Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fiatalság, bolondság

40 éve egy forró nyáron történt. Nyári szünet volt, amit alig vártunk. Három barátommal bandáztunk. Fociztunk, kirándultunk, strandoltunk, egyszóval jól éreztük magunkat. Amikor nagyon forró volt a délután, akkor egyikünk lakásán találkoztunk. Szülei sokat dolgoztak, mert nyaralót akartak venni. Így sokszor üres volt a lakás. Tv-t néztünk, kártyáztunk és az akkor még ritka pornóújságokat böngésztük. Nem volt video, internet így ezeket tanulmányoztuk. Általában csak egy kis gatya és trikó volt rajtunk.Hamar észrevettük, ha valamelyikünk beindult. Volt már ilyen tapasztalatunk, hiszen már többször hokiztunk együtt.Eddig mindenki csak a magáét verte.Most F. szólalt meg, hogy szívesen kézbe venné valamelyikünk farkát.Kicsit izgatottan vihorásztunk, de mondtam az enyémet megfoghatod. Kézbe is vette és finoman húzgálni kezdte rajta a bőrt. Szokatlan, de kellemes érzés volt. Jobban megkeményedtem, mint máskor. Egy idő után élvezni kezdtem ahogy játszik vele. Társaink előbb csak néztek, majd kézbe vették egymás farkát.Izgatott szuszogás hallatszott a szobában. Ahogy láttam, mindenki élvezte a dolgot.Még sosem csináltunk milyet, de tudtuk előbb-utóbb eljön ennek is az ideje. F rendületlenül simogatta, markolászta farkamat, miközben a sajátjával is foglakozott.Néztük, hogy a másik pár mit csinál és ők is lestek minket.Kényelmesen hátra dőltem a kanapén és élveztem a dolgot. Egyre jobb érzés kerített hatalmába, sokkal jobb, mint amikor magamnak csináltam.F ügyesen dolgozott és meg is lett a hatása, mert nemsokára nagy nyögések között élveztem a saját hasamra.Irtó jól esett. Társaink is végeztek egymással, vigyorogva törölgették magukról a spermát. Már csak F volt hátra.Mivel nekem ő csinálta, így én is segíteni akartam rajta. Megfogtam a farkát. négyünk közül neki volt a legnagyobb. Kb 17-18 centi lehetett. Szép formás farok volt a kezemben. Finoman kezdtem játszani vele, ahogy előttem állt. Simogattam, húzogattam majd másik kezemmel a heréit fogtam meg. Óriásit sóhajtott. Láttam tetszik neki.Pár perc után csípőjét is mozgatni kezdte, előre-hátra diktálva a ritmust. Egészen bele gyorsított.Éreztem, hogy még jobban megdagad a makkja és rövidesen hosszan spriccelni kezdett. Félre kaptam a fejem, de így is beterítette a pólómat. Nevetve kérdeztem, most mi lesz?Vedd le, kimosom. Így is lett. Meg kell várni míg megszárad. Nem baj, addig nézzünk még újságot. Mind a négyen meztelenre vetkőztünk és új újságokat vettünk elő. Egyikben pasik játszottak egymással, ezt részesítettük előnyben. Volt abban minden, amit még nem láttunk. Szoptak és dugták is egymást.Egy idő után észrevettem, hogy mindenkinek újra áll a cerkája.Izgatott mindenkit a látvány.Masszíroztuk magunkat és néztük egymást.Újra F kezdeményezett. Szívesen megkóstolnék egy farkat. Csak néztünk egymásra, nem tudtuk milyen ez és lehet-e egyáltalán. Bár ha a képeken lehetett, akkor miért ne?Most T-hez lépett oda és megfogta a farkát, kicsit játszott vele, majd ráhajolt és a szájába vette. Érdeklődve néztük mi lesz? Eleinte nyalogatta, majd mélyebben szájába vette és úgy szopta, mintha az ujját szopná.T-nek nagyon tetszett, mert becsukta a szemét és úgy élvezte a dolgot.Nem tartott sokáig és  spriccelni kezdett, mire F kiengedte a szájából és kézzel segített neki befejezni a dolgot. Z barátommal csak néztünk és lelkesen huzigáltuk a farkunkat. Kérdezte tőlem, te is beveszed? Mondtam én még nem. Ő sem. Akkor most mi lesz?
F odajött hozzánk. Majd én leszoplak titeket is, mert nekem ez nagyon tetszett. Jól esett, hogy nem kel olyat tennünk, amit még nem szeretnénk.Előbb barátomat, majd engem is kielégített a szájával.Óriási élmény volt. Ekkor el kellett mennünk, mert rövidesen jöttek haza az ősök. Volt még jó pár élményünk ezen a nyáron, amit majd máskor elmesélek. Az első szopás viszont örökre megmaradt bennünk. Jó élmény volt!!!
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: