Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Két fiúval, avagy a totális kielégülés

Niki már több éve élt boldog kapcsolatban párjával, Ádámmal. Az ágyban is megvolt a kellő harmónia, nagyon jól megértették egymást. Számtalan dolgot kipróbáltak már. A lehető legtöbb pózt, 69, anális szex és még sorolhatnánk, a helyszínekről már nem is beszélve. Együtt voltak konyhaasztalon, mosógépen, kádban, tóban, napozó helyiségen egy strandon…
Szóval eléggé változatos szexuális életet éltek. Ádám igyekezett megdolgozni párja orgazmusáért, amit egy éjszaka alatt néha többször is átélt. Persze akkor már a viszonzás sem maradhatott el…
és így a talik hajnalig elhúzódtak….

Szex után mindig pihengettek egymás mellett az ágyon, van mikor az aktusra gondolva, vagy újabb izgalmas dolgokon járt az agyuk! A fiú szeme előtt mindig kedvese képe lobogott, ahogy lovagló ülésben ül előtte és látja azokat a markolászni való combjait, a kívánatos seggét ami a kedvence volt, mert pont elég nagy volt, szexisen ívelt, egyszerűen nem tudta a szemét levenni róla, nagyon be tudott indulni rá. Ezenkívül a csodálatos mellei ringtak képzeletben az arcába, melyek kellemes és egyben vadító illatot árasztottak. A gyönyörű hosszú haj és bájos arc már csak hab volt a tortán. Csak rá kellett gondolni és az árboc már újra készen állt, hogy behatoljon a selymes, csalogató puncijába…

Ádám általában éjfél után ért haza és gyakran még hogy az eseményeket felevenítse, pornót nézett, de nem mindig elégítette ki magát, mert kedvesének akarta tartogatni az élvezeteket. A legtöbb jelenetben két fickó kefélt agyon egy csajt, akik láthatóan ezt a részét nagyon is élvezték a forgatásnak. Ádámnak is ez volt a kedvenc része, főleg mikor a lány lovagolja az egyik pasit, a másik pedig hátulról a seggébe hatol és párhuzamosan kezdik el baszni a lányt. Az egyik dvd-n is ez volt a felállás, de ez a dvd más volt, mint a többi, a lányról kedvese jutott az eszébe. Ekkor szöget ütött a fejében valami: mi lenne, ha párja lenne a szendvicsben vele, és hívnának egy harmadik pasit is?

Egy hosszú éjszaka után elkezdtek beszélgetni, különleges szexuális vágyakról, amit szívesen megtennének, ha függetlenek lennének. Ez nagyon fontos szempont volt, mert egymásért képesek lettek volna odaadni a szexuális és más szabadságukat, mert nagyon szerették egymást. De azért nagyon kíváncsiak voltak egymás titkos vágyaira. Ádám például szívesen megnézte volna kedvesét, ahogyan vibrátorral maszturbál előtte. A két lány egy fiú felállás nem igazán foglalkoztatta, mert kedvesét szexszimbólumnak tartotta és nemhogy elég volt neki őt kielégíteni, de még néha sok is volt, annyira nagy bombázó volt. Ezért inkább finoman a lányt kezdte el bátorítani:
- És Neked milyen lenne két fiúval?
- Huh…. - a sötétben nem látszott, de itt nagyon elpirulhatott- biztos jó lenne, csak félek hogy megbánnánk.

Mindkét fél ettől tartott igazán, hogy mi van, ha megbánják és ezután nem tudnak majd egymás szemébe nézni. Ezt a kapcsolatot kár lett volna egy ilyen dologgal elrontani. Ádám is igazából úgy ment volna bele szívesen, hogy a 3. személy csak a seggét próbálhatná ki, a pináját már nem tudta volna elviselni, az valamiért (talán az ösztönök miatt) nagyon fontos volt neki, főleg hogy eddig ő volt az egyetlen igazi pasi a barátnője életében. Szóval tartottak a dologtól és félretették egy időre, helyette inkább vívták változatos szexcsatáikat.
Ádám fejében azonban motoszkált valami: a barátnőjét látta, ahogy lovagolja őt és egy ember a lány seggébe hatol, aki hamarosan már élvez és élvez… még…

Furcsán tartja a saját gondolatait, de egyben nagyon izgatónak is. Főleg hogy Niki még nagyon régen említette neki, hogy ki akarja később próbálni 3 pasival. Legalábbis ez volt az egyik titkos álma, amíg meg nem ismerte szerelmét. Miatta már nem is volt téma ez az álom. Nem akart volna kedvesének csalódást okozni. Hogy Ádámot mégjobban felcsigázza, azt mondta neki, hogy ha két pasi egyszerre kúrná, akkor kb. 5 perc alatt elélvezne…
A fiúnak is ezen álmodozott:párja hangosan sóhajtozik, majd elmegy, a második orgazmust már hangosabban éli át utána már sikoltozva éli át az újabb gyönyöröket…

El is képzelte Nikit: szexi neccharisnya, szoknya, egy nagyon mély dekoltázsú felső, kiengedett szép hosszú haj és máris egy igazi szexbomba állt előtte. Ádám igazán komolyan alkalmasnak találta párját a 3as szexre. A telt idomok, az igazi nőiesség ami áradt abból a 16 éves testből, a szeméből is látszik hogy szereti az erotikát, Ádám tudta hogy két fiúval még jobban begerjedne és lényével uralkodna mindkét férfitesten. Erre nem minden nő képes, de Niki egy hús-vér nő volt, akin lehetett, mit fogni és aki tudta, hogy mit akart.

Kíváncsiságból elkezdték nézegetni az internetes dolgokat, mindent, ami ezzel a témával kapcsolatos, egyre többet szeretkeztek análisan (nem direkt, hanem a tudatalattijuk dolgozott bennük), hogy a harmadik fél szerszáma könnyebben csusszanjon be, a neten nézelődtek olyan pasik körül, akik ilyenben részt vennének és megfelelnek nekik.

Már javában telt a nyári szünet, mikor elérkezettnek találták az időt, hogy a tettek mezejére lépjenek. Találtak egy fiút, aki kicsit hasonlított Ádámra és a követelményeknek megfelelt. Megbeszéltük, hogy egy elegáns hotelben fog megtörténni a dolog. Pesten találkoztunk, elszívtunk egy cigit, kezdetben eléggé szégyenlősek voltunk egymás előtt, de nem volt feszült a hangulat, a hotelhoz érve próbáltunk néhány szót váltani, közben a pár egymás kezét néha-néha megszorította, figyelmeztetve, hogy mire is készülnek. Közben össze-össze néztek és mosolyogtak, a szobakérés is egy kicsit érdekes volt, két szobás részt kértek(nem akarták világgá kürtölni, hogy mire is készülnek). Lepakoltak, mindenki elment fürdeni külön-külön és együtt mentek le vacsorázni.

Ahogyan ettek-ittak, egyre jobban oldódott a hangulat, Péter (így hívták a srácot) kezdte egyre jobban megkívánni Nikit. A vacsora után közösen mentek el a medencés szaunába. Fürdőruhában egyre többször gondolta az esti dolgokra. Ádám a medence szélén volt, kedvese belehuppant az ölébe és megcsókolta, ekkor Peti odanyomta a farkát hátulról a lány seggének. Érdekes volt…. Niki elkezdte markolászni a fürdőruhán át a fiúk férfiasságát, amit nagyon jól csinált, hamarosan már szűk volt a nadrág. Ők pedig markolászták ahol csak érték…

Féltek hogy bejön valaki, ezért úgy döntöttek, hogy felmennek a szobába, rendelnek egy pezsgőt és belevetik magukat az élvezetekbe. Az ajtón beküldték a pezsgőt és mikor becsukták előmerészkedtünk. Mindannyian fehérneműben voltak, a fiúkon jó anyagú, feszülős boxer, a lányon pedig szexi tanga és egy cifra melltartó. Ádám töltött, majd koccintottak. Az érzelmek tükröződtek a szempárokba. Miután megitták az első pohárral, bementek a hálószobába, amely erotikus fények díszítettek. Minden sarokban hevert egy mécses, több gyertya is égett, a füstölő bódító illata már csak hab volt a tortán…

Leheveredtek az ágyba, középre a lány és elkezdték a fiúk kényeztetni őt. Simogatták, csókolgatták a mellét, a kulcscsontját, amit nagyon szeretett, majd a combjaira tapadtak a kezek, isteni érzés volt, ahogy a négy kéz az ő testét kóstolgatja, kezdett benedvesedni, a kezek a bugyijára tévedtek, néha be is csusszantak alá az ujjak és végig simogatták a punciját. Ezután Nikin volt a sor:ma már másodszor kezdte gyúrogatni a hímtagokat, de ezúttal nem volt megállás, megszabadította őket a nadrágjuktól és szép lassan húzogatta bőrt, majd bekapta hol az egyik, hol a másik faszt, azt akarta hogy a szájában keményedjenek meg, ami igen hamar be is következett.

Ekkor Ádám hanyatt döntötte, és elkezdte nyelvével kényeztetni párját, míg ő szopta a másik fiút. Érezte már, hogy barátnője készen áll a szexre ezért hátulról hatolt be a pinájába. Mélyen, de finoman csinálta, hogy közben Niki kedvére tudja kényeztetni Pétert. Néha oldalra néztek, mert fantasztikus látványban volt részük:a tükörben oldalról láthatták egymást, ami nagyon izgató volt számukra. Nikit dugta a pasija hátulról közben szopott egy másik faszt, nagyon jól érezte magát.

Ádám a maradék pezsgőből egy kicsit öntött a seggéhez és elkezdte ujjazni a lányt, aki egyre jobban tágult. Ekkor pozíciót váltottak:Niki beleül párja ölébe és elkezdte lassan lovagolni és ha lehet, még keményebbre szopta Peti faszát, aki már igazán a toppon volt. Még mielőtt elment volna Niki hát mögé került és gyúrogatta a seggét, majd elkezdte ujjazni két, később három ujjal. A lányon meglátszottak az orgazmus előjelei, egyre kéjesebben lovagolt, majd hagyta, hogy a fiúk egyre gyorsabb sebességre kapcsolva juttassák el a csúcsra. A történet itt még korántsem ért véget, teste újabb kéjre vágyott.
- Ádám! Vegyél fel óvszert, Te pedig gyere ide mögém! Egyszerre akarom érezni a farkatokat! És most nincsen megállás!

A lány határozottsága még acélosabbá tették a fiúkat. A kedvese gumival is könnyedén behatolt, majd mozogtak egy kicsit és megálltak. Mintha megállt volna az idő. Elérkezett az amire oly rég vártak: egymás szemébe néztek, szinte megfeszültek az izgalomtól mikor Péter farkát elkezdte nyomni a lány seggébe. Mikor kitöltötte, pár másodpercig mozdulatlanok voltak, Niki érezte, ahogy kitöltik a lyukait, majd óvatosan elkezdtek mozogni, hol egyszerre, hol felváltva nyomták ki-be farkukat a lányba, aki párjára borult, mert nem bírta magát tartani az érzései miatt. Fantasztikus volt, ahogy mozognak benne, a legmerészebb álmaiban sem gondolta volna, hogy ez ilyen jó lehet.

Ahogy közelgett számára a következő orgazmus egyre mélyebben sóhajtozott, párjával smárolt, de a nyögések miatt abba kellett hagynia és élvezett, egy pillanatra el is ájult, de hamar feleszmélt, a fiúk a nyögések hatására nagyon felizgultak, kicsit lassítottak a tempón, hogy el ne menjenek, ugye most nem volt megállás és tovább pumpálták a szépséget, aki még mindig nagyon kívánta kettejüket. A lány nedveitől még jobban sikamlósak voltak a járatai, és hamarosan újabb és újabb orgazmusokat élt át, ez volt az első sorozatos orgazmusa, már nem is számolta hányszor megy el, a sokadik után kezdett igazán beindulni:
- Gyorsítsatok!

Mondta a nyögések közepette és újra elment, majd pár másodperc múlva újra és újra. Kb. két perc alatt 4szer ment el. Élvezte, ahogy a két fiú felnyársalja őt és a tükör még izgatóbbá tette az egészet. Az ágy már javában nyikorgott, a tempó rettentő gyors volt. Szó szerint szétkúrták a lányt, aki immár nem volt ura a helyzetnek, hagyta, hogy a fiúk azt tegyenek vele, amit akarnak és ez így volt jó mindhármuknak. Végül a maradék pezsgőt a melleire öntötte, majd a hátára, hogy lefollyon a seggéhez. Így extra élvezetekhez nyújtotta mindhármukat, mert a pezsgőtől csúszkáltak egymáson a testek és hangos nyögések közepette egyszerre élveztek el mind a hárman. Miután magukhoz tértek lefeküdtek egymás mellé, a pár pedig egymás fülébe suttogta:
- Szeretlek!
- Én is Téged!
Majd összebújva lefeküdtek, hogy kipihenjék életük eddigi legizgalmasabb éjszakáját…
Hozzászólások
További hozzászólások »
néni56 ·
Szuper. Mi is így kezdtük. A folytatás ha ti is akarjátok jobb méglessz! :angry:

kajada ·
Elmegy egynek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: