Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kórházi Történet II.

Timivel úgy beszéltük meg, hogy hamarosan találkozunk. Azt mondotta, hogy férje nem lesz otthon pénteki nap, mert dolgozni megy. Keressem fel Őt otthonukba. Bevallom nem volt nagy ínyemre a találka imigyen. Az ember legyen óvatos, ha nem éppen a megszokott úton jár! De meg kell, hogy mondjam még élénken bennem volt a múltkori szeretkezésünk élménye. Így elindultam Timiékhez, de útközben bátorságom fokozására, ill. szorongásom legyőzésére ittam egy 1/2 konyakot.

Hamarosan éreztem a hatását. Ettől erőt vettem magamon és odaérve a kapuhoz benyitottam. Sajnos nem volt még odahaza, ezért kicsit mérgesen hazaindultam, de útközben találkoztam vele, és boldogan visszafordultunk. Bementünk a lakásba és én lefeküdtem az ágyra, mert már ki voltam merülve. Már éppen el akartam aludni, amikor észrevettem, hogy a szobai csillárt letakarja egy törölközővel. Ezt akkor szoktuk csinálni, amikor éppen szeretkezni akarunk. Nos, amikor már elég sötét volt, két kezével megfogta mindkét mellét és elkezdte ringatni a csípőjét, miközben a szája szélét harapdálta. Én teljesen értetlenül álltam a dolog előtt, persze azért az "izgatottságjelzőm" elég szépen kilengett a látottaktól. Ő nem szokott kezdeményezni, de most olyan jól csinálta, mintha mindig ezt tette volna.

Egyre közelebb jött az ágyhoz, közben fokozatosan ledobálta magáról a ruhadarabjait, először a szoknyáját, majd a harisnyáját. Ekkor megállt egy kicsit, egy pólóban és egy bugyiban – a piros tanga volt most is rajta - tündökölve előttem, kezével lábai közé nyúlt, és végigsimította domborulatait, kéjesen előrehajolva, majd csiklóját izgatta. Na, mi van? …Meglepődtél? Kérdezte hamisan Timi, miközben tudta, hogy úgysem tudok rá ilyen izgalmi állapotban értelmesen felelni… Lehajolt, az ágy végénél négykézlábra ereszkedett, mint egy vadmacska közeledett felém, miközben én már alig bírtam a hatalmasra duzzadt farkammal. Arca, olyan közel volt hozzám, hogy mozgásában felvette testem minden domborulatát. Egy kis időre megállt az ágyékom felett, és szinte szuggerálta a nadrágom rejtekében lévő farkam, megmutatva, hogy érintés nélkül is lehet szép dolgokat művelni.

A kis szünet után folytatta felfelé tartó útját, majd mikor számhoz ért, egy hatalmas, és forró csókot adott. Ezután felemelte fejét, persze én még nem akartam abbahagyni, és nyújtottam utána csókra éhes számat, de neki teljesen más tervei voltak. Szinte elemi erővel, és gyorsasággal vetette le rólam a ruhadarabokat, az alsónadrágot hagyva utoljára. Azt hiszem, erre nincs szükséged! -mondta, és egy mozdulattal lerántotta rólam az alsót. Most már teljes valóságomban feküdtem, illetve egy helyen álltam előtte. Levette még testén maradt utolsó ruhadarabját, és egyszerre a "közepembe" vágott. Mintha az élete függne tőle, erős szívó hatást kifejtve vette kezelésben farkam. Nagyon jó érzés volt, és már kezdtem belenyugodni, hogy a "legvégsőkig" képes elmenni, de ekkor hirtelen kivette szájából dákómat, és hanyatt dobta magát az ágyon, jelezve azt, hogy most én következem. Persze nekem sem kellett könyörögni, egyszerre bedobtam magam. Én a punciját céloztam meg, de Ő két kezével megfogta arcom, és a mellei felé navigált.

Engedelmeskedtem neki, és kezelésbe vettem domborulatait, majd elhagyva a melleit, a pinája felé vettem az irányt. Először nagyon finoman kezdtem nyalni a csiklóját, amitől nagyon begerjedt, és ennek hangot is adott, halk nyöszörgés formájában. Csiklója olyan volt, mintha egy finom babszem lett volna, amit most kedvemre kényeztethetek. Nagyon szeretem ezt a fázisát a szexnek, mert ilyenkor teljes ura vagyok testének, azt tehetek vele, amit csak akarok. Teste teljesen megfeszült és erre még csak egy plusz volt, mikor egy mély hosszanti nyalást is beiktattam, és nyelvem teljes hosszát belenyomtam forró puncijába (a nyelvemmel dugtam meg). Ezek után, mikor már az egész lány egy nagy tócsa volt, teljes sebességre kapcsoltam, és nyelvemmel csakis a csiklóját izgatva, néha kicsit megszívva, eljutattam a csúcsig. Hatalmas orgazmusa volt. Teste ívbe hajlott és csak élvezett!

Egy-két pillanatig mindketten levegőért kapkodtunk. Majd a következőt mondta! Gyere, te nagy farkú! Dugj meg! Nem bírom tovább! Nekem sem kellet több, marokra fogtam hatalmas (20/4,5) szerszámom, és lassan, ameddig csak tudtam, belecsúsztattam csillogó pinájába. Először lassan, érzéssel löktem, majd felgyorsítottam, amitől újra nagyon beindult. Nagyon szép látvány volt, ahogy együtt ringatózott a testünk. Élveztük egymás testét .Mivel tudtam, hogy nagyon szereti hátulról, ezért egy pillanatra leálltam, kihúztam farkamat és megfordítottam a Timit. Ismét behatoltam, de most úgy löktem, hogy az egész teste beleremegjen, amitől Ő elkezdett nyüszíteni, fenekét gyors ütemben mozgatni és a párna szélét harapdálta. Majd, hogy mégse legyen olyan hangos, belenyomta fejét a párnába, és úgy kapkodott a levegő után. Ez egykét percig folyt így, különböző erősséggel és gyorsasággal, majd visszafordítottam az előző állásba, és úgy kiadósan megkeféltem.

Már nem tudta mit csináljon, a hátamat karmolgatta, majd átkulcsolta a fenekemet a lábával, de egyszer csak nem bírta tovább, és ismét elélvezett. Hüvelye erősen összeszorította farkam. Ez engem még nagyobb izgalomba hozott. Gondoltam, most én jövök! Amilyenre csak bírtam, olyan sebességre kapcsoltam, az ágy már nyikorgott, majdnem leszakadt, és a falhoz ütődött, de az elélvezésre még kellett várni. De amikor aztán bekövetkezett, akkor farkam szinte robban és a teljes "táram" puncijába ürítettem! Mindkettőnk megmerevedett, izmaink megfeszültek és élveztünk! Kb. az egész, olyan másfél óráig tarthatott, úgyhogy eléggé kimerültünk, ezért egy darabig szóhoz sem jutottunk, csak lihegtünk és élveztük egymás testét.

Érzéseink lecsengése után a fürdőszobába mentünk és egymást beszappanozva lefürödtünk. Hajnalba mentem a nővérszállóra, ahol hatalmas alvás következett.
Hasonló történetek
29483
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24287
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: