Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gimis lányok (10. fejezet: az öltözőben)

Gimis lányok
10. fejezet: Az öltözőben

-------------------------------------

Írta: Frank Brown
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
2007. október

Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>

*************************************


Pam és Cissy ugyanarra a tornaórára járt. Mindkettőjüknek ez volt aznap az utolsó órája. Pam nagyon el akarta mondani az öltözőben Cissy-nek, amit a focistával művelt a takarítók szobájában, de túl sok lány volt a közelben. Már így is túl sokan sugdolóztak mögöttük, és úgy mosolyogtak rájuk, hogy Pam hátán végigfutott a hideg. Összehúzta a szemmel nézett vissza rájuk, sőt, egyszer még a nyelvét is kinyújtotta.
- Szerintem ezek a kis kurvák már nagyon jól tudják, hogy miket csináltunk a srácokkal - súgta oda Cissy-nek, de barátnője csak nevetett.

A futópályán aztán végre leszakadtak a többiektől.
- Sose találod ki, hogy mit csináltam a lyukasórában - mondta Pam.
- Hát te se fogod kitalálni, hogy én mit csináltam - mondta Cissy. - Megint leszoptam azt a vörös hajú srácot, és még öt haverját. Még mindig tele vagyok a spermájukkal.
Pam megdöbbent. Az ő kalandja ehhez képest nem tűnt valami izgalmasnak.
- Nem hiszem el - mondta. - Hol csináltátok?
- Odalent a kazánházban - mondta Cissy. - És nem én voltam ott az egyetlen lány, többen is térdeltünk ott. Bárcsak korábban tudtam volna már erről a helyről! Mostmár tudom, hol fogom eltölteni a lyukasóráimat! Nem a könyvtárban, az biztos!

Pam elképzelte, ahogy Cissy a kazánházban térdel, és sorban szopja le a fiúkat, a torkát elárasztja a sok ragadós geci, és ahogy a ajka a farkakra simul. Pam puncija összerándult futás közben. Kedve lett volna magához nyúlni, de nem tehette ott mindenki előtt, a pályán.
- Undorító vagy - mondta. - Ha így haladsz, az év végére minden srácot leszopsz majd a suliban.
- Hát remélem is - mondta Cissy. - Nekem a faszból sosem elég. Egyszerűen megőrjít, ahogy a szájamba élveznek.

Pam azon gondolkodott, hogy elmesélje-e Cissy-nek a saját híreit, mert nem tűntek túl izgalmasnak a barátnője kalandjához képest.
- Akartál mondani valamit? - kérdezte Cissy.
- Á, semmit - mondta Pam. - Csak annyit, hogy a lyukasórában leszoptam Rocky Johnson-t.
- A focistát?
- Ismersz mág másik Rocky Johnson-t is a suliban? De nemcsak leszoptam, seggbe is dugott.

Cissy csak hallgatott, mintha meg akarná emészteni, amit Pam mondott.
- Seggbe? - mormolta.
- Elvitt a tisztítószeres szobába - mondta Pam. - Ott csináltuk. Neki is olyan nagy a farka, mint Jeff-é. Először leszoptam, csak úgy jött belőle a sperma! Aztán rádöntött a kagylóra, és seggbekúrt. A végén meg kinyalt.
- Nem hiszek neked - mondta Cissy.
- Szerinted én elhiszem, hogy öt srácot szoptál le a kazánházban?
- Hát én meg is tettem! - emelte fel a hangját Cissy.
- Ne olyan hangosan, mindenki meghallja.
- Én tényleg leszoptam őket - mondta Cissy. - Kérdezd csak meg őket!
- Én is leszoptam Rocky Johnson-t, és tényleg seggbekúrt! - jelentette ki Pam. - Megkérdezheted tőle.

Cissy egy darabig semmit sem mondott.
- Fájt? - kérdezte aztán. - Úgy értem, hogy fért a seggedbe csak úgy egy fasz?
- Hát kábé annyira fájt, mint ahogy Derek a puncimba hatolt - felelte Pam. - Először rossz volt egy kicsit, de aztán nagyon élveztem!
- Belédélvezett?
- Hova máshova? - kérdezett vissza Pam. - Képzelheted, most tele a seggem Rocky Johnson gecijével.
- Én is meg akarom dugatni a seggemet! - mondta Cissy.

Pam mosolygott. A két lány felgyorsított, és csatlakozott a többiekhez.

Óra után a zuhanzóban Pam és Cissy szórakozottan szappanozta a testét.
- Ti aztán elég furán jártok ma! - jött oda hozzájuk egy lány.
- Igen - mondta egy másik. - Szétnyílt a pinátok, vagy mi?
Pam elvörösödött, és nem válaszolt. Cissy kuncogott.

Később az öltözőben odament hozzájuk Marjie és June. Ők voltak az a két lány, akik a zuhanyzóban megszólították őket.
- Hallottuk, hogy tegnap jól szórakoztatok a parkban - mondta Marjie.
- Hát nem unatkoztunk - mondta Pam, de nem nézett rá. - Gyere, Cissy, menjünk.
- Azt hallottuk, hogy szétbaszott titeket néhány punk - mondta June. - Ezért jártok mindketten olyan furcsán ma?
- Ugyanúgy járunk, mint máskor - nézett Pam szigorúan June-ra. - És most mennünk is kell...
- Nézd már - mondta Marjie. - A suliban maga a tökéletes hercegnő, délután meg a parkban négykézlábazik a punkokkal. Szerintem még a seggét is megbaszatta.
Pam elvörösödött, Cissy pedig tovább kuncogott.
- Cissy tudja, igaz? - kérdezte June. - A barátnőd déutánonként igazi vadállattá változik, pucér seggel mászkál a bokrok között.
Cissy elkezdett nevetni. Pam egy szót sem szólt.
- June és én tudjuk, hogy hogyan kell ellátni a lányok punciját és seggét - mondta finoman Marjie, és körülnézett, hogy látja-e őket valaki. Az öltözőben már csak ők négyen voltak, az edző rég bevonult az irodájába, és minden ajtó be volt csukva.
- Nagyon jól nyalunk - mondta June. - A farkak néha nagyon kemények és brutálisak tudnak lenni, és egy kemény baszás után nincs is jobb egy kis nyalakodásnál, igaz?
- Csak szét kell tárnotok a lábatokat - mondta Marjie. - Én és June majd mindenről gondoskodunk.

Pam és Cissy egymásra nézett, és vállat vontak. Mindketten túlságosan fel voltak izgulva ahhoz, hogy elutasítsanak egy ilyen ajánlatot.
- Látod, mondtam, hogy ezek bevállalják! - mondta Marjie.
- Remélem, hamar benedvesednek - mérte őket végig June. - Szeretem a csöpögős puncit.

Pár perccel később Pam és Cissy széttárt lábakkal ült a padon, csöpögő puncijuk Marjie és June száját fürösztötte. Marjie, a szőke, babaarcú lány teljesen bekuporodott Pam lábai közé, és közben saját magát is ujjazta. June, a vörös hajú, durcásabb tekintetű, jómellű lány élénken szopogatta Cissy punciját, amire a lány fel-felnyögött. Persze June is simogatta közben magát.

- June és én a lányokat szeretjük - nézett mosolyogva Pam-re Marjie, s közben Pam puncijának leve végigcsorgott az arcán. - És előbb vagy utóbb minden csajt megszerzünk a suliban, akárcsak most titeket. De mondták már neked, hogy milyen édes a puncid?

Pam nagyot sóhajtott, és végigsimított a mellein. A lábujjai összerándultak Marjie minden egyes nyelvcsapására. Nem is törődött vele, hogy meghallja-e valaki, felszabadultan nyögdécselt. Marjie aztán tudta, hogyan kell nyalni.

- Jaaaajjj... - nyögte Pam. - Basszus!
Marjie felkacagott:
- Azt is elintézhetjük, te kis ribanc. Errefelé a baszáshoz nem kell fiú.
- Ááááááhhhhh... - nyögte Cissy, és őrült erővel nyomta June szájába a punciját. - Ohhh!
- El fog élvezni! - mormolta June, és Cissy tényleg tele is spriccolta a száját finom kis nedveivel. - Mmm, édes, mint a méz!
Cissy vadul dobálta ide-oda a fejét. Belemarkolt June hajába, és a lába közé szorította, és összezárta remegő combjait.
- Mmmmmm! - nyögte Cissy. - Óóóóh!
- Igazi kis kurva - mondta Marjie, miközben Cissy orgazmusát figyelte. - Nézd, ahogy elsötétül a szeme! Érzi már, hogy mi az igazi élvezet! - Aztán visszahajolt Pam lába közé. - Na rajta, kicsim, érezni akarom a puncid ízét!

Cissy élvezetének látványa nagyon felizgatta Pam-et. Ő is el akart élvezni. Marjie szájához szorította az ágyékát, a lány pedig rátámadt a csiklójára.
- Nyaljál! - nyögte Cissy.
- Fincsi! - dorombolta Marjie. - Jó kis punci!
A nyelve Pam kisajkai közé siklott.
- Óóóóó... - feszült meg Pam, és lejjebb csúszott a padon, hogy Marjie nyelve mélyebben beléhatolhasson. - Nyaljad!
Marjie olyan hangokat adott ki, mint egy kutya, ráadásul pont úgy lefetyelte Pam punciját. A nyelve vadul pörgött és csúszkált ki-be. Megfogta Pam lábát és felemelte, a térdét egészen a melléhez szorította. Pam feneke felemelkedett a padról.
- Ennek spermás a segge! - mondta June, és odamászott hozzá. - Hadd nyaljam ki!

Pam egy babának érezte magát, akivel két tapasztalt lány játszik. Leengedték a lábát, és négykézlábra állították. A popsija összeszűkült, és izzadni kezdett. A háta megfeszült, teljesen kinyomta a seggét, hogy Marjie és June egyszerre nyalhassa a punciját és a fenekét.
- Seggbekúrták - jelentette ki June. - És nem is túl régen, még mindig spermás. Micsoda kurva!

A két lány Pam-be döfte a nyelvét. Marjie-re jutott a puncija, June pedig a segglyukát vette kezelésbe. A két forró, tapasztalt nyelv teljesen megőrjítette a lányt. Felsikkantott, minden sejtje beleremegett a gyönyörbe. Hátrapillantott a válla fölött a két lányra, akik a testnyílásaira támadtak. Egy szőke és egy vöröske... Jól látta a két lány nagy, duzzadt mellét, látta, hogy a kezük a puncijukban matat. A combjukon ott csillogott a nedvük, és ettől Pam kegyetlenül beindult. A vágy végigsöpört a pináján és a fenekén.
- Ez az!!! - nyögte Pam. - Ohhhhh!

Marjie és June épp olyan hangosan nyögtek, mint Pam. Mohón nyelték a folyadékot Pam testéből: az egyik az édes puncinedvet, a másik a focista srác, Rocky Johnson spermáját. Aztán a két lány egymásra nézett, kezük begyorsított a lábuk között, és mindketten elélveztek. Közben úgy vonítottak, mint két macska.

Pam összezárta a combjait. A két lány munkája teljesen kielégítette. Marjie és June felállt, és boldogan lihegtek. Az öltözőt bejárta a punci szaga, és a három kielégült lány kacagni kezdett.
- Ez nagyon jó volt! - jelentette ki Pam.
- Várd ki a végét! - vágta rá Marjie.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sinara ·
"- June és én a lányokat szeretjük - nézett mosolyogva Pam-re Marjie, s közben Pam puncijának leve végigcsorgott az arcán. - És előbb vagy utóbb minden csajt megszerzünk a suliban, ahogy most titeket."
Na erről olvasnék szívesen egy sorozatot. "June és Marjie kalandjai". :D
Amúgy jó a történet, csak már megint túl éles a törés a szexre való rávezetésnél.

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google Pluson is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: