Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Naplómba...

...Egy eldugott kis kávézóban beszéltünk meg délutánra találkozót,amolyan utólagos évforduló ünneplésként.
Igazán kitettem magamért;
Ebéd után illatos fürdőt vettem,jázminolajjal kentem be magam a lábam ujjától a csupasz kis pinácskámon át a fenekem érzékeny vágatáig.
A folyton bizsergő kívánatos melleim különös gonddal kényeztettem, szeretem,ha puha, selymes bőrrel simulnak a kiválasztott kebelfékbe.
Frissen mosott, dús barna hajam illatos-fénylőn verdeste derekamat.
Fülemben kedvenc fülbevalóm csüngött, néha elővillanva tincseim közül.
Szemem gyönyörűre festettem, igéző,"tutajos" pillantásom még inkább kiemelve.
Telt, "harapnivaló" testemen galambszürke könnyű csipke felső, fekete pamut szoknya és csillámló-szürke csipkés combfix feszült.
A fekete magassarkúban szinte nyúlánknak tűntem, pedig igencsak rubensi alkattal áldott meg a sors..
A fehérneműn sokáig gondolkodtam. Végül egy fényes, fémszínű, félkosaras- emelős melltartó és egy hozzá illő, átlátszó francia bugyi mellett döntöttem.
Elemében éreztem magam, tudom, hogy szexi és kihívó vagyok, de ez volt a cél...

A Kedves már várt rám.
Szívdöglesztő volt ahogyan ott állt, a fehér ingben, napbarnítottan, borostásan.
A testem önálló életre kelt, az üdvözlő ölelés, a fantasztikus illat, a puha, jelzésszerű csók elvarázsolt, beindította érzékeim.
A mellbimbóim meredezni kezdtek, a lábam köze pedig forrón lüktetni.

-"Lepj meg!"-súgta a fülembe a Kedves, miközben a derekam átfogva befelé kormányozott.
Ahogyan beléptünk, rögtön kiszúrtam a Pasit. Igazi asszonyálom; elegáns, stílusos és nagyon sármos.
Mire leültünk, már tudtam: a Pasi is felfigyelt rám, éreztem kék szemei perzselését a bőrömön.
Igyekeztem szembe helyezkedni az Idegen asztalával, akit láthatóan  nem zavart a Kedves jelenléte, pimaszul méregetett.
.. ne hidd, hogy zavarba tudsz hozni! De lássuk mit szólsz a műsorhoz,Szépfiú?!-gondoltam magamban kajánul.
Mosolyogva fordultam a Kedves felé, karjára téve a kezem. Mire a pincérnő (igazán szép kis darab) kihozta a rendelésünket, már önfeledten beszélgettünk és nevetgéltünk.
A szék igen kényelmetlen volt és igazán nem tehettem róla, hogy csak előre csúszva, enyhe terpeszben esett jól rajta ülni..
A melltartó sem bizonyult jó választásnak, nyomta-szorította a mellem, pedig majd kibuggyant belőle. Diszkrét, simogató mozdulatokkal igyekeztem ezt megoldani, amitől viszont a bimbóim akartak átbújni a felső mintái között.
A szemem sarkából észrevettem, hogy az asztal takarásában az Idegen a farkát igazgatja a nadrágjában, és kicsit vöröslik a feje..
Ettől még inkább beindultam, a Kedvestől elnézést kérve kimentem a mosdóba, de csak azért, hogy melltartó nélkül jöjjek vissza.
Súlyos telt melleim, kiszabadulva a rabságból, vidáman -csak majdnem lógva- ringatództak.
A Kedves mellé lehuppanva, kérdő tekintetére elővettem a táskámból a melltartómat. És a bugyimat.
Kísérőm elégedetten mosolygott:
"-Nem csalódtam benned,te kis ribanc! Remélem jól szórakozol, mert a farkam már kőkemény, de szerintem az övé is.."-biccentett a Pasi felé.
Kényelmesen "elhelyezkedve" felvettem az előző pózt és szoknyámat illedelmesen eligazgattam combjaimon. Pont a harisnya szegélye látszott csak ki alóla.
Nagyon érdekes témát kezdtünk el boncolgatni, magamról megfeledkezve bámultam a Kedves csillogó szemébe,az egyik lábam pedig -combjaim végképp széttárva- az ölébe tettem. Piros lábkörmeimmel véletlenül végig zongoráztam a nadrágja elején: forró volt és feszült...
Egy pillantás a Pasira: gyöngyöző homlokkal verte a farkát,szemét le sem véve egy pontról. Remek rálátása volt a csupasz, nedvesen csillogó pinácskámra..
Totál elborult az agyam, a lábam közé nyúltam, de a Kedves elkapta a kezem, és miközben a mutatóujjamat a szájába véve ízlelgette a puncinedvemet, intett:
"-Menj ki, hidd el utánad megy!"
A mosdó előterében a kipirult arcom nézegettem a tükörben, a melleim igazgattam amikor kinyílt az ajtó.
Az Idegen határozott mozdulattal berántott egy ajtón, szerencsére nem a férfi Wc-be nyílt. Valami raktár féle lehetett.
A falhoz lökött, a melleimről felrántotta a ruhát és csókolgatta, szopta, harapdálta, majdnem brutálisan rángatta őket. A lábaim remegni kezdtek...
A szoknyám magától csúszott a seggem fölé, szabad utat engedve a Pasi kutató, finom ujjainak.
Hirtelen megfordított és a hideg csempének szorított.Keményen markolászta gyötörte a fenekemet, vadul lihegve a nyakamba.
Majd terpeszbe kényszerített, a lábam közé nyúlva a pinácskám levével eláztatta a fenekem vágatát, csak úgy tocsogott.
Szorosan mögém állva beigazította a kőkemény, tüzes farkát a két félgömb közé és kefélni kezdett. A csuklójára tekerte a hajamat és a fejemet hátra rántva a nyakamat kezdte harapdálni.
Gyorsított a tempón, ahogyan izzadtunk egyre jobban siklott a farka, mind jobban szorított a falnak. Miközben -ugyan nem kérdeztem meg zavarja-e- kezelésbe vettem a csiklómat.
Hihetetlenül hatalmasra volt duzzadva, zihálva dörzsölgettem és arra koncentráltam,hogy ne sikítsam túl a kinti zenét.
Az eksztázis szélén billegtem, amikor a lábaimat hátrébb húzva pucsításra késztetett.
Paskolni kezdett, először finoman, majdnem gyengéden, majd egyre jobban ráerősített. Közben hevesen verte a farkát.
A kezem őrült vágtába kezdett a csiklómon, pontosan abban a pillanatban élveztem el, amikor beterítette forró gecijével a seggem.
Mire összeszedtem magam eltűnt és rádöbbentem: végig egyetlen szót sem szólt!
Ott maradtam bizsergő és éhes puncival,igyekezetem magam rendbe szedni majd hetykén visszamentem a Kedveshez.
Ő éppen a pultra támaszkodva szédítette a "jó bőr" pincérnőt, de ez egy másik történet....
Hozzászólások
További hozzászólások »
Eratika ·
Erre kicsit várnod kell, fejben már megvan, de az idő és az "ihlet" kevés.Karácsonyra ígérem itt lesz, talán más meglepivel együtt... :kissing_heart:

Freakyspider ·
Azóta is izgatottam várom a folytatást:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: