Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Óriás csikló

Egy bárban iszogattunk pár barátnőmmel. Leült hozzánk egy csaj, eddig nem ismertem. Bemutatkozott, ő volt Kati. Jó pasi híján a többiek elszivárogtak haza. Mi lent maradtunk még beszélgetni Katival. Kicsit becsiccsentettünk. Fény derült arra is, hogy leszbi. Mondtam, hogy mindig is csinálni szerettem volna egy lánnyal. Ahogy beszélgettünk, megbeszéltük, hogy még iszogatunk picit, felmegyünk a lakására, és bevezet a leszbi élet rejtelmeibe.
Egykor mentünk fel hozzá. Megkértem, hogy hagy mehessek el zuhanyozni, mert egy picit leizzadtam. Természetesen beleegyezett, majd hosszú csókkal nyugtázta rövid búcsúnkat. Ettől benedvesedtem. A fürdőben kettesben maradtam önmagammal. Teljesen beindultam, ahogy magamat néztem a tükörben. Kissé terpeszben álltam, így láthattam kissé duzzadt csiklómat. Nem vagyok rá büszke. Merev állapotban 5 centi. Szétkentem rajta hüvelyem váladékát. Nehezen álltam meg, hogy ne kezdjek el masztizni. Bemásztam a kádba és zuhanyozni kezdtem. Eszméletlen jó érzés volt, amikor a spriccoló vizet a csiklómra fonyattam. Leültem terpeszben a kád szélére és elkezdtem magam izgatni a vízsugárral. Éreztem, ahogy lüktet a csiklóm. Egyszer csak hallom, ahogy nyílik az ajtó, majd Kati lép be rajta. Megijedtem, hirtelen nem tudtam mit tenni zavaromban, de ő csak annyit mondott, hogy folytassam. Levetkőzött. Meglepődtem, hisz csiklója még az enyémnél is nagyobb volt. Leüld velem szembe a kád másik végéhez, terpeszbe tette a lábát és simogatni kezdte lüktető, meredező peckét. Nagyon izgató volt a látvány. Egy pillanatra felállt és az egyik polcról vibrátort vett le. Klasszikus hüvelyi vibrátor volt. Először a csiklójához tette. Körözött a hatalmas pecek körül. Mint egy kisebb farok, úgy meredezett a csiklója. Sóhajtoztunk a vágytól. Majd  elvette a klitoriszától és a lábam közé térdelt. Elvette a puncim elől a zuhanyrózsát és a rezgő szerkentyűvel helyettesítette a vízköpőt. Csípőmmel előre, hátra vonaglottam, de mielőtt elérhettem volna a csúcsot, abba hagyta és beinvitált a szobába. Lefektetett az ágyra, végigcsókolta a testem. Nem teketóriázott, rögtön a lényegre tért. Rávetette magát duzzadó puncusomra. A csiklóm olyan merev volt akkor, mint még soha. Szájába vette, és szopni kezdte. Szívta, közben a nyelvével masszírozta, körzött rajta. Fel, le bólogatott rajta. Ahhhhh de jó volt. Mielőtt elélvezhettem volna, elővett éjjeli szekrényéből egy kétvégű vibrit. Leült velem szembe, lába terpeszben, majd belémcsúsztatta a hatalmas falloszt. Mozgatta bennem, majd másik vegével csiklóját kezdte dörzsizni. Bekapcsolta. Rázott a hideg. Éreztem, hogy azonnal neki kell dörgölnöm valaminek a csiklómat. Szerencsére Kati puncikája pont ekkor nyelte el a kétvégű farok másik végét. Olló pozíciót vettünk fel, így pont összért csiklónk. Kéjtől vonagolva dörgöltük egymáshoz kiéhezett puncijainkat, melyből tompán hallattszott ki a vibrátor zúgása. Rezgett a puncink es a csiklónk is a bennünk csúszkáló rezgő alkalmatosság miatt. Kati oldalra hajolt és éjjeli szekrénye fiókjából további szex alkalmatosságok kerültek elő. Egy csikló pumpa, egy bumszlis végű csikló vibri, egy felcsatolhatós rezgő műpénisz, bugyiba rögzíthető pecek vibrátor és egy két ágú vibrátor, ami egyszerre tudja izgatni a hüvelyt és a csiklót. A csikló pumpát rátette a peckemre, miközben a kétágú vibrin továbbra is vonaglottunk. Irdatlan jó érzés volt ahogy egyre több vér tódul csatakos, lucskos puncimba, kiváltképp a csiklómba. Közben éreztem alul, ahogy rezeg az egész pinám, és néha egybe ér Katiéval. Olyan érzés volt csiklómon a pumpa, mintha valaki szívná, szopogatná. Mikor levette a klitoriszomról a pumpát, az még nagyobb volt, mint eredetileg. Nagyjából 7,5 centi lehetett. Nedves, forró ujjai közé vette, miközben még mindig olló pózban vonaglottunk a kétvégű farkon, és elkezdte "kiverni" duzzadó csiklómat. Már mindketten remegve epekedtünk orgazmus után, mikor kivette belőlünk a kétvégű falloszt és magára vette a felcsatolhatós vibrit. Érdekes találmány. Úgy lehet felvenni, mint egy bugyit. A puncuskájához közeli részbe beleillesztette a bugyiba rögzíthető csikló vibrit. Ez olyan volt, mint egy kis tojás. Mielőtt kitöltötte volna a rezgő műfasszal puncikámat, még vaginájába feltolta a sima vibrit. Így rajta volt a felcsatolhatós fűfasz, annak a bugyi részében a csikló vibri, a hüvelyében meg a klasszikus vibrátor. Rezgőre kapcsolta a felcsatolhatós műfaszt és belém nyomta, jó mélyen. Hatalmas csiklós vágytól duzzadva követelte az érintést. Nem is kellett soká várnia. Kati fogta a bumszlis fejű csikló masszírozót, és fallosz méretűre duzzadt csiklómhoz érintette, miközben misszionáriús pózban kufircolt. Hangosan nyögtünk. Hamarosan pózt váltottunk. Én kerültem fentre, így meglovagolhattam a meredező, rezgő műfaszt. Nem telt bele két perc, míg testem összerándult, hüvelyem ritmikus összehúzódásba kezdett, csiklóm rángatózó táncba fogott, puncim kispriccolta minden nedvét, én pedig elélveztem. Rövid pihegés után, Kati levette magáról a műfaszt, a csikló vibrivel egyben. Hanyatt fektettem az ágyon és kihúztam lucskos hüvelyéből a vibrátort, és átcsúsztattam magamba. Üresen árválkodó puncijába betoltam a kétágú vibrit, bekapcsoltam, így egyszer rázta hüvelyét és birizgálta óriás csiklóját, melyet néha néha magam is meg megszívogattam. Pár percnyi kéjes zihálás után teste rángatózni kezdett, hüvelyéből fröcskölni kezdett a tejszerű váladék, csiklója pedig rohamos összehúzódásokkal nyugtázta, hogy Kati elélvezett.
Így történt életem első leszbikus élménye, Katival azőta is tartom a kapcsolatot, alkalomadtán azóta is összejárunk egyet egyet szórakozni. Remélem izgató volt a sztorim, jó masztizást kívánok.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: