Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Buli után...

Én egy 17 éves srác vagyok rövid fekete hajjal. Egyszer egy jó házibuli után történt, hogy miközben hazafelé bandukoltam találkoztam egy másik bulis csajjal aki alig látott a részegségtől.

Fel akart szállni a motorjára, de inkább nem engedtem. Nem élveztem volna a látványt, ahogy elgázolják. Szóval maradásra bírtam, hogy várjon itt amíg nem jön a taxi. A csaj tetszet, rövid kis szoknyában volt és eléggé hiányos fölső pólóban, miközben visszaindultunk a bulihoz, hogy taxit hívjunk a csaj elkezdett simogatni. Én nem zavartattam magam aztán hirtelen lerántott a földre és elkezdte lehúzni a sliccem pár pillanatig ellenkeztem, aztán belegondoltam - mi bajom is lehetne?

Hagytam csináljon amit akar. Lehúzta a gatyám és a fölsőmet én meg az ő ruháit, elkezdte simogatni a vesszőm, azután bekapta. Én nagyon élveztem a dolgot. Azután abbahagyta, rám ült, és én meg beraktam. Ment a móka jó ideig több pozícióban aztán arra vett rá, hogy kinyaljam, hát engedtem ennyit már csak megérdemel :-)) Azután újra belekezdtünk a rendes szexbe furcsa volt szabad ég alatt a földön csinálni, az elején kicsit zavart de ilyenkor már észre sem vettem.

Én még nem mentem el elég jól bírtam, ő viszont marhára élvezte az biztos (én is). Aztán belekezdtünk egyfajta ,,kutya pózba" nah ezt élveztem szinte a legjobban, és itt mentem el. Ezután még csináltuk egy 15 percig, és ő is elment szerintem másodszorra. Ezután felkeltünk és egy kis fészkelődés után újra elindultunk. Furcsa volt a lány, valahogy komolyabb lett (gondolom, kezdte érezni a sok pia hatását), de közben látszott rajta, hogy élvezte. Odaértünk a házig, a buliból már csak pár kifeküdt ember maradt semmi más. Megkerestük a telefont, és hívtunk neki taxit.

Ültünk még ott egy ideig és nekem ekkor jutott eszembe, hogy nem is védekeztünk, megkérdeztem hogy talán ő szedett e valamit, most már fájó fejjel válaszolta hogy szedett fogamzás gátlót, és erre én megnyugodtam, a taxi sajnos lassan jött és mi meg elaludtunk. A taxival nem tudom mi lett, annyira emlékszem még, hogy a rendőrség ébresztett minket.

Hát ez volt az én sztorim, a csajjal ma is tartom a kapcsolatot bár szeretkezni csak akkor egyszer tettük.
Hasonló történetek
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Padre ·
szerintem émg asse igaz hogy 17éves vagy bazze

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: