Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mellesleg

Péntek délután már alig vártam, hogy végezzek a munkával és menjek haza. A munkahelyemen már csak én maradtam, én is csak azért mert most kivételesen gyors volt a net és amúgy is 4-ig van a munkaidőm. Közeledvén a hétvége ezért szokás szerint pornó oldalakat nézegettem, mert ez engem valahogy feltölt és így fantáziadúsabb a szex hétvégén. Éppen az egyik kedvenc oldalamat a Mellesleget néztem amikor barátnőm hirtelen rám nyitott. Én zavaromban megpróbáltam bezárni az ablakot de nem vettem észre, hogy egy másikat zárok be. Ő köszönt majd megcsókolt és amikor a képernyőre nézett megkérdezte, hogy mit csinálok. Teljesen lemerevedtem, mert amikor ránéztem csak akkor vettem észre, hogy a lényeg az sajnos megmaradt. Próbáltam volna mentegetőzni, de addigra újra megszólalt.
- Szóval Te szextörténeteket olvasol, ahelyett, hogy elém jönnél!? Lesütöttem a fejem és nem szóltam semmit.
- Na jó akkor olvass fel egyet, hadd szórakozzam én is. - Teljesen ledöbbentem a kijelentésén még a lélegzetem is elállt.

Leültem a székembe és olvasni kezdtem. Ő az ölembe ült úgy, hogy még éppen láttam a képernyőt. Halkan szinte a fülébe súgtam szöveget. Néha mikor tetszett neki egy rész akkor finoman hozzám dörgölőzött mint egy kiscica. Ettől én teljesen felizgultam és már nem bírtam magammal. A kezem felfedező útra indult a feszesen, testéhez simuló nadrágján. Ő a simogatástól és a történettől egyre jobban izgalomba jött és felém fordult. Ekkor kezem felsiklott formás lábáról a mellére és lágyan masszírozni kezdtem azt. Ő erre megcsókolt és kezem finoman letolta a lába közé. Folytattam a simogatást ő pedig egyre hevesebben csókolt. Felállt az ölemből és azt mondta menjünk és majd otthon folytatjuk. Ekkor én is felálltam és most én csókoltam meg. Kezemmel finomam a fenekét simogattam. Az ő keze is elindult és megmarkolta a fenekem. Ettől teljesen lázba jöttem és finoman benyúltam a nadrágjába és immár a nedves punciját kezdtem masszírozni a bugyiján keresztül. Ő sem maradt tétlen és a már teljesen merev péniszemhez nyúlt. „Ezt akarom” - súgta a fülembe és erőteljesen megmarkolta.

Gyorsan megszabadítottam a nadrágjától és a sajátom is letoltam. Gyorsan előkaptam a tárcámból egy óvszert és felhúztam. A monitor felé fordítottam és azt mondtam, hogy olvasson. Gyorsan kiválasztott egyet a történetek közül és olvasni kezdett. Én finoman simogatni kezdtem immár teljesen nedves punciját, de a bugyiját még mindig nem vettem le. Ő finom szusszanásokkal jelezte, hogy jól esik neki ez a kis kényeztetés. Finoman félrehúztam a bugyiját és óvatosan beléhatoltam. Ekkor egy picit abbahagyta az olvasást. És felnyögött még megpróbálta folytatni, de teljesen átadta magát az élvezetnek és már csak arra figyelt, hogy én ütemesen ki be járok benne péniszemmel. Halk nyögésekkel jelezte nekem, hogy élvezi. Én gyorsabbra vettem a tempót és egy kicsit hevesebb ütembe kezdtem. Egyre jobban nyögdécselt. A tempót addig fokoztam míg el nem élvezett. Ekkor kivettem a péniszem a tüzes puncijából és szembe fordultam vele. Megcsókoltam és ő visszacsókolt, lehetett egy perc is míg így csókba forrva álltunk egymással szemben, de aztán ő abbahagyta majd péniszemre nézett. Finoman megfogta és verni kezdte azt. Ilyet még sosem csinált, mert nem szerette ha lucskos lesz a keze. Egyre ütemesebben dolgozta meg péniszemet és már közel volt a vég. Megcsókolt és teljesen magához húzott. Hatalmasat élveztem kezei között, majd fáradtan huppantam a székembe.

Ő az ölembe ült megcsókolt és kaján mosollyal az arcán csak annyit mondott, hogy:
- Na még egy történetet?
Hasonló történetek
15372
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
29483
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: