Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rita, a jegygyűrűje és a korbács

“Sziaaaaa! Rég hallottam felőled..”
“Szia cicus! Én is felőled. Hogy s mint vagy?”
“Szarul…. :(“
“Mert?”
“Kibasztam a pasim..”
“Hogyhogy?”
“Megcsalt, lebukott. Hülye fasz… :(“
“Ó! Sajnálom!”
“Én is, de hát mit lehet tenni?”
“Nem sokat..”
“Hát ez aaaaaz… Emiatt módosítottam a mai programjaimon. Is.. ”
“Hogyhogy?”
“Tegnap sajnáltattam magam a barinőmmel, este leittam magam és kibőgtem bánatom.
Ma kipakoltam a cuccait a küszöbre és írtam neki, hogy ott találja a holmijait.. :) Az eljegyzési gyűrűt kivéve, azzal még dolgom van..  Aztán bejöttem dolgozni és bementem a főnökömhöz…”
“És?”
“Régóta fűz… :)”
“Mire?”
“Vajon??? Meg akar dugni.. Mondtam neki, hogy az nem fog menni, de ha elenged a héten szabira a nagy projekt közepén, mást vállalok vele a mosdóban.. :)”
“Hoppá! És? :)”
“Belement. Én meg leszoptam. :) Jó alaposan…”
“Aztán?”
“Azt mondta megérdemlek két hét szabit is… :) Hiába na, elég jól tudok szopni… :)”
“Rémlik vmi… :)”
“De ez kevés volt, vannak még mára terveim… Ráérsz? :)”
“Hajjaj! Sok időt elpazaroltunk, el kéne kezdeni bepótolni pár dolgot! :)”
“2 óra múlva nálad? “
“Várlak!”
“Ok, de nagyon rossz kislány leszek………..:)”
“Imádlak!”
“Plussz van egy tervem az exem megbüntetésére! :) Rohadék..”
“Mi a terv?”
“Majd meglátod… :)”
Megláttam. Megjött, picit dumáltunk, elmesélte hogy bukott le a faszi. Próbáltam vigasztalni, de azért nem volt a csúcson még. Túl friss volt a dolog. Kérdeztem is csodálkozva nem túl korai ez most neki. Röhögött.
- Korai? Ma reggel már leszoptam a főnököm a mosdóban, most én is kapni akarok valamit. Nem is egyszer. Ezt hoztam.
Beszarás, egy lovagló ostor..
Mit szeretnél vele?
Meg kell büntess. Szenvedni akarok, azt akarom, hogy fájjon a testem, hogy ne a lelkemmel törődjek.
Biztos ez?
Igen!
De előtte küldünk egy képet az faszfejnek.
Milyen képet?
Ahogy markolom a farkad. De szépen csillogjon a képen a gyűrű az ujjamon.
Haha. Szemétség, de megérdemli. Csináljuk.
Levetkőztem. Ő is ledobta magáról a ruhái nagy részét és leült a kanapéra.
Gyere, csillogósra szopom.
Hm, jó terv. De csináljunk két képet. Egyet ahogy mondtad, egyet ahogy folyik az ujjaidon és a gyűrűn a gecim.
Király ötlet. Totál ki fog készülni. Kár, hogy nem fogom látni a fejét mikor megnézi.
Ahogy mondta, fényesre szopta a farkam, én meg csak élveztem ahogy csinálja, na meg a látványt ahogy csukott szemmel teljes beleéléssel nyeli a farkam.
Pár perc után elégedett volt az eredménnyel, kezembe adta a a mobilját. Nehéz volt jó szöget találni, de megoldottuk. Kiválasztottunk egy képet. Félretette a telót és újra neki gyürkőzött a feladatának. Ezúttal nyitott szemmel csinálta. Egyik kezével markolt és adta az ütemet, a másikkal a golyóimat simogatta, közben végig a szemembe nézett.
Hmmm, már nem bírom tovább. Mégiscsak fura lenne a kezedre verni. Mi lenne ha kivételesen a szádban mennék el? Majd onnan visszacsurgatod az édes kis ujjaidra a fotóhoz..
Ühüm…
Kirobbantam és telelőttem.. Kifolyt egy nagyobb adag a szája szélén, de nem nyelt. Én kihasználtam az alkalmat, és csináltam pár képet róla így is. Persze ezt nem a pasinak, hanem magamnak. Ha átlöki majd. De úgy tűnt ezzel nem lesz gond, mert incselkedett a fotózáshoz, miközben a farkamat markolászta. Közelebb bújt hozzá és kitátotta a száját. Úh, igazi pornó fotó, álló farok, nyitott száj, tele gecivel, pár csepp a melleken és a szája szélén. Aztán felé hajolt és a markolászó ujjaira csurgatta. Csináltam pár fotót újra. Nyelt pár nagyot, aztán válogatni kezdtünk.
Hú, ez durva, legyen ez. Csillog a kezemen a gyűrű és folyik rajta a cuccod.
És mit írsz mellé?
Nem is tudom.. Mondjuk ezt: Te Faszfej, bekaphatod akiét csak akarod. Mint az eredményből láthatod, én ezt kaptam be. A tiédet már nem fogom.
Elküldtük.
Na most én jövök szépfiú! Büntess meg és kefélj ájulásig!
Ezt tudom vállalni cicus. Előkészülök, addig tegyél be valami zenét. Ha ordítasz ne hallják a szomszédok. Még a végén rendőrt hívnak.
Haha, okés!
Lepakoltam az étkező asztalról és betoltam a szoba közepére. Rádobtam két párnát és vittem kötelet. Rita levetkőzött és az asztalra dőlt. Hú, basszus, hibátlan a csaj.
Rádöntöttem keresztben az asztalra. Alá raktam a párnákat, hogy a gyönyörű cicik ne készüljenek ki, majd jó erősen kikötöztem a kezeit és a lábait is.
Biztos ezt akarod te kis kurva?
Igen, ma nagyon rossz voltam. Leszoptam egy idegent. Na meg téged. Büntess meg!
A kezembe vettem az ostort és mögé álltam. Finoman ütögetni kezdtem a fenekét. Összerándult a teste és felszisszent. Rásóztam egy nagyobbat. Felsikkantott.
Ettől merevedni kezdett a farkam. Ilyet még nem csináltam, nem tudtam, hogy be fogok indulni tőle, de így volt, felizgatott a kiszolgáltatottsága. Bevillant a kép, hogy nincs elhúzva jól a függöny, a szembe levő házból meg azt nézik, hogy álló fasszal ütlegelem a csajom, így gyorsan körbe néztem, minden okés e. Az volt.
Újra lecsaptam. Felkiáltott, de nem volt neki elég.
Erősebben te fasz. Erősebben!
Iszonyatosat csaptam rá, hatalmasat csattant, ő meg ordítani kezdett.
Áááááá, te állat, te perverz állat, üssél, üssél, azt akarom, hogy fájjon.
Nem álltam le, egyre nagyobbat és nagyobbat ütöttem. Rázta a fejét, sikítozott és kiabált felváltva, a testét próbálta dobálni, hogy meneküljön. A feneke vörösödött.
Tartottam egy kis szünetet, azt hitte megmenekült, de egy perc után újra és újra rásóztam.
Ezt akartad cicus? Élvezed a fájdalmat?
Igggeeeen, igeeen.
Kapsz még tíz ütést, de egyre nagyobbak lesznek. Utána seggbe kúrlak.
Számold közben te fasz, te szadista állat! Áll a farkad? Élvezed hogy szenvedek?
Majd mindjárt meglátod, hogy áll e mikor a fenekedbe tolom!
10!
9!
8!
7!
6!
5!
4!
3!
2!
Ordított és vonaglott. Én meg vártam az utolsó ütéssel és elé sétáltam.
Előbb szájba kell kúrjalak, csak ha jól csinálod akkor végeztünk. Ha elégedetlen leszek újra tíztől kezdjük! Válaszra nem vártam, odatoltam a farkam a szájához. Megnéztem ahogy tágra nyitja, az egyik kezemmel fogtam a fejét a másikkal a hátát cirógattam az ostorral. Toltam neki rendesen. Alig bírta, de tűrt. Mikor már csorgott ki a nyála és látszott, hogy nem kap levegőt kirántottam magam.
Szerinted jól szoptál ribanc?
Igen, ne verj tovább, baszni akarok!
Biztos ez?
Igen. Kúrj seggbe inkább!
Majd meglátjuk.
Elsétáltam egy kendőért és betömtem a száját, majd rászorítottam a szájára. egy sállal, majd mögé álltam és egy nagyon nagyot rásóztam az ostorral. Remegni kezdett. Én marokra fogtam magam és betoltam a szerszámom a fenekébe. Keféltem és csapdostam közben a hátát. Mivel kiabálni már nem tudott csak a hörgését hallgathattam. Elég izgató volt, így percekig játszattam ezt vele. Mikor meguntam kivettem a szájából a kendőt, mögé térdeltem és nyalni kezdtem nagyon finoman a punciját. Az éles váltástól totál beindult, két perc múlva remegve élvezett el, majd sóhajtozni kezdett.
Ez basszus nagyon jól esett. Basszus, basszus……
Hm, nekem is tetszett. Eloldozzalak, hogy leápolj vagy így akarod a szádba?
Most már fejezzük be így, kis ideig még rossz lehetsz.
Hát, nekem nem kellett könyörögni...
Hozzászólások
Pavlov ·
Elég kemény, fantáziadús és érzéki történet. Csak ne lenne ez a rémes helyesírás! Nagyon sokat ront az olvasáson! Nagy kár érte...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: