Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rita és húga

“Meséltem a húgomnak rólad.. :)”


“Mit, cicus? :)”


“A kis éjszakáinkról… Becsiccsentve eléggé kiveséztük tegnap éjjel a témát.. :)”


“Hoppá! Mit meséltél, mesélj!”


“MINDENT! :)”


“Pl?”


“1. Imádsz nyalni és jól is csinálod. :)”


“Köszönöm a bókot! De hát egy ilyan puncival mint a tiéd lehet rosszul bánni??? :)”


“Nem mindenki imádta ennyire. De téged ő is szeret! .)”


“És még mi volt? Kérem a további pontokat! :)”


“2. Nagy farkad és jól is bánsz vele.


3. Imádod ha durván beszélek közben.


4. Szereted a hátsó kaput döngetni...


5. Szereted ha seggbe kúrlak. :) Én is én is!!! :)


6. Sosem hagynád ki, hogy tele fröccsköld a fejem a végén!


7. Rengeteg gecid van… :)


8. Jó az íze.


9. Ha beindulsz úgy zakatolsz a puncimban mint egy igazi kúrógép!”


“Hm, micsoda lista, micsoda elismerés! És, mit szólt? :)”


“Beindult a kis fantáziája. Főleg miután megmutattam az mms-t a farkadról. :)”


“:) MIt mondott?”


“Hogy egy ilyen szép farok az ő kis puncikájában is zakatolhatna… :)”


“Ó! Kölcsönadnál? :)”


“Nemnem!!! De bevehetjük egy édes hármasba………”


“Na, most már én is beindultam! Komolyan mondod? :)”


“AHA! Már gondoltunk rá párszor.. Itt a remek alkalom!”


“Dugtatok már? Perverz tesók módjára? :)”


“Még nem, de egyszer régen masztiztunk együtt. Talán két éve, akkor még csak 15 volt.. :)”


“Hogyhogy?”


“Nyaralás közben, nézegettük egymást, hogy kinek milyen a cicije, stb. Aztán valahogy úgy alakult.”


“Mesélj még! :)”


“Semmi extra, lefeküdtünk egymással szemben az ágyon és néztük egymást közben. Jó volt! :)”


“Huh, gondolom…. És most meg is dugnád már? :)”


“Azt még nem tudom, de azt biztosan állíthatom, hogy szeretném megnézni ahogy az ágaskodó farkadat a szájába veszi! “


“Felőlem mehet a móka!!! És jó csaj? Van olyan szép mint te?”


“Mindjárt kijön a balcsiból és küldök neked egy képet róla. :)”


“Váromvárom!”


Öt perc és már jött is az mms. Szőke cicus bikiben a napágyon, szuper jó alak, nagy cicik, 17, HIBÁTLAN…


És a szöveg az sms-hez:


“Azt mondja a hugicám, hogyha küldessz egy mmst a farkadról oldalról is, megfontolja, hogy érdekesebb képet csináljunk neked. Szerintem ne habozz! :)”


Nem haboztam, kimentem a mosdóba és lőttem pár képet. Nem volt nehéz, már állt a farkam mint a cövek. Naja, ilyen sms váltás után. Elküldtem.


“Mond meg neki, hogy én is várom már az ismerkedést… :)”


“Azt bírta mondani, hogy “tényleg méretesnek tűnik, kiváncsi meddig bírja bekapni” :)”


“Remélem tövig! Mint te szoktad.. :) Kapok róla képet meztelnül is?”


“Azt nem vállalta, de azt mondja ez még belefér..”


Kb ugyanaz a kép, de picit széttárt lábak, némi betekintéssel, plussz a melltartó is leugrott.


“Hmmmm, meggyőző. A puncijáról nem kapok fotót???“


“Meggyőztem, arc nélkül vállalta.”


És a kép: kitárt punci, felül pici szőke pamaccsal.


“Hu vaz’. Hibátlan... Mikor nyalhatom? :)”


“Ma este megyünk haza, szóval akár ma éjjel is lehet! Vállalod? :)”


“Szerinted? :) Mikor jöttök át?”


“9 körül nálad leszünk. De azt mondja a hugi, hogy addig ki kell bírja valahogy, szóval írd le mit is akarsz velünk csinálni! Kissé beindult a drága. Itt heverészik a napon és forgolódik, alig bírja tűrtőztetni magát… :)”


“Mond neki, hogy bírja ki estig. Indíthatunk így, ha gondoljátok:)


1. Megnézem, hogy smároltok és vetkőztök közben.


2. Felváltva szoptok és csókolóztok a farkamon.


3. Mivel a 2-es pontot nem fogom sokáig bírni, beterítem a hugicád pofiját, te meg lenyalod róla.


4. Kinyallak mindkettőtöket.


5. Beülünk a sarokkádba egy-egy pohár borral pihenésképpen.


6. Kezdetét veszi a zakatolás….


“Jó terv, tetszik nekünk. Különösen a zakatolás része izgatja. Azt mondja a kis popóját egyszer dugták már, de még sosem duplázták meg. AKARJA! Ribanc! :)))”


“Üzenem neki, hogy olyat kap amit sokáig emlegetni fog…. Főleg holnap, mert ülni nem nagyon tud majd…. :)”


“Azt kérdezi, (szerintem viccből, mintha nem tudná) fájni fog e? Mert azt nem szeretné.. “


“Ezt te tudod! :) Neked szokott fájni?”


“Picit, de az édes fájdalom. Szerintem bírni fogja.. :)”


“Ha nem, majd kiabál…. :)”


“Már alig várom, hogy lássalak!!! Este nálad! Pussz!”


“Oké, puszi a puncitokra! Is… :)”


Este beállítottak. A húga picit zavarban, de azért nem kellett győzködni. A harmadik percben már smároltunk és markolászta is egyből a farkamat.


Rita rám szólt:


- Változott a terv. Meg akarom nézni ahogy megdugod. Addig vedd elő a nagy barátunkat, én eljátszom azzal közben.


- Te tudod! Azért majd beszállsz?


- Csak a következő körben. Most nézni akarom.


A hugára néztem.


- Hm, csináljunk neki egy kis műsort. Vegyél a szádba!


Vigyorogva térdelt elém és várta, hogy levetkőzzek. Ahogy kibuggyant a farkam a nadrágból már markolta is. Csukott szemmel szopott. Rita a kanapén heverve simogatta a cicijeit és a punciját és mosolyogva nézte hogy szopatom a hugicáját. Csak két percig bírtam, majdnem elmentem, ezért gyorsan kirántottam magam a szájából és hanyatt döntöttem. Picit csókolóztunk, majd elindultam lefelé. Megállatam a feszes cickóknál, nyalogattam, csókolgattam a bimbóit, de az ujjam már a forró pinájában volt. Nyöszörögve és sóhajtozva tárta ki a lábait. Lejjebb csusszantam és körbe nyaltam. Játszadoztam, de nem kezdtem el nyalni, had szenvedjen és várja, hogy neki essek. Izgett mozgott, jelezve, mit is szeretne. De még nem kapta meg, felé térdeltem, és ujjazni kedztem, elősször egy, majd két újjal. Még jobban széttárta a lábait ás ívbe hajlott háttal várta, hogy toljam még. Egyre gyorsabban zakatoltam benne, csattogott a kezem a pinájánál. Dobálta magát, majd rám nézett.


- A nyelved, a nyelvedet akarom közben!


Megszántam. :) Kicsit vissza vettem a tempóból és nagyon finoman nyalni kezdtem. Teljesen készen volt, mert két perc múlva hörögve ismételgette:


- Istenem. Isteneeeeeeeeem!


Leszorítottam a csipőjét és az egyik lábát, hogy ne tudjon szabadulni, és még percekig nyaltam és ujjaztam. Nyöszörgött, és istenezett felváltva, majd lassan leállt. Azonnal oda térdeltem, a térdeit oldalra szorítva betoltam az ágaskodó cerkámat és durván baszni kezdtem. Közben néztem a puncjájában zakatoló farkam. Ő a fejét dobálva hörögve élvezett el újra.


Zakatoltam benne, majd a füléhez bújtam.


- Már akarod is a popódba?


- Ühüüüümmmmmmm.


Átfordítottam a hasára, ő feltérdelt és pucsított. A puncija nedvességét használva finoman lazítottam és tágítottam picit a seggén, majd a bejárathoz állítottam a farkam. Kinéztem Ritára. Ő változatlanul a kanapén maszturbált, de már a vibrátor izgett mozgott a puncijában.


- Tetszik a műsor?


- Hajjjaj. Kiváncsi vagyok ezt hogy bírja majd.


- Arra én is! Szólalt meg előttem a hugi.


Nem vártam tovább, óvatosan betoltam a faszom. Megfeszült a háta, de nem szólt, hogy fájna, ezért beljebb toltam. Nyöszörgött és markolta a lepedőt. Az egyik lábammal leléptem az ágyról, hogy jobb szögben tudjak mocorogni benne. Akarom mondani, hogy tövig tolhassam. Felsikoltott mikor tövig vágtam bele, de nem zavartattam magam, nagy tempóban keféltem az édes kis seggét és kapaszkodtam a csipőjében közben. Hörgött, ordított, istenenezett, én meg szuszogva keféltem egyre erőteljesebben. Adtam neki egy kis pihenőt, kihúztam magam megmarkoltam a csípőjénél és átfordítottam a hátára, hogy misszionárus pózban csodálhassam az édes kis tizenéves pináját miközben jár a faszom a seggében. Felé dőltem és a két térdére támaszkodva keféltem. Hú, a tátongó pina látványa beindított teljesen. Kinéztem Ritára.


- Ha meguntad a vibárort a puncidban, gyere és tedd be neki


- Megduduplázzuk? Jövök!


Hugi mellé térdelt, a szájába adta a saját nedvétől cuppogó vibrátort, hogy nyalja tisztára. Nem kellett győzködni, szopni kezdte. Én kúrtam tovább a seggét, Rita meg a puncijánál matatott. Az a fej basszus. Totál révülten nézett a szemembe. Rita elvette a szájától a műfaszt és a puncjához tette. Őt is izgatta milyen reakció lesz, mert miközben tolni kezdte a húga arcát nézte, hogy mi szól. Nem szólt, kiabált.


- Ez, eeeeeeez, ez bazdmeg valami kurva jó. Csináljátok felváltva.


Megtettük neki, felvettük az ütemet és felváltva ki-be huzogatva keféltük percekig, Rita a pináját én a popóját. Már teljesen kitágult, simán zakatoltam benne. Közben hol a totális behatolást néztem, hol az izzadtan ringó melleit, hol az élvezettel teli arcát.


- Nem bírom tovább! Kiálltottam fel és azzal a lendülettel kirántottam magam, marokra fogtam a farkam és tele élveztem a testét, fröccsköltem a puncijára, a hasára, a melleire, de bőven jutott az arcára is, na meg Rita vibrátoral teli kezére is csöppent. Rita lecsapottt rá és móhon nyalogatni és kenegetni kezdte a húga testén a gecimet, én meg még mindig a faszomat markolva gyönyörködtem a látványban. A hugi meg elalétan bámulta mi történik vele. Remegett és markolta, szorította a párnát.


- Jééééézusom, ez nagyon nnnnnnnagggggyon jó volt!


Rita tovább tisztogatta, majd jelezve, hogy mit is szeretne a hugica pinájához hajolt, áttette a vibrátort a hugi fenekébe és miközben azt járatta mohón nyalni kedzte a punciját. Én a maradék cseppeket rázzam az arcára és az édes, de megviselten vöröslő pinára, aztán csak néztem ahogy nyalakodnak...


A folytatásban elmesélem hogy végeztük ki Ritát is.
Hozzászólások
Pavlov ·
Érdekes, ebben tűrhető a helyesírás. De a részleteket jobban ki kéne dolgozni, nem csak odavetni, hogy megjöttek, aztán már dugtunk. Aztán az a folytonos "zakatolás"... Az idegeimre ment. Mindenesetre megnyomtam a "tetszett" gombot.

Rogerius ·
Ez is remek kis sztori. Gratula, most megnézem a többit is, amit írtál.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: