Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meddig mennél el? II. rész - Molly története 4. fejezet

A kukkolás, meztelenkedés, leszbikus szex és minden, mi szem-szájnak ingere tovább folytatódik. Ezúttal Molly elbeszélésében.

FIGYELEM! A történet lassan bontakozik ki, idővel azonban alaposan be fog indulni. Emiatt ne riasszon vissza, ha az első fejezetekben esetlegesen alig találsz fülledt pillanatokat! Később ezt a szerző alaposan bepótolja. Lesznek leszbikus, hetero és gruppen jelenetek is. Ha valaki ezek közül bármelyiket nagyon elutasítja, inkább ne olvassa el a történetet!

Írta: Gina_B_33
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2016. április 28.

*************************************************************************

Három hét telt el, mire ismét sikerült egy egész hétvégényi szabadságot kieszközölnöm magamnak. Sikerült elcserélnem a szombat reggeli műszakomat a pénteki éjszakás járőrrel. Persze nem volt nehéz dolgom. A hétvégi reggeli műszakok mindenkinek a non-plus-ultrát jelentették.
A lányok délelőtt tízkor érkeztek meg és segítettek beszerezni a harapnivalókat. Aztán bepakoltunk Jan kocsijába és útnak indultunk a Ray Hubbard tóhoz, egy kellemes kis üdülőhelyhez Dallastól néhány kilométerre keletre.
Hallottam egy meghitt kis strandról az út mellett, ahol kevés látogató szokott előfordulni és, a pletykák szerint, a helyi rendőrség járőrei sosem grasszálnak. Emiatt kedvelt hely volt meztelenkedéshez és... egyéb dolgokhoz. Maguk a körülmények is nyújtottak némi biztonságot, de mindenre gondolva inkább elrejtettem a fegyveremet is a piknikkosárban. Bár nem voltam szolgálatban, de úgyse fogja megtudni senki.
Nem tartott sokáig megtalálni a helyet. A három a semmi közepén parkoló autó eltéveszthetetlen támpontot nyújtott. A strandot azonban nem lehetett látni a földútról a fák és bokrok miatt. Azonban volt egy szembetűnő csapás az aljnövényzeten keresztül.
Bren hozta a hűtőládát, Susan pedig a piknikkosarat. Jan és Sandy keze tele volt a törölközőkkel és a röplabda-felszereléssel. Nem tudtuk előre, mire számítsunk a homokban és a víz alatt, ezért szereztünk vitorlásokon használt gumi cipőket, ami megvédte a lábunkat az esetleges éles tárgyaktól.
Amikor átvágtunk a bokrokon, pontosan az tárult a szemünk elé, amire számítottunk. Egy kis strand nyújtózott végig a part mentén úgy ötven méter hosszan. Úgy huszonöt méter széles homoksáv alkotta, ami aztán beleveszett a fűbe és a bokorsorba.
Három egyetemistaforma srác múlatta az időt meztelenül a vízben, két pár pedig a parton napozott. Az egyik páros közben hevesen csókolózott és ölelgette egymást.
- Üdv, hölgyek! - kiáltott fel az egyik srác. - Gyertek csak! Pont kellemes a víz.
Bren egy pillanatig se teketóriázott. Leterítette a törölközőinket és mindannyiunknak kibontott egy-egy doboz sört.
- WooHoo! - kurjongattak vidáman a srácok és egymás tenyerébe csaptak, miközben figyelték, ahogy levetkőzünk.
Mire felpillantottam, már felénk tartottak.
- Itt jönnek – motyogtam.
- Vettem észre – vigyorgott Susan.
Pár perc múlva már mind a három srác ott állt előttünk. A szó több értelmében is. Ez azonban a legkevésbé se hozta zavarba egyikünket sem.
Mindhárman bemutatkoztak, miközben vigyorogva végigmérték meztelen testünket.
Amikor mindezzel megvoltunk, Susan bevetette a szokásos taktikát: - Sajnálom, hogy le kell lomboznom titeket, srácok, de leszbikusok vagyunk.
Majdnem hangosan felnevettem, de az utolsó pillanatban még sikerült visszafognom magam. Mindhármuk arca úgy rándult görcsbe, mintha Susan legalábbis gyomorszájon bokszolta volna őket.
Végül az egyikük eléggé visszanyerte a lélekjelenlétét, hogy megszólaljon.
- Nos, ez elég nagy szívás nekünk. De remélem azért nem bánjátok, ha nézelődünk.
Most már nem tudtam visszatartani a nevetésemet.
- Dehogyis. Legyetek a vendégeink! Ha zavarna, nem vetkőztünk volna le.
- Király! - huhogott a másik két fiú, majd megfordultak és visszarohantak a vízbe.
- Mmm! Csinos hátsók – vigyorgott Bren.
- Nem mintha a farkukkal lenne bármi probléma – tette hozzá Sandy. - Remélem, a látványunktól jó sokáig fog tartani a merevedésük.
- Nem hinném, hogy amiatt aggódnod kellene – nevetett fel Jan.


***


Miután megittuk a sörünket, mindannyian bementünk a vízbe és ott kezdtünk röplabdázni.
- Hé! Ugye nem bánjátok, ha csatlakozunk? - jött oda az egyik srác.
Láttam Susan arcán, hogy az első gondolatával elhajtotta volna, de aztán inkább felénk fordult: - Ti mit gondoltok, lányok?
- Persze. Jöjjenek csak! - vágtam rá. - Minél többen vagyunk, annál jobb.
Hamarosan már mind együtt ütögettük a labdát. Úgy harminc perc múlva a két pár távozott a partról, mi pedig visszatértünk a törölközőinkhez, hogy kifeküdjünk a napra kicsit süttetni magunkat.
Susan ismét magához ragadta a kezdeményezést és odahívta a srácokat, hogy hozzák közelebb a törölközőiket.
- Így könnyebben végiggusztálhattok minket – vigyorgott szélesen.
Mindannyian halkan kuncogtunk, miközben a srácok vidáman kurjongatni kezdtek.
Még le sem telepedtek mellénk teljesen, amikor Bren, a legnagyobb meglepetésemre, hevesen csókolózni kezdett Sandyvel.
- Váó! Ezt nevezem! - kurjantott az egyik srác.
- Ne is foglalkozz velük! - legyintett Jan. - Friss szerelem.
Susan az egyik srác felé fordult, aki Jasonként mutatkozott be.
- Felállnál egy kicsit?
A fickó farka mereven ágaskodott, ez azonban, úgy tűnt, őt egy cseppet sem zavarja. Susan közelebb húzódott hozzá és alaposan végigmérte a szerszámot, majd felénk fordult.
- Hinnétek, csajok? - kuncogott. - Épp akkora a farka, mint a felcsatolhatónk.
Jason visszatelepedett és ránk vigyorgott.
- Egy felcsatolhatóval dugjátok egymást?
- Hát persze – vágtam rá. - Mind szeretjük a farkakat. Csak azt nem, ha férfi is tartozik hozzájuk.
- Egyikük se bírja annyi ideig, amíg én keféltem Susant a múltkor – magyarázta Jan.
Mindannyian felnevettünk.
- Azt meghiszem. Utána órákig alig tértem magamhoz – kontrázott Susan.
- Élvezitek, hogy húzhattok minket, mi? - szólalt meg Mike, a legcsendesebb a három srác közül, most először a beszélgetés során.
- Oké, lebuktunk – mondta Sandy. - Fogadtunk, mennyi idő alatt tudunk annyira felizgatni titeket, hogy engedjétek végignézni, ahogy kiveritek.
Bren játékosan a barátnője vállába bokszolt.
- Na de Sandy! Egek, nekik erről nem kell tudniuk!
Sandy pajkosan visszabokszolt.
- De ha egyszer nem bírom tovább? Végignézték, ahogy csókolózunk és még csak meg se mozdultak, hogy magukhoz nyúljanak.
- Szóval, fiúk – csatlakoztam én is a mókához -, megegyezhetünk valamiben?
Alex, a legjóképűbb hármuk közül, elgondolkozva a barátaira nézett.
- Adjatok egy percet! - Azzal feltápászkodtak és egy kicsit távolabb vonulva pusmogni kezdtek egymás között. Végül Alex visszatért hozzánk. - Benne vagyunk a játékban. De ahhoz egy kicsit többet kell mutatnotok, mint egy kevés csókcsata.
Susan önfeledten felnevetett.
- O-o! Mégis mit szeretnétek látni?
- Szeretnénk végignézni, ahogy kinyaljátok egymást – vágta rá Jason.
- Naná, hogy szeretnétek – válaszolta Sandy szarkasztikusan. - Minden srác erre vágyik.
- Nos, megegyezhetünk? - erősködött Alex.
- Nos... - igyekeztem tisztázni a dolgokat -, ha megengedjük, hogy végignézzétek, akkor ti kiveritek nekünk?
- Aha. Ez az alku – bólintott Mike.
- Akkor jó – válaszolta Susan. - Még azt is megmondhatjátok, ki nyaljon ki kit először.
Jason egy pillanatig se habozott.
- Mind egymás után nyaljátok ki őt! – bökött felém. - Aztán pedig viszonozhatja mindannyiótoknak.
Mind az öten nevetésben törtünk ki, aztán pedig a tőlem telhető legmesterkéltebb gettós akcentussal megjegyeztem: - Nicsak, kedveskéim! Úgy tűnik a fehír seggeteknek van egy kis csokibaba-fétise, he?
A barátnőim szakadtak a röhögéstől. A srácok egymásra néztek, nem tudva, erre mit reagáljanak.
Végül Jan nyugtatta meg őket: - Csak húz titeket. Nagyon is tudja, milyen szexi és hogy a fekete bájai mennyire felizgat mindenkit. Nem igaz, Pepper? - nézett rám.
Úgy tettem, mint aki alaposan elgondolkodik.
- Nos, lássuk csak! Ha jól értem a helyzetet, mind a négyen kinyaljátok a puncimat, aztán pedig én is kinyallak mindannyiótokat. Nos, nehéz döntés. Kemény munka, de azt hiszem, valakinek meg kell tennie. - Azzal hátra dőltem és széttártam a combjaimat, miközben ujjaimmal gyengéden szétnyitottam szeméremajkaimat. A srácoknak egyből elkerekedett a szeme a látványtól. - Na, ki lesz az első?
- Én – vágta rá azonnal Jan. - Ma még nem kaptam meg a napi csokiadagomat.
A szemeimet forgattam, miközben a többiek felnevettek.
Amikor Jan a lábaim közé telepedett, egyből egyértelmű lett, hogy eltakarja a látványt a srácok elől.
- Fiúk! Át kellene jönnötök erre az oldalra, ha jobban akartok látni. Egy pillanatot sem akartok elmulasztani ebből. A kiscsaj nagyon jól tud nyalni ám.
Még be sem fejeztem a mondatot, mire mindannyian körbeálltak és mellém térdeltek. Amikor hátra hajtottam a fejem, épp szembe találtam magam az egyikük keményen meredező farkával. Nehezemre esett, hogy ne nyúljak fel és fonjam köré az ujjaimat.
Fél órába telt, amíg a lányok sorban kinyaltak, majd újabb félbe, amíg én is őket, miközben a srácok végig vidáman kurjongattak. Meghagytuk nekik, hogy addig nem nyúlhatnak magukhoz, amíg nem végzünk. Nem akartuk, hogy eldurranjanak, mielőtt minden figyelmünket nekik szentelhetnénk.
Végül úgy rendelkeztünk, hogy ketten üljenek le, Jason pedig álljon elénk.
- Rendben. Akkor mehet a műsor! - vigyorgott Susan.
Jasonnek elég volt csak tizenöt-húsz másodpercig rángatnia a szerszámát és máris kezdett elfordulni.
- Nem, nem. Maradj úgy! - utasította Jan.
- De a törölközőtök... - tiltakozott a srác.
- Majd kimossuk őket – vontam vállat.
- Oké. Akkor itt jön – figyelmeztetett, épp egy szívdobbanásnyival az előtt, hogy a nedvei hosszú sugárban törtek ki a farka hegyéből. A lövedék egy része a lábamon landolt, egy másik része Sandyén, a többi pedig közöttünk a törölközőn.
- Szép – jegyezte meg Susan. - Szép munka.
- Nagyon szép – csatlakozott Jan.
- Nagyon izgató – mondta Bren.
- Akkor most te jössz – pillantottam Mike-ra.
A srác azonnal felugrott és rángatni kezdte a valamivel kisebb, de így is figyelemreméltó férfiasságát. Neki egy kicsit tovább tartott, de amikor elérte a végpontot, épp olyan jól teljesített, mint a barátja. Sandyvel kiadós szórást kaptunk a nedveiből, amit a legkevésbé se bántunk.
Mire Alex a megfelelő pozícióba helyezkedett, észrevettem, hogy a másik kettő máris ismét ugyanolyan merev mint előtte.
Ó, az a fiatalos lendület! - gondoltam. Az ágyékom szinte lángolt. Alig bírtam magammal, hogy ne vessem rájuk magamat.
Amikor Alex is végzett, végigpillantottam mindhármukon.
- Menjetek, mossátok le magatokat, srácok! Addig mi kibeszélhetünk titeket.
Mindhárman felnevettek és ügetve a tó felé indultak.
Amikor már hallótávolságon kívül értek, a barátnőim felé fordultam.
- Egy vallomással tartozom.
Susan megelőzött: - Meg akarod dugatni magad velük, igaz?
- Naná – bólintottam.
- Szeretnéd, ha magatokra hagynánk? - kérdezte Sandy. - Addig labdázhatunk a vízben. Vagy megvárhatunk a kocsinál is, ha úgy szeretnéd.
- Ugyan, dehogy – ráztam a fejem. - Ha sor kerül rá, azt szerezném, ha itt lennétek mellettem. Biztos, hogy nem bánjátok? Az az igazság, hogy nagyon-nagyon felizgultam. Ráadásul itt van három fiatal, életerős farok csak egy karnyújtásnyira...
- Számíthatsz ránk – mondta Sandy a csapat nevében.
- De előbb le kell mosnom magamról ezt a sok mindent – néztem végig magamon.
- Nekem is – nevetett fel Sandy.
Azzal a víz felé indultunk. Amikor végeztünk, odamentem a srácokhoz és visszahívtam őket magunkhoz.
- Tartozom egy vallomással, srácok. Én vagyok a biszexuális a csapatban, és nagyon felizgultam. Gondoljátok, hogy ti hárman tudnátok rajtam segíteni?
- Naná – vágta rá Jason.
Mike és Alex egyetértően vigyorogtak és visszakísértek a törölközőkhöz. A többiek karnyújtásnyira ücsörögtek tőlünk.
- Na és hogy szeretnéd? - kérdezte Jason.
- A fenébe is! - lépett oda hozzánk Jan és gyengéd erőszakkal a hátára fektette Jasont. - Maradj így, amíg meglovagol! A többiek álljanak a két oldalára! A többit majd ő megoldja.
- Köszönöm – mosolyogtam a barátnőmre.
Lassan ráereszkedtem Jason farkára és közben felváltva szopni kezdtem Alexet és Mike-ot. Hamarosan azonban abba kellett hagynom a kézimunkát, hogy megtámaszkodjak, mielőtt rám tört volna a gyönyör.
A hátamra hengeredtem a törölközőn és halkan zihálni kezdtem: - Most dugjon meg valaki! Gyorsan!
Alex egy pillanat alatt rám vetette magát és belém mártotta kőkemény hímtagját. Mivel egyszer már ellőtte a töltetét alig pár perce, ezúttal kellemesen sokáig bírta.
Már ez is épp elég volt nekem, de még ott volt Mike is, akit véletlenül se hagyhattam ki, úgyhogy feltérdeltem és intettem neki, hogy jöjjön közelebb. Amikor már előttem állt, azonnal a számba vettem a farkát. Pár perc is elég volt neki. Már el is felejtettem, mennyire szeretek szopni és milyen mennyei érzés, ahogy a srác nedvei elomlanak a számban.
Megkértük a srácokat, hogy hagyjanak kicsit magunkra minket, a lányok pedig addig elmondták, milyen izgató volt figyelni az eseményeket.
- A fenébe is, csajszi! Jól lerendezted mindhármukat – vigyorgott Susan.
- Tudom – kacagtam fel.
- Mintha megint az egyetemen lennék – tette hozzá Bren. - Akkoriban sosem kaphattam eleget a pasik farkából.
- Nem hazudik – bólintott Sandy. - Bízz bennem! Én már hallottam minden mocskos részletet.
- Még a végén kiderül, hogy mi egy apácazárdába jártunk – nézett Susan Janre, mire mindannyian felnevettünk.


***


Épp befejeztük a második sörünket, amikor Mike kijött a vízből és odasétált hozzánk. A farka mereven mutatta az útirányt. Ő volt az egyetlen, aki csak egy gyors cumit kapott, így még készen állt némi további mókára.
Amikor oda ért hozzánk, lepillantott rám.
- Ha szeretnél még egy menetet, én készen állok.
Sandyre néztem és huncutul rá kacsintottam, majd ismét felnéztem Mike-ra.
- Igen, látom, hogy készen állsz – fontam kőkemény hímvesszeje köré az ujjaimat. - Csak az a gond, hogy már mindkét haverod belém élvezett, úgyhogy teljesen megteltem. De van egy ajánlatom. Ha ide jössz szépen és kinyalod belőlem, amit a barátaid hátra hagytak, megdughatsz.
A lányok halkan kuncogtam, én viszont reméltem, hogy eléggé visszatartják ahhoz, hogy ne ijesszék el Mike-ot. Bár így se hittem, hogy beleegyezne.
Szegény srác úgy nézett ki, mint akit gyomorszájon vágtak. Néhány pillanatnyi csend után halkan kinyögte: - Ööö... köszi, de ezt még át kell gondolnom.
Szinte már hallottam, ahogy kitörni készül a nevetés a barátnőimből.
- Oké – válaszoltam, igyekezve a lehető legkomolyabb hangszínt megütni. - De ne mondd, hogy nem ajánlottam fel! Úgy tűnik, mégse vágysz annyira egy jó kis fekete puncira.
Amikor elfordult, hogy visszaügessen a barátaihoz, mindannyian nevetésben törtünk ki.
- Egek! - törölgette a könnyeit Bren. - El se hiszem, hogy ezt tetted. Szegény srác fülét-farkát behúzva menekült.
Tovább nevettünk, mielőtt Jan hozzátette: - Az igazat megvallva én se szívesen nyalnálak ki úgy, hogy tele van a puncid két srác töltetével.
- Ugyan! Én csináltam már sokkal durvábbakat is – legyintett Sandy.
- Nagyzolós – nevettünk fel egyszerre.


***


Hazafelé menet a kocsiban végig az események emlékein kacarásztunk. A többiek azzal cukkoltak, hogy hogyan odavetettem magam a srácoknak, én pedig azzal őket, hogy én legalább nem voltam túl szende kiélvezni a helyzetet.
Egy ital és egy kellemes úszás után elterpeszkedtünk a jakuzziban.
Úgy éreztem, muszáj mondanom valamit.
- Csajok, csak szeretném elmondani, mennyire sokat jelent, hogy végig ott voltatok mellettem.
- Most viccelsz? - kerekedett el Susan szeme. - Mi köszönjünk, hogy ott lehettünk melletted. Egyszerűen fenomenális volt.
- Csak azt akartam mondani – kezdtem magyarázkodni -, hogy nagyon jól esik, hogy nem ítéltetek el miatta.
- Hé! Nem vagy leszbikus, vagy ilyesmi. Egyikünk sem az – magyarázta Jan. - Csak nekünk még nagyon új ez az egész. Nem állunk még készen az ilyesmire. Sandy és Bren pedig házasok, úgyhogy nekik nem lenne túl bölcs dolog. Úgyhogy mi is kiélveztük a magunk módján.
Már addig is éreztem, hogy erős kötelék fűz minket egymáshoz, de ezek után ez csak még jobban elmélyült. Úgy éreztem, mindjárt elsírom magam a boldogságtól.

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: