Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kaland,játék,kockázat 1.

Kaland volt Erikával, amikor  a volt barátnőmmel, akivel már akkor nem voltam együtt, meglátogattak a munkahelyemen. Egy budai áruház épitkezésén voltam őr. Tél volt, délután már sötétedett. Míg Niki (ugye a volt) a bátyámmal cseverészett, a portán addig Erika kiváncsiságának eleget téve körbe kisértem az épületben.
Sok helységet megnéztünk de az egyik eldugott kis szobácskában igen csak elidőztünk kicsit. Az adott helyzetben, míg én nagyban meséltem, hogy ahol vagyunk milyen helyiség is lesz az áruházon belül, addig Erika mögém osonva el kezdte a nyakamat, fülemet puszilgatni, nyalogatni, közben a keze a nadrágom azon részét kezdte el simogatni. Hozzá teszem, hogy körülbelül akkor volt három hete, hogy nem voltam nővel. Lassan megfordultam, ekkor már szótlanul, de halkan ziháltam és egy pillanat alatt megcsókoltam. Egyre hevesebben és vadabbul smároltunk, miközben Erika a kezével dörzsölte egyre jobban meredező farkamat. Nagyon élveztem az adott pillanatot, de többre vágytam. Halkan súgtam Eika fülébe, hogy kívánom, mire ő egy halk - nem lehet, megvan. -válasszal tudtomra adta, hogy itt most nem lesz sex, de azt sem akartam, hogy ha már elkezdte az izgatást fejezze is be. És nem fejezte be, sőt nagyon belelendült a csajszi olyannyira, hogy nagy nehezen lehúzta a zipzárt és elővette méretesre nőtt szerszámomat. Egyre gyorsabban verte a farkamat én már szinte alig álltam a lábamon, de Erika láthatóan élvezte, mert mosolytól virult arca, hol rám hol pedig a cerkámra vetődött. Néhány pillanat múlva éreztem, hogy nincs tovább, el fogok élvezni és ezt tudtára adtam Erikának is. De csak tovább verte a faszomat. Egyszer csak megfeszültem, fogaimat összezártam és hangos szisszenések és sűrű levegővételek közt hatalmasat élveztem, és kezemmel erika kezét fogtam amivel a csúcsra juttatott és az utolsó lendületig kisértem. Míg én próbáltam magamhoz térni és levegőhöz jutni a kielégülés hatásától, addig Erika hatalmas mosollyal az arcán törölte le az ujjaira folyt spermát. Közben persze a szerszámomat is elrejtettem a nadrágba ami még nem igazán kezdett el lankadni inkább "izzott" a töténtek miatt. Vissza sétáltunk a portára ahol Niki és bátyám várt minket és tudták ahogy ránk néztek, kalandos kis sétánk volt az épületben.
Kalandos, mert egyszeri alkalom volt, játékos, mert itt most Erika játszott velem és kockázatos is mert azért hogy este volt az épületben még dolgoztak és félő volt hogy az adott helyiségbe betoppanhatnak. De mind ezektől függetlenül élveztem Erikával ezt a kis kalandot.

- - o - -

De volt játék is az életemben. Ahol a lány játszott velem amíg nagy nehezen, de beadta a derekát
Az eset egy tavaszi hónapban esett meg velem amikor a haverok által korábban a telepre költözött csajjal ismertettek meg. Csillának hívták kb öt évvel volt nálam fiatalabb és mikor a házba költöztek már akkor néztem milyen finom darab. Aztán teltek múltak a hónapok, évek majd egyszer az egyik haver bemutatott neki. Az első félórába megtaláltam a közös hangsúlyt a leánnyal és a néhány órás ismerkedésünk egy telefonszám cserével zárult. Néhány nap elteltével Csilla hívott telefonon, hogy nem e tudnék neki segiteni töriből mert hogy az érettségihez kell és sík hülye hozzá. Hát nem mondtam nemet, gondoltam majd összehozunk valamit ketten. Fel is mentem hozzá, egyedül volt otthon. A szobájába belépve tapasztaltam hogy az ágyon és körülötte mindenhol könyvek,füzetek és jegyzetek hevernek. s mindez félhomályban. Míg Csilla egy kis üditőt töltött nekem a konyhában én addig kivilágosítottam a szobát és szépen rendszerezni kezdtem a papírokat. Csilla a szobába lépve felmosolyodott és gunyos hangon azt kérdezte, - nem gondolod, hogy tanulni fogunk? -Miért ne, hát nem azért hívtál fel? - kérdeztem tőle kicsit tanácstalanul. - Óh, kis buta - mondta nevetve majd mutatóujját az arcomon végig simította. Odalépett a hifihez és bekapcsolta. Szólt a zene közben ő egy mozdulattal mindent ami az ágyon hevert lesöpörte. Én az asztalhoz mentem kortyolni egyet az üditőből és mire megfordultam Csilla már az ágyon feküdt félreérthetetlen pózban és csalogatott feküdjek mellé. Gondoltam magamba, hogy oké, hogy bejössz meg jó csaj vagy de.... És mire a gondolatom végéhez értem volna addigra ott állt előttem. Végigsimogatta az arcomat és megcsókolt. Majd ujra és ujra. És egy mozdulattal a farkamhoz nyult és azt kérdezte, hogy akarom e. Mire én kissé meglepve válaszoltam, hogy igen de abban a pillanatban nyilt a lakás ajtó, a nővére jött haza. Csilla hátralépve  tőlem kis mosollyal az arcán kacsintott egyet és hátat fordítva kiment a szobából. Én azzal a mozdulattal visszafordultam az asztalhoz és ittam még  néhányat hogy így csillapitsam magam, közben tűnődve bámultam ki az ablakon. Az nap nem volt semmi, de este egy telefonbeszélgetés kapcsán megbeszéltük, hogy befejezzük amit elkezdtünk. Hallhatóan és a délutáni találkozásunkkor láthatóan bejöttem neki ugy hogy biztos voltam benne, hogy a következő esemény nem maradhat el. Pár nap elteltével egy szombati nap napsütötte délelőttjén ujra összefutottam vele a ház elött.érdeklődésemre, hogy miujság azt válaszolta, hogy megy kirándulni a hegyekbe és ha gondolom tartsak vele. Úgy döntöttem hogy rendben de oda ahova én viszem. - Rendben, válaszolta és egy óra mulva már a célirány felé vettük az utunkat. Az út nagyon jó hangulatban telt, sokat nevettünk, viccelődtünk,de amint az erdőbe értünk mintha megszállta volna  őt valami. Egy mozdulattal megfogta a kezem és mintha félt volna, bár nyugtattam hogy nem kell félni, nem lesz semmi itt vagyok vele és vigyázok rá. Talán fél óra is eltelt mikor ujra vidámabban róttuk a métereket hegynek fel és le. Megpillantottunk egy erdei tisztást és annak a szélén egy kis lest.  - másszunk fel oda gyere! - harsont fel közben húzott maga után. Fenn a vadlesen ittunk, mókáztunk megettünk egy-egy szendvicset majd halkan nesztelenül ott álltunk és néztük és vártuk, hátha egy vad a tisztásra téved. Se vad,se ember, csak egy mondat Csilla ajkai közül. - Kívánlak!
- Itt és most? - kérdeztem vissza kicsit meglepődve. - Igen. Vágta vissza és azzal a mozdulattal felém fordult és megcsókolt. Csókolóztunk már vagy két perce és igen intenzíven elkezdtük egymást simogatni amikor hirtelen gyerek zsivaly rázta fel az erdő és a mi nyugalmunkat is. Nevetve kibontakoztunk egymás karjaiból és megjegyeztük, hogy ezek a kölykök se jöhettek roszabbkor. A vadlest elhagyva még egy órát sétálgattunk az erdőben majd irányunkat hazafelé vettük. Este volt mire haza értünk de megbeszéltük, hogy folyt köv.
Hát a folytatás, mármint hogy megtörténjen az a bizonyos dolog az ujra és ujra kétszer hiúsult meg.  Én kezdtem rosszul érezni magamat ezekben a helyzetekben és inkább már kerültem a lányt és a telefonban is hamar leráztam.
Egyszer egy nap otthon voltam magányomban.Este volt, apu már aludt amikor üzenet érkezett a telefonomra, hogy itt vagyok az ajtóban engedj be. Kimentem kinyitottam az ajtót és Csilla állt velem szemben megszeppenve. Beengedtem és bementünk a szobába. Csilla leült az ágy szélére és lassan beszélgetésbe kezdtünk. Kb egy órája beszélgettünk és nevetgéltünk amikor mind a ketten hirtelen felálltunk. Egy pillanatra csend lett majd elnevettük magunkat, egymáshoz léptünk és összeölelkeztünk.  Egy halk suttogással jelezte felém, hogy még mindig kíván és akarja végre hogy megtörténjen köztünk a dolog. Egy nagy csókkal adtam a tudtára hogy ha az ég összeér a földel akkor is megfog történni amire mind ketten várunk. A nagy smárolást követően lassan levettem a lány pólóját, ő az enyimét.A melltartóját is lassan kicsatoltam és levettem róla. Az egész felső testét csókoltam ahol tudtam egy kis finom cici harapást is belevittem amit halk szisszenéssel jelzett a leányzó, hogy amit csinálok az jó. Kis idő elteltével a nadrág és a gatya valamint a lányról a tanga is lekerült és anyaszült meztelenül álltunk a szoba közepén körülöttünk a ledobott ruhák.  Csak smároltunk, csókoltuk egymást ahol tudtuk, át adtuk magunkat egymásnak.Az utcai kandelláber beszűrődő fényében láttam csak nagyjából, hogy mennyire rendben van ez a csajszi. Formás kis cicik, kerek popsi, nem kövér nem vékony - olyan husos.
Míg hevesen csókoltuk egymást addig a kezemmel szépen a sunájához nyúltam és már elég nedves volt de én csak izgattam a csiklóját néha be-be nyúltam neki. Élvezte rendesen mert mozgott rá és igen lágy kis szisszenéseket és halk sóhajtásokat is adott ki magából.Majd óvatosan a franciaágyhoz tipegtünk és szépen lassan elfektettem azon. Lábait szétnyitottam én a  puncijához hajoltam és egy hatalmas levegővétel után nyalni kezdtem. Hol lassan, hol gyorsan. Szinte hullámzott a lány teste amikor néha teljesen benyaltam neki. Borzalmasan élvezte mert a kezével ráfogott a fejemre és kicsit tolta is hogy még,még csináljam. Csináltam, amíg csak tudtam majd egy óvatlan pillanatban eltolta a fejemet, szétterpesztett és láttam ahogyan elélvezett. Közben hangosan sziszegett és kapkodott a levegő után, kezével meg az ágy szélét úgy szorította mintha le akarna esni onnan. Egy null oda, gondoltam magamba és fölé hajoltam majd ujabb vad csókolózásba kezdtünk. Ekkor hanyat döntött majd az ajkamtól a szerszámomig szépen lassan centiről centire csókolt. Ott lent kicsit elidőzött majd az ágaskodó szerszámomat nyalogatni kezdte kicsit csókolgatta is majd egy határozott mozdulattal szájába vette és szép lassan szopott. Én a menyországban jártam. Nagyon élveztem és kértem hogy ne hagyja abba így akarok a csúcsra jutni. Ziháltam, kapkodtam a levegő után nem akartam elhinni, hogy vére megtörténhet köztünk az amire régóta vágyunk. A lány nem veszített a tempón sőt egyre gyorsabban szopta a farkamat, amit rohadtúl élveztem. Egyik kezemet  a fejére tettem és irányítottam, de nem kellett nagyon mert tudta az iramot tartani és nagyon finoman csinálta. Néha abbahagyta ujra nyalogatta néha a zacsit is szívta majd ujra szájába vette a farkamat és csak szopta. Éreztem hogy nincs sok hátra el fogok élvezni ezt valahogy érezte is Csilla mert a száját erősen a farkamra szorította. Megfeszült minden porcikám, és  hangosan elélveztem egyenesen Csilla szájába amit ő csak tovább szorított a farkamon. Nagyon nagyokat spricceltem. Az utolsó csepp is kicsordult a szerszámomból amikor Csilla lecuppant szó szerint a farkamról és egy gigantikusat nyelt ezzel is jelezvén, hogy a tartalmat bizony lenyelte. Majd még kicsit visszatért a farkamhoz ami csak úgy izzott és le nyalogatta, tisztára szopta azt. Hanyat feküdt és hosszú percekig csendben szót se szólva feküdtünk egymás mellett. Elmosolyodtam, felé pillantottam és csak annyit mondtam: egy-egy. Mind a ketten halkan felkacagtunk megcsókoltuk egymást majd percekig még szótlanul feküdtünk az ágyon. Majd lassan mind a ketten vissza tértünk a valóságba és lassan öltözni kezdtünk. Másfél órás kalandért érdemes volt várni egy hónapot és rengeteg lehetőséget kihagyni-elszalasztani.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: