Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az öltöző

Hazafelé mentem éppen, amikor elhaladtam az én lolitám iskolája mellett, persze nem véletlenül. Tudtam, hogy tesi órájuk lesz, tudtam, hogy kint fognak tesizni, a meleg tavaszi időben. Biciklis nadrág, és fehér lazább pólót hordott.

Amikor háttal állt, és éppen hajló gyakorlatokat végzett. S mikor lehajolt, hogy megérintse a lábfejét, a biciklis gatyó még jobban megfeszült formás kis fenekén. Nem tudtam levenni róla a szememet, s már szinte elképzeltem, ahogy végig simítom azt a formás kis zsömlécskéket. Teljesen be voltam telve a látvánnyal. Olyan izgató, hogy meglestem. Mert nézni a tömegben, lesve azt a hölgyet, aki mindig a fejemben jár, húúú de izgi. Sokáig álltam és figyeltem őt, addig amíg észre nem vett. Először csak nézett, majd egy furcsa pillantás, majd egy kedves mosoly. S az óra végén elindult felém. Na most mi lesz? Vagy nagyon leszid, vagy nagyon fog nekem örülni. Az utóbbi sejtésem jött be!

Amikor odaért hozzám, gyorsan megcsókolt. Körülbelül egy percig tartott és olyan volt mintha egy örökké valóságig tartott volna. Közben pedig a keze az én fenekemre, az enyém pedig az ő seggére csúszott. Megfogni formás fenekét, amiről álmodoztam az utóbbi pár percben. Jöjjek be vele, amíg átöltözik, aztán hazakísérhetném. Rendben mondtam, és kéz a kézben elindultunk befelé az iskolába. Az öltöző előtti padra ültem le. Amíg várakoztam szinte mindenki elhagyta az öltözőt. S az utolsó kimenő leány egy picit nyitva hagyta az ajtót, én pedig kihasználtam az alkalmat, és belestem az ajtón. Pont Lolitám állt az ajtóhoz közel fekete tangában, és fekete melltartóban, majd elindult a mosdó felé.

Hoops, gondoltam, mi lenne, ha utána mennék. Egy kósza ötlet volt csupán. De mégis beindultam az öltözőbe. Belestem egy picit, és már csak egy cókmókot láttam a padokon, úgyhogy lassú léptekkel elindultam a vízcsap folyó hangja után. Térden állva belestem egy picit. Ott állt háttal nekem, a tanga olyan szépen állt rajta. A tükörben nem láthatott, talán amiatt, hogy pont köztem és a tükör között állt. A haját fésülte, és valamit dúdolt magában. Majd mikor befejezte a hajfésülést, picit oldalt lépett, és a tükrön keresztül találkozott a tekintetünk. Ilyen izgatóan szép és szexi mosolyt még sohasem láttam szép arcocskáján. Aztán olyan érzésem támadt, mintha egy ördögi ötlet csapta volna meg a gondolatát. Ekkor hátranyúlt és szép lassan kikapcsolta a melltartóját, majd a földre dobta. Picit lejjebb csúsztatta a tangát, és úgy mozgatta a csípőjét, hogy az szép lassan levándorolt a combjáig, majd onnan egyenesen a földre hullott. Oldalt lépett a lábaival, és arrébb söpörte a tangát.

Kis terpeszbe tette a lábát, úgyhogy pont rálássak piciny szerelmi zónájára. Teljesen felforrósodtam. A nadrágom dudora, még nagyobbra nőtt. Eközben ez a vagány lány megfordult, eltakarta az egyik kezével mindkét mellét, míg a másikkal a lába között növő egyenesre borotvált szőrét takarta el. Szép lassan lépkedett felém, közben én pedig már teljesen bent térdeltem az ajtóban. ő is leguggolt elém, és szájon csókolt, közben a melleit az én mellkasomhoz dörgölte, az egyik kezével a hajamba túrt, míg a másikkal a dudoromat simogatta. Ekkor fölállt és elindult a tusoló felé, néztem csupasz fenekét, nagyon jól nézett ki. Rájöttem, mire gondol, úgyhogy gyorsan lekaptam magamról a ruháimat, és elindultam utána. Addig ő beállította a megfelelő hőmérsékletet, amikor odaértem hozzá, éppen hátrasimította a vizes haját, majd megfordult, és csókolózni kezdtünk, mesés csókok, édes simítások a hajába, édeskés karmolások a hátamon, lágy simítások hátára, a fenekére.

Hirtelen arrébb taszítottam egészen a falig, ahol tovább csókolóztunk. Majd elindultam egyre lejjebb a testén, csókok a piciny nyakára, a keresztcsontjára, a melleire. Szívtam a melleit, a csókoltam a melle minden pontját, Majd a hasára pár csók, az oldalára pár édeskés nyalintás, majd nyelvemmel végigszántom a szemérem dombját. A bal lábát fölemelve, és a vállamra lógatva, lágyan belecsókoltam a pinusába is. Érzékien bekaptam a kiálló húsocskáját, a nyelvemmel behatoltam a vájatkába, és az ujjammal is izgatni kezdtem a csiklóját. Hallgatni kis elfojtott sikojait isteni érzés volt. Majd amíg egészen a mennyig repítettem, kézben tartva a bal lábát, álló péniszemet behelyeztem már síkos alsó bejáratába.

Fölemeltem a másik lábát is, erre ő átkulcsolt a lábaival. Csókolóztunk, miközben lassú mozgásokkal emelgettem az én kéjpálcámon. Halkan sikongatott, és gyorsult a szívverése, és az enyém is, Én is már nehezebben vettem a levegőt. Majd a kéjnedvei ellepték teljesen a szőrzetemet, és ő szuszogva tette fejét a mellkasomra. Ekkor leszedtem a péniszemről, és amikor leszállt róla, egyből szopni kezdte. Isteni volt, ennyire még soha nem éreztem jól magam, miközben egy lány szája tapadt a péniszemre. Isteni volt, olyan mintha ellepett volna a kéj lila felhője, és csak akkor értem ki belőle, amikor sebesen csattant a spermám a csempére.

Ezután újra csókolóztunk, majd lemosdattuk egymást, megtörültük egymás minden pontját, majd fölöltöztünk, és elkísértem hazáig. Sokáig tartott az út, próbáltuk elhúzni a végtelenségig. Sokszor megálltunk és csókolóztunk, majd a házuk előtt egy hosszú szenvedélyes csókot váltva elbúcsúztunk.
Hasonló történetek
29483
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24287
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

DeeDiamond ·
Eltekintve néhány stiulisztikai hibától szerintem nem rossz, sőőőőt!!! egy kis gyakorlással menni fog ez. Mondjuk azért egy kicsit érdekes a történet... Mi lett hirtelen az iskolában az ügyeletes tanárokkal, takarítókkal...?? :))
Jahh, és nem nagyon akar kidrülni, hogy milyen idősek is vagytok. A fogalmazásból az derül ki viszont, hogy te jó pár évvel idősebb avgy nála. Igaz ez?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: