Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Néma párbeszéd volt?

A szemembe nézett és mondta, jó estét. Neked is viszont, válaszoltam úgy 10 méter távolságból. Valami van, ami az ember agyába hatol, mint egy szigony, a szúrós tekintet. Minden bele van írva. A múlt és mind a lehetséges variációk a jövőt illetően.
De a jelen hiányzik, én most rögtön akarlak!
Nézelődünk körbe-körbe, hol van egy rejtett zug? Mert ott akarom letépni rólad azokat a rongyokat, cipzárt meg melltartót a pólótrikód alatt, csak kioldani a nadrágod és finoman, de határozottan megsimogatni a muffodat! Legyen tapintásom a selyemnél is puhább, csak a bugyin keresztül, kérlek, engedd meg! Hát megőrülök érted már vagy 5 perce, meddig várakoztatsz még?...
"Hol lehet itt dohányozni? Kinn a garázsban, az utolsóelőtti ajtó, balra."
Ott is termünk és egymásba gabalyodunk, ahogy megbeszéltük. Már nem kérdez szemeivel, belemarkol heréimbe, én a nyakát szívom. Mindkét kezem besiklik pulóvere és a pólótrikó alá. Ujjaim jég hidegek, felsikkant, de nincs kegyelem. Istenem, nincs is rajtad melltartó, bőröd tűzforró, hasonló a helyzet lágyékom körül. Észre sem vettem, mikor gomboltad ki a farmerom? Makkom lüktet, kezed hűse nem enyhít.
Most itt, azonnal meg akarlak dugni, de nem lehet, túl nagy a vendégsereg. Két marokra fogom feneked, és erőteljesen magamhoz húzlak, kissé elemelkedsz a talajtól. Tekinteted perzsel, enyém olaj a parázsra...
...kopogtatnak. Valaki nagyon illedelmes, kihallgatta a néma párbeszédet?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Corvin ·
Ehhez a "szi(v)-szenethez" pont beleeles kell...
En pont el tudtam kepzelni a situ-t... ezert tetszett, bar ezt nem irtam korabban..


Szivacs ·
" "szi(v)-szenet..." " Új kategóriákat alkotsz? :)))
Amúgy beleolvasgattam Szöszke írásaiba, elég depis volt a kiscsaj. Manapság merre jár?
(mert az utolsó bejegyzése valahol a naplójában meglehetôsen kétértelmű)
Corvin ·
Ha ez most neema parbeszed, nem tudom, hogy valaszoljak..:)

(szoszken tulrol.. az uj naplo.. mellesleg, bar ez itt nem a reklam helye.

Amugy meg a latszat neha csal.
Szivacs ·
Majd megnézem
Más: Ha tudnád, mit össze görcsöltem az ékezeteim miatt? Kiiktattam a firewallt Átállítottam magyarra, a z-bôl y lett és fordítva, az apostrofból á, ez a kettô..?!...elfogyott, a +-ból ö, visszaállítottam, feljelentettem a microsoftot, elküldtem nekik meg ôket…………de megérte :))))

Szivasc ·
Úr isten! Tényleg nagyon szar lehet, ha még a taplófejű, kis sunyi kittekatt sem adott neked tetsziket!
TVStarr ·
Szerelmes vagy KitKatba? Mindig őt emlegeted Kalányos MarokNelli! Még a nevét is leutánoztad! Ennyire áhítozol rá? Ejjnye-bejjnye, kis homokos! Ne itt homokozz, Szivacs nem buzi, mint te!
Rumci ·
Az.Fércmű.Szivacsos agyvérzésesremetés.Kitkotkot.
EstiSzerenád ·
Szarosella! Vissza a diliházba debilkém!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: