Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félrelépések IV.

Az egyik nap telefonált a párom, hogy később jön haza mert egy régóta húzódó összejövetelen kell résztvennie. Persze sejtettem, mert nyár lévén is elég sok ruha és egyéb kiegészítő maradt elől.
Mintha egy divatbemutató lett volna a gardróbban..
Nem vagyok aggódós típus, a telefonomat meg sosem kapcsolom ki, így még éjfél előtt elaludtam.

Arra riadtam fel, hogy a farkamat nyalogatja valaki.. Persze a párom volt aki elmélyülten játszadozott.
Felhúztam magamhoz, megcsókoltam. Éreztem, hogy alkohol is fogyott az összejövetelen. Megkérdeztem, hogy ennyire sürgős a szex, hogy le sem vetkőzik?
Igaz, hogy csak egy testhez simuló mini ruha volt rajta, melltartó nélkül. Igaz arra nincs is szüksége, mert szépen állnak anélkül is.
- Igen, válaszolta és elkezdte kigombolni a ruháját.
- Milyen volt a buli, jól sikerült? Nagyon jól – felelte, - nagyon meg lettem baszva!
- Na ezt nem hiszem.
Bár előfordult már ilyen, de azt azért tudtam róla időben.
- Pedig így történt, mondta nevetve és mesélni kezdett.
Elmondta, hogy régóta legyeskedett körülötte és egyre többet beszéltek a szexről is. Elmesélték egymásnak, hogy ki és mit szeret a szexben. Szinte mindent elmeséltek egymásnak rólunk is, mármint a párjaikról. Így szép lassan mindent tudtak, mindenkiről, a legapróbb részletekig. Aztán már csak egymást kellett kipróbálniuk…
Neked meg meglepetésnek szántam – mondta.
Ezen az estén, tehát ez történt…
A ruháját közben felül már kigombolta, előbukkantak a kicsi ugyanakkor nagyon formás mellei, majd megszólalt: Mielőtt eljöttem, a melleimre élvezett!
Tényleg, láthatóan mintha rászáradt volna valami.
Őrölt módon elkezdtem habzsolni, nyalogatni a melleit. Tényleg ráélvezett, mert azt a semmivel sem összekeverhető ízt éreztem a nyelvemen. A farkam közben talán még keményebbé vált az izgalomtól.
Közben arra gondoltam, ha meg is dugta, ahogy mondta, akkor a pinája is alaposan összelehet kenve.
A kezemmel el is indultam kalandozni az öle felé, de a bugyi alá nyúlva az ujjammal csak az izgalom nedveit éreztem. Már épp le akartam húzni a tangáját, amikor a baloldalán egy condom volt befűzve. Majd még egy… Óvatosan kihúztam őket, ő mosolyogva elvette mindkettőt. Kibújt a tangájából és a miniből is.
Majd lefeküdt az ágyra és így szólt: Én mondtam, hogy nagyon megdugott, nem?
Majd az egyik gumit a kezébe vette és a sperma gyűjtő buborékba dugta az ujját és elkezdte a gumit ráhúzni. Mielőtt kifordította volna a pinájához rakta és úgy dugta fel magának, hogy az kifordult. Egy párszor megmozgatta az ujját a gumival majd kihúzta és az egyik mellére rakta és rádörzsölte a maradékot.
Az ujján a gumival a számba nyúlt és ki-be húzogatta azt. Közben a fülembe súgta, hogy ennél azért nagyobb van neki, legalább akkora mint az enyém. Azt is mondta, hogy hasonló az alakja is… s közben a farkamat húzogatta.
Most nyald le a mellemről, ha már megint odaélvezett – mondta és odahúzta a fejem. Így frissebbnek tűnt, bár érezhető volt a gumi íze is.
Majd a számra ült és maszatolni kezdte a számon a pinájából kifolyó spermát.
Nyald ki rendesen! – mondta és tovább mozgott kéjesen a számon. Nem átlagos mennyiség volt a gumiban, így a popsijára is jutott belőle.
Ő közben a farkamat szopta, majd egy kis matatás után azt éreztem, hogy a farkamon folyik végig valami…
Kissé megemelte a fenekét, hogy lássam, amint a másik gumi tartalmát a farkamra folyatja. Majd elkezdte újból szopni a farkam, de közben visszaült a számra, hogy tovább nyaljam.
Nos, hogy nyalás közben a számban éreztem a pasi nedvét és a farkamat is szopta a párom, így én is hamar elélveztem. Nagyon nagy élvezet volt, mindkettőnknek.
A párom leszállt rólam a pináját simogatva, majd fölém hajolt és megcsókolt.
Persze, hogy a szájában tartott valamennyit a spermámból…  hosszan és mélyre dugva a nyelvét csókolt.
Mintha te is leszoptad volna – mondta. Ha lesz még valami vele, akkor majd itthonról viszek töltött gumit a tieddel – tette hozzá.
Vagy őt hozzam inkább el? – kérdezte.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: