Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Chicholína és a Deáktestvérek

. Már Chicholína elsétált a kocsijától a strandra. Sok ember feküdt a parton és lubickolt a vízben. Letekerte magáról a nagy fűrdőlepedőt és egy szabadabb részre leterítette. Egy parányi, égszínkék színű bikini volt rajta ami pont annyit takart, hogy mindent lehessen sejteni. Popsija gömbjei, mellei dombjai tökéletesen kirajzolódtak, de látni nem lehetett semmit. A férfiak, fiúk kedvtelve nézegették a szépséges nőt. De még pár nőnek is illetlen gondolatok cikáztak át az agyán. Kecses mozdulattal lefeküdt a fűrdőlepedőre és egy könyvet vett elő a táskájábólteljesen belemerült a történetbe amikor egy színes strandlabda ütközött a hátának. Megfordult és nézte kié a labda. Egy göndör sötét hajú, fiatal lány futott oda.-Bocsánat-szólt mosolyogva-a bátyám kicsit nagyobbat ütött és nem tudtam elkapni.-Semmi baj-nevetett fel Chicholína is, és visszadobta a labdát. Már el is felejtette az egészet és újra a könyvbe merült, mikor újra a hátához ütődött a labda. A lány újra nevetve jött a játékszerért.-Na, újra ügyetlen voltam-szólt szabadkozva.-De még most sincs semmi baj-mosolyodott el ismét Chicholína.-Figyelj-kiáltottam én oda-nincs kedved beszállni? Chicholína jól megnézett engem. Magas vagyok, és ugyanolyan barna mint a fiatal hugom. Jóképű is vagyok a maga kisfiús bájommal. Chicholína letette a könyvet és hármasban labdáztunk tovább. Harmincperc játék után lihegve indultunk a büféhez. Egy asztalhoz ültünk és míg az italaiinkat fogyasztottuk, beszélgettünk. Chicholínának elmondtuk, hogy testvérek vagyunk. Margit 13 éves, én 15, és hogy itt lakunk a városban, és az egész nyarat a strandon töltjük. Nagyon kellemes embereknek ismert meg bennünket Chicholína, és szívesen barátkozott velünk. Játékkal és beszélgetésekkel teltek a napjaink. Estefelé én megkérdeztem Chicholínát, hogy hol lakik. Chicholína elmondta, hogy a helyi szállodában és egyedül mert a barátja elutazott üzleti útra és két nap múlva fog csak visszatérni. Nem volt kedvünk elválni és a hugom megszólalt:-Nincs kedved hozzánk jönni ma este?-kicsit félve a visszautasítástól, tette fel a kérdést.-Hát nem is tudom-felelte kicsit meglepve Chicholína.-Tényleg-kaptam észbe én is-gyere le hozzánk-a szüleink nincsenek otthon-úgyhogy sokáig tudunk beszélgetni, és amikor elálmosodunk, van egy szép vendégszobánk és ott alszol-na, mond hogy rendben-kérleltem én.-Ok, rendben-felelte kis gondolkodás után a nő. Összeszedtük a cuccainkat és Chicholína kocsijába pakoltunk. A ház, ahova mentünk, nem volt messze a strandtól. Egy verandás, 3-4 szobás, kellemes épület. Chicholínának Margit adott egy pólót és egy szoknyát. Kb. egyforma az alakjuk, talán Chicholína mellei kicsit nagyobbak mint hugomé. A nappaliba vezettük a vendéget és megvacsoráztunk, majd átmentünk egy másik szobába, ahol a padlón egy nagy állatbőr van leterítve és rátelepedtünk. Beszélgettünk a szerelemről már Margithugom is volt szerelmes, meg a zenéről, filmekről. Én felálltam és elindítottam egy halk melódiát. Odaléptem Chicholínához és felkértem táncolni. Összebújtunk és lassan ringatóztunk. Margithugom felkelt és ki akart menni a szobából. Chicholína utána nyúlt és mosolyogva visszahúzta.-Itt nem lesz ma semmi olyan, amit ne láthatnál-mondta mosolyogva. És átölelte a hugomat és hármasban táncoltunk tovább. Én a ringatózás közben Chicholína ajkaira hajoltam, bár a húgom jelenléte zavart, de nem tudtam ellenállni a Chicholínából sugárzó vonzerőnek. A nő ajkai engedelmesen simultak az én számra, majd fejét oldalra fordítva, megpuszilta Margithugom arcát. A hugom eléggé meglepődött, de hagyta hogy Chicholína ajka simogassa a bőrét. Aztán újra én és Chicholína csókolóztunk egyre jobban felhevülve. Az én kezem a nő pólója alá siklott és megcirógattam a melleit. Margithugom érezte hogy el kellene mennie, de a vágytól fűtött légkör nem engedte. Chicholína ajkai hol az én számon, hol a hugom arcán, nyakán vándorolt. Én egy mozdulattal lehúztam róla a pólót és újra összeborultunk. Chicholína és én majdnem szembe egymással, Chicholína jobb keze és az én bal kezem pedig Margit derekát ölelték. Chicholináról hamarosan lekerült a szoknya is és én lefektettem az állatbőrre. Margithugom ekkor újra el akart menni, de Chicholína lehúzta őt is a bőrre.-Téged nem zavar ha itt van a húgom-kérdeztem kicsit értetlenkedve én.-Dehogy zavar-felelte Chicholína suttogva-így sokkal nagyobb biztonságban érzem magam-tette még hozzá mosolyogva-ugye maradsz-kérdezte Margitot.-Én nem is tudom-kezdte bizonytalanul a hugom-ha akarod maradok-fejezte be.
Erre Chicholína adott neki egy hatalmas puszit. Aztán addig ügyeskedett Chicholína, míg lekerült Margitról is a felső. Szép nagyon Margit. Napbarnított bőre elüt a bikini felső által takart mellei világosabb tónusától. Chicholína van középen, én a baloldalánál fekve puszilgattam az arcát, ajkait, nyakát, míg Margit a jobboldalánál feküdt, Chicholína vállára hajtva a fejét, miközben az átölelte őt. Az én bal kezem rásimult Chicholína jobb mellére és finoman cirógattam. Chicholína magához szorította Margithugomat, így az én kézfejem a húgom melléhez is hozzá ért. Láthatóan zavart, de abban az állapotban nem hagytam abba Chicholína simogatását. Mind a hárman alsóban voltunk már. Az én kezem lassan lejjebb csúszott a nő testén, és a hasát, majd a bugyijába nyúlva a vénuszdombját simogattam.-Légyszíves segíts-szóltam halkan a húgomra, és a fejemmel Chicholína bugyija felé intettem. én a baloldalon, míg a húgom a jobboldalon akasztotta be az ujját a nő bugyijába, és lecsúsztattuk róla. Az én kezem rögtön a nő pinájára simult és érzéssel cirógattam. Chicholína felhúzott combjai szétnyíltak. A simogatás hatására egyre jobban ölelte Margitot, így a mellbimbóik összeértek. Én mindent láttam, és hihetetlenül erotikusnak éreztem ezt az érintést. Tudtam, hogy a húgom nem csak hogy szűz, de még sohasem érintette senki a testét. Ez a gondolat is közrejátszott szinte fojtogató, vágytól teli légkörhöz. Chicholína megfogta a kezemt és Margithugomra tette.-Őt is vetkőztesd le-suttogta. Én kicsit ügyetlen ujjakkal, de letornásztam a húgom alsóját is, majd gyorsan megszabadultam a sajátomtól is. Chicholína ölelésétől Margit félig a nőn feküdt és a jobb térde Chicholína csípőjére került. Én, miközben Chicholína pináját simogattam, ki sem tudtam volna kerülni a húgom combját. És azt vettem észre, hogy nem is akarom kikerülni.-Margit, kérlek bocsáss meg ha itt olyasmit teszek ami neked fura, de most minden annyira jó-suttogtam a húgomnak.-Nincs semmi baj, tényleg nagyon jó minden-nyugtatott meg suttogva a hugom. Én, ettől felbátorodva, megfogtam Margit csuklóját és a kezét Chicholína vénuszdombjára helyeztem. Az első reakcióra el akarta rántani a kezét de én erősen fogtam.-Ne kérlek-ne húzd el-én ennél erotikusabbat még sohasem láttam-szóltam fátyolos hangon. Így Margit ott hagyta a kezét és már nem húzta el akkor sem, amikor az én kezem az ő kézfejére csúszott és így simogattuk Chicholína pináját. Én, a húgom ujjait Chicholína nedvébe mártva, szeméremajkai közé csúsztattam és a nő pöckét, hüvelye bejáratát simogattam. Margit, kicsit tisztább pillanatában, elképedt azon amit tesz. Egy órája még elképzelhetetlennek tartotta azt hogy egyszer meztelen lesz a bátyja előtt vagy hogy az őelőtte. Azt meg végképp kizártnak tartotta, hogy bármikor az életében egy nőhöz nyúl szexuális célzattal. És most meg azt érzi, hogy ez élete legizgalmasabb, legnagyobb és legszebb élménye. A bátyának is hasonló gondolatai lehettek, mert miközben Chicholína hasát, combját, pináját simogattam, a kezem el-el kalandozott Margit combján, fenekén. Chicholína megfogta a lány tarkóját és lejjebb nyomta a fejét.-Kicsim, puszilgasd a csöcsöm légyszíves-suttogta. És Margit már nem is gondolkodott és ajkait a nő csöcsére csúsztatta. Neki mindezek a dolgok nagyon furcsák voltak, de ugyanakkor nagyon élvezetes is volt. Chicholína visszahúzta magára a lányt és ajkaik találkoztak. Margit kissé bátortalan volt, de Chicholína nyelve hamar megtette a hatást. Chicholína ekkor egy ügyes mozdulattal átfordította magán a lányt és az így kettőnk közé került. Chicholína rögtön félig ráhasalva birtokba vette az ajkát és a nyakát. Én meglepődtem a dolgok alakulásán és tétova mozdulattal nyúltam Chicholína csípőjére. Ekkor a nő megfogta a kezemet, és mit nem is olyan rég én tettem a húgoméval, Margit pinájára tette. És én is pontosan úgy akartam elrántani, de Chicholína szorosan tartotta, és így lassan, tétován de elkezdtem simogatni Margithugom pináját. Ekkor Chicholína átnyúlt énhozzám és ráhúzott a húgom ajkaira engemet. Ezt is nagyon bizonytalanul kezdtük, de aztán ráéreztünk a vágy ízére, és hosszú, édes csókban forrtunk össze. Chicholína kicsit félrecsúszott, így én teljesen Margithugomra kerültem. A simogatásoktól a lány combjai szétnyíltak, és én azt vettem észre hogy merev falloszom a húgom pináját már-már szinte felnyársalja.-De én téged akarlak-suttogtam kicsit kétségbeesve Chicholínának. A nő ekkor Margit combjai között megmarkolta a péniszemet és a húgom pinájához igazította.-Ne félj, hosszú még az éjszaka-suttogta ő is-megkapsz engem is, de most vele fogsz szeretkezni. az én dákóm Margithugom szeméremajkainak feszült. Chicholína a lány lábai között le-fel mozgatta a péniszemet, simogatva a lány pináját, pöckét. Én nem bírtam tovább és egy erősebb csípőmozdulattal a dárdám filcét Margitba nyomtam. A hugom halk sikolyát elfojtotta Chicholína a csókjaival. Én kicsit kihúztam a falloszomat, majd újra visszatoltam, egy kicsit beljebb. Margitnak fájdalmai voltak, de nem volt olyan nagy, hogy ne bírta volna ki. Aztán azt vette észre,
hogy már nem fáj, hanem nagyon is élvezetes amit tesznek vele. Ekkorra már én teljesen benne jártam és mérhetetlen gyönyört érezve, szeretkeztem Margittal. Voltam már én jó néhány lánnyal, de ez volt életem legizgalmasabb, és legerotikusabb szeretkezése. Meg is lett az eredménye, mert néhány perc múlva kirántottam a dákómat és a húgom hasára, melleire, nyakára élveztem. Én kész voltam, de Margit nem. Chicholína a hugomhoz simult, és puszilta, simogatta mindenhol. Én is melléfeküdtem és én is csókoltam Margitot, azzal sem törőttem, hogy a saját gecimet is lecsókolom a lányról. Az ajkaink, kezeink megtették a hatásukat, és Margit teste ívbe feszült, és elélvezett. Pihegve feküdtünk egymás mellett, és kicsit elszundítottunk egymás karjaiban. Chicholína arra ébredt, hogy Margit erőteljesen hozzásimult. Kinyitotta a szemeit és ránézett a faliórára. Csak 1 órát szundítottak, de az én kivételével, teljesen ki voltak pihenve.-Te Chicholína, nagyon rossz amit tettünk ketten Janival-kérdezte a nőtöl.-Na egyrészt nem ketten tettétek, hanem hárman. Másrészt rossz? Dehogy rossz! Ha nem lesz folytatás, akkor egy gyönyörű emlék marad, ha meg lesz, akkor legalább itt vagytok egymásnak-felelte mosolyogva Chicolína. Majd hanyatt fordította a hugomat, és forrón megcsókolta. Érezte ahogy Margiton újra eluralkodik a vágy. Lassan a combjai között simogatta és a csöcseit csókolta. Mikor már teljesen be volt pörögve a hugom megszólalt Chicholína.-A bátyád elvette a szüzességed a pinádnál, én meg szeretném a seggednél-szabad?-kérdezte.-Nem is tudom hogy mit kérsz, de bármit kérhetsz, neked szabad-felelte a hugom levegő után kapkodva. Chicholína hasra fordította a hugomat, és miközben a hátát, nyakát csókolta, a pinája levével benedvesítette a végbele bejáratát. Óvatosan simogatta, kenegette a végbele bejáratát. Aztán mikor már úgy érezte eléggé nedves, óvatosan egyik ujjpercét a hugom szűk végbelébe nyomta. Margit kicsit feljajdult.-Bocs kicsim-suttogta Chicholína-próbáld meg kicsit ellazítani a feneked. Margithugom szót fogadott, és megpróbálta ellazítani az izmait. Chicholína ujja rögtön könnyebben csúszott a hugom végbelébe. Aztán ki-be járkált benne, addig, amíg Margit sóhajtásai, lihegésbe nem mentek át. Addig ügyeskedett, míg a középsőujja mellé sikerült a gyűrűs ujját is becsúsztatnia. Ekkor pillantott meg, hogy én kimeredt szemekkel nézem amit csinál.-Ezt nehogy abbahagyd-szólt kétségbeesetten, mikor azt láttam hogy Chicholína keze megáll-ez annyira erotikus, amilyent még sosem láttam.-Szeretnék még valamit veled megcsináltatni-hajolt Margit füléhez Chicholína.-Mondtam, hogy bármit, csak ne fájjon nagyon-felelte hugom.-Ne félj, ez egyáltalán nem fog fájni-mondta mosolyogva a nő.-Akkor megteszem, mond mi legyen az?-Kitalálod Jani, hogy mit szeretnék ha Margit megtenne?-Hmm, nem is tudom, talán szeretnéd ha mással is lefeküdne? Például a barátoddal?-Ez nem is rossz ötlet-nevetett fel Chicholína-de nem, ezt most szeretném ha megtenné.-Te Jani, nyaltál már ki lányt.-Hát igen, nyaltam már pinát-feleltem bátran én.-Na, én azt szeretném, ha Margit ezt tenné nekem-mondta végül ki Chicholína. Csend lett, és mindketten Margitra néztünk kérdően.-Hugocskám, nem akarom, hogy olyat tegyél amit nem akarsz-suttogtam én, de már a gondolat is annyira erotikus volt, hogy látszott rajta, nagyon szeretném, ha igent mondana a húgom.-Én megteszem, de nem tudom hogy kell csinálni-szólalt meg Margit kissé elvesztetten.-Semmi baj, segítek-mondtam én örömmel. Margithugom befeküdt a nő combjai közé, én pedig Chicholína hasára tettem a fejemet, hogy suttogva instruáljam a húgomat. Margit óvatosan kinyújtotta a nyelvét, és megérintette Chicholína kicsit szétnyíló szeméremajkait. Ahogy elérte, azonnal vissza is húzta, és megállapította hogy édeskés az íze. Újra megnyalta a nedves ajkakat, de most már kicsit tovább időzött a nyelve rajtuk. Aztán mindig hosszabban csinálta. Én szóltam hogy a szeméremajkak között is nyalogassad, és Margit egyre jobban belelendült. Nem sokkal később már megérezte Chicholína rezdülésein, hogy mit szeret a nő, és azt csinálta. Én megbabonázva meredtem a hihetetlen látványra. A tizenhárom éves húgom egy tizenhat éves gyönyörű lány pináját nyalja és látszik rajta hogy még élvezi is. És valóban, Margit egyre jobban csinálta. Chicholína élvezte a lány nyelvét és a kéj megremegtette a testét. Amikor már minden ellenállásra képtelen volt, én helyet cseréltem a húgommal, de én már nem nyalogattam, hanem a falloszomat a nő pinájának feszítettem. Aztán egyetlen nagy nyomással belehatoltam. Szinte felrobbant velünk a világ és hatalmas gyönyör hullámzott végig rajtunk. Sokáig tartott a közösülésünk. Kipróbáltunk jó néhány pozitúrát, és mindent hármasban csináltunk. Én Margitot sem hagytam ki, és borzasztóan élveztük a tiltott gyümölcsöt. A hosszú együttlét után egymás karjaiban szenderültünk mély álomra. Chicholína és Margit-Szia Margit-köszönt rá a lányra Chicholína. A lány hunyorogva nézett fel, majd valami köszönés félét mormogott.-Látom haragszol-mondta Chicholína és közben leült mellé. A hosszú-folyó partján rengetegen napoztak vagy hűsítették a testüket a vízben. Margit körül komoly fiútábor telepedett le. Az ifjú szépség, tudomást sem véve róluk, a nőklapjába temetkezett.-Csak egy telefonhívást kellett volna, hogy te hülye már nem érdekelsz, vagy valami.- durcásan a lány elfordult Chicholínától. hallkan beszélgettek mégis sokan figyelték őket. A 16 éves Chicholína maga volt a szépség és tisztaság megtestesítője. A sötét göndörhajú Margit pedig, a gyönyörű 14 éves lány, a fiatalságával vonzotta az embereket. Fiúkat, férfiakat egyaránt, de a lányok, asszonyok is azon kapták magukat, hogy beindul a fantáziájuk a lány láttán. Kétségtelenül rendelkezett mind a kettő lány valamiféle megfoghatatlan erotikus kisugárzással, amely szinte minden emberre hatással volt.-Bocsánatot kérek, de most sem mertem sokáig idejönni hozzád. Nem tudtam hogy fogsz fogadni. Egy hete volt az az éjszaka, és nem tudtam mit gondolsz, mit érzel irántam. Bocsánat-szinte suttogott Chicholína. Margit felé fordult és meglepődve látta hogy Chicholína szipog.-Úristen, de hülye vagyok!-kiáltott fel.-Én nem tudtam hogy te így érzel-megsimogatta Chicholína arcát-azt hittem el is felejtettél.-Dehogyis felejtettelek el, az volt az egyik legszebb éjszakám-mosolyodott el Chicholína.-Hát még nekem-vallotta be elpirulva Margit.-És azóta hogy alakult a kapcsolatotok?-kérdezte Chicholína arra a vágyaktól és erotikától teli éjszakára utalva.-Hát kb. három napig kerültük egymást Janival, de aztán egyszer egyedül voltunk otthon, és muszáj volt beszélni arról az estéről. És akkor kibeszéltük magunkból a félelmeinket, álmainkat, és mindent ami csak attól az éjszakától bennünk volt. Aztán átöleltük egymást, előbb testvériesen, de felébredt bennünk a vágy és csókolózni kezdtünk, aztán...-elvörösödve hallgatott el.-Szeretkeztetek-fejezte be a mondatot Chicholína mosolyogva.-Hát igen-vallotta be továbbra is elpirulva a lány. Sokáig beszélgettek arról az éjszakáról is meg minden más is szóba került, de azért a szex maradt a beszélgetésük fő témája.-Azt tudod, hogy sokat gondolkodtam rajta, hogy elmondom anyámnak mi volt akkor este?-kijelentés volt, nem kérdés.-És?-kérdezte Chicholína.-Végül nem tettem. Jani sem akarta, mert akkor el kellett volna mondani azt is, hogy mi is voltunk együtt és biztos hogy az nagyon kiakasztotta volna anyámat. Meg ez így a mi titkunk marad. A mi édes titkunk-fejezte be mosolyogva. - de persze rólad áradoztam pár órát neki - nevetett Margit.-Tényleg, Jani hol van?-kérdezte Chicholína.-Elment apámmal valami üzleti ügyben-válaszolta a lány-menjünk lassan, anyám már vár bennünket-utalt a anyja talán egy órával ezelőtti telefonhívására. Összeszedték a cuccaikat és Chicholína kocsijába ültek. A nő már ismerte az utat és hamarosan megérkeztek Margitékhoz. Az anyja, Margit, eléjük sietett. Margitlányát puszival fogadta, majd Chicholínához lépett. A nő a kezét nyújtotta, de meglepetésére Margit nevetve ölelte át.-A legendás Chicholína, mind a két gyermekemet elvarázsoltad-szólt mosolyogva és bekísérte őket a házba. Chicholína jól megnézte az asszonyt, mert bár negyvenhez közelített, elképesztően jól nézett ki. Fiatalos volt és szép. Margitlánya tőle örökölte a külsejét, és sokkal inkább lehetett volna a lány huszonéves nővére, semmint a 40 éves anyukája. Folyamatosan nevetett és a vidámsága ragadós volt. Vacsoráztak, majd a hátsó teraszon beszélgettek.-Nos Chicholína, nem csodálom hogy elcsavartad a gyerekek fejét, valóban gyönyörű vagy és biztos hogy férfiak és fiúk ezrei álmodoznak rólad-szólt mosolyogva Margit anyukája.-Nem tudom, nem mondták-nevetett fel a nő-viszont az nekem szinte hihetetlen, hogy te vagy Margit és János anyja. Ha azt mondod, hogy 30 vagy simán elhiszem.-Köszönöm, de sajnos már nem annyi vagyok. Ez a csaj 14 éve született, a bátyja pedig 16 éve.-Anyu, tényleg sajnálod hogy nem vagy fiatalabb?-kérdezte Margit lánya.-Erre így nehéz válaszolni, mindenki szeretne egy bizonyos kor után fiatalabb lenni, mert a fiatal szép. De persze Jani és miattad nem bánom hogy ennyi vagyok-fejezte be. Odahúzta lánya fejét és megpuszilta.-Gyertek be a házba, itt kint hűvös van egy kicsit-azzal bementek az egyik szobába, és mivel kicsit fáradtak is voltak a lányok, leheveredtek a méretes franciaágyra. Középen volt Margit annya Lánya a jobb vállán, Chicholína a balján feküdt. Mindkét lány a strandon viselt bikini alsót és pólót tartotta magán, míg lánya annya egy vékony, rövid, nyári ruhában volt. Félálomban beszélgettek a világ dolgairól, de mivel Chicholínát érdekelte a szex, ezért a beszélgetést abba az irányba terelte.-Jó a férjeddel az ágyban?-kérdezte halkan.-Helló, amint látod itt van a kiskorú lányom is, nem hiszem hogy őt érdekelné ez a téma. Nem mérgesen, vagy megdöbbenve mondta, hanem inkább mosolyogva.-Tévedsz anyu, érdekel a szex és ha rólatok szól, annál jobban-mondta szinte suttogva a lánya.-Hát nem is tudom-tétovázott az annya-pár dolgot elmondhatok, hiszen nem vagy valóban már kislány.-Igen, Jánossal a férjemmel nagyon jó a szex. Abszolút egymásra vagyunk hangolódva. Ismerjük a másik minden rezdülését, vágyait, álmait.-a válasza felért egy szerelmi vallomással.-A vágyakról, álmokról beszélsz nekünk?-kérdezte Chicholína.-Tudjátok ez úgy van, hogy a szex közben néha eléggé vad dolgokról beszélünk, úgy mintha az tényleg megtörténne. De persze, csak álmok maradnak.-Például olyanról is beszéltek, hogy ott van egy harmadik is?-folytatta a kérdezősködést Chicholína.-Jézuskám, ne kérdezz a lányom előtt ilyeneket-kérlelte Margit, anyukája de a szobában eluralkodó erotikus hangulat már hatalmába kerítette őket.-I-igen-felelte kis idő után, fojtottan az asszony.-És ki volt az?-folytatta Chicholína a vallatást.-Ez nem ilyen egyszerű.-felelt az asszony-van hogy csapongunk, de van hogy egy szituációt végig viszünk szövegben.-Csak a te korosztályod szerepel ezekben a történetekben?-Nem, legtöbbször igen, de nem mindig.-Mesélj, kik szerepeltek?-Chicholína, kérlek! Nagyon szívesen beszélek veled ilyen témákról, mert szeretek a szexről dumálni, és ezt senkivel nem tehetem meg, de itt van a lányom, és ez már túl sok így nekem.-De anyu, engem tényleg nagyon érdekel, és esküszöm soha senkinek nem beszélek erről, kérlek mond el mik a vágyaid-suttogva, de határozottan beszélt a lánya.-Nos, volt már olyan is hogy egy jóval idősebb férfival szeretkeztem, meg volt már hogy egy idősebb nőről kellett szituációt kitalálni-elmondta, és kicsit megkönnyebbült. Aztán rájött, hogy korai volt az öröme.-És fiatalabbal voltál már így?-fojtott hangon kérdezte Chicholína.-Igen-jött sokára a válasz.-Ki volt az?-ezt már Margitlánya kérdezte.-Nem akarom elmondani-szinte könyörgött az asszony.-Margit?-szinte suttogta a kérdést Chicholína. A válasz azonnal jött.-Nem... Nem volt felháborodott vagy mit képzelsz hangsúly, csak egy egyszerű nem. Aztán folytatta.-... Antónia szerepelt már ilyen elképzelt szituációban-fejezte be a mondatot. Lánya elkerekedett szemekkel emelte fel a fejét.-Az a Antónia?-kérdezte elképedve.-Igen-suttogta az annya-az a Antónia. Chicholína kérdően nézett az annyának a lányára.-Egy szépség királynő  a médiából. Nagyon csinos meg minden, de még 14 éves, mint én.-Nem mintha számítana, de őt nem én találtam ki, hanem apád. De úgy, hogy még a nevét sem tudta, csak valami miatt megtetszett neki.-Semmi gond-nyugtatta Chicholína.-én már szeretkeztem is fiatalabb lánnyal, meg fiúval is-fejezte be mosolyogva.-Akkor most te jössz, hogy volt ez?-kérdezte az asszony.-A páromnak nagyon jó barátja egy arab herceg. Üzleti partnerek voltak, és 6 hónapja ott töltöttünk 1 hetet. És az utolsó nap beküldött egy fiatal lányt meg egy fiatal fiút a lakosztályunkba. Csak a barátom nem volt ott. Így velem foglalkoztak mind a ketten. Amolyan búcsú ajándék volt. És nagyon-nagyon élveztem minden érintésüket. Csodálatos volt-fejezte be Chicholína.-Kicsit irigyellek-kuncogott fel az asszony.-Te Margit, ahogy kiderült, kedveled a fiatalokat és itt van egy gyönyörű lány mellettetek...-nem fejezte be Chicholína, de az asszony értette.-De ez butaság, ő a lányunk.-nem volt semmi rosszallás a hangjában, egyszerűen egy tényt közölt-ha majd neked is lesz családod akkor rájössz, hogy rájuk nem tudsz szexuális vonzalommal nézni. Lehetnek bármilyen szépségek-nevetett a lányára.-Kösz anyu, tudtam hogy szuper vagy, de te még annál is több vagy. Annyira jó hogy elmondtad ezeket a dolgokat. Imádlak.-kicsit feljebb csúszott és hatalmas puszit kapott az annya.-És mit csináltál azzal az Antóniával?-folytatta a kérdezősködést Chicholína.-Na nem, azért ez már sok lesz-nevetett fel az asszony.-Nem, nem anyu, légyszíves válaszolj-kérlelte a lánya is.-Ez nem igaz! Hogy ilyen dolgokat elmondok nektek. Először simogattam, aztán meg ki... , na ne kelljen mindent kimondani-könyörgött.-De igen-sürgette Chicholína.-Ok, kinyaltam-hatalmas sóhaj szakadt ki az asszonyból.-És ő is téged?- ezt lánya kérdezte.-Igen-suttogott.. Chicholína lassan lejjebb csúsztatta a fejét és az arca az asszony mellére került. Vállpánt nélküli ruha volt rajta, és egy könnyed mozdulattal lemeztelenítette a mellét.-Na de ... mit csinálsz?-nem volt igazi tiltakozás a szavaiban.-Kérlek Chicholína ne...-könyörgött de nem tudott igazán ellenkezni. A szexuálisan túlfűtött légkör már hatalmába vette a testét. Az agya még tudta hogy nem szabad ezt tennie, de a teste már nem bírt tiltakozni. Így Chicholína ajkai szabadon kényeztethették a csöcsét. Szép, kerek csöcsei voltak az asszonynak, cseresznyevörös bimbókkal. Sima bőre csillogott a félhomályban. Ahogy Chicholína puszilgatta, csak érzékelni tudta hogy a másik csöcsét is lemezteleníti a lánya, és kíváncsian simogatja. Nem akarta ezeket a dolgokat. Abba még valahogy beletörődött volna, hogy Chicholína kicsit kényezteti, de lányát nem akarta. Csakhogy nem tudott ellene tenni semmit. Chicholína egyre jobban felkorbácsolta az érzékeiket, és az asszony észre sem vette, már meztelen is volt. Karcsú alakja vágytól remegett.-Kérlek lányom te ne csináld-könyörgött, de a hangja azt suttogta, hogy nagyon élvezi a simogatásokat, csókokat. Chicholína bal keze az asszony hasát, vénuszdombját, combjának belsejét cirógatta. Margitlánya a csöcsét szopta és amikor Chicholína megfogta a lány kezét, tudta hogy mi fog történni.-Istenem, lányom ne-könyörgött az asszony mikor megérezte lánya kezét a vénuszdombján. A szétnyíló combjai azonban meghazudtolták a szavait. Mindkét lány az asszony pináját simogatta. Puszilgatták a combjait, hasát, és a vágytól lüktető ágyékát. Aztán amikor lánya a combjai közé került és a nyelve megérintette a szeméremajkait, felrobbant vele a világ és csak a gyönyör maradt. A tiltott, ezerszeres gyönyör. Lánya átölelte az anyja combjait és a nyelvét a szeméremajkai közé fúrta. Chicholína keze közben, Margit ajkai fölött, a pöckével játszott. Teljesen ellazult az asszony teste. Már nem érdekelte hogy a lánya és egy másik fiatal nő szerzi neki a gyönyört. Csak az élvezet maradt. Chicholína ekkor hasra fordította. Széthúzta a farpofáit. A pinája annyira nedves volt már, hogy a végbelére is bőven jutott a gyönyör levéből. Könnyedén hatolt be a nagyujja az asszony végbelébe. Lánya kezét is odahúzta és a lány is az ő ujja mellé csúsztatta az övét. Közben folyamatosan simogatták a pináját. Kihúzták az ujjaikat és Chicholína az annya lányának ktarkóját fogva finoman lenyomta a fejét.  a lány nyelve a bársonyos bőrhöz ért. Chicholína újra széthúzta az asszony farpofáit és így lánya nyelve a végbelébe hatolt. Ekkorra már csak egy érzés maradt az asszonyban, a gyönyör érzete. Teste hol megfeszült, hol meg teljesen ellazult. A gondolatait csak az élvezet irányította. Akarta ami történt vele, akarta hogy szeressék, hogy simogassák és hogy kinyalják. Folyamatosan volt orgazmusa. Szédítő magasságokban járt és csodás dallamok szóltak az agyában. Aztán egy hatalmas sóhaj, és vége lett. De csak egy pár pillanatra és utána újra elöntötte a vágy. Lenyúlt és lányát felhúzta magára. Forrón, sokáig csókolta. Megfordult vele és most ő került felülre. Lejjebb csúszott a lányán. A cicijeit csókolta, szívta. Aztán még lejjebb ért és a hasát puszilgatta, majd a combjai közé került. A férjével folytatott szex közben oly sokszor elképzelt szituáció, most megvalósult. Csak nem idegennel, hanem a saját lányával. De azokban az esetekben sohasem volt annyira érzéki, vágytól és gyönyörtől teli a szeretkezés, mint most. Lánya combjai engedelmesen nyíltak szét és a pinája befogadta annya nyelvét. Chicholína áttérdelt a lány hasa felett. Megfogta a lány lábát térdhajlatban, és felhúzta. Így annya nyelve egyszerre simogathatta a lánya pináját és seggét. A lány nem volt olyan csendes mint az anyja, és hangos nyöszörgéssel élvezett. A gyönyöre csúcspontján egy nagy adag kéjlevet lövellt ki magából. Annya és Chicholína lenyalogatták a lányról a nedvességet. Aztán szinte észhez sem térve, rajtaütésszerűen elaludtak. Chicholína fenekét megpaskolva ébresztette a lányokat reggel az asszony.-Gyertek reggelizni-szólt és gyorsan kiment a szobából. A lányok nyújtózkodva, nyöszörögve ébredtek.-Szia Chicholína-köszönt mosolyogva Margit.-Szia-nagyot nyújtózott Chicholína-hogy érzed magad?-Csodálatosan. Annyira tiszta és szép minden ez az éjszaka után.-szinte ragyogott a lány-De anya biztos nincs ilyen jól-szólt elkomorulva.-Ez biztos hogy hatalmas trauma volt neki.-Chicholína sem mosolygott már. De mivel fiatalok voltak és alapvetően vidámak, a fürdőszobában már hatalmasakat visongtak és nevettek. az asszony a hátsó tornácon terített nekik és hármasban megreggeliztek. Az éjszakáról eközben egy szó sem esett, és egymás pillantását is kerülte az asszony és lánya. Reggeli után csendben ültek. Aztán Chicholína kezdte el.-Margit, ez neked most biztos nagyon kellemetlen-szólt csendesen. Az asszony a tányérjába meredt.-Azt hiszem a kellemetlen nem pontos-a mondat végén már hüppögött. Aztán el is tört a mécses és hangos zokogásba tört ki.-Mit tettem?-kérdezgette önmarcangolóan. Chicholína vigasztalta.-Semmit sem tettél ami rossz lett volna-mondta Chicholína-jól éreztük magunkat, nagyon is. Tudom hogy a világ úgy gondolja nem szabad ilyet tenni, de hidd el nekem, a 16 éves lánynak, hogy mindent szabad ami örömet okoz neked is meg a másiknak is. Te nem láttad, mert kimentél a szobából, hogy Margitlányod boldogan ébredt és ragyogott egészen addig míg eszébe nem jutott, hogy te biztos most nagyon szarul érzed magad. Pedig nincs rá okod esküszöm.-A világ úgy gondolja, hogy örömöt szerezhetsz a lányodnak, de gyönyört nem.-folytatta Chicholína-Nem tudom miért alakult ez így.-Erre van sejtésem-hagyta abba a sírást az asszony.-valószínűleg nem gondoltak anya lánya kapcsolatra, hanem ellenkező neműek családi viszonyára. És a vérfertőzés miatt alakult ez így. A vérfertőzésből sok nem egészséges gyermek született és ezért tiltották a családon belüli szexualitást.-Ez biztos így van-szólalt meg Margit-de nem érdekel túlzottan. Szeretlek anyu és ez a fontos nekem.-Kicsim, nekem is ez a legfontosabb, de ez szex volt. És ezt nem szabad-nézett először a lányára az annya.-Szóval azért nem szabad, mert a világ nem engedi? Ez nem is te vagy anyu! Az nem számít, hogy nekem mennyire jó volt, hogy én mennyire jól éreztem magam? Hogy az éjjel voltam életemben a legboldogabb?-most Margitnak görbült le a szája. Az annya felugrott és átölelte a lányt.-De igen kicsim-suttogta a fülébe-csak ez számít igazán.-Akkor most itt simogasd meg a cicimet-szólt a lány komolyan.-De, nem szabad-szabadkozott az asszony, de erőtlen volt a hangja. Egyszerűen kénytelen volt beismerni, hogy felizgatta a lánya kérése.-Gondoltam-a lány hangja hideg volt. Annya felállította lányát, leült ő a székre és a lányát az ölébe húzta.-Kicsim, elvesztem, de legalább az okozza a vesztem, akit szeretek. Kigombolta a lánya blúzát és puszilgatni kezdte a cicijeit. Margit átölelte a fejét és magához szorította. annya érezte hogy elhatalmasodik rajta a gyönyör. Jobb kezét Margit combjai közé csúsztatta.-Te kis gazember, nincs is rajtad bugyi-nézett fel mosolyogva.-Sejtettem, hogy ez lesz, úgyhogy nem húztam, de Chicholína sem-nevetett fel, barátnőjére mutatva aki fellibbentette a rövid ruháját, megmutatva sima vénuszdombját. Lementek a verandáról a füves udvarra. Tujákkal volt a kert körbevéve, védve illetéktelen tekintetektől a magánéletüket. Leterítettek egy hatalmas plédet, meztelenre vetkőztek és letelepedtek. Újra az asszony volt középen a lányok a két oldalán. Lánya Margit keze rögtön annya combjai közé csúszott. Érezte hogy az anyja nedves.-Neked ez ennyire jó, vagy máskor is ilyen hamar nedvesedsz?-kérdezte suttogva.-Van abban valami amit Chicholína mondott a tiltott gyümölcsről. Az mindig sokkal édesebb-a hangján hallatszott, hogy mosolyog.-Elég nehezen pörgök fel máskor, de a te érintésed azonnal beindít. Az asszony combjai szétnyíltak, és a két lány csókolta, simogatta mindenhol. Margit áttette a térdét az anyja vállainál és ráereszkedett a szájára. Annya megmarkolta a combjait, és így szabályozta a magasságát. Egyre hevesebben járt a nyelve lánya pinájában, miközben a lány Chicholínával csókolózott. Chicholína a lány nagyon kellemes kis domborulatait simogatta, ízlelgette, majd lejjebb csúszott és az asszony csöcseit puszilta. Annya átölelte lánya combjait és gyönyör hatására, teljesen a saját szájára szorította a lány pináját. Az orra így pont lánya seggejukánál volt és a lánya ekkor kicsit hátrább dőlt. Annya megérezte mit akar, széthúzta a farpofáit és az orrával a a bársonyos bőrét simogatta, böködte. Chicholína egyre lejjebb csúszott és az asszony köldökével játszott. Majd még lejjebb ért és az érzéki pinájával találkozott. Kicsit széthúzta a szeméremajkakat és a nyelvével közéjük hatolt. Az asszony a mennyekben érezte magát. Elég nagy volt a kertjük, de azért néhány hangosabb nyögésnél az asszonynak eszébe jutottak a szomszédok. Ha hallgatózna valamelyik, vagy netán a sövényt széthúzva leskelődne... De képtelen volt bármit is tenni. A gyönyör hatalmából nem tudott kiszakadni. Sőt, még izgatónak is tartotta ebben az állapotában a lehetőséget, hogy meglesik a tiltott szex közben. Az aranyos, kedves családanya mostanra egy szexuális tárgy lett, akivel a lányok azt tettek amit csak akartak. És ráadásul mindezt borzasztóan élvezte. Margit elélvezett és közben teljesen rányomta a pináját annya szájára. Az meg csak nyelte a nedvességét. Chicholína vette észre hogy Annya fuldoklik. Megfogta a Margit derekát és még egy kicsit leszorította az anyja szájára. Csak akkor engedte fel mikor már az asszony egész teste csavarodott és rángatózott a légszomj miatt. Ráhajolt az asszony ajkaira és megcsókolta.-Úristen, ez nagyon nagy volt-lihegte az asszony-majdnem megfulladtam, de ennél nagyobb gyönyöröm még sosem volt.-Tudom-mondta a nő-én is már jártam így, és tényleg nagyon nagyot lehet élvezni, ha fuldokolsz előtte.-Akkor ezt majd én is szeretném kipróbálni-kapcsolódott be Margit is-nem tudtam miért szorítasz le, de most már világos. Az asszony lehúzta Chicholínát és megcsókolta. Chicholína felemelte a két karját és átadta testét az ajkaknak, kezeknek. Az asszony szívta felváltva a bimbóit, és csókolta a hasát. Margit közben Chicholína combjai közé helyezkedett és a nyelve a nő szeméremajkait, pöckét izgatta. Egyre erősebbek lettek a csókok és egyre gyorsabbak a nyelvek. Chicholína sikítozva élvezett el. Az asszony ijedten nézett körül, de nem látott vagy hallott semmi reakciót a szomszédok felől. A délelőttöt az udvaron töltötték. Mindannyiuknak többször volt orgazmusa. Felajzva, gyönyörök között érezték magukat. Több órás együttlét után lefürödtek, és a délutáni forróság ellen a hűvös szobában leltek menedéket. Vége!!!
Hozzászólások
otto64 ·
Nos, azon kívül, hogy semmi tagolása a szövegnek, igazán makulátlan, és ha belekötnék, akkor az tényleg csak kötözködés lenne :)
Viszont azzal, hogya a címben szerepel ennek a bajuszos nőnek a neve, abbéli elvárásamat keltette életre, hogy talán elfeledkezhetek róla, és tényleg elképzelhetek egy szöszit, na egy olyat, aki tényleg jól néz ki.
Viszont addig bírtam olvasni, hogy "... Nagyon kellemes embereknek ismert meg bennünket Chicholína és szívesen barátkozott velünk. ..."
Itt elvesztettem a göztől a fonalat, és virtuális ejakulációm vulkánként robbant ki fejtetőmön, vörösre festve szemfehérjém ereit. Ha ez volt a cél, akkor itt "elélveztem" és nem bírtam továbbolvasni, és ha tényleg ezek után még volt valami pozitívum, akkor bocs. Én itt lefejeltem a monitort, és nekem már jóóóóóóóóó....

Andreas69 ·
Engem az érdekelne, ki az a "Chicholina"? Tán csak nem Cicciolináról van szó? Esetleg megnézhetted volna, hogy kell helyesen leírni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: