Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az iskolasammal - Áron és én

Helló mindenkinek! Engem Bélának hívnak és alig 1 hete töltöttem a 25-öt. Már egész kicsi (10 éves) koromtól összesen mindegy 11 évig voltam kollégista. Mint minden gyereket, engem is nagyjából 10-12 éves koromtól foglalkoztat a szex, mint téma. De talán 12 éves lehettem, amikor már erős sejtéseim voltak azzal kapcsolatban, hogy én a saját nememhez vonzódok inkább. (Egyébként ötödikes koromtól egy 8 évfolyamos gimibe jártam)

A kollégiumba 4-6 ágyas szobákba voltunk "szétosztva".  Éppen csak megkezdtem a gimit, vagyis a 9. évfolyamot, amikor egyre egyértelműbbé vált számomra, hogy nagyon tetszik a kollégiumi szobatársam Áron. (Ő év vesztes is volt, de emellett pont a megelőző tanév végén bukott meg annyi tantárgyból, hogy nem mehetett pótvizsgázni sem.) A fiú és én az iskola atlétikai csapatának a 100 és a 200 méteres síkfutó csapatának, valamint a 4X100 méteres váltócsapatnak is tagjai voltunk, így a kollégium mellett az ”edzéseken” is rendre láthattam őt. Az érzéseimet még magam előtt is elakartam rejteni, de ez egyáltalán nem sikerült. Már ”csak” annyi volt a feladatom, hogy lehetőleg ne mutassam ki az érzéseimet a külvilág, vagyis Áron valamint az osztály-, az iskola-, valamint a csapattársaim/ink előtt. Aztán már csak háromhét volt hátra abból a tanévből, amikor az egyik csütörtöki edzés után levezetésként elmentünk kerózni. (Volt a sulinak néhány közhasználatú bicaja.) A suli nagyjából a városközponthoz közel volt, míg a kolesz onnan kb. 1,5 km-re, de mi pont az ellenkező irányba mentünk. Az egyik városhatár alig 2,5 km-re volt a sulitól és onnan alig 2-300 méterre volt egy (egyébként szép) erdős terület, amit ő ismert is jól. Bementünk az erdőbe, ahol több féle állatcsaládot is láttunk. Nem tudom, hogy honnan is merítettem az erőmet, de egyszer csak elkezdtem a nyakát csókolgatni, mire ő rám nézett és megcsókolt. A csók ugyan alig tartott tovább 10 mp-nél, de mégis úgy éreztem, hogy az volt az addigi életem legszebb 10 mp-e. Az is igaz, hogy volt bennem egy kis félsz, hogy mi van, ha játszik velem a srác. Szerintem látta rajtam, hogy nem vagyok teljesen biztos magunkba és főleg benne, ezért még beljebb vitt az erdőbe, ahol egy patak szerűség partjára értünk. Ott ledobta magáról a ruhát és bement a vízbe, majd engem is becsalt. Amikor már mindketten a vízben voltunk (ami éppen csak a derekunkig ért), akkor átölelt és megcsókolt, majd ezt súgta a fülembe:
- Szeretlek, te lüke! – majd újra megcsókolt. Ezt már nagy felszabadultsággal és örömmel viszonoztam, mert a szavaiból és a tetteiből sugárzó őszinteség felszabadító érzést kölcsönzött nekem.
- Áronom! Édesem! Tudnod kell azt, hogy én már majdnem 1 éve fokozottan elkezdtem barátságnál jóval többet érezni irántad!
- Bélus! Tisztában vagyok vele, de nem akartam addig semmit sem tenni, amíg én nem látok tisztán az érzéseimmel kapcsolatban. Amikor már tudtam, hogy mit is érzek irántad, akkor azon kezdtem el törni a fejemet, hogy miként hozhatnám ezt a tudtodra.
Ekkor kijöttünk a vízből és kifeküdtünk a partra. Kellemes kora nyári idő volt. Ott ”száradás” közben többször is csattant el 2-3 mp-s csók. Amikor aztán már úgy látta, hogy ideje lenne felöltözni és visszaindulni a kollégiumba, akkor én megfogtam a kezem és megcsókoltam. A smár hosszúra és hevesre sikeredett. Eközben én a kezemmel folyton a faszával játszadoztam, majd letérdeltem elé és először csak a lábszárát, majd a combját kezdtem el csókolgatni, aztán elértem a golyóiig és a nyelvemmel elkezdtem játszadozni velük. Ezt követően a nemi szervén felhúztam a bőrt és elkezdtem azt nyalogatni. Már az is finom volt. Aztán az eddigre már teljesen merev és kb. 15-16 cm vastag faszát bekaptam és elkezdtem először óvatosan, majd a támogató nyögéseit hallván egyre hevesebben szopni. Jó érzés volt tudni, hogy annak a fiúnak a fasza van a számba, akiért meg vagyok veszve. Aztán néhány percnyi szopást követően valami langyos, de csekély mennyiségű dolog érkezett a hímvesszejéből a számba. Ez még ugyan ”csak” pisi volt, de mégis finomnak éreztem minden cseppjét. Tovább szoptam, aminek meg is lett a maga következménye, hisz a pisi után jött a LÉNYEG, vagyis a sperma is sokkal nagyobb mennyiségben. A nagy mennyiség miatt ugyan sok időm nem volt ízlelgetni azt, de a sok nyelés közben azért valamelyest maradt a számba az ízéből, ami alapján megállapítottam, hogy meleg, kicsit édeskés, kicsit sós, de mégis isteni finom. Miután életemben először orálisan kielégítettem valakit, ráadásul az a valaki, az a személy volt, akibe akkor teljesen bele voltam bolondulva, így a szopás után rögtön megcsókoltam. Ő visszacsókolt, ezért az is nagyon hevesre sikerült. A csók után egy kicsit megmosakodtunk a patakba, majd megtörölköztünk, felöltöztünk és visszaindultunk a kollégiumba, ahova én nagyjából háromnegyed 8 előtt (5’), míg ő pedig valamivel (kb. 6’ perccel) 8 után ért vissza. Mindenáron megpróbáltuk elkerülni, hogy egyáltalán felmerüljön bárkiben is annak lehetősége, hogy együtt és egy helyen voltunk. Ez akkor látszólag sikerült. De mi mindenképpen akartunk találkozgatni az iskolán/kollégiumon kívül, így minden kedden és csütörtökön edzés után, valamint a nyári szünetben szinte minden másnap ugyanazon a helyen találkozgattunk. Az első ilyen titkos találkára a rákövetkező kedden került sor szintén edzés után. De akkor semmilyen körítés nem volt. Ahogy megérkeztünk oda heves csókolózásba kezdtünk, majd egymást levetkőztetve, Áron elkezdett nagyon felizgatni, ami egyébként sem volt számára oly nehéz feladat. A farkam egyre merevebb és duzzadtabb lett, már a 13-14 cm is elérte (ekkoriban teljesen nyugodt állapotban 5-6 cm, míg kissé felizgatva már 9-10 cm volt). Aztán először nyelvi ”előjátékkal” indított, vagyis elkezdte nyalogatni a heréimet, majd a faszomat. Aztán az utóbbit bekapva, rögtön ráérzett a dologra és nagyon hevesen elkezdett szopni. Nagyon gyorsan felizgultam és a nemi szervemből egy jó adag ondóval „”kínáltam meg” azt a fiút, akivel titkos szerelmi viszont folytattam. Én egyre boldogabb voltam, amikor csak Áronnal lehettem, ami a részéről is így volt.

Remélem, hogy sokaknak fog tetszeni a történetem és sokan fogják várni a fordulatokban gazdag folytatást is. (Béla)
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: