte megbabonázva, ahogy csúszott le a falatnyi anyag a feszesen telt, fiatal melleiről. A bimbóudvara világos színű, és széles, majd elcsöpögtem.
- Most feküdjünk vissza. –javasolta.
Ezután kaptam fejbőr és az arcmasszázst, akár egy valódi masszőr vagy fodrászszalonban..
Aztán következett végre, valahára melleim kényeztetése.

Shara ujjai kis fordulatokkal érintett, addig, amíg az egész mellem be nem keményedett, és fájdalmasan nem feszült, vágyva, hogy a leheletfinom érintések helyett, keményebb kézzel nyúljon hozzám. Alig bírtam a könyörgésemet magamban tartani, nem emlékszem, mikor vágyakoztam annyira utoljára.
Leszbikus szexet akartam akkorra biztosan.
Sarah megérezhette a kínlódásomat, két ujja közé csippentette mellbimbómat, felnyögtem, ahogy ernyesztette, majd szorította ritmikusan. Fantasztikus volt!
- Ó, igen, nagyon jól esik, még, csináld, kérlek.  – nyögtem, saját mellemet megszorítva erősen, hogy érezzem.
Ezután megcsipdeste a bimbóimat, egymáshoz szorította a labdáimat, nyomogatott. Kinyitottam a szemem, és néztem, ahogy bámulja őket.
Shara következő lépése, hogy a fejem mögé térdelt.
- Hmmm, szép, olyan szép vagy. - mormolta, fölém hajolva úgy, hogy a combja és a hasa nyomják arcom, kitöltve a látásteremet. Az illata mámorító, borotvált fanszőre vékony csík, egészen mámoros állapotba kerültem.
Az ujjai felületesen simogatták a puncimat, a nagyajkaim bizseregtek, mielőtt szétnyitotta a rózsaszín szirmok fölött. Nézte, nézte és simogatta, egészen különlegesnek éreztem magam tőle. Egyik keze visszatért a melleimhez, a másik a csiklóm körül ingerelt, simogatta, simogatta, és dörzsölte a gyomrom, a combom és a puncim
Úgy vonaglott a testem, és ívelt a hátam, mint egy balettosnak, tudta, hogy közel kerültem az orgazmushoz. Az ujjai belém nyomultak, akár a dugattyú, kezdte meg a dugásomat.
Aztán manipulált, egyik ujja a fenéklyukamba tolult, másik kettő a puncimban maradt.
Én ekkor fogtam meg a combjait és kezdtem nyalni. Valami isteni volt az összhatás.
Folyamatos hullámokban élveztem, hosszan, gyönyörökben. Ő is megrázkódott kéjesen, a nyelvem és kezem játékától. Olyan természetesnek tűnt, ahogy hozzá érek, és viszonozom, amit kapok.
- Minden rendben? – suttogta, amikor a remegésem alábbhagyott.
- Ó, igen, Sarah, igen, igen, igen - válaszoltam mosolyogva, és megcsókoltam a kezét.
- Szeretnéd újra, meg újra?
- Richard nem jön vissza ma este, és én nagyon magányos vagyok az ágyban egymagam.
Így történt, hogy egész további nyaralásom alatt Sharával töltöttem az időmet.

The End
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bánkbán ·
Szerintem az író tudna jó, egyedi sztorit írni.A fordítások nem rosszak, ha szakértően, jól írva tárják az olvasók elé. De, aki tud írni, az minek fordítson.

kavar43 ·
8-10 rész még kinézek belőle, meg egy falusi történetet.
Ennjoy ·
Nem lesz több része.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: