Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ancsának

A lány óvatosan húzódott félre a buszon. Bár még reggel volt, de a kánikula így is kifejtette már "jótékony" hatását. Mosdatlan emberek, fülledt, párás levegő. Tömeg. Nem szeretett volna senkihez hozzáérni, de ez a zsúfolt buszon szinte lehetetlen volt. Félig oldalról, félig hátulról egy test nyomakodott hozzá. Már nem volt hova arrébb húzódni - ha csak nem akart egy poros-ruhás emberhez simulni. Halk, meleg hang szólalt meg majdnem a feje búbján:
- Bocsánat, de igen passzentosan vagyunk.

A lány szinte nem is hallotta, inkább csak érezte a szavakat. Ahogy önkéntelenül a - vélt - hang irányába fordította a fejét, kellemes, friss, fanyar illatot érzett. Nem tudott teljesen visszafordulni, nem láthatta a mögötte álló férfit, de érezte, a hang és az illat együttesen elgyengíti lábait. Önkéntelen mosolyra húzódott a szája, testével még inkább elhúzódott a munkásruhástól, ezzel viszont szinte belesimult a mögötte álló ölébe. Vékony vászonruháján keresztül érezte a másik testét, az abból áradó friss illatot. Egy kéz, majd egy kar keresett utat hóna alatt a kapaszkodó felé. Ápolt, barnára sült, gyengén szőrös kar, tiszta kéz, ápolt körmök. Hátrébb húzódott, hogy teret engedjen a kapaszkodni próbálónak, ezzel még szorosabbá vált a korábban felvett kapcsolat. A busz erős rándítással indult meg, a lány háta, feneke elszakadt a mögötte állótól, de a mereven előtte álló kar nekinyomódott a mellének.
Önkéntelen hatással volt rá ez az érintkezés. Érezte, hogy a melltartó nélküli, amúgy is érzékeny keblei kifeszülnek, bimbói megkeményednek. Visszanyerte az egyensúlyát, elhúzta mellkasát, de ismét a feneke, háta tapadt a férfihoz. A férfitest kétoldali érintése tovább gyengítette lábaiban az erőt. Nem helyezkedni akart, csak enyhíteni a pillanatnyi feszültségen, ám ezzel olyan mozgássort indított meg, amivel feneke oldalirányba kezdte el súrolni a mögötte álló ágyékát.

Megérezte, hogy a férfinak merevedése van. Egy pillanatra ledermedt, megijedt, előre húzódott, de melle ismét a karhoz nyomódott. Saját magán is meglepődött, mert egyre szorosabban nyomta szinte fájón merev bimbót az előtte keresztben húzódó "rúdhoz", közben fenekét visszatolta a másik, nem kevésbé merev karóhoz. Egyre nagyobb szünetekkel szedte a levegőt, öntudatlanul is hosszabbá téve a zihálások közti szünetek mozdulatlanságát. Nem tudta ellenőrizni a mozdulatait. Teste a busz mozgásának ritmusát felvéve hol elől, hol hátul dörzsölődött erősebben a férfihoz, és szabad karja önálló életre kelt. Kicsit hátranyúlt, tenyere egy könnyű vászonnadrághoz ért. Ölét és a másikét is már olyan forrónak érezte, hogy azt hitte lángra lobban a testük. Ebben a pillanatban egy száraz, puha, de mégis erős tenyér simult combja külső felére. A lány kicsit megemelte sarkát, hogy megfeszüljenek combján az izmok, miniruhája pedig feljebb csússzon. A tenyér kihasználta az így kapott lehetőséget és elébb hátul, a feneke alját kezdte simogatni, majd egyre feljebb csúszva előre került, a bugyi szegélyéig. A lány sem tétlenkedett ezalatt. Hasonló mozgással jutott el a férfi combján a csípőjéig, onnan hátra a fenekéhez és vissza, gyengéd mozdulattal csúszott be kettejük közé. Ugyanazzal az erővel érintette meg a már kőkemény péniszt, amivel a másik ujjai vénuszdombját kezdték felfedezni. Elveszítette az ellenőrzést önmaga felett.

Megtalálta a cipzárt és finoman lehúzta. A férfi egyik ujja a bugyi szélénél utat találva felfedezte a frissen borotvált punci melegét. Elébb egy, majd két ujját is beerőltette a bugyi szegélyén, lassú, gyengéd mozdulatokkal át-át simítva a nagyajkakon, egy pillanatra szétnyitva, majd újra összezárva azokat. A lány már az alsónadrágon belül, külső kézfejével dörzsölte a forró rudat. Ahogy lejjebb ért, a makk már a csuklója fölött volt, körmei pedig a férfi zacskóját karcolták finoman. Egyszerre változtattak az erőn. A lány elfordította a kezét és tenyerébe zárta az erektől robosztus szerszámot. A férfi ujja sem bírta tovább, határozott, de nem erőszakos mozdulattal nyomult be a hüvelybe. A sikoltás határán volt a lány, de félrefordított fejével saját karjához szorította száját, így fojtva el a hangot. Az ujj ebben a pillanatban kicsusszant belőle, magányra kárhoztatva a felizgult lukat. A pillanat tört része múlva már hátulról simult a fenékhez, beleakaszkodott a tanga keskeny pántjába, kiemelte popsi félgömbjei közül és félrehúzta.

A lány ösztönösen cselekedett. Combjait amennyire tudta széttárta, sarkait ismét felemelte és kezével magába illesztette a férfi rúdját. Nem volt alkalmuk a finomkodásra, a busz nagyot rázkódott az úton, a férfi így egyetlen mozdulattal tövig merült a lányban. Egy pillanatnyi mozdulatlanságot követően testük felvette az Ikarus remegését. Maguktól mozdulni sem kellett, a legrafináltabb mozgássort kényszeríttette rájuk a busz. Hol gyorsan, hol lassan, kijjebb kerülve a már tocsogó lukból, vagy beljebb nyomulva a remegő dárdával. A lány szabad keze a férfi nadrágját, míg a másiké a bugyi szegélyét szorongatta. Az egyik lendületes mozdulatnál egyszer csak reccsent az anyag, a lány csak homályosan érzékelte, hogy a férfi letépte róla a kis csipke semmiséget. Szántóföldek mellett robogott a busz, az aszfaltra száradt sáros göröngyökön megremegtetve a karosszériát, és vad rángatózásra kéztetve az utasokat. Mindketten egyre jobban veszítették el egyensúlyukat és maradék önuralmukat. A férfi kezében a szakadt bugyival előre nyúlt, rátalált a lány csiklójára, finoman simogatni kezdte, sürgetve az orgazmust. Egy döccenőnél farka hírtelen makkig kicsusszant a lányból, hogy a következő ütemben ismét tövig, szinte a méh barlangjáig hatoljon.

A sofőr vadul dudálni kezdett, minden utas előre kapta a fejét, a busz elől szerteszaladtak az elkóborolt tyúkok. Senkinek nem tűnt fel a lány önkéntelen sikolya, a férfi felhördülése. Egyszerre élveztek el. A hüvely fala váltakozva húzódott össze, hogy egy hirtelen görcsbe rándulva magába szorítsa a forró szerszámot. Az orgazmus nedvei szinte ömlöttek a punci faláról. A pénisz egyre vastagodott, megnyúlt, a makk robbanásra készen dagadt a méhszájra. A herékből kiindulva élesen, ütemesen megkezdte végeláthatatlan útját az ondó, hogy a hüvelyben utat keresve a befogadó méhig jusson. Pecekig maradtak ebben szoros illeszkedésben. A lány hüvelye olyan szorosan húzódott össze, hogy a férfit nem is akarta kiengedni magából. Az orgazmus egyetlen görcsbe rántotta őket. Remegő lábakkal tartották egymást, és őket a körülöttük álló tömeg. A kapaszkodóra font ujjaik elfehéredtek a görcstől, hogy valamivel később az izmok lassan elernyedjenek. Odalent is kezdték visszanyerni nyugalmi állapotukat, a lány hüvelye ismét lazábbá vált, hogy szabad kicsusszanást engedjen az elgyötört és lepuhult pénisznek. A lány egy utolsót simítva gyönyörének kiváltóján visszatette azt az alsónadrágba, felhúzta a cipzárt, fenekét még búcsúzóul odanyomva. A férfi is elköszönt a gyönyör áztatta puncitól, rászorítva egy pillanatra tenyerét, majd a csípőt, végül a feneket érintve igazította helyre a miniruhát.

A busz lassított, a lány pedig lehunyta a szemét, így relaxálva próbálta visszanyerni maradék erejét. Mire újból felnézett, a busz már éppen kiindult a megállóból, megválva az utasok felétől. Ahogy a lány szétnézett, körülötte idős parasztemberek, asszonyok álltak Sem fiatal, sem vászonnadrágos nem volt egyik sem. Tisztulásnak indult agya már-már elhitette vele, hogy csak álmodta az egészet, mikor hűs csermelyt érzett combja belső felén lecsordulni, egyben rádöbbentette arra, hogy immár hiányzik fehérneműje. A közös öröm maradék nedve szabad utat lelt a bugyitól megszabadított öléből. Elszégyellte magát: mi történik, ha valaki meglátja? Amennyire csak tudta összeszorította combjait, hüvelyét, szeméremajkait. Őrizte magában az ismeretlen kedves nedvét.
Hasonló történetek
20929
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15372
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
McClaine ·
Jó lenne, csak kár, hogy valaki már írt egy ugyanilyet!

A különbség csak annyi, hogy ott metrón történt!!!

DREAMER, nem figyelsz? ;)))

...

Szóval ezért csak 2,5

DREAMER ·
McClaine #13



De igen, figyelek!

Ám írigy nem vagyok! Ha valaki tud überelni, nosza, tegye.

A történet jól megírt, csak kevéssé vulgáris, témája sem perverz annyira, tulajdonképpen szerethetö.



Üdv!



DREAMER

DREAMER ·
Jenö 31



Szivem csücske!



Ezt kinek írtad? Te csacsi, ha figyelmesen olvasod a hivatkozott hozzászólásomat, értened kell. Nem favorizálom sem a vulgáris, sem a perverz sztorikat!!! Söt!!



Egyébiránt, ha elolvasod a többi történetemet, beláthatod, hogy nagy hódolója vagyok a nöi testnek (na, jó az egész nönek :-)).



További jó alkotást!



Üdv!



DREAMER

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: