Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Orsi

Orsi szőke lány az osztályunkból,szőke hajú,sportos alkatú,nagy,feszes mellekkel,kerek markolnivaló seggel,szép fehér bőrrel.Arrogáns lány egy kicsit,sokakkal rosszban van,főként lányokkal,mert a fiúkat többnyire elvarázsolja.Abban az időben elmondhatatlanul utáltam Orsit.Féltékeny voltam rá,mert akármilyen pasit megkaphatott,én meg úgy éreztem nem vagyok a legszebb,sőt.
Most így 3 évvel később tudom hogy csak önképzavarom volt,igazából én is dögös voltam,talán emiatt is volt köztem konfliktus Orsival.kicsit Orsinál alacsonyabb,és kissé vékonyabb lány vagyok,kisebb mellekkel,de a sport miatt izmosabb,feszesebb combokkal és vádlival,és a fenekem se rossz.

A nevezetes történet az egyik külföldi cserediákprogramunkon volt,egyik este az én cserediákom elvitt egy buliba egy osztálytársához,ahova Orsi cserediákja is hivatalos volt...és persze Orsi is.ezen kívűl 2 cserediák srác is,magasak,szőkék,szexik.Ahogy beléptünk,elkapva Orsi tekintetét,tudtam hogy a kis ribancnak is bejönnek,ami feldühített.Aztán a buli kb egy órája ment,kissé becsíptünk,így kimentem levegőzni.Orsi is megjelent,és az a hülye ribanc cukkolva a fülembe súgta:-ma este Michael (az egyik szexi cserediákfiú) farkát fogom szopogatni,míg te megint majd a sarokban sírdogálhatsz,kis picsa!

-Orsi baszki mit tartod magad ennyire??meglátod ma este én kavarok velük,nem te,lehet nagyobb a csöcsöd de egy hülye kurva vagy.

-Igen??na gyere!-mondta és a csuklómnál berángatott a szobába ahol Michael és Adrez iszogattak,a két cserediáklány elvonult "lelkizni".

-Hé fiúk!-kezdte Orsi (természetesen angolul)-lenne egy kérdésem,ponoznátok minket?ez a kiscsaj azt hiszi szebb nállam.-mondta és megrántott,aztán kicsit kinyomta a melleit és csücsörített.A két srác egymásra nézett és elvigyorodtak.

-Nos ahoz hogy eldöntsük talán le kéne venni valamit...-mondta Andrez,

-na az ki van..-kezdtem volna de belegondoltam,hogy most nem lehet hogy Orsi győzzön-Rendben.
Azzal levettem a felsőm és a melltartó maradt rajtam.
Orsi lenézően elmosolyodott és levette felsőjét,jókora feszes mellei megremegtek a melltartóban.A fiúk bámultak minket majd Michael így szólt:-Hááát ez eddig egy pont Orsinak...

Na ne-gondoltam,és levettem a nadrágom (franciabugyi volt rajtam,és körbeforogtam,érezve a fenekemen a fiúk tekintetét.

-megáljunk,én jövök mondta Orsi kissé idegesen,hisz a fiúk ezúttal elismerően nézték idomaimat.
Azzal levette nadrágját,forgott,megmutatva kerek fenekét.

A fiúk egymásra néztek.-kicsit rázzátok ez így nem eldönthető.

Orsi rutinosan mozogni kezdett,a segge ugrált és a végén olyat pucsított hogy a  húsos nagyajkai is átsejlettek a bugyin.Andrez keze akaratlanul is a látványosan merevedő,nadrágon átdudorodó jókora farka felé siklott.

ekkor az én "köröm jött"az elején ügyetlenkedtem kicsit de az eszembe villant valami.pucsítottam,a seggemre csaptam két kézzel és belemarkolva széthúztam a fenekem.A fiúk tapsoltak.a Pont az enyém lett.

Orsit ez láthatóan zavarta így levette a melltartóját,én is az enyém.A pont az övé.

Bugyi le,puncit mutat.Pont nállam.

mostmár élesedett a helyzett,BÁRMIT megtettünk volna a sikerért.Sajnos ezt a felhergelt állapotot és enyhe ittasságunk a fiúk kihasználták.

A következő feladatot sosem felejtem el...

Folytatás következhet közkívánatra
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tapaizsofi ·
Létszi folytasd!!!
Vagy küld el e-mailben??
estieszti ·
Szia Zsófi!Megadod az emailed?és elküldöm neked a végét :3
Tapaizsofi ·
tapaizsofi@citromail.hu
Tapaizsofi ·
Mikor küldöd??

Tapaizsofi ·
Lécci el tudnád küldeni??

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: