Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy "átlagos" nyári nap

Elmondta, hogy a régi, legutolsó közös osztálykirándulásunkon is azért sértődött meg, mivel én más lányokkal voltam, és nem vettem észre őt. Azt mondta hogy gondolkodott már azóta az öngyilkosságon is, de én megszólaltam:
-Miért lennél öngyilkos? Hiszen gyönyörű, megértő, okos és vicces is vagy.
-Köszönöm szépen.
-Akarod hallani hogy mit gondolok rólad?
-Öööö... talán.
-Szerintem kib*szott szexi vagy.
-Komolyan? Szerintem meg deszka vagyok. Mellem sincs és fenekem sem.
-Te normális vagy? Amikor még a mi iskolánkba jártál, én folyton téged         bámultalak.
-Tényleg? Ez nagyon jól esett. Nem megyünk el holnap túrázni egyet biciklivel?
-Miért ne mennénk?
Erről jut eszembe... ööö... remélem nem túl nagy kérés
-Igen?
-Láthatnálak melltartóban?
-Haha. De csak te, mivel benned nagyon megbízok.
-Tényleg? És majd meg is foghatom?
-Persze.

Eljött a nagy nap.
Találkoztunk egy közeli buszmegállóban, köszöntünk egymásnak, majd nekivágtunk a falunak, azon belül egy közeli, de elég nagy erdőnek, ahol még a madár se jár. Közben elbeszélgettünk mindenféléről, köztük arról hogy mennyit változott az osztályunk amióta elment, a barátaim mennyire marhultak el, stb. Tudjátok, ilyen átlagos dolgok, amiket a zavar miatt mondunk, hogy elkerüljük a kínos csöndet.

Odaértünk egy fákkal, bokrokkal körülvett részhez, ahol nagy volt a fű. Megszólaltam:
-Na, akkor levennéd a pólódat?
-Igen, de csak akkor, ha te is leveszed, és befeszíted a karodat.
Levettem a pólómat, majd a bal karomat, mert tudniillik az az izmosabb karom, befeszítettem. Megfogta a karomat, majd ámulatba esett.

-Azta!
-Na, akkor levennéd a pólódat, hogy láthassalak végre melltartóban?
-Ám legyen.

Levette a pólóját, én majdnem elámultam, mert 14 éves fejjel még sosem láttam élőben velem egyidős lányt melltartóban. Igen ám, de szegénynek a pólóval együtt kicsatolódott a melltartója, így beláttam egy kicsit a melltartója alá is, egy kicsit még a mellbimbóját is láttam.

-Azt is le fogod venni? -kérdeztem én ámuldozva.
-Mit?
-A melltartódat, mivel mindjárt leesik rólad.

Mondtam én, majd rácsaptam a formás, nagy fenekére. Elröhögte magát, majd ő ugyanezt visszaadta, majd én megfogtam a vállánál, és lerántottam a földre magammal együtt, de úgy, hogy a melltartója ellógott a helyéről, leesett a lányról, így teljes egészében csodálhattam meg formás cickóit. A lány nem vette észre, így csak röhögött, majd amint a melle az arcomba lógott, akkor zavarba jött.

-Nagyon kicsi, ugye? -kérdezte félénk hangon
-Viccelsz, nekem ez az álomvilágom. És most beteljesült.

A lány felállt, majd eltakarta magát a kezével.

-Minek takargatod magadat, ha ilyen bomba tested van? Legszívesebben most... tudod... hemperegnék veled.
-Tudom. Ööö... hehe, most már felöltözhetek?
-Nem, még van valami, amit el kéne intéznünk. Talán kettő. Fordulj meg.

Megtette, majd hátulról megfogtam a mellét, ha már belefért volna a tenyerembe, így csak tapogattam, nyomkodtam, fogdostam, játszottam vele.
A lány elkezdett röhögni.

-Na de Zoli!
-Jól esik?
-Igen. Csináld még légyszíves!
-Csináltál már ilyet magaddal? Mert ha nem, akkor próbáld ki, rettentő jó érzés.
Na de most, adj egy ölelést, cicis.

Megöleltük egymást, a mellbimbóink érintkeztek, egymáshoz simultunk, sőt, szerintem még az erekciómat is érezte, pedig mindkettőnkön farmernadrág volt.

-Szabad?
-Hogyne.

Azzal a lendülettel mind két kezem a fenekére tapasztottam, majd még jobban magamhoz szorítottam.

-És te ilyen testtel vagy szégyellős...
-Hát, tudod én deszka vagyok...

Erre rácsaptam a fenekére, majd megfogtam a mellét:
-Akkor ezek itt mik?
-Nem tudom, talán igazad van.
-Nem akarnál az ölembe ülni a fa tövében?

Leültem a fa tövébe, majd kisvártatva beleült az ölembe-

-Csak vigyázz, csak ne ülj bele a... tudod hova...
-Erre gondolsz itt?

Mondta, majd megfogta a nadrágomon keresztül a farkamat.

-Várjál, van egy meglepetésem, hunyd le a szemedet!

Megtette, majd én megöleltem, szájon csókoltam, majd azzal a mozdulattal lerántottam róla a nadrágot és a bugyiját is. Szegényt annyira hirtelen érintette, hogy a lehető összes testrészével a punciját kezdte takargatni, majd leállítottam, és megszólaltam:

-Mondtam már, annyira kibaszottul szexi vagy. Ne takargassad már magadat!
-Te miért nem vetkőzöl?
-Ha annyira akarod, akkor le is öltöztethetsz, szexibébi.
-Tényleg?

Letépte rólam a ruhámat, majd ámulatba ejtette a péniszem látványa.

-Na, hogy tetszik a látvány?
-Wáów... nagyon nagy...
-Kipróbáljuk hogy hogy állna a kezedben?
-Ha annyira akarod...

Ekkor a kezébe vette, majd húzogatni kezdte az én méteres szerszámomat, én közben végig a mellét fogdostam.

-Te tényleg nem tudsz betelni a mellemmel, ugye, nagyfiú?
-Hát, ha egyszer nagyok. -mondtam. - ahhoz képest hogy félénk típus vagy, egész merész vagy ma.
-Felcsigáztál. -mondta nevetve.
-Azért az sem menne egy perc alatt.
-Na jó, az az igazság, hogy én is perverz vagyok és már mióta vágyok egy ilyenre.
-Jó tudni. Nem akarnánk kipróbálni azt, hogy milyen lenne a hátsódban ez a szerszám?
-Nagyon szívesen kipróbálnám, de még nem vagyunk fiatalok ehhez?
-Az meglehet, de.. nézz ide... én álló farokkal állok anyaszült meztelenül előtted, miközben a melledet fogdosom és a puncidat nézem, közben te meg a szerszámomat tartod a kezedben.
-Az meglehet, de attól ez teljesen más. Messzebbre nem merek elmenni. Mi lesz ha kiderül?
-Igazad van. Bár én helyben megdugnálak, de ha te nem akarod, abban nincs is élvezet. Mellesleg, gumi nélkül tök mindegy, mert akkor kiderül.
-Akkor, felöltözhetek?
-Hát legyen.

Mondtam én, majd adtam egy nagy csókot a mellére, majd megcsapkodtam megint a hátsóját.
Felöltöztettem a lányt, ahogy ő engem.

-Na, el fogod felejteni az utóbbi 5-10 percet?
-Nem hiszem.
-Majd kaphatok képeket a csöcsödről?
-Ha annyira akarod, akkor minden alkalommal fogok küldeni, ha strandra megyünk és előtte öltözködök.
-Te nem mész kurva sokszor strandolni?
-De. Pont ez az.

Röhögtünk még egy utolsót, majd elváltak útjaink, és FB-n folytattuk tovább a bájcsevejt.
Bár azóta szakítottunk és nem is látjuk többé egymást, és utáljuk is egymást, arra a napra mindig egy jó emlékként tekintek vissza...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Kamaszos túlzásokkal és könnyedséggel, ez tényleg nem átlagos nap, de vidám kis történet, eltekintve néhány apró hibától.
Külön ki kell emelnem, hogy a témát számtalanszor és temérdek módon feldolgozták már előtted - amikor egy lány és egy fiú ismerkedni kezd egymás testével -, mégis jól megoldottad. Viszont nem életszerű, hogy a fiú a popószexet emleget, miközben "méteres" szerszámának nem követelt ki valamiféle kielégülést.
Tetszettet nyomtam.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: