Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hogyan vesztettem el

Viszonylag későn, 18 évesen vesztettem el a szüzességemet. A barátnőmmel már több, mint fél éve jártunk mikor végre megtörtént a dolog. Addig is pettingeltünk persze sokszor, de mire elérhettünk volna a közösülésig én rendszerint mindig elélveztem.

Sátorozni voltunk azon a nyáron. Mindketten tudtuk mi fog történni. Ha lehet ez még feszélyezettebbé tett engem. Nagyon szerettük egymást, mégis féltem, hogy felsülök előtte. Azt kívántam bárcsak soha ne jönne el az éjszaka. Hűvös lett az idő, ahogyan beesteledett, s mi közelebb húzódtunk egymáshoz a sátor hideg aljára leterített takarókon. Csókolózni kezdtünk és megszokott mozdulatokkal simogattuk egymás testét. Lassanként vetkőztettük le egymást, mintha csak egy szerelmes film főhőseiként szeretkeznénk a kandalló előtt.

Később visszagondolva beláttam, hogy talán a tökéletesség látszatának túlzott hajszolása eredményezte addigi kudarcaimat. Miközben lágyan csókolgattam a melleit és a nyakát, ő a hátamat cirógatta hosszú körmeivel. Egyre lejjebb és lejjebb haladtam a nyelvemmel. Őrült sebességgel próbáltam kihámozni kedvesemet fehérneműjéből. Gondolatban ezerszer végigcsináltam már ezt a műveletet, most mégis esetlennek tűnt minden mozdulatom. Először csak barátnőm (nevezzük ezentúl Barbarának) combjának belső oldalát csókolgattam. Egyre közelebb és közelebb kerültem az áhított testrészhez, míg végül nem bírtam tovább ellenállni. Nyelvemmel tövig hatoltam a gyönyörű rózsaszín szirmok közé. Fel-le mozgattam nemcsak a nyelvemet, hanem szinte az egész testem hullámozni kezdett.

Éreztem kedvesem nedvességét, s ettől csak még jobban felizgultam. Tudtam jól ennyi bőven elég ahhoz, hogy ha ő is, de én elélvezzek. Abbahagytam hát Barbara izgatását, s hagytam, hogy ő is levetkőztessen engem. Lágyan és érzékien simogatott, nem kellet sok, hogy férfiasságom tettre kész állapotban legyen. Imádkoztam magamban, nehogy túl hamar jussak el a csúcsra, hiszen imádtam őt és mindennél fontosabb volt számomra, hogy jó legyen neki. Soha nem felejtem el azt a pillanatot mikor eggyé vált a testünk. Kedvesem szemébe néztem és arra gondoltam így teljesedik be az igazi szerelem. Nemsokára szuszogásából hallottam, hogy közel jár a csúcshoz.

Ugyanabban a pillanatban mikor hatalmas nyögés közepette ívbe feszült Barbara teste engem is melegség öntött el, izmaim összehúzódtak, majd néhány másodperc múlva kellemesen elernyedtek. Szerelmem mellém feküdt, s egymást cirógatva lassanként elaludtunk. Mondanom sem kell hogy életem legszebb nyara volt.
Hasonló történetek
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30301
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Ha, mint írod, korai magömléseid voltak, hogy az ördögbe csináltad, hogy nyalás közben nem állt a bránered. Miért kellett még lágyan és érzékien simogatni?

Nem rossz, de tovább részletezve, díszítgetve, jobb is lehetne.

Nálam 4-es



Üdv!



DREAMER

Betti"" ·
lehetett volna részletesebb is...

McClaine ·
Xman, Scanikus : Szerintetek ez jó?

Nem vagytok valami igényesek...

Hány évesek vagytok? ...



A történetröl annyit, hogy egyszerúen hihetetlen az egész...

Végigcsókolgatja a barátnöjét, elkezdi nyalni, de ö erre nem izgul fel (miért is???)...

Aztán hiába volt eddig mindig korai magömlése, most be tudja tenni, meg tudja várni míg a csaj elélvez, aztán ö...

NEVETSÉGES!

Lehet a történet írója is valami kiskorú és ezt álmodta...



0

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: