Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahogy elkezdődött 7

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }Egy buliban megismerkedtem egy lánnyal nevezzük  Évának. Többször  találkoztunk  randiztunk s  egy késő  novemberi  délutánon  megtörtént  az  első  valódi  szex  köztem  s egy lány között. Az  Óbudai  szigeten  sétálgattunk majd  egy  padra  leülve  heves csókolódzásba  kezdtünk. Nem volt  hideg  ezt  mindenképpen  jeleznem kell mert  a  továbbiakra  való tekintettel  igen  izgalmasra  sikeredett.
Tehát  ment  a  smárolás  a tapizás  és  egyre  beljebb  kerültünk  a kabátok alatt. Rövid  idő  alatt  a bugyi  lekerült s  szabaddá vált  az  út  egyenlőre  az  ujjaimnak. Ő sem volt  tétlen, a  nadrágomat kigombolva  szabaddá tette az utat  a farkamhoz. Ahogy ment  a gyömöszölés  egy  váratlan  pillanatban  lehajolt  s szájra  vett. Ütemesen  le fel  csúsztatta  ajkait  a farkamon. Midőn ismét  felegyenesedett  hátradőlve  a padon  széttárta  combjait. Nem  sokat  tétováztam. Eléje térdeltem,majd ültem  s mohón  nyalni kezdtem  a punciját. Valami   fantasztikus  illata  s  íze volt. Kezét  tarkómon  átkulcsolva hol  erősebben  nyomta  a  szám  a puncihoz,hol elernyesztette. Majd  egyre  hevesebben  irányított  s ekkor  teste  megfeszült folyamatos  rángások  között  hatalmasat  élvezett. Félig  bódultan borult a fejemre. Amint "magához  tért" kezével  kezdett izgatni majd arra kért  üljek  fel  a pad  háttámlájára. Felültem  s széttárt lábaim  közé  ülve szájra  vett  s szopott,szopott  míg  el nem élveztem. Nem  eresztett, az  utolsó  cseppig  kivette  belőlem az ondót. Így  ültünk egy  darabig, majd  felöltözve  a villamosig andalogtunk  s hazamentünk. Pár nappal  később  szüleim vidékre  utaztak. Amikor  találkoztunk  ezt megemlítettem s célzást  tettem  arra esetleg  nálunk  folytathatnánk  ami oly jól  sikerült  a szigeten. Felmentünk  a lakásba  s némi  tétovázás ügyetlenkedés  után lekerültek  a ruhák s immáron  meztelenül  feküdtünk  egymás mellett. Lecsúsztam  s mohón  nyalni kezdtem  azt  a mézes  csodát. Ő  sem  tétlenkedett. Mai szóhasználattal 69-be fordultunk. Miután  apró  remegések közt élvezte  a helyzetet kifordult  s hanyatt fekve  feltárult  előttem. Karjait  az  arcára  téve  szégyenlősen  húzott  maga  felé  jelezve menjünk  tovább. Kissé  megemeltem  a csípőjét  s odaillesztve  a  farkam lassan  de határozottan  behatoltam. Ütemesen  kezdtem mozogni. A lábait  ekkor  teljesen  felhúzta  így  egyre  mélyebbre  tudtam  kerülni.  Lassítottam mert éreztem  közel  vagyok az  elélvezéshez. Ahogy  így  mocorogtunk egyre  jobban  húzott  magára  ügyelve  arra  hogy  folyamatosan  dörgölödz-zön a szeméremdombja. Majd  megfeszült  s  hangos  sikoltással  elélvezett. Nem  engedett  míg  le  nem  csillapodott. Mellé feküdve átöleltem  s így  feküdtünk. De  a keze  az  járt. Én  sem  voltam  azért  tétlen mert az  immáron  tocsogó  punci szinte  követelte  a simizést. Ahogy  cirógattam, simogattam  kezemet  megfogva  irányított mit  tegyek. Kezébe  a farkam a másik keze  pedig  az  enyémen  s így  mókázgattunk. Majd  mintha  véletlen  lenne ujjamat  a fenekéhez  nyomta  s szinte  összerándult. A nedves  ujjamat  a lyukhoz  téve  kissé  benyomtam. Erre  széttárta  a lábát  s  szinte  akadály  nélkül  benyomhattam  a mutató  ujjam. Szinte  felhördült erősen  rányomta  a fenekét  az  ujjamra. Tudtam miről  van  szó  de  nővel még  nem volt  ilyen  tapasztalatom. Rövid  intermezzo  után haránt  fordulva   feltérdelt,  széttárta  combjait  s kezével  széthúzta  felkínálta  a fenekét. Megnyálaztam  a lukat  s  a farkamat, majd  oda illesztve  lassan  betoltam. Kissé  szorosan de  akadálytalanul   bejutottam. Ekkor  össze- szorította  magát  belülről s  néhány pillanat múlva  teleélveztem a fenekét. Lezuhantunk  egymás mellé. Tudod....  mondta voltam már  fiúval nem  vagyok  szűz de igazából  csak  azt  élveztem, ha  a puncimat  ujjazták, mellem markolászták  s közben  seggbe  dugtak.  Véletlenül  jöttem  erre  rá.  Ugye  nem érted  félre kérdezte. Nem..feleltem, hiszen  tudtam milyen  az. Ezek  után  szinte  minden  alkalommal  így  végződött  ha  sikerült  összebújnunk. Másfél  éve  tartott  ez  a viszony  amikor egy  nyári napon  a Velencei  tóhoz mentünk kempingezni a barátainkkal, ismerőseinkkel. Bohóckodtunk  a vízben  jókat  ettünk, sörözgettünk  s persze  szexeltünk  bűntelenül. Este  a sátor  előtt folytattuk  az  iddogálást  s láthatóan kezdett  elázni  a társaság. Egyre sikamlósabb  dolgok  kerültek  elő, s voltak  akik/mi is//nem  rejtettük  véka  alá  egymás iránti  érzelmeinket. Egyre  jobban elmélyedtünk, nem törődve  másokkal, többiekkel. Ők  se nagyon  velünk. Egyre  sötétebb  lett  s mi  annál  bátrabbak. Már  szinte  egymás mellett  hancúroztunk mind  a hatan, mikor  azt  vettem észre a barátnőm  barátnője  alám nyúlt. Egy pillanatra meglepődtem,de  mivel a barátnőmet nem foglalkoztatta engem  sem  izgatott  tovább. Lehúztam Éva fürdőnaciját  s széttárt  combja  közé  feküdve  benyaltam. Éva oldalra  fordulva  combjaival  a fejemet  fogva tartva élvezte  a nyelvem ügyködését. Abban  a pillanatban  egy forró  száj  vette birtokba  a farkam. Nyaltam  s szoptak. Miközben  nyaltam  azért  ujjamat  bemélyítettem  a fenekébe  amitől  kéjesen  vonaglott. Egyszer  csak egy  kéz  simult  a fenekemhez s simogatni kezdte,majd  néha széthúzta a lyukamnál s éreztem nyál csorog  végig  rajta. S egy  pillanat múlva  egy ujj nyomult  befelé.  Tök  sötét  volt  azt  se  tudtam ki van ott. De  nagyon  klassz  volt. Féloldalt  feküdtem, fejem Éva  combjai közt, farkam  szopják, gyömöszölik. Ekkor határozottan  egyik  lábam megemelték s egy farok ért  a lyukamhoz, majd benyomult. Néhány  tucat  ütem után  elélvezett. Lazán  rápaskolt a fenekemre  s kihúzódva  eltávolodott. Abban  a  pillanatban én  is  beleélveztem a lány  szájába. Éva  is  elernyedt  a  sorozatos  orgazmusoktól, s miután  bekúsztunk  szótlanul  a sátorba  egymás karjaiban, nem  említve  az  eseményeket el aludtunk. Így  telt  el  az  első közös  hetünk majdnem utolsó napja  a tónál. De  voltak  szaftosabb események később is.
Előző részek
Hozzászólások
Andreas69 ·
Jelezni kellett volna, hogy homokozás is lesz benne. Akkor el sem kezdem.
tom537 ·
majd jelzem

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: