Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mostohatestvér

Ez a történet néhány éve történt velem és a mostohaapám lányával. Együtt mentünk nyaralni a Balatonra. Először találkoztunk, ezért egy kicsit feszengtünk egymás közelében.
Ő kezdetben közömbösen viselkedett, nekem már rögtön feltűnt, hogy milyen gyönyörű arca és formás alakja van. Mikor odaértünk a Balatonra, gyorsan átöltöztünk fürdőruhába. Alig bírtam levenni róla a szemem és becsukni a számat. Anna időnként pajkosan és huncutul nézett rám, amitől egyre jobban beindultam.
A vízben kioldódott a fürdőruhája, ezért megkért, hogy kössem be neki. Éreztem a bőre puhaságát és forróságát, alig tudtam megállni, hogy megcsókoljam. Annyira kívántam, hogy már szinte remegtem. Lejjebb hajoltam és a fülébe súgtam:
- Le fogsz égni.

Láttam, hogy libabőrös lett ott, ahol megérezte a leheletemet. Én még mindig nem tudtam tőle távolabb húzni arcomat. A szívem úgy dübörgött, hogy csoda, ha nem hallotta.
- És nem akarsz bekenni? - kérdezte szenvedélyesen. Bólintottam, kimentünk a vízből, és ő lefeküdt egy napágyra. Alaposan bekentem a hátát, utána Anna megfordult, és megkért, hogy a hasát is kenjem be. Elkezdtem kenni, és közben véletlenül egyre közelebb hajoltam hozzá.
Erre ő felült. Közelebb húzott magához. Egy pillanatig sem ellenkeztem, ajkaink, majd nyelveink is összeértek, és ritmikusan kényeztették egymást. Megfogtam combját, és egyre feljebb simítottam, de ő megállította a kezem.
- Ne itt - suttogta.

Mivel a szüleink még a vízben voltak, a táskából lenyúltuk a szobakulcsokat. Elindultunk a szállodai szobánkba.
A liftben újra egymásnak estünk, Anna ajkai gyengéden, de határozottan csókolgatták a nyakamat. Mikor felértünk a szobába, arrébb hajigáltuk a ruhákat, amik az ágyon voltak, utána pedig a helyükre feküdtünk.
Levettük a bikini felsőket és a bugyikat, így meztelen testeink teljesen egymáshoz értek. Szünet nélkül csókolóztunk, és simogattuk a másikat, ahol értük.
Anna elszakadt a számtól, végigcsókolgatta nyakamat, hasamat, végül pedig leért nedves puncimhoz. Először gyengén, utána egyre gyorsabban és határozottabban
nyalta. Én minden nyalásnál felnyögtem, egyre hangosabban, és már a lepedőt gyűrtem, mert tudtam, mindjárt elélvezek.
Anna kettő ujját belém nyomta, és ki-be húzogatta, én pedig már majdnem sikítottam a gyönyörtől.
- Ez az, gyerünk... ah, mindjárt megvan - nyögtem, és elélveztem.
Fáradtan dőltünk le az ágyra, és megöleltük egymást.

A szüleinknek persze nem mondtunk el ebből semmit.
Hozzászólások
További hozzászólások »
sziszka1 ·
talán kibírtuk volna a következő áprilisi válogatásig

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: