Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy éjszaka

Ő már elmúlt 25, én még alig voltam 17. De számomra ez lényegtelen volt, nem érdekelt hány éves, hány kapcsolta volt. A szex terén nem voltam igazán tapasztalt, ezért az első adandó alkalommal közöltem vele, ha csak ágyba akar bújni velem, akkor jobb, ha többet nem találkozunk. Azt hittem otthagy, eltűnik, többet nem látom, de a rá következő nap meghívott táncolni, sőt utána azt hiszem minden nap találkoztunk, szinte állandóan együtt voltunk. Nem történt köztünk semmi, a szenvedélyes csókokon kívül semmi. Emlékszem, amikor először megcsókolt, épp a kedvenc parkunkban sétáltunk, szokásomhoz híven valamiről próbáltam őt meggyőzni, de ő csak kinevetett, én persze megsértődtem. Éppen ezt próbáltam volna közölni vele, amikor hirtelen magához rántott, éreztem ajkait a számon, simogatását a hátamon. Nem az volt életem első csókja, de az volt számomra a legizgalmasabb. Hetekig tartott még ez az állapot, vagyis az, hogy szenvedélyesen csókolóztunk, de tovább nem mentünk.

Egy nap kaptam egy sms-t, hogy szeretne meghívni a lakására. Tudtam, hogy nem csak a bélyeggyűjteményét fogjuk nézegetni. De azt hiszem nagyon vágytam rá, hogy szeretkezzen velem. Egész nap ideges voltam, ahogy közeledett az este egyre inkább bizonytalanabbá váltam azzal kapcsolatban, hogy felmenjek-e hozzá. De este mégis becsengettem hozzá. Mosolyogva nyitott ajtót.
- Vártalak. Gyönyörű vagy. - hallottam a szavakat, de csak kényszeredetten tudtam mosolyogni. Lassan lehajolt hozzám, és puszit nyomott az arcomra. Beléptem a szobába. Mindenütt gyertyák égtek, és még vacsorát is főzött nekem. Egész este badarságokról beszélgettünk, nevetgéltünk és iszogattunk. A kanapén ültünk, simogatta a kezem az ujjaimmal játszott. Majd csókolózni kezdtünk, először csak finoman puszilgatott, majd fokozatosan, egyre vadabbul marta a szám. Szinte alig kaptam levegőt, lenyomott a kanapéra, és miközben csókolt simogatta a ruhán keresztül a melleim. Remegni kezdtem, éreztem, hogy egyre inkább melegem lesz, ajkai a számról a nyakamra csúsztak, próbáltam én is simogatni, de nem engedte, lefogta a kezeim.

Hirtelen abbahagyta a kényeztetést. Gyorsan kapkodta a levegőt, rámnézett.
- Nyugodtan hazamehetsz, ha még nem akarod. - azt hiszem ez volt az a mondat, ami végleg meggyőzött arról, hogy maradjak.
- Ne akarj megszabadulni tőlem! - közöltem vele egy mosoly kíséretében. Megfogta a kezem, a hálószobája felé húzott. A szobában az ágyra fektetett, azt hittem ő is az ágyra fekszik, de nem tette. Kiment és alig egy perc múlva, két selyem sállal tért vissza. Megállt az ajtóban Nem tudtam megszólalni a meglepetéstől.
- Na még mindig nem akarsz hazamenni ? - kérdezte rendkívül pimaszul.
- Gondolod, hogy az első alkalommal mindjárt így kell elkezdenünk ?!- mutattam a sálra.
- Szóval nem bízol bennem, megfutamodsz ? Nyugodtan kisétálhatsz. Felkeltem az ágyról, elindultam felé, megálltam előtte.
- Bízom benned. - mondtam határozottam.
- Akkor folytassuk, ahol abbahagytuk. - az ágy felé mutatott.

Lefeküdtem az ágyra, odalépett hozzám. Megfogta a kezeim, összekötötte őket, majd az ágy végéhez is odaerősítette. Megpróbáltam megmozdítani, nem sok sikerrel. Láttam, hogy mosolyog.
- Ne félj, édes, nem bántalak ! - majd a szemem is bekötötte. Eltelt egy kis idő, majd éreztem, hogy simogatja a hajam, apró puszikat ad az arcomra. Majd ajkai a számat súrolták, lecsapott a számra, szívta, kóstolgatta, majd nyelvével beljebb furakodott. Próbáltam viszonozni, amit tőle kaptam, több, kevesebb sikerrel, mert nem igazán hagyta magát. A nyakamat borította csókjaival, majd a blúzom gombjaival kezdett babrálni, bár nem láttam, de éreztem, hogy remeg a keze. Kigombolta a blúzom, levenni persze nem tudta, mert a kezeim az ágyhoz kötözte. De a nadrágom nem okozott neki problémát. Simogatás kíséretében levette a melltartóm, majd a bugyim is. Éreztem, hogy remegek, szinte kellemetlen volt, hogy nem láttam, hogy reagál a "talált dolgokra". A melleim simogatta, majd kezeit a szája váltotta fel. Nyalogatta a mellbimbóim, én pedig még csak meg sem érinthettem őt. Egyre lejjebb haladt, a hasamat kényeztette, belenyalt a köldökömbe. Próbáltam kiszabadítani a kezeim, de nem ment.
- Nana, édes, csak semmi lázadozás. - mondta és folytatta, ahol abbahagyta.

Kezével a szeméremdombom simogatta, a combjaimon futatta végig kezeit. Már nyöszörögtem, éreztem, hogy nagyon kívánom őt. De mire ez végigfutott az agyamon, addigra már éreztem, hogy belenyalt a puncimba. Egyre hevesebben ostromolta nyelvével a csiklómat, tudtam, hogy nem kell sok és elélvezek, de hirtelen abbahagyta. Hallottam milyen gyorsan szedi a levegőt. Levette a szememről a sálat.
- Miért hagytad abba ? Kínozni akarsz ? - kérdeztem, de választ nem kaptam.
- Gyönyörű vagy. Szeretlek. - mondta a szemembe nézve. Én is így éreztem, de nem mondtam semmit. Újra simogatni kezdett, láttam, hogy most már nem lesz szünet, megállás. Pár perc múlva belémhatolt, lassan kezdett el mozogni, a csípőmmel én is követni próbáltam. Pár perc múlva éreztem, hogy nincs tovább, ő is egyre gyorsabban mozgott, majd elévezett, láttam arcán a kéjt, nekem sem kellett több, én is követtem őt.

Lassan leszállt rólam, kiszabadította a kezeim, a tenyerembe csókolt.
- Szeretlek. - mondtam én is. Utána még évekig együtt jártunk, de ma már ha találkozunk, úgy udvariaskodunk egymással, mint két ismeretlen.
Hasonló történetek
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Szép, bár a végét elsietted. De azért megjegyezném: szerintem sok a 8 év.

Dzsoni ·
Az elso egyuttlet minta is, igy egy kicsit furcsan indul a minta. Ez nem egyenjogu kapcsolat, csak jatek egy probababaval.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: