Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy feledhetetlen délután

Sziasztok. Niki vagyok és 20 éves. A történet nem is olyan régen kb. 1 hete történt meg, gondoltam megosztom veletek.

Egyik délután kb. 4 óra körül találkoztam a barátommal (már több mint 1 éve vagyunk együtt) a lakásán. Gondoltam nem fog történni semmi, mert elég fáradtnak látszott. Beültünk a nappaliba és TV-t néztünk. Ez így ment kb. fél óráig aztán hirtelen elkezdett csókolgatni ami nagyon jól esett mert imádom amikor csókol. De most valahogy sokkal szenvedélyesebben és vadabbul csókolt vagy lehet, hogy csak nekem tűnt akkor úgy. Nagyon élveztem és egyre jobban kívántam már őt. Elkezdtem simizni a buksiját majd az arcát a felsőtestét. Az ő keze is elindult vándorútra. Először csak ruhán keresztül simogattuk egymást, de csak "övön felül".

Ledöntött a kanapén és rám feküdt és úgy folytattunk a simogatást. Rajta és rajtam is farmer volt de ennek ellenére kezdett el rajtam mozogni, és hozzám dörzsölni az akkor már eléggé kemény farkát, amit farmeron keresztül is nagyon lehetett érezni. Éreztem, hogy nagyon beindult, mert egyre erősebben nyomta magát hozzám. A hatása meg is lett még így farmeron keresztül is, mert éreztem, hogy már elég nedves vagyok. Elég kényelmetlen volt, ahogy a nedves tangám a farmeromhoz dörzsölődik + ő is egyre erősebben nyomta magát hozzám. Mondtam neki, hogy menjünk el fürödni, legalább lekerül rólam a nedves tanga. Nem kellett 2szer mondani neki máris rohantunk a fürdőbe. Elég kicsi a fürdőszobájuk és amint megnyitotta forró vizet, iszonyú meleg és gőz lett a pici helységben.

Egy perc sem telt el és máris mind a ketten meztelenül álltunk a kádban. Vad csókolózásba kezdünk és kezünk szintén elindult vándorútra. Nagyon kívántam az érintését. Felizgatott azzal, hogy a finom keze végigsiklott a vizes bőrömön, a nyakamon, a mellemen. Láttam rajta, hogy nagyon kívánja már a dolgot, de gondoltam hadd szenvedjen még egy kicsit, leállítottam. Elkezdtem szappanozni a hátát majd a popsiját, majd elől kezdtem el simogatni. Először a nyakát a mellét a hasát majd egyre lejjebb. Amikor a farkához értem kőkemény volt és elkezdtem lassan finoman masszírozni, majd láttam rajta mit akar.

Leguggoltam és puszikkal halmoztam el a kőkemény farkát. Lassan elkezdtem nyalogatni. Tűz forró volt mindene, így a farka is. Lassan bevettem a számba és elkezdtem szívogatni, nyalogatni, gyengéden szopni. Leírhatatlanul felizgatott a forró farka a számban. Éreztem, hogy már közel van a véghez, így egyre gyorsabban szoptam. Nem is kellett sok egy hatalmasat élvezett. Egész idő alatt ő nem csinált semmit, már kezdtem azt hinni, hogy itt van a vége a dolognak és neki csak ennyi kellett. Kicsit magához tért, felhúzott magához és gyengéden megcsókolt. Most ő ereszkedett le hozzám, egyik lábamat felrakta a kád szélére és elkezdte simogatni a combomat, de mást nem, pedig már nagyon kívántam. Ujjaival elkezdte (végre) simogatni a csiklómat aztán mikor már kezdtem volna élvezni megint, abbahagyta és a combjaimat nyalogatta simogatta, azt hittem meghülyülök, hogy nem folytatja.

Szerencsémre nem kellett sokat várnom és elkezdett nyalogatni. Először csak a csiklómat aztán egyre és egyre beljebb csúszott a nyelve, mondanom sem kell ekkor már rendesen nedves hüvelyembe. Nagyon-nagyon élveztem, amit csinált de elég kényelmetlen volt a pozíció, mert fél lábon állni a másikkal a kád szélén lenni úgy, hogy valaki eszeveszett sebességgel nyal ki és ujjaz, nem könnyű dolog. Kértem, hogy folytassuk a szobájában. Gyorsan kimentünk a fürdőből és a francia ágyára vetettük magunkat. Újból elkezdett nyalni és ujjazni, de már nem bírtam és kértem hatoljon belém. Ahogy rám feküdt a kezemmel megfogtam kőkemény farkát és behelyeztem nedves pinámba. Becsúszott a kemény farok és nem mozdult meg csak bennem volt. Ez még jobban felizgatott, hogy éreztem bennem van, de nem csinál semmit. Kis idő múlva elkezdett bennem mozogni lassan közben szenvedélyesen csókolt és simogatott mindenhol.

Imádom, amikor a nyakamat harapdálja. Most is ezt tette, mert tudta hogy szeretem. Ahogy egyre jobban beindult egyre gyorsabban mozgott bennem. Hihetetlenül jó érzés volt, ahogy mozgott bennem és éreztem kőkemény farkát. Amikor éreztem, hogy mindjárt elélvez eltoltam magamtól és kértem csináljuk hátulról. Oldalamra feküdtem, ő mögém, az egyik lábamat felemelte és óvatosan belém hatolt. Miközben mozgott bennem, a kezével a csiklómat izgatta. Nagyon élveztem a dolgot és ő is. Egyre jobban húzott és szorított magához, hogy még jobban és még mélyebben legyen bennem. Amikor éreztem, hogy közel az orgazmusom és láttam hogy ő sem bírja már sokáig abbahagytam és eltávolodtam tőle, ami neki nem tetszett mert már végre be akarta fejezni amit már párszor abba hagytunk.

A hátára fektettem és a nyakától kezdve elindult lefelé a nyelvem. Lassan elkezdem szopogatni a farkát szívogatni masszírozni és nem kellett sok beleélvezett a számba. De éreztem, hogy ez csak egy "kis orgazmus" volt és ő többre is képes lenne. Elindultam felfelé a testén, vad csókolózásba kezdtünk és elkezdtem rajta mozogni, de úgy hogy nem volt bennem a farka. Nem kellett sok újra harcképes lett, ahogy hozzá dörzsöltem a csiklómat farkához. Nagyon felizgatta, hogy nincs bennem és ezért még jobban kívánta, hogy újra nedves pinámban legyen farka. Megfordított és őrült erővel belém hatolt és őrült tempóval kezdett el baszni, az elején nagyon fájt, mert nem szokott ilyen erővel mozogni bennem, de aztán nagyon élveztem a dolgot. Szeretem ha ő van felül, mert ilyenkor egyik kezét a popsim alá csúsztatja majd az egyik ujját a popsi lyukamba teszi és mozgatja, így elől hátul érzem őt. Rövid idő alatt óriási orgazmusom lett és neki is. Sokáig bennem maradt még amit nagyon szeretek és csókolgatott.

Nagyon kifáradtunk és elszundiztunk. Nem is tudom mikor mentem haza aznap, de azt tudom, hogy nagyon jót szeretkeztem a barátommal. Remélem tetszett a történet, mert nekem, hogy átéltem nagyon bejött :O))

Puszika
Hasonló történetek
20926
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: