Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Semmiség

Sziasztok! Első próbálkozásom szóval úgy olvassátok, amit írok az mind megtörtént velem, és ha tetszik a történetem a többit is szívesen megosztom majd veletek:)))

Életem egyik legfantasztikusabb élménye egy 650-es Hondán következett be. Gondolom érdekel titeket, hogy is történt meg velem ez az eset, szóval nem is szaporítom a szót belevágok a közepébe....

Egyik nyáron lenn voltam vidéken nyaralni és mivel eléggé ismertem a falu minden rejtett zugát és a város is elég közel volt (csekély 4 km) hozzám gyakran átsétáltam, hogy találkozhassak kedvenc ismerőseimmel, akiket mindennél jobban szeretek. Egyik délután kicsit később indultam útnak és viszonylag kevés időm is lett volna a barátaim társaságában. Beszélgettünk, nevetgéltünk már épp a visszainduláson gondolkoztam, amikor az egyik ismerősöm Viktor felajánlotta, hogy visszavisz motorral, ne siessek, szeretne velem még beszélgetni. Nem tiltakoztam, mert már régóta szemezgettem a sráccal, így maradtam.

Kis idő múlva együtt indultunk vissza de nem a megszokott sebességgel, sokkal lassabban, sőt inkább leszálltunk a motorról és sétáltunk tovább, kb. az út felénél lehettünk, amikor hirtelen megállította a motort, magához húzott szorosan átölelt és megcsókolt. (Nem tudhatta mit fogok rá reagálni de próba szerencse) Amint elvette ajkát az ajkamtól én a pillanatot kihasználva visszacsókoltam. Testünk egyre közelebb került egymáshoz. Lassan elkezdte simogatni a derekam a keze feljebb csúszott a gerincoszlopomon és a nyakamnál elindult keze felfedezőútra. Keze megállt pihenni a melleimnél és el is időzött itt egy darabig. Aztán a combjaim irányába indult, és ahogy húzta felfelé a kezét, a fenekemet is simogatta. A levegőt egyre hevesebben vettem.

A következő pillanatban már a motor tetején voltam. Lágyan megcsókolt majd indult apró csókokkal a testemen lefelé, a testem legnagyobb kincséhez. Először még rövidgatyán keresztül adott rá egy érzéki ám mégis hosszú csókot. Miután ezzel is megvoltunk levette rólam a gatyámat és újra végig csókolta a testemet a nyakamtól a kis kedveskémig, ott leragadt és éreztem, ahogy forró nyelve hozzáér a csiklómhoz gyengéden beleharapott, szopogatta, éreztem, hogy egyre jobban nedvesedem, ha akkor ezt a folyamatot ismétli még egy kis ideig, tudom, hogy elmegyek.

De nem, ő ezt pontosan tudta, rám nézett, megcsókolt, és tudtam én jövök. Levettem a pólóját, apró csókokkal én indultam felfedezőútra izmos testén. Egyre lejjebb és lejjebb haladtam majd megakadtam a farmerja gombjainál. Kihámoztam belőle és ekkor már érezhetően izgalomban lévő farkát végigcsókoltam, majd a számba vettem, és mintha egy epres nyalókát szopogatnék, elkezdtem játszani vele. Fenséges érzés volt érezni, ahogy egyre jobban duzzadt farka, és keményedett meg a számban. Halkan belesúgta a fülembe, hogy nem bírja tovább, muszáj, hogy érezzen. Elmosolyodtam és hátradőltem a motoron, hogy belém tudjon hatolni. Magához húzott és testünk együtt kezdett el mozogni. Gyönyörű érzés volt, előtte nem éreztem még soha ilyet. Először én mentem el, és ő utánam néhány perc múlva. Nem vette ki belőlem a farkát. Rám dőlt, csókolgatta a testem és simogatott.

Soha nem éreztem még ilyet ő volt az első, aki ekkora gyönyört tudott nekem okozni. Utána még sokáig feküdtünk ilyen helyzetben a motoron és azt vettük észre, hogy a távolban kirajzolódik egy autó, nem voltunk zavarban lassan felöltöztünk mire a kocsi odaért már csak annyit lehetett látni, ahogy szorosan egymást átölelve csókolózunk. Másnapra megbeszéltünk egy randit. Utána még jártunk 1 teljes évig, de sajnos vége lett, de, hogy miért, az egy másik történet.

Remélem tetszett és igényelni fogjátok a többi történetet is:)
Hasonló történetek
29940
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
20929
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: