Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Forró nyár 2

-De hát ivott, nem vezethet! -Feleltem.
-Akkor nem tudom, hogy legyen megoldva.
-Ne aggódj itt alszunk van minden, majd holnap jöttök, vagy Isti hazavisz.
-Az nem úgy működik, add az Istit.
Aztán nem tudom anyám mit mondod neki, gondolom azt amit nekem is előtte.
A válasza az volt, hogy nem, nem probléma ha itt kell aludnunk. Majd akkor holnap beszélünk, jöttök.
-Na, miénk a porta, dolgom nincs holnap, úgyhogy végül is semmi gond.
Én elkezdtem magamnak valami vacsorát csinálni, 8 óra körül járt, a nap már kezdett nyugovóra térni.
Még mindig kerültük egymás tekintetét, még mindig zavarban voltunk.
-Elmegyek a hátsókertbe, szedek valami zöldséget a vacsora mellé.
Egy fej biccentéssel helyeselt.
Vacsora után, még mindig nagyon fagyosnak éreztem a levegőt, annak ellenére hogy még mindig volt vagy 30 fok.
Ezért úgy döntöttem, kezembe veszem a dolgot, hogy ne hogy már ilyen legyen a kapcsolatunk ezentúl.
Felvetettem az ötletet, hogy mi lenne ha borozgatnánk egy kicsit, hogy oldjuk ezt a hangulatot.
Helyeselt, hogy rendben van.
-Rendben, akkor hozok a pincéből bort, jó? - kérdezte
-Igen, de akkor vöröset hozzál, és lehetőleg édesebbet.
Mosolyogva bólogatott, és annyit szólt, hogy oké.
Javaslatára a hátsó teraszra ültünk ki. Kellemesebb volt a levegő, mint a szobában.
Fogyott a bor és azzal együtt egyre jobban éreztem, hogy kezd elmúlni a kettőnk közti rideg hangulat.
Sok mindenről beszélgettünk. Persze az aznapi én rád élveztem és én is rád nem jött elő.
Egyre zavaróbb volt a szúnyogok, bogarak jelenléte, és a bor adagunk utolsó poharánál tartottunk. Így javaslatomra bementünk a szobába.
Viszonylag élhető hőmérsékletre csökkent a levegő a szobában, így 10 óra tájában.
Azért én a szobába lépve ledobtam a pólómat és a nadrágomat a meleg hatására. Bár szerintem a nadrágomat a bor hatására dobtam le.
Lehuppantam a kanapéra, letettem a poharam, Isti a szembe velem lévő fotelbe ült le. Nem jegyezte meg, hogy ledobáltam a ruháimat.
Gondolom azért lehetett, mert ő még mindig félmeztelenül a sortjában volt. Persze azért azt megfigyeltem, hogy alsónadrág nélkül.
Szerintem már minden kettőnknél hatott a bor, mert elkezdtünk komolyabb témákról beszélgetni.
-Hogy-hogy elváltatok Edittel? Ha nem vagyok indiszkrét. -Kérdeztem.
-Nem működött már köztünk úgy mint régen, mind ketten más irányba tartottunk. Ez volt a legfőbb oka.
Majd jött a kérdés...
-És neked barátnő...?
Nyeltem egy nagyot, nem tudtam, hogy közöljem-e vele, hogy a farka jobban tetszik, mint egy punci vagy egy mell.
-Nem nincs, jó ideje nem is volt.
-Hát hogy-hogy? Jóképű gyerek vagy. Bármelyik csajt megkaphatnád.
Na, gondoltam magamban, ezt már ne fokozza tovább színt vallok.
-Tudod, igazság szerint nem vonzanak a lányok, de légyszíves ne akadj ki és ne mond el majd anyuéknak.
Mondhatni megfagyott a levegő, de különösképpen semmit nem tudtam leolvasni az arcáról, hogy mit is gondol pontosan.
Pár pillanat csönd után megszólalni készült, közben a szívem a nyakamban dobogott.
-Akkor jól láttam, hogy a farkamat bámultad, amikor itt voltunk fenn azzal az újsággal...
Na, ha eddig nem voltam zavarban a mai nap folyamán akkor most aztán pláne. Elvörösödtem, égett az arcom a szégyentől.
Szóhoz sem jutottam... Azt hittem elsüllyedek szégyenemben.
-Tudod, ha már így a bizalmadba fogadtál, akkor azért váltunk el Edittel, mert rájött hogy viszonyom volt pasikkal a házasságunk alatt.
A szégyenérzetem eltűnt pillanatok alatt és a döbbenet vette át a helyét.
-Miii te is meleg vagy???!!
-Nem, nem vagyok meleg. Mindkét nemet szeretem. - Mondta sanda vigyorral.
-Na erre nem számítottam, hogy nem egyedül vagyok a családban ezzel a pasis témával -Mondtam vigyorogva.
-Hát látod, és hány pasival voltál eddig? Melyik oldalon állsz?
-Hogy érted, hogy melyik oldalon állok?
-Hát aktív vagy passzív vagy uni vagy?
-Háát, igazából fogalmam sincs, mert az első élményem az volt, hogy veled kivertem. -Feleltem megszeppenten.
-Csak ennyi történt veled eddig?! De hát itt vagy 17 éves!
-Hát még nem volt senki aki bevitt volna ebbe a világba, egyedül meg nem mertem belevágni.
Aztán a döbbenet még fokozódott amikor a következő mondat elhagyta a száját:
-Szeretnéd, hogy én vigyelek bele?
Rendesen sokkot kaptam, nem tudtam eldönteni, hogy hogyan gondolta, de hát ketten voltunk csak, úgy hogy kezdtem elképzelni, hogy hogyan.
A gondolattól a farkam kezdett keményedni, ami a laza boxeralsón egyre jobban kezdett látszódni. Majd bólintottam.
Ő felállt a fotelből, akkor láttam, hogy az ő farka is már vagy félig felállt. Szépen kirajzolódott abban a kis shortban oldalra dőlve dudorodott.
Letolta a sortját majd leült mellém. Abban a pillanatban a boxerem már egy sátorra hasonlított.
-Mire vagy kíváncsi? Mit szeretnél kipróbálni? -Kérdezte kacéran.
-Bármit, bízom benned.
Válasza boxeremen lévő gomb kigombolása volt, utána benyúlt, megmarkolta a farkamat és a résen keresztül kivette.
Sosem érintette férfi a farkam, azt hittem menten elélvezek ha még párat húz rajta.
Erre felbátorodva megfogtam az övét is, ami szintúgy teljesen merev volt, majd elkezdtem húzogatni neki.
-Látom a farokverés megy, akkor próbáljunk valami mást!
Ezzel a lendülettel elém térdelt és bekapta a farkam, amit egy óriási nyögés követett felőlem. Olyan forró volt a szája mint még senkié.
-Hagy abba! Elfogok élvezni!
-És az a baj? - Kérdezve félig teli szájjal
-Még nem akarok!
-Akkor cseréljünk!
Felállt, gyönyörű farka nézett velem szembe, melynek makkját már nem az első előváladék cseppje hagyta el. Olyan kívánatos volt, hogy megfogtam a tövénél,
majd először a nyelvemmel ízlelgettem, majd egyre beljebb vettem a számba. Nyögéseiből nyugtáztam, hogy jól csinálhatom, ha ilyen hangokat ad ki.
Egyszer csak kivette a farkát a számból, és rám szólt, hogy térdeljek fel a kanapéra. Kicsit elkezdtem aggódni azon, hogy megfog dugni ezzel a hatalmas farokkal.
Meglepetésemre, végig nyalogatta a gerincem mentén, majd szétnyitotta a fenekem és elkezdte nyalni az ánuszom. Ez egy teljesen új érzés volt számomra, amit egy nagyobb nyögéssel nyugtáztam.
-Tetszik? -Kérdezte.
-Igen!
Akkor borostás arcát teljesen a fenekembe tolta, borostájának dörzsölése egy teljesen új dimenzióba juttatott. Úgy nyalta, mintha meg akarna enni.
Aztán ennek a dimenziónak vége lett mikor elkezdte betolni az ujját. Ennél kellemetlenebb érzést nem tapasztaltam. Egy szisszenéssel hangot adtam neki.
-Ne félj, nemsokára nem lesz kellemetlen.
Igaza volt, nem volt az egy idő után, csak aztán betolta a másik ujját is... Majd mikor megszoktam a harmadikat is. Fájt is, de olyan izgalmi állapotban voltam hogy folyamatosan folyt a farkam.
Egyszer csak megszólalt, akkor először én duglak meg!
Nekem kikerekedett a szemem a meglepődöttségtől, de mire feleszméltem a farkát nyálazta az ánuszomtól pár centire, majd még egy kis nyálat adott az ánuszomnak.
Aztán elkezdett belém hatolni. Tévedtem, nem az ujjazás volt a legkellemetlenebb érzés életemben hanem ez.
-Baszki ez k*vára fáj!!
-Majd elmúlik! Légy férfi!
Vicces volt ezt hallani a lány szerepben. Szépen lassan haladt befelé bennem, az én farkam meg csak konyult le a fájdalomtól, de próbáltam tűrni, bár erőteljesebb nyögéseim helyett legszívesebben
ordítottam volna. Majd mikor a csípője hozzámért nyugtáztam, hogy több már nincs. Megállt egy pillanatra, átkarolta a mellkasom és elkezdte csókolgatni a nyakam.
-Mindjárt jó lesz higgy nekem!
Lassan elkezdte mozgatni a csípőjét, közben néha odaköpött még a fenekem közé. Odanyúlt a farkamhoz, ami a fájdalomtól még nem igazán akart felállni.
Lassan úgy éreztem a fájdalom alábbhagy, helyét az izgalom vette át, melyet merevedni kezdő farkam igazolt.
-Látod, most kezd jó lenni. -Lihegte a fülembe.
Egyre gyorsabban kezdett bennem mozogni, én is már kezdtem élvezni a dolgokat, bár a teljes élvezettől még messze voltam. Megfogta a vállam előrenyomott, megfogta a csípőm és jobban a farkára húzta.
Úgy éreztem innentől kezdve ő uralja a testem, és a hátsóm. Egyre szaporábban kefélte a seggem, éreztem ahogy a heréi nekem csapódnak. Egyre vadabbul kefélt, a fájdalom ugyan alábbhagyott,
de nem tudtam élvezni teljes egészében. Az egyre gyorsabb mozgása arra következtetett, hogy lassan elfog élvezni.
Jól sejtettem, egy pár perccel később a következő mondat hagyta el a száját:
-Lassan elfogok élvezni, beléd mehet?
Erre mit válaszoljon az ember... Persze!
Pár pillanat múlva éreztem ahogy megfeszül a farka, megragadta a csípőmet és teljes erejével a farkára húzott! Éreztem a farka lüktetését, kéjes nyögéseit és a spermája forróságát magamban.
Persze a fájdalmon kívül amit azért éreztem mert kb. felnyársalt teljesen a farkával... Ennyire mélyen nem volt még. Izgató volt, de na rohadtul fájt...
Odahajolt a nyakamhoz, adott rá egy csókot majd annyit mondott, Ügyes voltál!
Kihúzta belőlem a farkát, melyet a forró sperma kifolyása követett. Próbáltam összezárni, hogy ne folyjon, de nem ment.
-Ne törődj vele, hadd folyjon. Most pedig te jössz! Tudod, hogy kezdtem!
Majd odatérdelt a kanapéra, pont úgy ahogy előtte én térdeltem ott. Elől hátul folyt belőlem minden, itt az idő. Próbáltam ugyan úgy csinálni, mint Ő.
Elindultam a nyakától a hátán keresztül a hátsójáig. Közelről még izgatóbb volt. Kellemesen izgató fekete szőr borította a farpofáig, szép formás izmos fenék volt.
Szétnyitottam nem lepődtem meg, de ott is szőr fogadott. Ahogy elnéztem az ánuszát nem volt annyira szűk mint az enyém. Ebben a pózban kicsit nyitva is volt.
Biztos nem én fogok benne járni először. Elkezdtem nyalogatni neki, pont úgy ahogy ő csinálta nekem. Először csak a nyelvemmel majd az egész arcommal benne voltam a fenekébe.
Nagy meglepetésemre folyamatosan tágult. Akkor elkezdtem én is ujjazni, pont ugyan úgy ahogy Ő nekem. Persze ő nem siránkozott, hogy fáj. Nagyon gyorsan tágult.
Én meg úgy folytam oda lenn mint még soha! Nagyon fel voltam izgulva. Felálltam ránedvesítettem még a farkamra majd szépen óvatosan elkezdtem betolni.
Elég gyorsan haladtam befelé, mikor hátranyúlt a fenekemhez és magába rántott. Én azt hittem menten elélvezek. Olyan forró volt, forróbb mint a szája.
-Akkor kefélj meg te is!
Nem kellett kétszer mondania. Volt egy olyan érzésem, hogy nem kell finomkodnom, ezért rögtön ütemesen kezdtem kefélni. Amit ő nem fájdalmas nyögésekkel, hanem
kéjes nyögésekkel jutalmazott. Izgató volt. Minden. Az érzés a hang. Minden. Nem is kell mondanom nem fogom fogom sokáig bírni elélvezés nélkül. Megálltam.
-Nem bírom, elfogok élvezni!
-Akkor ne állj meg, hanem folytasd!
Én mint a katonatiszt szót fogadtam és úgy elkezdtem döngölni a hátsóját mint még soha senkinek. Ilyen élvezetet még sosem éltem meg. Azt hittem szétdurran a farkam.
Majdnem kiabáltam amikor elélveztem. Annyira lüktetett a farkam, remegett az egész testem. A spermám kifolyt a farkam mellett. Annyira jól esett, hogy hátára dőltem,
és ott fújtattam, miközben a farkam még benne lüktetett.
-Basszus de remegek!
-Akkor jól esett azt jelenti... - Lihegve mondtuk egymásnak.
-Köszi, hogy beavattál. Jó volt, bár lehet a passzív oldal nem lesz a kedvencem! - Mondtam nevetve.
-Lehet néha megkívánod, én is így vagyok vele.
Csak egy mosollyal letudtam a válaszát.
-Menjünk tusoljunk le, és szerintem pihenjük ki a mai napot. -Mondta Isti
-Oké, de nem szeretném ha ezek után valami megváltozzon, mint amikor kivertük.
Odahajolt az arcomhoz, majd odanyomott egy csókot, majd annyit mondott:
-Nem fog!
Elmentünk lezuhanyozni, ahol feltűnt, hogy még sosem volt ilyen tág az ánuszom, persze gondoltam majd úgy is összehúzódik.
Lefeküdtünk aludni, majd másnap anyuék jöttek értem, Isti meg hazament. De nem éreztem úgy, hogy megváltozott volna köztünk valami, persze igen, de nem negatív irányba.
Sokszor összefutottunk családi alkalmakkor, amire újdonsült barátnőjét is hozta. Persze még egy kalandom volt vele következő nyáron, de az egy másik történet.
Előző részek
Hozzászólások
felix19 ·
Nagyon jó sztori volt :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: