Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Izgató sofőr

Apu munkahelyén már többször is jártam, de sosem figyeltem a részletekre. Egyik ősszel be kellett mennem hozzá, mert a kocsim lerobbant egy sarokra a munkahelyétől és meg akartam kérni, hogy munka után vigyen haza. Közölte, hogy sajnos még elég sok dolga van, úgyhogy ha nem gond, akkor az egyik munkatársa vinne haza. Mondta, hogy várjak egy kicsit, mert beszél vele. Én csak sétálgattam az italautómata előtt és vártam, hogy ki lesz a \"sofőröm\".
Az üvegajtó mögött megláttam egy magas, barna, érett férfit, aki igen sármos volt és udvariasan be is mutatkozott. Legalább 15 évvel volt tőlem idősebb, de pont ez volt benne annyira vonzó. Sejtettem, hogy tapasztalt igazi pasi. Bőrkabát volt rajta és a parfümje, valami enyhe dohányszaggal párosult, de nagyon izgató volt.
Úgy nézett rám, mintha fel akart volna falni, de nem volt mégsem izléstelen.
Megkérdezte, hogy nézze-e meg az autómat, de kértem, hogy most ne, mert nagyon esett az eső.

Kabátját levette és a fejem fölé tette, majd gyorsan kifutottunk az autójához. Nagy, régi Ford volt, de rendezett, mint Ő maga. Hazáig beszélgettünk és nagyon pezsgett a levegő kettőnk között. A ház előtt megkérdezte, hogy láthatna-e újra valamikor. Mivel én is nagyon akartam látni Őt, megbeszéltünk, hogy másnap este 7-re értem jön.
Csak némán egymás szemébe néztünk és kiszálltam a kocsiból.
Másnap alig vártam, hogy 7 óra legyen. Megtettem minden szükséges dolgot, hogy kívánatos legyek. Illatos fürdőt vettem, selymesre borotváltam a puncimat és gondoskodtam arról, hogy kívánatos legyek.

Szoknyát vettem fel, de nem vettem alá bugyit, mert reméltem, hogy aznap este megtesszük.
Pamut felsőm alá sem vettem melltartót, de nem is kellett, mert kemények és feszesek a melleim, anélkül is szépen állnak. A felsőm szépen simult a mellemen és a derekamon, így biztos voltam abban, hogy sikerem lesz.
7-kor már ott állt az ablakom alatt az autóval és én gyorsan bepattantam mellé az autóba. Kissé mosolyogva megnézett és nyelt egy nagyot, mint aki meglátott egy szaftos barackot. Éreztem, hogy kikészült a látványtól is. Szemembe nézett és azt mondta, hogy: \"csodálatos nő vagy\"!
Mindketten tudtuk, hogy nem moziba akarunk menni és Ő is mondta, hogy csak velem akar lenni, nem szeretne emberek közé menni. Felautóztunk egy kilátóhoz és megálltunk egy szép nagy fa alatt. Kiszálltunk és a kocsi elejére támaszkodott. Én megálltam előtte, Ő pedig odahúzott magához. Beleszagolt a nyakamba és mélyet sóhajtott. Ránéztem és azt mondta, hogy nagyon tetszik neki, amikor kitágul a pupillám, miközben ránézek. Azt is tudta, hogy azért van, mert tetszik nekem és nagyon kívánom.

Megcsókolta a nyakam és megsimogatta a kerek fenekem. Sokat tornáztam korábban és tudtam, hogy tetszeni fog neki. Ezután benyúlt a szoknyám alá hátulról és a tenyerével a csupasz fenekemet tapinthatta. Annyira magához húzott, hogy éreztem ahogyan megkeményedik. Megcsókolt és annyira belehevültünk, hogy egymás ajkát szívtuk és harapdáltuk. Én is lenyúltam és elkezdtem masszírozni a farkát. Kivettem a nadrágjából is, mert nem tudtam tovább várni. Felrakott a kocsi motorháztetejére és a combjaim közé lépett. A felsőmet felhúzta, lehajolt és a melleimet csókolta. Szívogatta és a nyelvével körkörösen izgatta a bimbókat. Kéjesen nyögtem a gyönyörtől és kérleltem, hogy dugjon meg.

Felemelte a lábaim, derekához tette két oldalra és a combjaim alá nyúlt. Belém tolta félig, majd kihúzta és újra betolta, de mostmár ütközésig. Hatalmasat nyögtem és azt hittem, hogy elfolyok a gyönyörtől. Szinte elaléltam az élvezettől és láttam rajta, hogy Ő is hasonlóan érez. Farka kőkemény volt és a kezei is olyan erősek és férfiasak voltak, amitől mégjobban felizgatott. Simogatott én pedig egyre jobban közeledtem a csúcshoz. Kihúzta teljesen, majd tövig tolta bennem és az ötödik tolásnál hatalmasat élveztem. Megfordított és hátulról fojtatta. Melleimet alulról simogatta, majd a fenekembe jó nagyokat markolt. Kérleltem, hogy a fenekembe is tegye be, mert attól is megőrülök. Nem is kellett kérlelnem, hiszem Ő is nagyon akarta. Óvatosan betette és egyre könnyebb lett. Így is szűk volt és ezért különösen élvezte. Sikítani kezdtem annyira élveztem, erre Ő annyira bepörgött, hogy hangos mély sóhajok mellett belém élvezett.
Rám hajolt hátulról és megcsókolta a vállam.
Felhúzott onnan és magához ölelt. Csókolóztunk és megköszönte, hogy ilyen fantasztikus perceket okoztam neki.

Lassacskán beültünk az autóba és hazavitt. A ház előtt csak néhány szót beszéltünk. Megsimogatta az arcom, hátrasimította a hajam a fülem mögött és szájon csókolt. Csak annyit mondott, hogy: \" kellesz nekem!\"
Azóta is találkozgatunk, és már jó néhány kalandon túl vagyunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
norbi007 ·
valamenyire türhetö igaz voltak benne elég nagy hibák de türhetö!Csak egyet nem értek hogy miért irja azt mindenki hogy a bele ilesztette a fenekébe enyire szeretik az emberek ha valakinek a fenekét dugja meg vagy mi?ezt az enyet nem értem!Na mindegy lehett én vagyok ilyen amatör, de szerintem ez a sok fenékbe dugás ez szerintem tulzás! :rage:

Eris ·
Loverman neked mi bajod? Irigykedsz Dreamerre?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: