Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy meleg élete 4.2 - Felnőttkor I.2 - az együtt élés

III. Az együttélés a barátjával (és annak öccsével) valamint a szakításuk és Áron új és egyben meglepő párkapcsolata:

Először egy kis kitérő a lakótárshoz, azaz Lórihoz. A hármas összeköltözése óta eltelt 13 hónap. Lórinak, a kamasznak (aki 2 hónappal később tölti a 20-at) végre érezhetően javul az élete és végre véget vethet a múlttal, azaz avval a bő két évvel, amikor egyedül volt és azon belül is leginkább azzal az idősszakkal, amikor pénzért „árulta a testét”. Végre a fiú életében is megjelenik egy új, egy olyan srác (Győző), aki nagyon megtetszik Neki és szeretné megszerezni magának. (A fiú 5 hónapja töltötte a 17-et.) Először csak flörtölni próbál a „kiskamasszal”, amit eleinte az nem viszonoz. Ezt a tini nehezen viseli, de próbálja ezen érzéseit elrejteni mások elől. Az egyik nap aztán Győző (persze „teljesen véletlenül”) odamegy hozzá beszélgetni. Mivel mindez a suliba történik, így nem is igazán van miről beszélni, mint a suliról és a tanulásról. Persze belemegy a beszélgetésbe Ő is, hátha a dumcsizás közben esetleg valami más is kiderül számára az általa kiszemelt srácról. De sajnos nem így lett. A beszélgetést követő 2-3 napban a fiút nem látta, majd egyszer csak újra meglátta és újra flörtölni kezdett vele, amelyet végre Ő is viszonzott. Az egyik nap a fiú megvárta Őt órák után a terem előtt, és ahogy utolsóként kilépett az osztályterméből és elindult Ő is a kijárat felé, akkor Győző odaállt elé és megkérdezte tőle, hogy „Elkísérhetlek egy darabig?” Erre a nagykamasz válasza persze csöndes, de egyértelmű „Igen” volt. Ezzel elindultak kifelé a suliból. Mielőtt „elváltak volna” másnapra megbeszéltek egy találkozót suli utánra a közeli kávézóba. Lóri alig várta, hogy végre másnap legyen és vége legyen mindkettejük óráinak és találkozhasson végre „HIVATALOSAN” is Győzővel. Eljött a nagy találkozás, amelynek helyszínét napközben SMS-be áthelyezték máshova. Tehát egyszóval egy-egy sör mellett beszélgetni kezdtek. Mindkettő mesélt valamit magáról a másiknak. A nagykamasz persze egyáltalán nem fedte fel az összes lapját a kiskamasz előtt, szóval arról nem beszélt, hogy félig-meddig kényszerből, de anno az utcán „árulta magát, mint örömfiú”. A „találkozás” végén egy randevút beszéltek meg ugyan arra a helyre 2 nappal későbbre. (Ez egy szombati nap volt, azaz nem volt suli.) A randi remekül sikerült, sőt a kamaszok végül Győző szobájába kötöttek ki, de ekkor még nem történt semmi komolyabb közöttük. De már mind a ketten nyitottabbak voltak egymás iránt. A következő randijukra 3 nappal később került sor. Az is nagyon jól sikerült. De még a második randin sem kerültek szóba a leglényegesebb kérdések. Másnap viszont olyan történt a suliba, ami már visszafordíthatatlan jele volt annak, hogy Ők kimondatlanul is együtt vannak. Ekkor ugyanis Győző kisebb vitába keveredett egy osztálytársával, aki meg is ütötte Őt, de úgy hogy el is eredt az orrából a vér és emiatt bement a WC-be megmosakodni Lóri utána ment, megkérdezni, hogy jól van-e, de a fiú először nem válaszolt, majd amikor a nagykamasz megfordult, hogy kijöjjön, a kiskamasz utána nyúlt és először átkarolta, majd átölelte. Erre Lóri „mindent egy lapra feltéve” megcsókolta, melyet a fiú viszonzott. Ekkor ment be utánuk az a fiú (Zoli), akivel Győző előtte kisebb verekedésbe keveredett, így meglátta a két fiút smárolni. A következő pillanatba (az egyébként mindössze „csak” 16 éves) Zoli fennhangon elüvöltötte magát, hogy Nézzétek, hogy a két rohadt buzi, hogyan smárol egymással! De gusztustalanok! De ezzel abban a pillanatban sem Lóri, sem pedig Győző nem foglalkozott. Egy 2-3 perc után fogták fel igazán, hogy a nyugodt iskolai éveknek itt vége szakadt. Ugyanis számíthatnak arra, hogy azok, akik meleg ellenesek, vagy akik esetleg a boldogságukra irigyek, azok piszkálni és zaklatni fogják Őket, azért mert homoszexuálisok, vagy egyszerűen „csak azért mert” boldogok együtt. De kicsit sem érdekelte ez a várható tény Őket. Mondani sem kell, hogy mekkora nagy vízhangja volt a fiúk WC-beli csókjának. Sajnos volt bőven olyan, aki lenéző volt azzal a ténnyel, hogy van egy meleg pár az iskolába, de szerencsére sok olyan is volt, aki azt mondta, hogy attól, hogy Ők melegek, mégis csak emberek és joguk van a boldogsághoz. A következő hetekben randi randit követett a fiuk között. Majd kb. 2 hónap elteltével eljött a következő nagy lépés ideje, vagyis az orális együttlét „ideje”. Ekkor a nagykamasz leszopta Győzőt, aki az „aktusba” gyorsan bele is élvezett, ezáltal elég gyorsan megtelt Lóri szája a partnere spermájával, amit nagyon finom melegnek és édesnek érzett. A következő nap az aktus fordított felállással megismétlődött. Ezt követően eltelt még 1 hónap, amikor az első análra is sor került közöttük. Lóri volt az aktív. A lehető legóvatosabban és a partnerének a legkisebb fájdalmat okozva, igen hosszú idejű előjátékkal érte el a behatolást.

Eltelt még 3 hónap, eljött Győző 18. születésnapja. A partit megelőző este vallotta be szüleinek, hogy meleg és már 0,5 éve barátja van és a barátját is meghívta a partira. A szülei nagy meglepetéssel fogadták azt a tényt, hogy a gyermekük homoszexuális, és az még nagyobb sokként érte Őket, amikor bejelentette, hogy barátja is van és ráadásul még a szülinapi partin is itt lesz. Előre tartottak attól, hogy a bulin esetleg nagy balhé lehet, ha valami olyan történik, ami kimagyarázhatatlan lesz. Ezért Ők ugyan elfogadják a dolgot, de megkérték a fiúkat, hogy vagy jelezze előre a meghívottaknak a dolgot, vagy mellőzzék az ilyen szitut. Erre fel, másnap, amikor minden meghívott megjelent a partin, akkor az ünnepelt figyelmet kért és elmondta, hogy meleg és van párkapcsolata is és ebben a pillanatban odahívta maga mellé Lórit és bemutatta a társaságnak, majd megcsókolta. A parti remekül sikerült. Az azt követő 6 hónapban boldogabbnál boldogabb perceket, órákat vagy akár napokat töltöttek együtt. Az egyik nap viszont sor került két nagyon komoly négyszemközti beszélgetésre a két fiú között. Végre ugyanis érezte magát annyira erősnek a kapcsolatban Lóri, hogy a múltjának a legrosszabb időszakát is elmesélje szerelmének, hogy ezután általa feltenni szándékozott kérdésre könnyebben adhasson választ. Szóval elmesélte, hogy volt az életében egy majd 2 éves időszak, amikor mások mellett „örömfiúként” is „dolgozott” az önfenntartása miatt. Ez ugyan sokkolta Győzőt, de mivel az előzményeket is újra elmondta hozzá Lóri, így kicsit könnyebben fogadta a dolgot. Majd jött a nagy kérdés Lóritól a fiú felé: Hajlandó lennél az előbb hallottak ellenére Velem összeköltözni? Amelyre a kamasz válasza a következő volt: Nagyon szeretlek. Megértem, hogy azaz időszak nagyon nehéz volt számodra. Tudom, hogy egy ilyen beismerés nem könnyű. Nagyon szívesen összeköltöznék Veled! De hova? Erre a fiú válasza a következő volt: „Van egy nagyon jó haverom, aki a legnagyobb bajban is mellettem volt, akinek a lakásában éltem, vagyis élhettem, amikor a szüleim elküldtek otthonról és ez a haverom most végleg kiadta Nekem a házát, hiszen Ő már rég máshol él és mi odaköltöznénk abba a lakásba. Így is benne vagy? Erre a kiskamasz csak annyit mondott, hogy: Tudom, hogy az előbb bevallottak is ott zajlottak, de tudom, hogy a múltadat már lezártad, így természetesen IGEN! A beszélgetés után 1 hónappal meg is történt Lóri elköltözése valamint Győzőnek a fiúhoz való odaköltözése. A két fiatal kb. 15 hónapot élnek együtt, majd sajnos külön váltak útjaik. Ekkorra a fiú már 22 éves múlt (2 hónappal). A következő jó pár évben Lórinak jó pár kapcsolata volt, de a túlnyomó részük még a fél évet sem „élte meg”. /Erre majd még visszatérek./

A kitérőt követően visszatérek Áron és Józsi történetéhez.

A két fiú összejövetele után eltelt 14 hónap, mire felvetődhetett az összeköltözés lehetősége, mely után eltelt 3 hónap és odaköltözött Lóri. A következő 26 hónapban így hármasba éltek. Az első 13 hónap volt húzósabb, hiszen míg Lóri nem talált magának párt addig a szerelmesek között valamennyire mérsékeltebb számban, de természetesen minden olyan megtörténhetett és meg is történt, ami egy szerelmi viszonyban meg kell, hogy történjen. Ezek a párkapcsolati dolgok persze szaporodtak, mihelyst Lóri is „révbe ért” és még inkább sűrűsödtek, amikor a fiú elköltözött.

Innen kicsit változtak a dolgok, hiszen végre Áron és Józsi is kicsit felszabadultabb lett egymással szemben és többször is mertek intimebben közeledni egymáshoz, valamint a következő 6 hónapban többször „ruccantak ki” olyan helyekre, amelyeket mind ketten szerettek, mint pl. mozi és a színház. Az egyik színházas nap után elmennek egy étterembe vacsorázni, ahol mind a ketten kicsit többen isznak a kelleténél (de nem annyival, hogy „totál kilőjék” vele magukat). Hazamentek és kezdetét vette közöttük a „szex parti”, melynek első szakasza a közös maszturbálás volt, amikor ez nem hozta a várt „sikert”, akkor jöhetett a második szakasz, azaz a kölcsönös szopás. Amikor látták, hogy egyikkőjüknél ez sem hozta meg a várt „áttörést”, akkor már nem volt mit tenni, hát jöjjön aminek jönni-e kell, vagyis az anális együttlét. Ennél a szitunál nem volt sok választás, mivel nem volt otthon sem koton, sem babaolaj, de tudta Áron, hogy mint a sperma, mint a saját nyála is nagyon jó síkosítónak, így nem is igazán aggódott a dologért. Az análnál jelen helyzetben Áron volt az aktív fél, aki simogatásokkal, csókokkal nyugtatta, míg az ujjazásos módszerrel tágította partnerét, aki érzéki nyögésekkel adott Neki támogatást, majd mihelyst meglátta és már meg is érezte párja nemi szervét a saját lyukába, el is élvezett. Az anál után jöhetett Áron számára az orál „legfinomabb és legízletesebb része” vagyis a nyalás. Már régen érezte Józsi gecijét ennyire finom melegnek és pikánsan egyszerre édesnek és kicsit sósnak is. A következő 9 hónapban többször is megismételték ezt az aktus sorozatot, persze váltott felállással. Aztán kb. 3 hónapig távolság tartóbbak voltak valamiért egymással, majd „új lappal újra kezdték” a kapcsolatukat. Ide-oda elmentek, mintha „csak” randizgatnának, hogy feleleveníthessék az első évüket a kapcsolatukból. Ezek az „álrandikon” újra összemelegedtek. Ez a folyamat kb. 6 hónapig tartott. Ezt az időszakot követően visszatérhettek végre az azt megelőző időszakhoz és boldogabbak is voltak, mint előtte bármikor. A boldogságuk mindegy 25 hónapig tartott, akkor ugyanis minden előzmény nélkül, szinte egyik napról a másikra Józsi igen flegma és kötekedő lett Áronnal szemben, ami persze nagyon sok vitát okozott a két férfi között. Ezeket a folyamatokat 7 hónap után Áron megunta és még inkább számon akarta ezt a párján kérni, de mielőtt ez megtörténhetett volna egy véletlen bekapcsolva felejtett laptop és annál is véletlenebb módon megnyitva felejtett fotó sorozatot tekinthetett meg, amelyen Józsi látható igen kompromittáló módban más fiúkkal. Egész pontosan szám szerint 2 fiúval. Áronnak ezután egyértelmű lett, hogy mi is az ok, amiért Józsi ennyire visszautasító lett vele az utóbbi hónapokban, de mivel ezt (vagyis inkább ennek ellenkezőjét) a párja szájából is hallani akarta, így rákérdezett. A fiatalabb férfi tudta, hogy lebukott, így mindent bevallott. Mondani sem kell, hogy Áron a bevallást követően szakított a férfivel, akivel 90 hónapot (azaz több mint 7,5 évet) volt együtt és ebből 74 hónapot (azaz kicsivel többet, mint 6 évet) együtt is élt. Ekkor Áron már 5 hónappal elmúlt 34 éves, míg Józsi 30 éves múlt 7 hónapja. /Egyébként Józsi öccse, azaz Lóri meg eddigre már 24,5 éves./

A következő 25 hónapba két futó kapcsolata volt. Eddigre már a 36. életévét is (6 hónapja már, hogy) betöltötte. Ekkor újra találkozott egy régi jó ismerősével, Lórival. Ő az a bizonyos egykori „kamasz örömfiú” akivel volt három „egyéjszakás kalandja” és akinek a bátyjával nagyon sokáig volt együtt. Lórinak egyáltalán nem volt eddig szerencséje a kapcsolataiban, hiszen volt, aki 2-3 hónap után megcsalta, és volt olyan is, aki ennél sokkal durvábban használta ki az érzéseit. Egyszóval nem volt túl sok szerencséje a szerelembe. Lóri eddigre már 26 éves is már (7 hónappal) elmúlt. Sajnos azonban fiatalabb kora ellenére is megtapasztalhatta élet kegyetlenségét már (majdnem) minden téren. Először csalódás a szülőkben, majd folyamatos csalódás a szerelembe is. Most azonban úgy tűnik, hogy minden akarata ellenére (vagy pont ezért) úgy tűnik beköszönt az életébe a szerelem. De a legnagyobb meglepetésére olyan személybe, akire sohasem számított volna, mégpedig a bátyja egykori párjába. Azt viszont végképp eszébe sem jut, hogy a másik férfi ugyanígy őrlődik evvel a gondolatokkal. Végül 1 hónappal a tényleg véletlen találkozás után, Lóri végre megpróbálkozik felhívni Áront. Sikerrel is jár. Gyorsan leegyeztetnek egy találkozót vagy (leg)inkább egy randevút. 2 nappal később meg is történik ez a dolog. Addig-addig beszélgetnek, hogy már az „első randevún” kiöntik egymásnak a szívüket és bevallják egymásnak, hogy mit is éreznek egymás iránt, aztán Lóri megcsókolja a férfit, aki viszonozza is azt. A következő 7 hónapban randi randit követ, de még semmi komoly nem történt a két férfi között. Ezt követően a következő mindegy 4 hónapban is csak bizonyos orál aktusok vannak közöttük (mint pl.: közös maszturbálás, szopás). Ezt követően egyeznek meg az első análba, melynél a fiatalabbik pasi lesz. Az aktus nagyon jól sikerül mind a kettőjük számára. Az ezt követő 9 hónapba sokszor megismétlődnek, mint az orál, mint pedig az anál aktusok és mindannyiszor élvezték is azokat. De ekkor már felmerült bennük az, hogy miért kell, hogy külön éljenek, ha egyszer a szabadidejük legnagyobb részét úgyis együtt töltik, de mégis két lakást tartanak fenn, még 2 hónap eltelik és végre eldöntik, hogy összeköltöznek és az is eldől, hogy ez az idősebbiknél történik meg.

Az összeköltözést követő 37 hónapban minden remekül működik közöttük, melyet egy 7 hónapos kicsit szűkebb és egyben kisebb lejtmenet a kapcsolatukban. Ezeket a súrlódásokat a „nagyobb” korkülönbségből is adódóan nehezebben tudják megoldani, mint egy olyan pár, akik viszonylag korban is közelebb vannak egymáshoz. Amikor végre ezen dolgok is megoldódnak, visszatér közéjük a bizalom és mindenen túlmutató szerelem. A következő 55 hónapban a határtalan boldogság és sok anál valamint az annál is több orál aktus is jelen volt a kapcsolatukban. Az ezt követő 7 hónap már a kapcsolat végkifejletét vetette elő. Így is lett. A kapcsolatuk az összejövetelük után 128 hónappal, valamint összeköltözésük után 106 hónappal bekövetkezik a szakítás. A szakításkor Áron 47 éves múlt 3 hónappal, míg Lóri 36 éves múlt 4 hónappal.

Áron(ék) történetét hamarosan folytatom.
Előző részek
Hozzászólások
gjakab ·
Könyörgöm, ne folytasd! Olvashatatlan szar, amit írsz, de teleszpemmeled vele az oldalt.

jacobharper95 ·
Én kiváncsian várom a folytatást.. Azt elismerem hogy első néhány fejezet nyelvtana szörnyű volt de az apa-fiás részre már egész jó lett. És ha befejezted Áron életét akkor szívesen olvasnék mást is tőled.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: