Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egymásnak rendelve 6. rész

Szaporán lépkedtem fel a lépcsőkokon, igyekeztem a szobánk felé. Emilyvel körülbelül másfél órán át szexeltünk a tornateremben. Elképesztően jó volt, de egy dolog zavart. Ez a dolog nem más, mint a hancúrozásunk jele a nyakamon. Próbáltam minél jobban takargatni, nehogy Jess észrevegye.

- Szia! - köszöntem Jessnek mikor benyitottam a szobánkba.

- Szia! Végre megjöttél, már kezdtem nagyon unatkozni egyedül. Milyen volt?

- Mi milyen volt? - kérdeztem meglepve.

- Hát az edzés Emilyvel, mi más? - kérdezte mosolyogva.

- Ó, igen... Az edzés... Jó volt... Sok új mozdulatot mutatott... - hebegtem.

- Na az tök jó! - mondta jókedvűen Jess.

- Megyek lezuhanyzok, aztán befekszek az ágyba. - közöltem.

- Ahogy gondolod.

Megfogtam a pizsimet meg a törülközömet, besétáltam a fürdőszobába és becsuktam magam mögött az ajtót. Levetkőztem és beálltam zuhanyozni. Mikor kész lettem belenéztem a tükörbe és a kiszívott nyakamat bámultam. Nem volt túl szép látvány és lebuktathat, ha nem vigyázok, de legalább bizonyítja, hogy nem csak álom volt ez az egész. Visszagondoltam a ma délután eseményeire és egy huncut kis mosolyra húzódott a szám. De akkor most leszbi lennék? Vagy mi van velem? Mindig is fiúkba voltam szerelmes, a fiúk vonzodtak, de akkor most mi ez? És ha jól emlékszem Emily is azt mondta, hogy volt már pasija... Hát mindegy, már megtörtént. Nem akarok tovább agyalni ezen. Majd lesz ami lesz. Megtörölköztem, felhúztam a pizsimet és kimentem. Gyorsan befeküdtem az ágyamba és nyakig betakaróztam, hogy még csak véletlen se látszódjon ki a nyakam.

- Én is megyek fürdeni. - mondta kissé fáradtan Jess és ő is bemebt a fürdőszobába lefürdeni.

Megnéztem a telefonomat és SMS-em érkezett egy ismeretlen számról. Megnéztem az üzenetet. Ez állt benne: "Meg kell ismételnünk a ma délutánt!!"
Erre elmosolyodtam. Biztosan Emily küldte. De vajon honnan tudta meg a számom? Gyorsan visszapötyögtem ezt: "Alig várom".
Az üzenet elküldése után gyorsan el is aludtam. A másnap szokásosan telt. Jessel teggeliztünk és dumcsiztunk. Ma szombat van, szóval ma pihenőnap van, nincsenek óráink. Délben elmentünk Jessel a büfébe ebédelni. Vettünk a sor végéről magunknak álcát, majd beálltunk a sorba. Mikor végre sorra kerültünk és megkaptuk az adagunkat leültünk az egyik asztalhoz. Jóízűen falatoztunk a spagettiből, amikor egyszer csak megláttam bejönni az étkezőbe Emilyt. Ő is kikérte az adagot és az asztalunk felé sétált. Mikor elég közel ért megszólalt:

- Leülhetek? - kérdezte.

- Persze tanárnő. - felelte Jess.

- Szólíts csak Emilynek, hiszen nem vagytok sokkal fiatalabbak tőlem. - mondta majd leült.

- Jó hogy ma pihenőnap van. - közöltem.

- Neked nem. - mondta félvállról Emily.

- Miért? - kérdeztem meglepve.

- Te kissé levagy maradva a többiektől. A csoporttársaid mind fittebbek, jó kondiban vannak, a legtöbbjük otthon is rendszeresen sportolt. Neked is fel kellene zárkóznod hozzájuk. Ezért ma is edzeni fogunk. Elmegyünk futni. Úgy hogy ma találkozzunk délután 2-kor az aulában. - közölte ellentmondást nem tűrve.

- Re-rendben... - feleltem.

- Nagyszerű. - mondta és csak akkor vettem észre hogy már meg is ette a spagettijét. Felállt és elköszönt.

- Ne már! Akkor ma is egyedül töltöm a délutánt. Ne már! - nyafogott Jess.

- Én is a lustálkodást terveztem mára. - mondtam fanyar arckifejezéssel.

Délután 2-re lementem az aulába, de Emily még nem volt ott. Már kb negyed órája vártam, amikor megcsörrent a telefonom. Megint ismeretlen szám volt, de felvettem.

- Hallo? - szóltam bele a telefonba.

- Maga Kate akinek ma órája lett volna Emily tanárnővel? - kérdezte az ismeretlen hang.

- Igen, én. Miért, mi történt?

- Jeremy vagyok az iskolaorvos. Emily rosszul lett.

Kinyomtam majd szaladtam fel a lépcsőn, egyenesen az iskolaorvos rendelőjébe. Emily ott feküdt a betegágyon.

- Szia!

- Veled meg mi történt? Most hívott Jeremy az iskolaorvos, hogy rosszul lettél. Tényleg, ő hol van?

- Elment, azt mondta hagy pihenni.

- Annyira rossz így látni. - mondtam sajnálkozó hangon.

Közelebb léptem az ágyához, majd egy szenvedélyes csókot adtam neki. Aztán kinyítódott az ajtó és belépett rajta Jess.

- Hát itt meg mi folyik??? - kérdezte teljesen elképedve.

A hangjára hirtelen széttugrottunk Emilyvel és ijedten néztünk Jessre.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: