Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Fekete démon

Az óra hangosan kattogott, már-már idegesítő volt a csend, ami körülvett. Leültem a gépem elé, és pötyögni kezdtem a billentyűkön. Barangoltam a neten és rápróbáltam egy társkeresőre csak poénból. Bejött. Sor, sort követett, mikor már kirajzolódni látszott karaktere a leírtak a lapján. Egy igazi vadmacska lehetett. Fekete haj, kék szemek, amolyan csöcsös- bögyös méretek, igencsak kedvemre valónak tűnt. Már jött is a kép! Erikának hívták. Nagyon bejött a csaj, teljesen begerjedtem rá. Gondoltam magamban, miért is ne próbálhatnék rá?!
- Volna kedved találkozni velem szombaton? Hol laksz? – a válasz váratott magára.
- Zalaegerszegi vagyok és Te? Nem írhattam, hogy az ország másik felén lakom, így rávágtam, hogy én is.

Megbeszéltük a randit szombatra. Telefonszámot cseréltünk, elkértem a pontos címét. Ez volt kedden. Ment a szervezkedés a hét többi napján, hogy minden összevágjon. Mikor felhívott olyan kifogásokat találtam, hogy még én magam is elhittem. Mindent összevetve kitűnő hazudozó vagyok. Eljött a szombat, a várva várt találkozás. Nagyon rá voltam készülve, mindent bevetettem, hogy estére ágyba cipeljem. Maileken keresztül azt vettem ki, hogy nem nagyon fog ellenkezni. Béreltem egy autót, telelöktem a tankot és irány Zalaegerszeg! Hogy magamról is írjak, 178cm magas vagyok barna rövid hajú, barna szemű srác az ország másik végéről, Gyuláról. Szerencsére jól tájékozódtam térkép alapján és gyorsan, - már amennyire csak lehetett –megérkeztem a megadott címre.

Megálltam a ház előtt és megcsörgettem a mobilját. Kacéran szólt bele, gondoltam ez már nem sülhet el rosszul. Kihívtam a kocsihoz. A lélegzetem is elállt, mikor megláttam! Hát középig érő koromfekete haja csak úgy csillogott a lámpák fényében, száján bordó rúzs, szeme ezüstösre kihúzva. Egy magas szárú lakk csizma és egy mini lakk ruha volt rajta, ami mellbe majd szétpattant. Ezzel is csak az izgalmamat fokozta. A ruha fehér színű volt, ami különösen erotikus kisugárzásként hatott szolis bőréhez. Szóval pont úgy nézett ki, mint egy vérbeli prosti, a luxusabbik fajtából, de nekem ez jön be. Lehúztam az ablakot, rákacsintottam és biccentettem a fejemmel jelezvén, hogy szálljon be. Kellemes parfüm illata csapott meg: jázmin és orchidea keveréke.

Meg is volt az első témánk. Rövid bemutatkozás után megkérdeztem, hogy merre szeretne menni, de mielőtt válaszolt volna a szavába vágva javasoltam Pestet. Bár gyulai vagyok jól ismertem, mert sokat járok erre ügyfeleket furikázva. Gyorsan bele is egyezet, talán ő is ezt akarta mondani, mert nagyon felcsillant a szeme az ötlet hallatán. Elindultunk. Útközben sokat beszélgettünk, de már sok mindent tudtunk a másikról a chatelést követően. Nem tudtam megállni, hogy ne jegyezzem meg egzotikus illatát és ne kezdjek el neki bókolni.
- Ez az illat azt engedi sejtetni, hogy ízig-vérig erotikus és szenvedélyes a tulajdonosa. Eltaláltam?
- Igen. Valóban. Azért kedvelem, mert sejtetni engedi az énemet.
- Ne mondj semmit! Most megpróbálom kitalálni, milyen is lehetsz valójában.

Gondolataimat próbáltam úgy rendezni, hogy a szex felé tereljem mondandómat. Iszonyatosan izgató volt, ahogy feszengve ül mellettem és lányos zavarában a tincseit próbálta rendezgetni. Ha szemmel lehetne vetkőztetni, már meztelenül ült volna ott kb. 10 perc elteltével. Szerintem Te egy igazi forró vérű, belevaló csajszi vagy, aki nem ijed meg a saját árnyékától. Ami a szívén, az a száján. Nem bán meg semmit, amit megtesz, csak azt, amit kihagy. Szólj közbe, ha valamit nem jól látnék!
- Eddig minden stimmel! Ennyire nyitott könyv lennék előtted? Folytasd az elemzésem, érdekesen fest, ahogy leírsz és nem utolsó sorban nagyon izgató. Nem gondoltam, hogy ennyire vonzó a hangod, hogy…na folytasd!
- Úgy gondolod, hogy fel tudlak csigázni pusztán a hangommal, akkor a többire már nem is vagy kíváncsi? Pedig mással is el tudnám vonni a figyelmed! Abban biztos vagyok!

Láttam, ahogy egyre többször tudom zavarba hozni, ami csak bátorított a folytatáshoz. Így még sokkal szebb vagy, mint a fotón és ez az illat, teljesen beindítja a fantáziám.
- Mi jár abban a piszkos fantáziádban? Most már egyre jobban kezd érdekelni a dolog. Erika úgy tett, mintha nem sejtené a szándékom, de a huncut vigyor és a csillogó szemei sejttették, hogy ő is arra gondol. Keresztbe tette a lábait, amolyan nőies ülésbe helyezte magát és így a szoknyája egyre többet engedett láttatni szép formás lábaiból. Istenem, add, hogy ezen a gyönyörű idomon fogyjon ki az összes nyálam. Egyre jobban belemélyültem ezen gondolataimba, mikor a hangja megtörte a csendet.
- Az utat én nézzem? Mert úgy látom Te mással vagy elfoglalva.

Az ajkai hófehér csillogó fogakat takartak, amit most meg tudtam számolni mind egy szálig, mert akkora mosolyra nyíltak. Na jó ez egy kicsit túlzás, de a nagy száj, nagy belsőt rejt! Szerintem a farkam már a kormányt akarta elérni, de muszáj volt lehűtenem magam, mert egy benzinkúthoz értünk és tankolni akartam. Hogy válaszoljak a kérdésére, csak annyit tudtam kinyögni:
- Ha nem kellene vezetnem, akkor most… Megérkeztünk. Mielőtt kiszálltam a kocsiból rákacsintottam és megkérdeztem kér-e valamit a shopból.
- Bemegyek én is, mert innom kell egy kávét. Mondanom sem kell, megállt az élet a kúton, mindenki csak Erikát bámulta. Dagadt ám a mellkasom!

A gyors frissítő után indultunk a kocsi felé, mikor megláttunk egy motelt. Összenéztünk, és azt hiszem ugyanarra gondoltunk. Pechünkre nem volt szabad szobájuk, tovább kellett folytatnunk az utunkat. Már sokkal szabadabban gátlások nélkül beszélgettünk, főleg a szexről. Első utunk Pesten a Gellért felé vitt. Le akartam nyűgözni, hogy nem cipelem első alkalomkor egy rossz kis szállodába. Bár az előbb ezt majdnem sikerült elszúrni egy koszos motellel. A parkolóban alig találtunk helyet, nagyon úgy tűnt itt is fullos minden szoba. A magnóból egy szép szám hangzott fel, amit meg akart hallgatni. Gondolatban már fent voltam a szobában és hámoztam le róla a ruháit, mikor egy nyomást éreztem a nadrágomon. A szemem be volt hunyva, úgy tettem, mintha élvezném a lágy dallamokat, közben már megelőzve tetteim az ágyon simogattam ismeretlen kedvesem.

Aztán megint éreztem ugyanazt, mire kinyitottam a szemem a fekete démonom már a farkam markolászta és kéjesen szuszogott. Atya ég! És én még azon gondolkoztam, hogyan adjam be neki, hogy nem bírok sokáig magammal, és menten leteperem.
- Hát nem volt rá szükség. Lassan vonaglani kezdett, csípőjét meg-megemelte. Lehunyta a szemét és érzékien megnyitotta fénylő ajkait. A hatalmába kerített ez a boszorkány! Csak kívántatta magát. Bejött! Majd meg vesztem, annyira kívántam. Legszívesebben itt a kocsiban megmásztam volna, de nem akartam elrontani a pillanat varázsát. Csak hagytam és élveztem a látványt. Vége lett a számnak, rám nézett és parancsoló hangon ennyit mondott:
- Akarsz engem? Kívánsz annyira, mint én téged?

A kezemet becsúsztatta a szoknya alá. Puncija már nedves és forró volt, bevetésre készen. Egy leheletnyi csipkeszerű anyag takarta a simára borotvált dombocskát. A legszebb a csupasz punci és az övé makulátlan simaságú volt.
- Induljunk! Súgtam, s közben egy forró lehelettel a fülébe nyaltam. Visszahúztam a csipkét kis kedvencemre és a recepció felé vettük az irányt. A 69-es szobát kaptuk. Jó poén volt, de már a szobaszám is azt sugallta, hogy egy fergeteges, vad éjszakának nézünk elébe. Az ajtó becsukódott mögöttünk és magamhoz húztam. Csókban forrtunk össze, mely édes játék volt a nyelvekkel. Annyira jól csinálta még ezt is, hogy a nadrágom már rég szabadulni akart tőlem. Végignyaltam a nyakát, belesiklottam a fülébe, vissza-vissza tértem ajkaihoz s közben kezemmel hatalmas, de formás melleit simogattam.

Megfordítottam. Most nekem háttal állt. Lassan elkezdtem lehúzni a zipzárját, ami nyakától a szoknya aljáig tartott. A zipzár közvetlen vonala mentén a nyelvemmel végignyaltam gerince mentén, s közben másik kezemmel egy percre sem engedtem mellei masszírozásából. Ismét szembe fordítottam magammal és a két vállánál fogva lebontottam róla fehér lakk ruháját. Csodálatos teste volt. Gyönyörű ébenfekete haja ráomlott a melleit kikerülve. Csókolni kezdtem minden négyzetcentiméterét. A melleit harapni lehetett, a bimbóját falni. Haladtam egyre lentebb az én édenkelyhem felé. Két ujjamat beleakasztottam bugyijába és húztam lefele róla s közben a nyelvemet a hasa alján táncoltattam, belenyalva kövekkel díszített köldökébe. Letérdeltem elé és belenyaltam forrón izzó barlangja bejáratába. Halk nyögéssel nyugtázta, hogy nincs ellenére a dolog.

Kézzel, szinte észrevétlenül lehúztam csizmája zipzárját is és kiléptettem belőle. Ott állt előttem anyaszült meztelen és szenvedéllyel teli tekintettel. Egy igazi démon. Visszatértem ajkaihoz és hasonló módon levette ingemet. Minden gombnál csókot kaptam a kigombolt lyuk helyére. Kicsatolta az övem, majd letolta a nadrágom. Ekkor már szeme elé tárultak méreteim, amivel sosem szégyenkeztem még eddig. Már csak egy szál boxer takart, de az sem sokáig. Gondoskodott róla, hogy ne legyen útban a továbbiakban. Letérdelt elém és kezébe vette, majd lassan húzogatni kezdte rajta a bőrt. Közelített izzó ajkaival, de nem ért hozzá. Csupán csak forró leheletét érezhettem. Kínzott ez a bestia. Golyóimat lágyan simogatta. Akartam érezni puha nyelvét.

Lágyan beledúrtam hatalmas hajzuhatagába és belenyomtam lassan a szájába. Mennyei érzés!
- Úgy éreztem, nincs határ tövig benyelte. Széles száj, nagy mosoly, nagy belső! Nyalta az oldalát, a tövétől a végéig, a golyóimat is be-be szívta. Hirtelen megállt, felnézett rám és olyan erővel szívni kezdte, hogy azt hittem menten telerakom édes kis száját. Megfogtam arcát és felemeltem hozzám. Megcsókoltam és az ölemben az ágyhoz vittem és letettem. Hanyatt fektettem, lábait széttártam és nyalni kezdtem izzó kéjbarlangját. Szívni kezdtem a csiklóját, mire halk sikolyokat hallatott. A szeméremajkait is bekebeleztem. Lágyan beleharaptam jobb, majd bal combja belső oldalába, majd visszatértem a csiklóhoz. Ekkor már patakzott kéjnedve.

Egyre ütemesebben vonaglott, diktálva a ritmust. Hangja is erősödött és már-már az orgazmusnál járhatott, mikor becsúsztattam neki ekkor már hatalmasra duzzadt falloszomat. Felnyögött, mintha ez lett volna a kegyelemdöfés. Elmosolyodott és kinyitotta szemeit. A kék szemekből könnyek csordultak ki és tekintete elárulta, hogy talán még soha nem érezte magát ennyire jól. Egyre gyorsabban kezdem járni a mindent körül ölelő izmos puncijában, minden egyes lökésnél egyre közelebb jutva a csúcshoz. Szorította a farkam, nem engedett az ölelésből. Megfordultunk, és most ő került felülre. Lovagolni kezdett. Hatalmas mellei csak úgy ringtak a lüktetésre. Kezeimmel masszíroztam, majd néha felültem, hogy megnyalhassam kőkemény bimbóit.

A tempó gyorsult, a hangok erősödtek és hirtelen megszűnt a világ létezni. Nyögött, sikoltozott, majd hirtelen lepattant rólam, betérdelt a lábam közé és mellei közé helyezte falloszomat, és hol megnyalta, hol közöttük rázta. Game over. Mint aki már hetek óta nem volt nővel, hatalmas erővel robbantam melleire. A hajára és az arcára is jutott a spermából. Amit először zokon vett, majd szétkente a mellén és közben sóhajtozott.
- Köszönöm, neked! Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó veled!
- Te egy gyönyörű lány vagy Erika! Mellém feküdt. Segítettem letörölgetni magáról „engem” és cirógatni kezdtem. A forró test, most libabőrössé vált. A csillogó ajkakon elkenődött a festék, a haja pedig kócosan festett.
- Elmegyek zuhanyozni – mondta, és én követtem. De ez már egy újabb történet.
Hasonló történetek
29490
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
18052
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Nem hiszem,hogy Szivacs beleegyezesere kel-

lene varnoim barmikor,bar finom kritikajanak es ovo megjegyzeseinek mindig örulök...

Szoljon csak ha forditani kell...

plazmid ·
Ez kifejezetten tetszett!!! Bár kicsit lehetett volna kevésbé idealizált...de ettöl függetlenül tényleg szuper!! Gratula

gyak ·
:-)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: