Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Céges karácsony a Bithuszárral

Kár lenne tagadni, hogy apukám céges rendszergazdája elég rendesen ellátta a bajomat. Elég nehezen tudtam kiverni a fejemből a frenetikus kefélést a bithuszárral. Napról napra erősebb volt bennem a vágy, hogy újra elfenekeljen. Lassan körvonalazódni is kezdett bennem a tökéletes terv.


Apukám cége minden évben karácsonyi bulit tart egy vidéki kastélyszállóban. Sokszor próbált már apu elcsábítani minket a húgommal erre a bulira, hogy hangsúlyozza a családi vonásokat a cégben a dolgozóknak. Anyu rendszeresen részt vett ezeken a bulikon, kihasználva az alkalmat hogy flörtölhet a tervező fiúkkal. Apukám nagyon meglepődött amikor bejelentettem, hogy idén menni szeretnék én is, ugyanakkor örült is. Nem értette dolgot, de szerintem addig jó amíg nem tudja a valós motivációmat.


Bérelt busszal ment le a harmincpár fős társaság a csapatszellemet erősítendő. Zsolt a kis ökörkörével a busz hátuljában szédítette a társaságot, mint a középiskolai osztálykirándulások menő arcai. Én egy Nórika nevű kiscsaj mellé keveredtem. Vörös hajú, szemüveges, hófehér bőrű szexisen szeplős csajszi, hatalmas zöld szemekkel. Igazi különleges szépség. Nagyon jól elbeszélgettünk az úton, szerintem én is szimpatikus voltam neki, mert néha nagyon mélyen a szemembe nézett és kétértelmű megjegyzéseket tett.


Másfél órás zötykölödés után megérkeztünk a szállóhoz. Mindenki lekászálódott a buszról, becsekkolás satöbbi.


- Idén nagyon kitettél magadért, Papa. Gyönyörű ez a hely. - veregettem meg apu vállát.


- Köszönöm, kedvesem de van egy kis probléma a foglalásokkal. Valamit elkavartak és a te szoba foglalásod elveszett. Az jó lesz, ha velünk alszol a superior deluxe lakosztályban?


- Na már csak az kéne - gondoltam magamban. Az egész tervemet romba döntené a egy családi szoba.


- Inkább én alszom Nórikával a lakosztályban, ti meg átmentek az ő szobájába és akkor legalább romantikázhattok is.


- Miért nem fordítva? - kérdezte anyukám.


- Hagyd, szívem! Hadd legyen a lányoké a lakosztály ha már végre eljött Niki a karácsonyi bulira.


- Legyen. - egyezett bele .


- Köszi, mami! Majd én megbeszélem Nórikával.


- Van egy rossz meg egy jó hírem neked. - léptem oda Nórikához.


- Ajjaj! Kezd a rosszal! - mondta.


- Velem kell egy szobában aludnod, de ez egy superior deluxe lesz. - közöltem nyersen a tényeket.


- Hülye vagy?! Ez két jó hír! Mekkora buli lesz már!- lelkendezett Nórika


A lakosztályunk minden képzeletet felülmúlóan pazar volt. 3 szoba, jakuzzi, bárpult, hatalmas tévék, tökéletes igényességgel kidolgozott részletek.


- Wellness? - kérdezte Nórika.


- Naná! - vágtam rá és azonnal vetkőzni is kezdtem, Nórika követte a példámat.


- Micsoda cicijeid vannak csajszi! - hízelgett újdonsült szobatársam.


- Köszi, tieid is nagyon cukik. - viszonoztam a bókot.


- Ja persze! Csoffadt citromok. - álszerénykedett Nórika.


Tény és való, hogy pici cicijei voltak, de annál hamvasabbak. Szép gömbölyű tenyérbe simuló mellek, valószínűtlenül halvány rózsaszín mellbimbókkal. Alul gömbölyű felül íves, rakoncátlan kis bimbikkel.


- Hidd el nekem, hogy a céges srácok mindegyike örömmel menne el a melleid között! - bátorítottam Nórikát.


- Te aztán mocskos egy kis csajszi vagy!


- Köszi, ezt bóknak veszem!


- Szerintem a fiúk többsége te melleidre pályázik csak félnek, mert te vagy a tulaj lánya. - fejtegette Nórika.


- Azt majd meglátjuk! - zártam le sejtelmesen a beszélgetést.


Fürdőköpenybe bújtunk és lementünk a wellnessbe. Becsüccsentünk az egyik szabad jakuzziba és onnan figyeltük, ahogy szállingóznak le az emberek egy kis meleg vizes kényeztetésre.


- Vár valaki otthon? - kérdeztem Nórikát.


- Ja persze, a macskám. - nevetett.


- Semmi pasi?


- Élvezem a szingli élet szépségeit


- Tényleg?


- Dehogy! Úgy ki vagyok éhezve mint egy lány kolesz karantén idején.


- Az itteni srácok körül kit vennél a lábad közé? - provokáltam a csajt.


- Nem is tudom, elég új vagyok. Nem nagyon ismerem a fiúkat. Persze van egy-két szimpatikus arc.


- Én szinte senkit sem ismerek. Egyedül Zsolttal volt a dolgom, a rendszergazdával. Ő nagyon kedves szimpatikus fiú.


- Mondjuk ő volt az egyik, aki így arcra normálisnak tűnt.


Szerintem használd ki az alkalmat és hajts rá. Nem csak arcra normális… - sejtelmesedtem.


- Nem is tudom…. - vonakodott Nórika.


- Csak próbáld ki a csávót, aztán majd meglátod. - javasoltam


- Ez nagyon mocskos, de tetszik. - villant meg a szeme Nórinak.


A vacsoráig a wellnessben kellettük magunkat a fiúknak különös tekintettel Zsoltra, aki egyértelműen érdeklődést mutatott a párosunk iránt. A kis bemutatóinknak volt egy nem várt érdeklődője is Timi személyében. Timi igazi párduc testű, feszes kis csajszi, az a típus, akinek nem kell figyelnie hogy mit eszik és mennyit sportol, genetikai alapon van tökéletesen vadító kis teste. Sok kalóriaszámolgató csaj ölni tudna ezért. Mindehhez párosult egy vadító mélybarna macska tekintet és émelyítően bársonyosnak tűnő halvány kreol bőr. Néha szinte az volt az érzésem, hogy szemezik velem, de biztos csak a mocskos biszexuális fantáziáim törtek felszínre.


Vacsorára ízlésesen dögösre vettük a figurát Nórikával. Én nem nagyon engedhettem el, magam hiszen a szüleim is itt voltak. Szerintem pont eltaláltam az egyensúlyt a gondolatébresztés és a visszafogott elegancia között. Nórika nem fogta magát ennyire vissza. Miért is tette volna? Rövid gatyás kosztümöt vett harisnya nélkül, turbó push-up melltartóval, ami az apró kis cicijeiből ellenállhatatlan dekoltázst varázsoltak.  Rövidnadrágja úgy feszült a kerek seggén mint valami forró naci. Ma este biztos, hogy fog kapni pár mocskos ajánlatot.


Nem úgy mint én! :( Minden bizonnyal most már az is tudja a cégnél, hogy én vagyok a tulaj lánya, aki korábban nem rendelkezett ezzel az infóval. A vacsora folyamán csak udvariaskodó, hivatalos hangételű csevelyekben volt részem. Egy fickó sem akart flörtölni, senki nem viszonozta a “dugj-meg” mosolyomat. Még Zsolt is tartotta a 3 lépés távolságot, annak ellenére, hogy amikor legutóbb beszéltünk elég egyértelműen a tudtomra adta, hogy a melleim között szeretne elélvezni. Amikor észleltem, hogy tabu kategóriába kerültem leváltam Nórikáról, hogy legalább az ő bizniszét ne rontsam. Gyorsan egymásra is találtak Zsolttal. Nevetgélés, haj símogatás, szóval szépen egymásra hangolódtak. Egyértelműen csak órák kérdése volt, hogy az ágyban kössenek ki. Felmentem a lakosztályba, beletörődve, hogy nekem ma már nem terem babér. Ledobtam magam az ágyra, lefejtettem magamról a harisnyámat és félálomban azon elmélkedtem, hogy hogyan is gondolhattam azt hogy apu céges karácsonyi buliján bárki is a horgomra akadhat.


Nyílt az ajtó. Nórika és Zsolt jöttek és már elég jó kedvűek voltak az ingyen piától.


- Jaaajdejóóó, hogy itt vagy Niki! - lelkendezett Nórika.


- Sziasztok. - válaszoltam kimértem, hogy picit lehűtsem őket.


- Figyi, Zsolt azt mondja, hogy én nem tudok kielégíteni egy nőt!


- Tuti hogy nem! - erősítette meg álláspontját Zsolt


- Miért próbáltad már? -kérdeztem


- Hát igazság szerint még nem. - lombozódott le Nórika.


- Akkor ezt elég nehéz lesz bizonyítani. - romboltam tovább Nórika hangulatát.


- De nem akarom, hogy ez a bitszaki egy pillanatra is azt higgye, hogy igaza lehet. - meredt maga elé Nórika szinte összetörten.


- Idefigylelj, csajszi! Tegyél egy próbát velem. Én sem akarom, hogy neki legyen igaza.


- Köszi-köszi! Igérem nem fogod megbánni. - tért vissza az élet Nórikába.


- Merem remélni! - válaszolta mvihorászva.


- Ez már tetszik! - kezdett nyáladzani Zsolt.


- Te csak vegyél vissza. Az ajtó elött fogsz várakozni és amikor kész vagyunk megkapod az eredményt. - oltottam le a fickót, mintha nem is akarnék kefélni vele.


- Aham, és mi garantálja, hogy igazat mondtok? - akadékoskodott Zsolt.


- Mondjuk ez jogos. - vetette közbe Nórika.


- Hát legyen. Maradj és csorgasd a nyálad! - egyeztem bele lemondóan.


Nórika odalépett hozzám, átölelt és ugyanazzal a mozdulattal lehúzta a ruhám zipzárját a hátamon. A ruhám pár másodperc múlva már a padlón hevert. Határozottan megcsókolt, kezei pedig a fenekemet markolászták. Jól csókolt, nagyon jól. Az ágyra lökött és a nyakamon folytatta a szeretgetésemet. Libabőrös voltam ahogy az ajkai végigcsúsztak a nyakamon a dekoltázsomba. Már most tudtam, hogy a csaj képes lesz kiállni a próbát. Melltartóm pántját lehúzta a vállamról én pedig készségesen kipattintottam a kapcsot a elől (Igen, elöl. Néhány melltartón elöl a van a kapocs a ti kedvetekért fiúk! :)). Alig vártam, hogy nekiessen végre a melleimnek. De nem így történt, ahelyett, hogy nyalni-falni kezdte volna melleimet nagyon finom gyengéd puszikkal kényeztette a kebleimet. Nyelve hegyével körözni kezdett a mellbimbóm körül, szinte az őrület határára sodorva. Szerencsére nem kínzott hosszan és kezelésbe vette a mellbimbóimat is, miközben a melleimet markolászta. Láthatóan ő is nagyon élvezte a játékot a cicimmel. Csak úgy csattogott a nyelve, mikor az egyik ciciről másikra pozícionálta magát. Felemelkedett a melleimről és elkezdte kigombolni feszes kis blúzát és a következő mozdulattal már dobta is le csipkemelltartóját felfedve hófehér kebleit.  Nem tudtam megállni és azonnal rájuk markoltam. Hátraszegte a fejét, behunyta szemét és úgy élvezte a csöcsörészést. Ajkait harapdálta és sóhajtozott, véleményem szerint túlságosan is élvezte a simogatásomat.


- Hé csajszi! Itt nem nekem kéne elélveznem? - vontam kérdőre.


- De-de, bocsika! Csak annyira élveztem, ahogy dögönyözted a cicimet.


Újra rám hajolt és szép lassan elkezdett lefelé vándorolni a testemen, végig csókolva a hasamat, derekamat, csípőmet. Végtelenül lassan a célterülethez ért ajkaival. Nem vette le a bugyimat, nem húzta félre hogy hozzáférjen a puncimhoz. Textilen keresztül simogatta ajkaival a dombocskáimat.


- Ne kínozz tovább! - könyörögtem kegyelemért.


- Mondd, mit szeretnél? - feszítette tovább a húrt Nórika.


- Nyalj ki! - mondtam türelmetlenül.


Lassan lehúzta bugyimat és odadobta Zsoltnak aki a közelben lévő fotelből figyelte az eseményeket. Anyaszült meztelenül feküdtem az ágyon felhúzott térdekkel a lábam között  ezzel a vörös hajú ördöggel, miközben Zsolt karnyújtásnyiról figyelte minden rezdülésünket. Nórika belső combom kalandozott ajkaival  szisztematikusan kerülve a lábam közét. Tudtam, hogy szándékosan húz fel annyira, amennyire csak lehetséges. Tüzelt a testem, olyan kívánosnak éreztem magam mint még soha.


- Gyerünk már! Csináld! - nyüszítettem.


Amint a mondat végére értem a nyelve a nagyajkaimat kezdte nyálazni, morogtam a gyönyörtől. Utána egyesével bekapta mind a kettőt és az ajkai között morzsolgatta őket, erre a melleim intenzív markolászásával válaszoltam. Nyelvével a csiklómat kereste és gyorsan meg is találta, gyengéden körözött rajta, miközben hüvelykujja a puncimba csúszott. Nagyon nehezen tudtam türtőztetni magam. A csiklónyalás és az ujjazás együtt az orgazmus határára repített. Próbáltam még picit visszatartani, de aztán végül egy óbazdmeges  nyögés közepette elmentem. Csodálisztikus érzés volt, ahogy a felszabaduló kéj átjárta testemet.


Nórika elégedett mosolygott felettem, a pulzáló puncimat és pihegéstől ringó melleimet figyelve.


- Nos, Zsoltika?! - hivalkodott a végeredménnyel Nórika.


- Mi-mi-mi? - riadt fel Zsolt, na nem álmából hanem a testem bámulásából


- Ki tudok elégíteni egy csajt vagy sem? - kérdezett rá az egyértelmű végeredményre Nórika.


- Ki-ki, persze. - ismerte el Zsolt még mindig a bugyimat morzsolgatva.


- Most én jövök! - vágtam közbe.


- Hogymivan? - kerekedett el Nórika szeme.


- Most én foglak a csúcsra juttatni.


- Hhhhmmmmm, jól hangzik, csajszi. - egyezett bele könnyedén a szobatársam.


Az ágyra löktem a csajt és már neki is álltam a nadrágja kigombolásának. Amint lehúztam róla rögtön megcsapott az a bizonyos illat. A kislány puncija már nagyon türelmetlen volt és én nem is várattam sokáig. Egy mozdulattal rántottam le bugyiját. Azonnal szétette a lábát felkínálva magát a nyelvemnek és az ajkaimnak. Lábai közé térdeltem széles terpeszben fenékkel Zsolt felé. Hadd lássa, amit látni szeretne. :)  .Tökéletesen csupasz puncija szinte könyörgött a kényeztetésért. Méretes klitorisza beékelődött puha nagyajkai közé tökéletes célpontot nyújtva nyelvemnek, szeméremajkai finoman bújtak meg nagyajkai takarásában.


- Ha lenne… - kérdeztem volna partnerem.


- Igen, ha lenne, akkor vörös lenne, csak csináld már! - sürgetett Nórika választ adva kérdésre, amit fel sem tudtam tenni


Nem mertem egy másodpercet sem várakoztatni. Nyelvemet nekinyomtam puncivágatának és könnyedén felsiklottam egészen a csiklójáig. Cuppogni kezdtem a kis rózsaszínen, amire heves sóhajok jöttek válaszként. Nagyon élveztem a szerelmeskedést a kis kopasz nyuszival és minden jel szerint ő is nagy örömét lelte a nyelvemben. Fejemre tette a kezét és irányított a továbbiakban. Tovább kellettem a fenekemet Zsoltnak hátha kapok rá csattanósat. Lábam között átnyúlva nyüstölni kezdtem a puncimat, hátha Zsolt végre kap az alkalmon és jól helyben hagyja a puncim. Épp egy dögös vöröst nyaltam ki és a puncimat simogattam és ő még a nadrágját sem gombolta ki. Nórika tovább nyögdécselt és közeledett a csúcshoz. Átvettem tőle az irányítást és becsúsztattam két újamat a puncijába. Nyögdécselés összeszorított szájú morgásba váltott káromkodásokkal megszakítva. Nagyon édi volt, ahogy próbálta magát kontrollálni mindenfajta látható eredmény nélkül. Légzése hirtelen felgyorsult, kapkodóvá vált amit végül egy hatalmas mélyről felszakadó sóhaj szakított meg. Elélvezett.


- Köszönöm Niki. Ez isteni volt! - hálálkodott Nórika még mindig zihálva


- Én köszönöm a lehetőséget. - udvariaskodtam


- Most már faszra vágyom! - jelentette ki Nórika.


- Na de kisasszony! Hol itt az illem?! - utasítottam rendre a kiscsajt.


- Elnézést! Kedves Zsolt. Lenne kedve a hímvesszőjét a számba helyezni örömszerzés céljából? - bohóckodott tovább Nórika


- Meg hát! -vágta rá Zsolt


- Akkor én megyek is srácok! Érezzétek jól magatokat. - csináltam úgy mintha nem azért jöttem volna el erre a karácsonyi izére, hogy Zsoltot a lábaim közé vegyem..


- Én elbírok két lánnyal is! - próbálta életben tartani az édes hármas reményét Zsolt.


- Nekem pedig biztos, hogy elkel majd  a segítség. Szóval maradsz! - döntött Nórika


- Gyere Nórika, cuppanj rá azokkal a gyönyörű ajkaiddal a farkamra. - adta ki a határozott utasítást Zsolt meg sem mozdulva a fotelban.


Nórikát nem kellett sokat noszogatni. Rögtön a fiú lábai közé térdelt és elkezdte kigombolni a nadrágját. Türelmetlenül hámozta ki vágyai tárgyát, Zsolt farkát. Rámarkolt és legnagyobb meglepetésére a keményedés semmilyen jelét nem tudta felfedezni rajta. Persze én tudtam, amit tudtam... :) Nórika zavarba jött, de nem mert szólni se  méret miatt, se a készültségi szint miatt. Gyengéd csókokkal ébresztgette a pajszert, ami készségesen szolgálatra jelentkezett. Alig fél perc alatt kő kemény lett Nórika gondoskodásának köszönhetően. Térdre ereszkedtem én is, hogy csatlakozzak a szobatársamhoz.


- Ne, te inkább táncolj! Láttalak a bárban, ahogy  ráztad magad, látni akarom újra, de most meztelenül. - lepett meg utasításával Zsolt.


- Szóval táncot szeretnél? Legyen! - egyeztem bele. Bármit kért volna megteszem csakhogy újra beleülhessek a farkába.


Nem volt még olyan fickóm, aki ne kért volna sztriptízt vagy meztelen táncot. Nem egy születésnapi és karácsonyi ajándékot úsztam meg ezzel a meglepetéssel. Pontosan tudtam mit szeretne Zsolt látni. Kilibbentem a nappaliból, összepárosítottam a telefonomat a hangrendszerrel és elindítottam a kedvenc zenémet. Nem állítottam túl hangosra, hadd hallja Zsolt, ahogy a csaj cuppog a farkán. bőröndömből kivettem egy csinosabb bugyi-melltartó párost, annak ellenére, hogy Zsolt meztelen táncot kért. Lesz az is csak picit várnia kell majd. :) Belebújtam és visszatértem az akció helyszínére. Nórika még mindig Zsolt előtt térdelt, de már nem ő szopta a fiút, sokkal inkább a bithuszár szopatta őt. Simogatni kezdtem magamat, miközben csípőmet billegve sétáltam a pár felé. Pár méterre megálltam tőlük és érzéki mozdulatokkal táncolni kezdtem. Nem csináltam semmilyen ribancos mozgást, pont elég volt hogy csak melltartó és bugyi volt rajtam. Miután kibújtam a cicifixből a hangsúly áttevődött a fenekemről a felső testemre. Simogattam, dögönyöztem a cicimet és a megfelelő tánc elemeket vettem elő, hogy szépen ringjanak a mozgásomra. Közelebb léptem a Zsolthoz, szinte karnyújtásnyira kellettem magam tőle. Láttam az arcán, hogy nem bír betelni a vonagló testem látványával. Felmásztam a fotel párnázott karfájára és úgy folytattam a táncot. Terpeszben álltam Zsolt felett egy tenyérnyi tangában és a seggemet ráztam az arcától fél méterre. Nem is kellett sokat várnom az első csattanósra a fenekemen. Táncoltam tovább, mintha mi sem történt volna. Számítottam rá, legutóbb is rendesen elfenekelt a rendszergazda. Lenézve láttam amint Nórika dolgozik a faszon legjobb tudása szerint. Elkezdtem lefejteni a bugyit magamról, ami nem kis mutatvány volt figyelembe véve, hogy a terpeszben álltam a fotel karfáján. Ma este már másodszor hullott Zsolt ölébe a bugyim és másodszor gyönyörködhetett a formás fenekem látványában.


- Ez a mennyország! - lihegte Zsolt


- Dehogy! Csak egy sima karácsony. - replikáztam.


- És legjobb részek még csak most jönnek... - egészítette ki Nórika.


- Nagyon jó kisfiú lehettél idén, hogy két ilyen fullos ribancot hozott neked a Jézuska. - ugrattam Zsoltot.


- Mondjuk tényleg az voltam... - nevetett fel.


Megerősítve Nórika iménti kijelentését, mármint hogy a legjobb részek még csak most következnek térdre ereszkedtem a fotel karfáján és bejelentkeztem Nórikánál Zsolt farkára. Készségesen átengedte a faszt szopásra, ő pedig lecsúszott nyelvével a zacsit kényeztetni. A Pózból adódóan a fenekem gyakorlatilag Zsolt arcába nyomódott, aki nem is fogta magát vissza és nyelvét a nagyajkaimon futtatta fel-alá. Ez csak előjátéknak bizonyult, mivel pár másodperc játszadozás után mindkét kezével belemarkolt a seggembe és olyan mélyre hatolt bennem a nyelvével amennyire csak tudott. Azt hittem fel fog falni, olyan hevesen nyalta-szopta-harapta a hátsómat. Persze én sem tétlenkedtem számban a farkával, igyekeztem viszonozni az orális élvezetek a saját csöppet sem szerény képességeivel. Épp a farkát vertem a nyelvemhez, amikor egyik kezével alulról a mellembe markolt, másikkal pedig a felültről ráfogott a fejemre és koppanásig nyomta húsos farkát a számban. Kefélni kezdte a számat miközben egy kézzel csöcsörészett és a puncimat nyalta. Soha nem kaptam még ennyi ingert egyszerre egy férfitől. Közeledtem a csúcshoz, de Zsolt megelőzött. Puncimba hörgött, megfeszült és már éreztem is a meleg nedűt a számban, készségesen nyeltem, de legnagyobb igyekezetem ellenére is csorgott le egy kevés, amit Nóri nem hagyott kárba veszni. Picit még játszadoztam a számban a lankadó fasszal reménykedve, hogy még ma este rendesen ellátja a kis nyuszim baját és persze a látványról se mondanék le ahogy Nórika arca eltorzul a benne pumpáló fasztól.


- Hát ez ma sem sikerült! -engedtem ki Zsoltot a számból.


- Micsoda? - kérdezte Nórika


- A fiatal úr kívánsága legutóbb az volt, hogy a melleim között menjen el.


- Legutóbb? Ti már keféltetek korábban?- lepődött meg a szobatársam.


- Hát igen, már volt szerencsém megdöngetni ezt a szépséges puncit. - udvarolt Zsolt.


- Nem is tudom, hogy most felháborodjak, megsértődjek, féltékeny legyek vagy mi! -


- Szerintem halasszuk el ennek az eldöntését későbbre és most inkább koncentráljuk Zsolt újbóli üzembe helyezésére. - javasoltam Nórikának


- Rendben, valóban az a legfontosabb hogy fasz kerüljön a puncinkba. - találta meg a közös nevezőt velem Nórika.


Zsolt már a farkát készítette elő a következő menetre.


- A markomban tartom a jövőtöket! - próbált viccelődni.


- Haha, nagyon vicces! Na gyorsan kapd össze magad, mert két éhes punci vár rád. - tettem helyre a srácot.


- Ez az! Ez felizgat! Mindjárt megint kemény leszek még egy-két mocskos mondat a tündéri kis ajkaitokról és már mehet is a menet. -bátorított minket Zsolt


- Gyere nagyfiú, látni akarom, ahogy rojtosra keféled ezt vörös kis szukát! - hergeltem Zsoltot.


- Érezni akarom a kezed szorítását a csípőmön, amikor magadra húzol! - próbálkozott Nórika.


- Ha te nem dugsz meg, találunk valaki mást, aki készségesen megdönget minket! - állítottam tények elé Zsoltot.


- Köszi csajok, készen is vagyok. - szakította félbe mocskolódásainkat Zsolt.


Már az ágyon feküdtünk és úgy vártuk, hogy Zsolt végre szétcsapjon közöttünk. Nórika elé térdelt és a nunijához igazította a farkát. Határozott és erős mozdulattal belecsúszott. A kiscsaj megfogta a kezemet mintha csak segítséget kérne.


- Kurvaélet, ez nagyobb mint gondoltam. -  nyögte kéjesen a szobatársam.


- Nagyobb és jobb, mi csajszi?


- Igen-igen-igen.... - lihegte Nórika a dugás ütemére.


Zsolt még csak finoman mártogatott, de a lány már úgy sóhajtozott mintha egy fiú kolesz döngetné. Szépen lökésről-lökésre hatolt egyre mélyebbre a forró punciban. 5-6 döfés után tövig hatolt a masszív fasz Nórikában. Zsolt bent tartotta a farkát miközben a  hüvelykujjával a csaj csiklóját  masszírozta. Lassan kezdte újra a lány dugását, pár döfés után már nem finomkodott tovább a lánnyal. Keményen kefélte a kis vöröset , ahogy azt minden rendes lány szereti. Ficánkolt és vinnyogott is rendesen Nórika az élvezettől. Picit irigykedtem, de tudtam hogy rám is sor fog kerülni hamarosan.


- Gyere Niki, hűtsed le egy picit a farkam. - kért Zsolt gyorssegélyt.


Nórika vénuszdombjára hajtottam a fejem és készségesen vártam Zsolt farkát. Kihúzta Nórikából és már nyomta is be az ajkaim közé. Forró volt és úgy lüktetett, hogy a nyelvemmel ki tudtam tapintani a pulzusát. Úgy kefélte a számat mintha csak egy plusz punci lenne Nórika testén. Kezét az arcomra tette rögzítve pozíciómat a szájbaszexualizáláshoz és hosszú pontos mozdulatokkal csúszkált ki-be a számban. Ha fészkelődni próbáltam mindig kaptam egyet a fenekemre. Kihúzta a húsos farkát a számból és az arcomhoz veregette. Legtöbb lány ezt megalázónak találja, de azok akik igazán szeretik a faszt egy pillanatig sem hezitálnak és odatartják a arcuk másik felét is. :)


- Gyere, tolass rá a farkamra azzal tökéletes pináddal! - vetett véget a szopópartinak Zsolt.


Négykézlábra ereszkedtem, alattam Nórika hanyatt fekve. Kihasználta az alkalmat és picit lejjebb csúszott alattam, hogy a cicimhez hozzáférjen. A seggemen már Zsolt farka csattogott, paskolt a farkával, ahol ért. Nagyon jól esett ahogy a vaskos fasz nekicsapódott a puncimnak. Nórika az arcába lógó melleimet nyalogatta, úgy bújta cicijeimet, hogy azt hittem már nem is kapom vissza őket tőle. Zsolt még egy utolsót suhintott a farkával a nunimra és már illesztette is makkját a bejáratomhoz. Nem tolta be a farkát, hanem a  csípőmnél fogva magára húzott. Mélyről jövő morgással fogadtam magamba a isteni faszt. Erősen markolta a csípőmet és pumpálta a pinámat, egyre gyorsuló ütemben. Cicijeim lobogtak Nórika arcában a kefélés ütemére. Összeszorított szájjal az orromon keresztül szuszogva élveztem Zsolt csodálatos farkát magamban. A csípőmről átfogott a vállamra és sokkal keményebben folytatta a puncim kefélését. Húsos seggem szinte visszapattant az ágyékáról, ahogy örült sebességgel farkalt. A kezem már alig érték az ágyat olyan erővel húzott magára és kefélt. Nem bírtam tovább összezárt ajkakkal, de amint kinyitottam a szám, bestiális kéjsikoly szabadult ki belőlem.


- Áááááh ,kurva élet, de imádom a farkadat! Gyerünk, ne kíméld a puncim! - visítottam.


Nem tudom, hogy Nórika mindeközben mit csinált mert nem nagyon érzékeltem a külvilágot. Lehet, hogy még mindig a melleimet nyalogatta, lehet hogy már nem is volt alattam. Zsolt kérésemet megfogadva mindent beleadva kefélt tovább. Legutóbb is meghajtott rendesen, de ez most teljesen más dimenzió volt. Kezei felcsúsztak a nyakamra, határozottan, de nem erősen markolt. Még öt perce sem kefélt, de tudtam, hogy már nem bírom soká. Remegni kezdett a térdem, megpróbáltam belemarkolni a lepedőbe, de csak a levegőt fogtam, éreztem amint Nórika rákulcsol a kezemre, még pár másodpercig vernyákoltam, ami pillanatok alatt hörgésbe váltott, amint a csúcsra értem. Zsolt tövig bennem tartotta a farkát amíg kipihegtem magam. Lekászálódtam Nórikáról és hannyat  vágtam magam az ágyon, végtelenül fáradtnak éreztem magam. Szobatársam annál inkább elemében volt. Mire magamhoz tértem már Zsolt farkával a szájában simogatta magát a hátán feküdve. Becsatlakoztam a volna a szopásba, de most nem volt erőm a maximumot adni, akkor meg ugye minek. Zsolt felette térdelt és helyzeti előnyét kihasználva kefélni kezdte Nórika arcát. Keze a lány punciját kezdte kényeztetni. A szobatársam szájában a fasszal kezdett el nyögdécselni, így az egészből csak egy mélyről jövő morgás lett. Zsolt oldalára fektette Nórikát és mögé térdelt. A lány összezárt combokkal fenekét kitolva készült fel az újabb menetre. Láttam a csaj szemén, hogy már alig várja, hogy megint befogadhassa a méretes faszt.  Nem is kellett sokáig epedeznie, Zsolt koppanásig tolta belé vastag farkát.


- Most nagyon meg foglak kúrni! - heveskedett Zsolt.


- Ne kímélj te állat! Érezni akarom, ahogy felrobbansz bennem! - hergelte Nórika


Zsolt az ígéretének megfelelően erősen bekezdett már az elején. A csaj szinte pattogott az ágyon oldalt fekve a hogy a fasz újra és újra tövig belecsúszott. Légkalapács erejével kefélte Zsolt a szobatársamat, aki nem fukarkodott a káromkodásokkal.


Ez az! Még soha nem dugtak meg ilyen keményen! - nyüszítetté Nórika


Mert még nem találkoztál igazi férfival! - röhögte Zsolt.


Édesek voltak, ahogy évődtek. Zsolt kíméletlenül baszta kiscsajt és Nórika nem is tudott betelni az élvezetekkel.Segge úgy csattogott Zsolton, hogy öröm volt hallgatni. Biztos mondtam már, hogy imádom ezt a hangot, még akkor is ha nem az én seggem csattog. :)


- Gyerünk te ribanc, élvezz el! - lihegte Zsolt.


- Élvezz belém te állat! - replikázott Nórika.


Ez aztán az épületes vita. Gondoltam magamban. Remélem, gyorsan pontot tesznek a végére és akkor megint én lovagolhatom a faszt. Nórika akarata látszott felül kerekedni, mivel a fiú egy hatalmas rántással magára húzta a szobatársamat és összeszorított fogakkal zihálva tele pumpálta a csaj punciját meleg spermájával.


- Ne haragudj édesem, de nem bírtam már tovább. - szabadkozott a Bithuszár.


- Semmi gond, pont így volt jó. - válaszolta Nórika, tenyerét a puncijához szorítva.


- Én teljesen kész vagyok csajok. - terült el az ágyon Zsolt.


- Hát én még el tudnék viselni pár menetet. - adtam hangot dugásra éhes puncimnak.


- Belőlem csak most csúszott ki a fasz, de máris hiányzik. - fogalmazott még nyíltabban Nórika.


- Nimfómán állatok! - ítélkezett Zsolt.


Nórika felpattant az ágyról és a fürdőszobába sietett kezét még mindig a puncijához szorítva.


- Ne menjetek sehova! - szólt vissza az ajtóból.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szabadka ·
Én kíváncsian várom a folytatást :)

Tbalu ·
Szia. A folytatást el tudnád küldeni e-mailben? tbalu1996@freemail.hu Előre is köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: