Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az élet szép, de nem elég jó!

Ez az eset még tavaly történt velem! Nem egy nagy történet de nekem nagyon fontos volt a nemi életemben! Volt egy bizonyos túra az év nyarán! A túrán volt történetesen egy lány, aki nagyon bejött nekem csak ugye mindig ott van a fölös harmadik! Speciel most a barátja volt! Nem mondom hogy a lány a legnagyobb szépség de tudjátok nem ez számít! Na szó mi szó beszélgetésbe elegyedtünk nagyon jókat dumáltunk este néztük a csillagokat (megbeszéltük hogy éjjel ki megyünk csak ketten valahova sétálni és dumálunk közben!) Jókat dumáltunk és egyre jobban megismertük egymást! Eltelt a túra minden rendben volt! A vonaton még sokat dumáltunk haza fele és számot cseréltünk! Haza értünk mindahányan és akkoriban három napot folyamatosan aludtam! Persze mikor fent voltam akkor mindig sms-eztünk mindenféle baromságról (ezzel most nem azt mondom hogy egy díszpicsa a csaj!) barátok barátnők ...stb.!

Aztán a túra után mindig szokott lenni ilyen közös összezörrenés és most a velencei tó mellett buliztunk egy nagyot! A buli jól indult ketten mentünk le egy vonattal csak mi ketten és már akkor elkezdtük a dolgok alapozását! Az ölembe ült kajánul mosolygott és kigombolta a nadrágját majd megfogta a kezemet és bevezette kéjvermébe! Éreztem hogy frissen borotvált csak egy csík van középen neki! Gondoltam na ez a csaj nem kispályázik! Az úton izgattuk egymást de inkább én őt! 45 percig ujjaztam és olyan kétszer ment el! Nagyon jó volt látni hogy ott ül az ölemben élvezi amit csinálok! Megérkeztünk a helyszínre ahol a buli lesz! Lementünk a strandra fürcsiztünk, napoztunk és nagyon jól elvoltunk! Aztán jött az este! Ugye akkor ott volt a barátja ezáltal korlátozva voltunk! A buli a csaj nagyon kiütötte magát azt se tudta hol van! Kijött belőle, aminek ki kellett és utána egy másik házba átvittük ápolni! Fürdő …stb!

Lefektettük egy ágyra szépen elaludt! Reggelig őrt álltam mellette ne hogy belefulladjon saját munkájába!(szerencsére nem történt semmi vele!) Utána átvittük abba a házba ahol a buli volt! Meglepetésemre elmentem aludni és nem barátja mellé hanem mellém feküdt be nem tudom hogy miért! Aztán mikor mindenki aludt már elkezdtük ugyan azt, amit a vonaton de most ő kezdeményezett! Én engedtem hagy történjenek a dolgok nem nagyon érdekelt mi lesz akkor mikor a pasija belép a szobába! Én háton feküdtem ő rámült még bugyiban de az már tejesen át volt nedvesedve! Aztán megfordult felém a muffjával! Észbontóan jó volt mikor először belenyaltam! Ő meg rögtön rá is bukott a brére és csinálta a dolgát! Ezt csináltuk olyan negyed órát és utána megfordult majd végül beleült! Iszonyú volt mikor mintha egy kéz vette volna körül a farkam kis nyögdécseléssel hallatta, hogy mindjárt itt a vége!

Nagyot élveztünk egyszerre. Ő a mellkasomra borult és csak lihegtünk csókolgattuk egymást! Utána lemászott rólam mellém feküdt és aludtunk! Másnap elváltunk mintha mi sem történt volna aztán mikor tiszta volt a terep akkor írt egy sms-t hogy jó volt velem és ha van kedvem akkor megismételhetnénk még egy párszor! Én persze igent mondtam, de ezt majd egy következő irományomban!
Hasonló történetek
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
29938
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Carrie ·
Te figyu Szivacs, sokat azért nem pontosítottál ééérted, mert most akkor azt mondom, hogy érdekelnek a jó regények, a jó pasik, meg a jó városok, mert éppen ezek jutnak most eszembe, meg érdekel, hogy hogyan gondolkozik egy kisgyerek kiskorában, meg hogy tanul meg beszélni, de most csak azért mondom, mert ezek jutnak eszembe. És most meg ne kérdezd lécci, hogy és szerintem milyen a jópasiregényváros, mert megint nem fogok tudni válaszolni rá, jó? Miért téged mi érdekel?

biggy_1 ·
basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz basz

Kyramyra ·
Szerintem a folytatás gyönyöreit tartsd meg magadnak... Mindannyian jobban járunk :)

És lehet, hogy újdonságképp fog érni, de nem minden mondat fajtája felkiáltó, mi több, lehet használni kijelentö módot is, ponttal a végén.. Ajánlom figyelmedbe a negyedikes nyelvtankönyvet, már ha eljutottál már odáig...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: