Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első

Ma este. Ma este először, együtt. A Nő szíve a torkában dobog. Tudja hogy jönni fog, hogy most beteljesül az, amiről eddig csak beszéltek. Ma tabuk nélkül találkozik a Férfival. Saját maguk szabják meg a határokat.
Remegő lábakkal indul zuhanyozni. Egyszer örül az estének, másszor kétségbe esik, aztán megrázza magát, és teszi tovább a dolgait. Fürdés közben illatos szappannal keni be a bőrét, már ingerelve kicsit az érzékenyebb részeket. A végén egy puha törölközővel szárítkozik, majd kiengedi a haját, ami selymesen hullik a hátára, majdnem a fenekéig. Aztán csak áll, és néz a tükörbe. Vajon tetszeni fog-e neki? Most először lesznek ilyen mélységekben egymás előtt. Tudja, hogy csak a női énje beszél, de attól még kicsit aggódik. Vajon olyan puha lesz-e az ajka, mint eddig? És hol fog járni az a száj, az a nyelv… Nem bírja tovább, magához nyúl. Finoman dugja be egy ujját, és közben  a Férfira gondol. Aztán hirtelen észbe kap, és készülődik tovább.
Egy testhez tapadó, fekete színű ruhát vesz fel, alatta semmivel. Tudja, hogy ezt majd Ő is tudja, és fel  fogja izgatni vele. Gyors ellenőrzés, bor a hűtőben, poharak, mi kellhet még…? Tejszínhab, méz, eper? Elszalad megnézni. Egyszer csak hallja, hogy nyílik az ajtó. Megmerevedik ott ahol van, majdnem kiugrik a szíve. Meglátja Őt. A Férfi is megáll, csak nézik egymást. Mosoly játszik az ajkai körül, csak egymást látják. Majd elindul a Nő felé, mire az elhátrál a pultig. A Férfi pont előtte áll meg, orruk majdnem összeér. A Nő szemében az izgalom mellett némi félelem is látszik, de a Férfiból áradó nyugalom, és a tekintetében látszó biztonság lassan megnyugtatja. Átkarolja a Férfi nyakát, és egy óvatos csókot ad neki. Hozzádörgölőzik, mire Ő magához húzza, és vadul kezdi csókolni. Hamarosan a Nő a konyhapulton találja magát, a Férfi épp a nyakát csókolgatja, harapdálja. Egy pillanatra még felmerül benne, hogy ott a hűtőben a bor, de amikor megérzi a Férfi elkalandozott kezét, már csak rá tud figyelni. Nem sokat időz az ölénél, újra az ajkát kezdi csókolni, kezei a ruha cipzárját keresik. Mikor megtalálják, a ruha lehull, és kivillannak a Nő keblei. A Férfi egy pillanatra csak nézi. Érintette már, de mindig csak ruhán keresztül, így első alkalommal jól meg akarja nézni.

Lassan felé nyúl, s felsóhajt, mikor a puha, rugalmas bőrt érinti a keze. Finoman elkezdi masszírozni, mire a Nő elégedett kis sóhajokat lehel. Amikor finoman megcsípi a bimbókat, egy nyögés a jutalma. A Nő ezalatt már elkezdte lehúzni a Férfiról a ruhadarabokat. Egymás után a földre kerül a zakó, az ing, s már a Nő keze is bőrt érinthet. Lehengerli a Férfiból áradó birtoklás, határozottság. A kezei a nadrág körül kezdenek matatni. Erre a Férfiból is nyögés szakad fel, felkapja a Nőt, aki a lábait a másik derekára kulcsolja, s belekapaszkodik a nyakába. Nem tudja hogy hova akarja vinni, de nem is foglalkozik vele. Közben végig vadul csókolóznak, a Férfi a fenekét markolja. Egyszer csak valami puhát érez a háta alatt, s beazonosítja, hogy a nappaliban lévő szőnyegen vannak. Elmosolyodik – ennél jobb nem is lehetne…

A Férfi keze felfedezőútra indul az ismerős-ismeretlen domborulatokon. Végig simít a melleken, a hason, kicsit eljátszik a csípőcsonton, majd elindul a vénuszdomb felé.     Játszik, mindig mintha már épp megérintené a KNőt, de az utolsó pillanatban mindig irányt változtat. Jól tudja, hogy már ezzel pattanásig feszíti őt. A NőA hirtelen ráeszmél, hogy már nincs is rajta a ruhája, és elgondolkodik, hogy vajon mikor hagyhatta el. Ott fekszik teljes valójában a Férfi előtt, és látja a csodálatot partnere szemében. Ekkor az utolsó kétsége is elszáll. Egy pillanat telik csak el, és már a Férfin sincs nadrág. Az alsónadrágon keresztül is látszik, milyen izgatóan feszül a farka. A TNő feltérdel, és egy mozdulattal megszabadítja a hímtagot börtönéből. Az büszkén mered előre, látszik hogy feszül, mintha ő is türelmetlen lenne. Óvatosan megfogja, párszor végighúzza rajta a kezét, majd a nyelvét finoman végighúzza a makkon. A Férfiból kiszakad egy sóhaj, és beletúr a NőA hajába. Majd lassan bekapja az egészet, egyik kezét mozgatja, másikkal finoman masszírozza a heréket. Néha megáll, és alig érezhető nyelvcsapásokkal ingerli a makkot…

Egyszer csak a Férfi talpra állítja a Nőt, a kanapéhoz viszi, leülteti, a lábait pedig a nyakába teszi. A Férfi letérdel, és elkezdi csókolgatni, harapdálni a belső combokat. A Nő teste ívbe feszül, karjai a feje felett, s úgy szuszog. A Férfi lassan rátér a lényegre. Először épphogy csak hozzáér a Nőhöz, mire abból egy türelmetlen sóhaj szakad ki. Élvezi, hogy ennyire fel tudja ingerelni… Majd egy hirtelen mozdulattal belenyal a punciba, jár körbe a nyelve, finoman meg-megérintve a csiklót. Majd egy kicsit eltávolodik a bejárattól, és bedugja egy ujját. Azzal köröz, és közben a nyelvével finoman ingerli a csiklót. Kis idő után az első ujjat követi a következő… Mikor már a Nő is hangosan liheg, a Férfi egyszer csak megáll, az ölébe kapja a Nőt, és beviszi a hálóba. A Nő hálát ad magában, hogy előre meggyújtotta a gyertyákat. Így ezeknek az illata lengi be a szobát, fokozva a vágyat…

A Férfi leteszi a Nőt a hátára, és fölé hajol. Elkezdi szopogatni a bimbókat, melyek keményen meredeznek felfele. A Nő keze közben a hátát járja, néhol belemarkolva a bőrbe az élvezettől. És  a Férfi csak nyalja, szopogatja néhol beleharap… A Nő csípője is mozog, együtt hullámzik az egész testével. Majd egyszer csak ráfonja magát a Férfi derekára, és elkezd körözni, dörgölőzni, bőr a bőrhöz, és a Férfi érzi a nedvességet, amiben úszik a Nő… Egyszerre felgyorsulnak a dolgok, már mindketten nehezen uralkodnak magukon. Egyszerre nyúlnak egymás felé, a Nő lábai már szinte maguktól lendülnek felfele, a Férfi vállára, aki már illeszti is a feszülő farkát a lüktető puncihoz, és egy hirtelen mozdulattal betolja… Mindketten felhördülnek, a Nő csillagokat lát a kéjtől, a Férfinak pedig uralkodnia kell magán, hogy ne menjen el rögtön, olyan szűk a Nő. Mindketten egyszerre kezdenek mozogni, egy ritmusban, tudva hogy mit akar a másik. Ahogy a Férfi mozog, mindig kicsit kijjebb jőve, újra és újra kitöltve a Nőt, ahogy mindig kicsit hátrahúzódik a farkán a bőr, mindketten elvesztik a kontrollt, egyre hangosabbak, egyre gyorsabban mozognak, a Férfi hol a Nő mellét szopogatja, hol a nyakát harapja, hol a Nő keresi a másik száját, és harap bele az ajkába… Majd hirtelen mindketten felkiáltanak, a Nő ívbe feszül, a Férfi megmerevedik, és csak élveznek, hatalmasat… A Férfi a Nőre borul, és ő élvezi a súlyát, finoman csókolja, csipkedi a Férfi nyakát, ajkát, nyelvét…

Kicsit pihennek, majd a Nő lágyan ringó csípővel, a szükségesnél kicsit jobban rázva a fenekét, behozza a bort, és egy kis edényt. Kibontják a bort, és előkerül a tejszínhab, csokoládékrém, eper és méz…
Hozzászólások
További hozzászólások »
naiv1966 ·
Egyébként bármi más témában nagyon jókat írhatnál!!! :grinning:

Wilvet ·
Tudsz mondani, hogy mire gondoltál, mint történet? :)
Petur ·
Névtelenek, arctalanok a szereplők. Semmit nem mondasz róluk, csak a nemi identitásuk derül ki. Azt sem írtad le, hol vannak. Így súlytalan lebegnek a világűr vákuumában. Az a történet hiányzik, ami megelőzte az általad megírt aktust. Például hogyan jöttek össze az iskolában, vagy a Sziget-fesztiválon, vagy hajótörés után egy óceáni szigeten. Hogyan alakult ki közöttük az a bizalmas viszony, ami elhozta szerelmük beteljesülését. Hm, nem olvastál még itt más történeteket?
Mert az írásod, stílusod meg azt mutatja, tudsz fogalmazni. Választékosan, szépen, érzékletesen írsz. Ezért olvasnánk tőled más sztorit szívesen.
Wilvet ·
Köszi a véleményt :)
Még 2 történet kb 2 hónapja lóg a levegőben, talán egyszer engedélyezik...
Pont azért lett ilyen, mert csak erre a pillanatra próbáltam koncentrálni. Valahogy úgy érzem, hogy ha nevesíteném a szereplőket, vesztene a varázsából. De megpróbálom, hátha mégis beválik :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: