Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy fiu vágyainak betöltése

5.    Az első pettingem
Végre vakáció. Végre vége a sulinak. Végre elballagtam általános iskolából. A legtöbben nyaralást kaptak azért, hogy elvégezték, pedig szerintem nincs ebben semmi különös, ezt régen is meg tudták csinálni. Az összes közeli barátom a Balaton parton sütteti a heréit, én meg itt vagyok a dögunalomba. Egyedül vagyok itthon. Leugrottam a boltba fagyiért. Nem volt kedvem egyedül megenni, ezért áthívtam Anikót. Egymást etettük meg jégkrémmel. Lecseppent a mellei közé. Én ujjammal ki akartam törölni, de azt mondta, hogy inkább a nyelvemmel töröljem ki közüle.  Ekkor megfogtam Anikót és bevittem az ágyamra a jégkrémmel együtt. Levettem a pólóját és a melltartóját, hogy nyugodtan kinyalhassam onnan a jégkrémet. Mivel tetszett neki tett a hasára is egy kicsikét. Lenyaltam róla és lassan leöltöztettem, de a bugyiját még fennhagytam. Lenyaltam a hasáról és lentebb is akartam kenni mikor meg fogja a kezemet és azt mondja, hogy csere én kerültem alulra ő pedig fölém. Levette a pólómat és összekente a hasamat jégkrémmel Anikó. Lenyalogatta róla és lassan kigombolta a nadrágomat és egy lendülettel letolta az alsómat is. Kent oda is egy kis fagyit. Lenyalogatta a farkamról és a herémről is. Nem tudom miért, de elkezdte masszírozni a heréimet, ami nagyon jól esett. Lassan lentebb tévedt a keze és elkezdte az ánuszomat körbe - körbe dörzsölni. Azt mondta hogy szeretné megujjaznia fenekemet, de én nem engedtem neki, ezért vissza felment a heréimre és a farkamra. Lassan elkezdte verni a farkamat, én meg elkezdtem ujjazni. 180 fokkal elfordultam és az úgynevezett 69-es pózt felvettük. Nyaltam, ahogy csak bírtam, ő pedig szopott, ahogy csak tudott. Miután éreztem, hogy mindjárt elélvezek, kimentem a WC-re. Ott kivertem. Akkorát spricceltem, hogy még a falra is jutott. Megmostam a farkam és a kezemet a kielégülés után. Visszamentem és elkezdtünk megint szenvedélyesen csókolózni. Megint felállt a farkam és arra kért, hogy csináljak úgy a hasán mintha megdugnám azt. Megcsináltam, de éreztem, hogy megint közelit a vég. Megint ki akartam menni a WC-re ,de nem engedte h kimenjek megint a WC-be azt mondta, hogy kíváncsi rá, hogy milyen, hogy néz ki amikor elélvezek, mert  ő még nem látott ilyet, mivel sose nézett  még felnőtt filmet. Így hát a hasára élveztem. Azt mondta, hogy ennél gyönyörűbb dolgot még nem látott. Ha az elsőt látta volna, akkor arra mit mondott volna? Megint elkezdtünk smárolni és így a farkamnak nem volt ideje leállni. Kimentem kezet mosni úgy, hogy az ölembe vittem magammal Anikót. Én a csajt kézmosás után újra elkezdtem ujjazni. A csaj szopni akart, de nem engedtem meg neki, mert egy kicsit fájt, amikor hozzáért már. Háromszor juttattam el a csúcsra Anikót. A farkam egyre jobban ágaskodott, de már Anikó nem akarta szopni így hát maradt a kézimunka. Amikor elkezdtem verni, akkor ő bekapta és nem engedte ki a farkam a szájából csak miután beleélveztem. Igen megengedte h beleélvezzek. Azt mondta, hogy kíváncsi rá hogy milyen az íze. Azután elmentünk együtt lezuhanyozni, miután elélveztem. Az ölembe volt Anikó. Nem néztük az órát és fürdés közbe anya ránk nyitott. Azt se tudtam, hogy merre forduljak, mert még mindig állt a farkam. Miután megfürödtünk Anikó hazament engem pedig várt a konyhában anya egy kis beszélgetésre.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: